zeer tevreden

Snelle en goede levering. Netjes verpakt.

snel en netjes verpakt geleverd

hebben ook steeds nieuwe dozen van ministeck veel keuze

Altijd Zeer Goed In Orde

Mijn Vader is helemaal gek van Ministeck hij was dan ook zeer blij toen hij een website vond die een grote keuze aanbiedt. Normaal duurt de levering zo'n 3 dagen. 1 keer duurde de levering langer dan voorzien. Maar na contact te hebben opgenomen met de infodienst is alles zeer goed gekomen. De Infodienst heeft zeer goed en snel geantwoord.

Vele keuzen netjes in gepakt

Vele keuzen netjes in gepakt Kleuren Strips netjes duidelijk in zakjes geleverd

Ik vind Ministeck geweldig

Ik heb al heel veel gemaakt van Ministeck heerlijk om te doen vooral de grote dozen van 20,000 stukjes mijn lieve Kleinzoon van 8 jaar is er ook aan verknocht heeft ook al de Tatanic gemaakt ik hoop dat we er saampjes nog heel veel van kunnen maken vriendelijke groetjes MW Vink

Uitstekende website

Meerdere keren dingen besteld,is altijd prima verlopen.

Ik heb niets meer nodig op dit moment, maar ik weet jullie te vinden.

Overwegend positief.

Bestelgemak is groot. Echter, afleverinformatie kan beter, want verwarrend en onduidelijk.

Prima zaak

Snel geleverd tegen zeer redelijke prijzen. Een aanrader voor de ministeck liefhebber.

heel erg tevreden

uren plezier met een waanzinnig resultaat

vroeger veel gedaan was toen leuk en nu nog,jammer dat ik dit nu niet meer kan kopen

Alles wat ik besteld heb kwam precies op tijd binnen, kinderen spelen er goed mee. Zeker voor herhaling vatbaar.

prima webshop met veel keuze

Ik ministeck online een prima webshop ze hebben veel keuze om jouw favoriete ministeckpaket te vinden en het is makkelijk te bestellen .

wat een mooie afbeeldingen

In de Corona-tijd is het een heerlijk rustgevende bezigheid om met MInisteck een schilderij te maken. het enige waar ik regelmatig tegen aan liep was het tekort aan enkele stukjes. Ik heb wat extra Ministeck in huis, maar vaak net niet de goede kleur. Verder ben ik erg graag mee bezig.

Kon niet beter.

Keurig verzorgd. rekening houdend met een evt. leveringsdatum prima op tijd bezorgd en goed verpakt.

goede ervaring

altijd netjes en snel geholpen ga zo door

super goed

is altijd op tijd

Niet goed.

Een slechte ervaring, zeker geen aanrader. We zijn nu 2 maanden, en 12 mails verder, en nog steeds niet meer dan een zeer onvolledig pakket, niet kunnen we niets mee. 2 keer een lijst opgestuurd met de ontbrekende kleuren, en is beloofd deze na te sturen. Op 5 feb geschreven dit te gaan doen. ( 5 kleuren, totaal 69 strips ) nu nog steeds niets ontvangen.

Goedendag, Heel vervelend te horen dat het bij u niet goed is gegaan. Zoals ook aan u is aangegeven worden de ontbrekende strips rechtstreeks door Ministeck aan u toegezonden. In uw geval was het niet een enkele kleurstrip die miste, maar een verkeerd samengestelde set. Wij hebben dit direct bij de fabrikant kenbaar gemaakt en zij hebben aangegeven dit direct rechtstreeks met u op te lossen, juist om tijd te besparen. Omdat wij er dan niet tussen zitten, krijgen wij ook geen feedback meer van de status. Misschien naïef van ons, maar als de fabrikant aangeeft dat zij de klacht rechtstreeks met u gaan oplossen, zitten wij er niet meer bovenop. Normaal is dat een kwestie van dagen dat de strips dan bij u zijn. Onze oprechte excuses voor het ontstane ongemak. In uw geval wellicht niet meer van toepassing, maar deze gang van zaken is ook met zowel de importeur als de fabrikant besproken teneinde dit soort misverstanden in de toekomst te voorkomen. Met vriendelijke groet, Michael & Renate Koot Ministeck-online.nl

Fijn om via deze site ministeck te kunnen bestellen. We hadden het gauw in huis en was goed verpakt.

snelle nalevering van ontbrekende onderdelen

Helaas ontbraken in de doos twee kleuren. Na mailen hierover binnen een week nageleverd.

alles goed geregeld

alles goed geregeld

Prachtig systeem, maar onvoldoende onderdelen

Het is een prachtig en redelijk degelijk systeem, echter ontbreken voor 2e keer op rij belangrijke kleuren zodat je moet improviseren om zonder extra kosten een redelijk goed resultaat te krijgen

Ik ben zeer tevreden en goede service.

goede service en ben zeer tevreden over de ministeck.

fantastisch

Reeds als klein kind kreeg ik Ministeck van de Sint. Nu ben ik 63 jaar en ik houd er nog steeds van om mooie taferelen na te bouwen. Onlangs kreeg ik van mijn kinderen een nieuwe set met de Eifeltoren van Parijs. Zalig toch. Tevens kreeg ik tal van kleine pakjes onder de boom met extra kleursticks. Toen ik er zelf bijbestelde, in twee pogingen, hebben jullie beide heel snel uitgeleverd én kreeg ik mijn tweede keer transportkosten terug. Dit is dus het beste bewijs dat jullie snel én eerlijk zijn. Ik ben en blijf jullie grote fan.

Super!!

Geweldige dienstverlening. Kleinzoon in coronatijd bij opa en oma. Even internet kijken en zie je geweldige aanbieding met grootste doos ministeck. Geweldig, dagen zoetgeweest een volgende logeerpartij wordt ook een succes. DANK.

Doormanstraat 43 7731 BP Ommen