Fantastisch en goed verzorgd.

Er wordt meegedacht. Ik was iets vergeten en ik daar dezelfde dag achter en dat is uiteindelijk samen verzonden. Heel positief.

Ben er erg blij mee

Ik doe dit al jaren en kan er dagen mee vullen

Het heel snel verwerkt

Tolle Geschenk für alle die Herausforderung suchen

Es ist wie früher,Ministeck kleine Steinen ergeben ein tolles Bild.Ich hab es als Geschenk für meinen Mann gekauft. Es ist eine Herausforderung!Schwarz,weiss und Grautöne.Ich finde es Klasse und mein Mann freute sich auf die Herausforderung. Gerne wieder.

uitstekende website

Zeer goede producten en een snelle levering.

Mooie projecten.

Heb diverse projecten al gemaakt. Super. Goede bouwinstructies. Helemaal goed. Erg blij mee

Ik heb uitstekende ervaringen met ministeck!

Alles compleet en snelle levering!

prima webshop goede keuze.

Ik vind Ministeck online .nl een hele fijn en goede webshop ze hebben een goede keuze in ministeck bouwdozen waar ik altijd wel iets kan vinden om te maken je krijgt de bestelling snel en goed thuisbezorgd om daarna lekker te kunnen gaan ministecken.

Prima snelle service en levering

Veel keuze in dozen en ministeck benodigdheden en goede service. Duidelijke website

netten leveringen

Netten leveringen ontvangen en ondanks de drukte als nog snel geleverd en goeie services

Hele snelle levering en keurig verpakt.

Leuk assortiment en snel geleverd

Verkeerde kleuren geleverd reageren niet meer

Ik had een aantal grijs tinten besteld en heb de verkeerde hoeveelheden gehad en ik miste een kleur ik moest de foto's sturen maar nu reageren ze niet meer :(

Response from the business owner

Goedenddag, Zoals ook al per mail is aangegeven onze excuses voor de late reactie. We doen er alles aan om alle vragen en problemen zo snel mogelijk op te lossen, echter is het rond de feestdagen enorm druk. Helaas is het dan een extra uitdaging om een "puzzel" op te lossen aangaande welke kleur dan mist en welke hoeveelheden, naar aanleiding van een foto. We doen ons best, maar juist de minder heldere vragen zijn helaas die vragen die door drukte dan net even langer blijven liggen dan wenselijk, waarvoor uiteraard onze excuses. Met vriendelijke groet, Ministeck-online.nl

Veel te weinig steentjes

Voor het eerst doos met meer dan 5000 stuks gekocht en heb van 4 kleuren te weinig steentjes

Response from the business owner

Goedendag, Dat is vervelend te horen. Graag wilen we u helpen, maar dan moet u de klacht wel bij ons melden (met specifiek welke kleuren/aantallen het betreft) zodat we u de missende kleursteentjes kunnen toezenden. Al de pakketten van zowel Ministeck als Stickit worden door de respectievelijke fabriekanten handmatig verzameld. Een enkele keer zit er een telfout in. De normale gang van zaken is (overigens bij elke aankoop, ongeacht waar dan ook) dat u het bedrijf gewoon via mail of contactformulier op de hoogte stelt, dan kunnen we u verder helpen. De beoordelingen zijn extern om objectiviteit te waarborgen, en niet om een probleem op te lossen. We helpen u graag verder, maar tot op heden hebben wij geen opmerking / probleem of klacht van u vernomen en kunnen u zodoende (nog) niet helpen. Met vriendelijke groet, Ministeck-online.nl

prima webshop voor de echte ministeck liefhebber

Ik vind ministeck online een fijne webshop vind er vaak mooie ministeckdozen om heerlijk de kunnen ministecken ze hebben een goede keus voor ieder wat wils.

Ik heb uitstekende ervaringen met de site

Alles wat ik besteld heb is altijd snel en compleet verzonden. Als iets niet op voorraad was, is het altijd binnen een paar dagen/weken alsnog verstuurd zodra het binnenkwam. Vriendelijke service. Happy!

Altijd zeer correct

Wij hebben al verschillende bestellingen gedaan die zijn altijd goed aangekomen. Zelfs als het te laat geleverd werd hebben wij een mail gestuurd deze wordt zeer snel en zeer correct beantwoordt. Nee echt nog geen grote problemen mee gehad een absolute aanrader voor jong en oud!

Geweldig en snel levering

Ik heb er weer een hobby bij.

Een goede webshop en goedemanier van werken

Heb geen slechte ervaring met deze webshop. Heb al meerdere artikelen bij ze aangeschaft. Leveringen altijd keurig uitgevoerd. Ga zo door.

Perfekt abgewickelt

Bestellung problemlos, Lieferung pünktlich, Bezahlung unkompliziert: alles perfekt

Snelle verzending, ruime keuze van producten.

Hele goede ervaringen met ministeck online

Had een doos besteld daar ontbrak een kleur Via de mail doorgegeven na 5 werkdagen werd de kleur geleverd Prima service ga zo door

Snel en correct

Ik bestelde 2x grkjswaarden. Levering zou nog beter kunnen mochten de kleuren samen verpakt zijn.is heel moeilijk van elkaar te onderscheiden.

Geen geweldige kwaliteit

Steentjes maken een goedkope indruk. Geen duidelijke omschrijving van welke kleur welk nummer heeft; alles ligt door elkaar. Werktekening is zeer onduidelijk waar het de zwarte steentjes betreft.