Mooie sandalen!

Altijd een kwaliteitsschoen!

Hi Harmke, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de kwaliteit van Shoesme 😊 We zien je graag terug in onze webshop. Groetjes Team Shoesme

Super leuke sandaal.

Super leuke sandaal, alleen de pasvorm is voor mijn beide dochters veel te wijd helaas.

Hi Annelies, Dank je voor je feedback. Als de bestelde sandaal te breed is voor je dochters, zou je eens kunnen kijken naar ons CS model. Deze zijn zeer geschikt voor kindjes met een smaller voetje. 😊 Groetjes, Team Shoesme

Top schoenen!

Altijd een leuke collectie voor zowel jongens als meisjes. De schoenen zitten ook altijd goed en de kinderen zijn er blij mee!

Hi Marije, Van deze review worden wij heel erg blij. Jij blij, wij blij. ❤️ Heel veel plezier ermee en hopelijk tot snel in onze webshop. Groetjes Team Shoesme

Prima aankoop!

Prima prijs kwaliteit.

Hi Riemke, Bedankt voor je review. ❤️ Gave schoenen en sandalen heb je besteld voor je dochter! Onwijs veel plezier ervan en hopelijk tot ziens in onze webshop. Groetjes Team Shoesme

Top kwaliteit!

Stevige schoenen, die ook heel leuk zijn elke keer. Ik vind vooral de rubberen neus een van de redenen waarom ik het liefst Shoesme koop. Hou niet van kale neuzen en zo doen we toch echt wel langer met de schoenen doordat ze netjes blijven.

Hi Anita, Wauw, bedankt voor de 10! ❤️ Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. We wensen jouw dochter heel veel plezier met de Go Bananas Swankiss met de kidsproof stootneus en de sandaaltjes. Heel graag tot de volgende keer in onze webshop! Groetjes Team Shoesme

Heel blij met de schoenen

Leuke schoenen voor de zomer voor een prima prijs.

Hi Marloes, Bedankt voor je review. ❤️ Gave schoenen en slippers heb je besteld voor je dochter! Onwijs veel plezier ervan en hopelijk tot ziens in onze webshop. Groetjes Team Shoesme

Goede, stevige en hippe schoenen!

Wij hebben al heel wat schoenen van Shoesme gebruikt. Stuk voor stuk blijven ze goed. Onze kinderen hebben smalle voeten, bij Shoesme is altijd een geschikt product te vinden. Wij zijn er heel blij mee!

Hi! Heel erg bedankt voor de 10!❤️ Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over Shoesme! Wij zien je graag terug op onze webshop. Groeten, Team Shoesme

Het beste!

Shoesme is het beste voor de groeivoetjes van een kind. Top product! Hele goede kwaliteit en mooie schoentjes.

Hi Julieta, Dank je voor je lovende woorden! Wat fijn dat je zo tevreden bent ❤️ Graag tot ziens in onze webshop. Groetjes, Team Shoesme

Al Jaren hebben jullie de beste schoenen voor mijn 3 kids

Service winkel als altijd goed! Helpen je heel fijn dat en hebben alle geduld. En online koop ik altijd de juiste maar doordat er een fijne omschrijving bij staat. Mocht het zo zijn dat ik toch een paar retour stuur dan kan dit makkelijk en heb ik snel het geld terug. En dan nog niet over de kwaliteit gesproken, de schoenen blijf echt een seizoen mooi. En dat is best knap met de rauwdouwers van mij :)

Hi Céline, Wauw! Een 10! Daar worden wij heel blij van en extra leuk om te lezen dat onze service zo goed bevalt😊 Groetjes Team Shoesme

Top schoentjes en snelle levering!

De schoentjes kwamen snel binnen en onze kleine stapt er lekker op. Ook is het maatadvies super!

Hi Iris Heel erg bedankt voor de 10!❤️ Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over Shoesme! Wij zien je graag terug op onze webshop. Groeten, Team Shoesme

Snelle levering, leuke schoenen!

Hi, Dank je wel voor je fijne review! Veel plezier met de Go Bananas! Groetjes, Team Shoesme

Mooie en goede schoenen voor de kinderen

Mooie en goede schoenen voor de kinderen. Goed voetbed. Snelle levering.

Hi Marianne, Dank je voor je lovende woorden! Wat fijn dat je zo tevreden bent ❤️ Graag tot ziens in onze webshop. Groetjes, Team Shoesme

Snel geleverd en top kwaliteit

Altijd super blij met de leuke en kwalitatief goede schoenen!!!

Hi Joyce, Bedankt voor het delen van jouw positieve review. Dat waarderen we enorm! ❤️ Ik wens je heel veel plezier van de Go Bananas en hopelijk tot ziens in onze webshop. Groetjes Team Shoesme

Top, snelle service. Mooie en.comfortabele schoentjes.

De schoentjes eijn zeer comfortabel, mijn kleindochtertje stapt er zeer goed mee, goeie stevige schoentjes. Geen pijnlijke voetjes. Een aanrader. En op de koop toe hip.

Hi Natacha, Wat een leuke review; een echte Shoesme fan! We zijn ontzettend blij met jou als klant ❤️ Veel plezier van de leuke bestelde sandalen en sneakers met vlinders. Groetjes Team Shoesme

Had shoesme laten passen in de winkel. Maar daar hadden ze haar maat niet meer. Dus gaven ze een tip om het te bestellen via de site. Goeie service en was ook echt snel binnen. Dus echt Top!

Hi Malissa, Bedankt voor het grote compliment! ❤️ Wat fijn om te lezen dat je goed bent geholpen in onze winkel. Groetjes, Team Shoesme

Mooie schoenen, die nog nooit kapot gegaan. We zijn echt tevreden!

Hi Kasia, Dank je voor je lovende woorden! Wat fijn dat je zo tevreden bent ❤️ Graag tot ziens in onze webshop. Groetjes, Team Shoesme

Mooie schoenen, goede hulp in de winkel!

Shoesme heeft prachtige kinderschoenen die lang mee gaan. Daarbij ga ik altijd naar de winkel voor goed advies en passende hulp.

Hi Ticianda, Dank je voor je lovende woorden! Wat fijn dat je zo tevreden bent ❤️ Graag tot ziens in onze webshop. Groetjes, Team Shoesme

Ik heb al vele schoenen en sandalen besteld voor mijn drie meiden en altijd naar tevredenheid. Mooie en goede kwaliteit!

Zorgvuldig, kwaliteit en snel.

De bestelling is met zorg ingepakt, het zag er allemaal netjes uit. De kwaliteit van de producten was van hoog niveau, zoals je had gehoopt op de foto. De order was snel geleverd. Een goede aankoop!

Fijne service. Topproducten.

Mooie schoenen en zoals ze op de site werden getoond. Toppie

Fijne schoenen en sandalen

Onze dochter vind de schoenen en sandalen altijd heerlijk lopen

Schoentjes zitten goed en blijven mooi.

Een echte aanrader

Ik kocht al verschillende keren schoenen met rubberen top voor mijn dochter via shoesme. Zeer goeie kwaliteit. Betaalbare prijs. Mooie keuze aan schoenen met rubberen top. Vlot bereikbare klantenservice Handig maatsysteem (om zelf maat te bepalen) De schoenen gaan hier een volledig seizoen of tot de volgende schoenmaat. Dat is voor mijn schoenenverslijter van een dochter zeer goed. ;) De website/het merk shoesme al doorgegeven aan mijn zus, die kocht nu ook al schoenen op deze site. (O.a. met rubberen top)

Goede pasvorm, passend bij de kindervoet! Leuke designs.

Snelle levering en goede service wanneer een product niet aan de eisen voldoet.

Prachtig product en super service!

Wederom prachtige schoenen, Mijn dochter wil sinds ze binnen zijn niks anders meer aan. Ze zitten als pantoffels zegt ze. Levering was wederom super snel

Trouwlaan 3 5021 WD Tilburg

013-303 3104

Over Shoesme

Shoesme kinderschoenen zijn tot in detail afgestemd op de fase waarin een opgroeiend kind zich bevindt. Met een uitgebreide range aan producten voor baby's, dreumesen, peuters, kleuters en schoolkinderen zijn de voeten van jouw kleintje bij Shoesme in goede handen!