Supersnel geleverd, en keurig binnen.

Sinds kort mijn jeugd hobby opgepakt. Doordat ik een leuke dolfijnset op de kop kon tikken, heb ik deze na eigen inzicht opgevuld.(gelukkig had ik mijn oude voorraad nog) Ik doe nu veel diamond painting wat een beetje het vervolg is op ministeck. Maar nu ik ermee begonnen ben vind ik het toch wel weer superleuk. In mijn enthousiasme een nieuwe doos besteld. Dank zij ministeck.nl kin ik ook mijn voorraad bijvullen. En keurig geleverd! Bedankt!!!

Inhoud klopt niet

De inhoud klopt niet. Er zat veel te weinig 'wit' in. Het plezier om de afbeelding verder af te maken is daardoor verdwenen. Wellicht kunt u nog wat nasturen. Dat zou geweldig zijn

Ik vond de leverering wel prima

Alleen vond ik de te korte bestellijst niet oke, vond dat het samemvoegen van de verschillende lijsten een heel gedoe . Dat zou beter kunnen maar voor de rest was alles in orde.

Mijn hobby is ministeck maken

Ik ben altijd heel tevreden over de ministeck die ik bij jullie bestelde. Ik heb nu alle kattenvoorbeelden gemaakt. De laatste was die van twee siamese katten (4 platen) en ik beleef daar enorm veel plezier aan. Daarna krijgen ze een plaatsje aan de muur in de living. Bedankt voor alle leveringen en ik hoop dat er nog kattenvoorbeelden volgen van grote ministecks. Met vriendelijke groeten

Erg snel bezorgd

prima website voor ministick lefhebbers

Ik vind ministeck online.nl een prima website ik heb er al meerdere malen een bestelling gedaan waar ik zeer tevreden over ben . Je bestelling wordt snel en netjes bezorgd binnen de afgesproken termijn.

prima goede indruk

alles prima afgehandeld

Heel fijne en goede samenwerking

Snel en duidelijk antwoord op mijn vragen. Er is heel veel mogelijk

Breed aanbod met een snelle levering.

Breed aanbod met een snelle levering

Er ontbreken van meerdere kleuren meerdere steentjes waardoor afwerken niet mogelijk is.

Van meer dan de helft van de aanwezige kleuren had ik meerdere stenen te kort. Aan plaat 5 van de 9 begon ik al tekort te komen.

ideale vrijetijdsbesteding

Beste, Ik ben grote liefhebber van ministeck. Heb er heel wat besteld en gemaakt en heb er nog een paar in reserve liggen om de komende tijd nog weg te kunnen. Verder staan er op de site nog een paar die ik heel graag zou maken. Dus ben nog niet uitgeput. Het is ook fijn te zien dat er enkele nieuwe zijn bijgekomen. Niet onmiddellijk mijn smaak maar het is goed dat het gamma is uitgebreid. Bij het maken van de doos met bambi zat er een klein foutje in. 2x zalmroze ontvangen ipv 1x zalmroze en 1x donkerroze. Maar kheb het kunnen oplossen door in een plaatselijke winkel een zakje steentjes te kunnen kopen. Steentjes zijn hier nog verkrijgbaar maar de xxl dozen niet meer. Nu ik goeie klant bij jullie ben mag er gerust een klantenkaart gemaakt worden ;). Mochten er nog eens nieuwe stecks gemaakt worden ben ik voorstander/liefhebber van een tractor. Dit zit nog niet in het gamma. Een moderne tractor of een oldtimer beide zijn goed. Verder zou ik heel graag eens de seaking mk 48 maken in heel groot formaat zoals die paradijstuin van 22000 en op die grote. Die helicopter is 44 jaar een rots in de branding geweest voor de belgische luchtmacht. Is er een mogelijkheid om voorstel te doen om ministeck te laten maken? In ieder geval ben ik tevreden.

zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden snelle nette levering ik blijf dan ook zeker bij ministeckonline.nl bestellen

eenvoudig bestellen en snelle bezorging

Heel goed Ik zou eider een aan te bevelen

zie onder

Een heel goed bedrijf en betrouwbaar bedrijf

Prettig

De bestelling kwam snel Er miste 2 kleuren strippen Deze zijn nageleverd

Altijd op tijd levering

Nu levering is goed ontvangen en keurig

Ze zijn altijd snel met de levering .

Ze zijn heel erg betrouwbaar

geweldig

het is een heel leuk product om mee te werken en er komt altijd wel iets moois uit met veel kleuren en tellen erg leuk

prachtig

zeer veel voldoening in het maken. Jammer dat er zo weinig grote platen te maken zijn.

fijne zaak om te kopen, en niet te duur

Heb regelmatig bij Ministeck-online een bestelling geplaatst. Werd steeds keurig uitgevoerd. Ga zo door

Gaat goed

Dit kan ik met mijn linker hand goed doen

Goede producten, ruime keuze en snelle bezorging.

Prima, netjes en op tijd geleverd

Netjes, direct reageren op mails en snel geleverd. Blij mee.

Slecht

Op 16 juni bestelling gedaan, op 3 juli gevraagd hoe het met me order staat. Order laten aanpassen, het boekje wat er niet was geannuleerd en de rest stond klaar voor verzending. 10 juli nog steeds niets, en 11 juli hebben ze vakantie. Slechte service als je order op 3 juli klaar staat voor verzending en je 10 juli nog niets heb ontvangen. Benieuwd of ze het na hun vakantie ooit nog opsturen, of dat ik me geld kwijt ben.

• Would you recommend us? No

Goedendag, Weet u zeker dat de order niet is ontvangen? Voor zover wij kunnen nazien in ons systeem is deze order verzonden met GLS en de 13e geleverd. Jammer om dat dan via een beoordeling te vernemen en erg spijtig dat u dat dan niet bij ons meldt. Blijkbaar gaat u op voorhand van het slechtste in de mens uit, terwijl ook wij gewoon trachten in deze rare (corona-)tijden de boel draaiende te houden. Tevens had u in eerste instantie een artikel besteld (MC40222) dat niet voorradig was ten tijde van uw bestelling, dat staat ook in uw orderbevestiging. Wij kunnen niet iets leveren als het er niet is. In basis is dan de keuze om te wachten, order aanpassen, of afzien van de order en het orderbedrag. U heeft na twee weken pas gereageerd, vlak voor onze vakantiesluiting, wat altijd een extra drukke periode is. Wij hebben aangegeven de order voor onze vakantie te verwerken, evenals de retourbetaling voor zover ik kan nazien. Dat dan de uitlevering langer duurt dan gewenst is vervelend, maar helaas kunnen wij niet elk bestelbusje van de postbezorger zelf besturen. Zoals al maanden in het nieuws is, draaien ook de bezorgdiensten overuren en zitten aan hun maximale capaciteit. We doen ons best, maar meer kunnen we er niet van maken. Met vriendelijke groet, Michael & Renate Koot Ministeck-online.nl