Vlotte service en klantvriendelijk

Goede duidelijke beleefde service

goede service en snel geleverd

ik heb goede ervaring ondervonden

Als je iets nodig hebt, daar is het.

Ik had al wat ministeck en kwam het weer tegen in de kast. En sinds ik met pensioen ben had ik wat meer tijd. Daarna ben ik ook via marktplaats wat spullen gaan kopen, en was er iets niet, dan gebeurde dat online,een fijne gedachte.

Altijd op tijd bezorgd Nette levering

snelle en correcte levering met goed gevoel nieuwe bestellingen plaatsen

goede ministecksite

Ik vind ministeck-online een prima website ik vind er altijd wel een mooie bouwdoos om weer een mooie ministeck te kunnen maken je pakket word altijd snel geleverd om daar na lekker te kunnen gaan ministecken.

fantastisch

Hele mooie ministeck, mooi voorbeeldblad in kleur en makkelijk te volgen. erg mooi om te maken.

Goed voorbeeld en genoeg stukjes.

Alles prima in orde. Goede voorbeelden en genoeg stukjes.

Goede ervaringen!

Wij bestellen regelmatig bij ministeck online,zij hebben gelukkig een uitgebreid aanbod ministeck. Alles gaat altijd goed,heldere communicatie, snelle verzending en bestelling is goed te volgen.

Uiterst tevreden

Leveringen altijd netjes en op tijd Na een klacht snelle reactie en direct fijn opgelost Een tevreden klant

Snelle levering en grote sortering

Online is een mooie grote collectie ministeck. Levering is snel, vaak binnen 2 dagen. De XL pakketten zijn mooi en compleet. Nooit te weinig ministecksteentjes. We hopen op een snelle uitbreiding van de XL collectie boven de 10000-30000 steentjes. Het is bij ons de grote hobby.

perfect afgehandeld

ik ben al jaren vaste ministeck gebruiker maar nu de latste die ik had besteld was heftig kleur verschil. zonde want nu kan ik het niet mixen maar verder geen enkel probleem badankt voor de goede service en leuke ideen. bedankt M.Vissers Hippolytushoef

Snel en makkelijk bestellen en bezorgen.

Snel en makkelijk bestellen doordat het goed te vinden is wat je nodig hebt. Alleen de levering is niet altijd netjes. Had van bepaalde ministeck kleuren puntjes niet het goede aantal dus te weinig gekregen. Willen jullie beter opletten hiermee dat er echt 10 strips in zitten? Verder fijn. Dat het hier nog te koop is voor de mensen die ministeck nog echt echt leuk vinden, zoals ik.

Ik vind het geweldig om te doen

Je kan van die prachtige dingen maken Ik verzin soms wat om te maken Ik heb wel is de vispoort van Harderwijk gemaakt

Telefonisch goed bereikbaar en men denkt altijd mee

goede website voor de ministeck liefhebber

Ik vind ministeck online .nl een goede website ze hebben veel keus om uit te kiezen voor ieder wat wils

Goede website

Ik heb nu al een paar keer meegemaakt dat er te weinig deeltjes in de doos zitten, vooral bij dozen met meer dan 5000 onderdelen. Die worden dan na melding keurig opgestuurd, maar het is wel vervelend.

Snelle verzending voor goede prijzen.

Ministeck is fijn voor groot en klein

Mijn vader is helemaal into ministeck. Hij was toen ook heel erg blij toen hij deze website onder ogen kreeg. Alles dat we besteld hebben is ook effectief aangekomen. Als er al eens een bestelling wat langer wegbleef heeft de infodienst van ministeck online zeer snel en zeer correct geantwoord op onze mail daaromtrent. Er is wel iets dat ook niet goed is. Sommige dozen komen aan met te weinig kleurstrips dan nodig zijn. Ook heeft er al eens een doos toegekomen die een beetje beschadigd was. Maar al bij al is dit voor ons een zeer goede website en wij hebben hier al veel besteld en wij zullen dat zeker blijven doen.

Goedendag, Dank voor uw reactie. Fijn te horen dat er door uw vader enthousiast ge-Ministeckt wordt. Qua inhoud van de sets, deze worden door de fabrikant met de hand samengesteld. Daardoor kan het een enkele keer gebeuren dat er een telfout is gemaakt bij het samenpakken van de strips. In voorkomende gevallen kunt u dat bij onze klantenservice aangeven en sturen we u de ontbrekende steentjes toe. Met vriendelijke groet, Michael & Renate Koot Ministeck-online.nl

Snelle levering.

Snelle levering, netjes verpakt, Duidelijke website.

is goed

vindt het alleen jammer dat er geen nieuwe boekjes zijn

Mooie grote collectie en snelle levering

Ik koop dikwijls bij ministers online en de levering en afwerking is absoluut prima Ik hoop dat er snel weer zeer grote pakketten Jos

prima altijd op tijd

altijd goed verzorgd