Goed product

Snelle levering goed product

Snelle service alleen voor de tweede keer stick IT besteld en weer kloppen de aantallen strips niet. Ben nu bij de laatste tegel en heb gewoon bepaalde strips niet meer. Het betreft ook echt heldere kleuren dus een misverstand met andere kleuren is niet mogelijk. Volgende keer bestel ik Ministeck dat klopt tenminste

goed! komen de afspraak na

Ben zeer tevreden met de levering. Netjes ingepakt. Snel binnen. Ben nog niet aan mijn gekochte pakket begonnen. Maar dat komt nog wel als ik wat andere dingen af heb. Kortom... goede service! Vr. Gr. A. Briene

Ministeck besteld voor in de lockdown. Ik dacht dat het wel langer zou duren, maar het was zo binnen! Top! De kinderen waren er blij mee.

Erg goed

Ik heb hele goeie ervaring met deze site. Als je ze mailt dan proberen ze zo snel mogelijk terug te reageren met een duidelijk uitleg en antwoord. Ik raad iedereen deze site aan.

Teleurstellend

Mijn koeder heeft net deze week haar ministeck pakket in elkaar gezet: ze had van een aantal kleuren noet genoeg. Het is dat ze zelf nog wat had en de afbeelding heeft kunnen maken, maar dit is niet de bedoeling. Een reden om.niet meer bij jullie te bestellen.

Goedendag, Erg vervelend te horen dat het pakket niet compleet was en dat u daarom ernstig teleurgesteld bent. In basis sturen we bij foutieve inhoud altijd de benodigde aanvulling, mits u dat bij ons meld. Immers heeft u recht op een goed product. Maar dat kan alleen als u ook daadwerkelijk bij ons de klacht neerlegt en niet via een (externe) beoordeling. Omdat alle Ministeck sets door de fabrikant handmatig worden samengesteld, kan het een enkele keer gebeuren dat er iets niet goed is ingepakt. Wij hebben hier geen invloed op, en kan u bij elke leverancier van dit product gebeuren. Wij trachten altijd om het probleem naar behoren op te lossen, maar dan moet u de klacht wel melden, anders kunnen we hier niets aan veranderen. Met vriendelijke groet, Michael & Renate Koot Ministeck-online.nl

Website werkt prima

ik ben tevreden

ik ben zee tevreden met de service

Prima service!

Ik had mijn bestelling al snel in huis.

Fijn dat nog bestaat,

Bestelling komt meestal gauw binnen, Is alleen beetje rot, als het niet voorradig is, Hoelang duurt dan als het weer binnen is,

Goede service maar vreemd dat er zoveel kleuren niet genoeg onderdelen hadden.

Heel mooi eindproduct maar ik snap niet dat er verschillende kleuren niet compleet waren. Mail gestuurd en goede service want het ontbrekende werd nageleverd. Toch twijfelen we om weer te bestellen want voor wat je betaald verwacht je een volledig product.

Goedendag, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Aangaande de sets van Ministeck en Stickit: deze worden door de respectievelijke fabrikant met de hand samengesteld. Een enkele keer kan het gebeuren dat bij het samenstellen een fout wordt gemaakt, blijft mensenwerk. In voorkomende gevallen (bij u dus) vullen we de missende steentjes aan, mocht het niet compleet zijn. Met vriendelijke groet, Michael & Renate Koot Ministeck-online.nl

een prima web shop voor een leuke en fijne hobby.

Ik vind Ministeck online.nl een prima webshop je koop er miniteck of stickit voor een mooie prijs en goede verzendkosten je bestelling word keurig ingepakt en netjes bij je thuis bezorgt zodat je kan beginnen aan je leuke hobby.

Goede service en snel bunnen

Ik zou het iedereen het aan raden

tevreden

ben zeer tevreden maar de laatste paar keer doe ik een bestelling maar krijg geen orderontvangst waar ordernummer opstaat zo dat ik geen geld over kan maken daar moet ik om vragen komt ook meteen ook krijg ik geen bericht meer als er geleverd word dat is wel lastig

prima service

De bestelling was eenvoudig, snel geleverd prima

super

ik ben heel erg tevreden

geweldige site goede snelle service

mooi assortiment snelle service netjes thuis bezorgd

zeer goeie service

Heb drie ministecks online gekocht en betaald en de volgende dag werden deze al in een mooie verzenddoos geleverd. Top! Weer uren plezier in het bouwen van nieuwe creaties. Ik hoop dat er nog nieuwe ministecks bijkomen en dan liefst hele grote van van 20 000 stukjes en meer zodat het een grote prent wordt en veel bouwplezier. Enkele suggesties zijn landschappen, de seaking mk 48, een grote tractor of landbouwmachine, een historische windmolen, een mooie vrachtwagen ....

il serait bien si vous pouviez faire des ministek avec des X-Men où des Marvel

Mooi en op tijd in huis

Mijn vriend is er heel blij mee. Dat telt voor mij.

geweldig

ruime keus en de volgende dag al in huis. kan je direkt beginnen. en prima verpakt zodat er geen beschadigingen optreden.

Fantastisch geholpem

Mijn bestelling wordt altijd nauwkeurig verwerkt en bezorgd

Supersnel geleverd, en keurig binnen.

Sinds kort mijn jeugd hobby opgepakt. Doordat ik een leuke dolfijnset op de kop kon tikken, heb ik deze na eigen inzicht opgevuld.(gelukkig had ik mijn oude voorraad nog) Ik doe nu veel diamond painting wat een beetje het vervolg is op ministeck. Maar nu ik ermee begonnen ben vind ik het toch wel weer superleuk. In mijn enthousiasme een nieuwe doos besteld. Dank zij ministeck.nl kin ik ook mijn voorraad bijvullen. En keurig geleverd! Bedankt!!!

Inhoud klopt niet

De inhoud klopt niet. Er zat veel te weinig 'wit' in. Het plezier om de afbeelding verder af te maken is daardoor verdwenen. Wellicht kunt u nog wat nasturen. Dat zou geweldig zijn

Goedendag, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vervelend te horen dat er te weinig kleurstrips in zaten. De sets worden door de fabrikant met de hand samengesteld, waardoor het een heel enkele keer kan gebeuren dat er een set niet correct is. Om u verder te kunnen helpen graag een berichtje naar ons mailadres zodat we het probleem voor u kunnen verhelpen. Met vriendelijke groet, Michael & Renate Koot Ministeck-online.nl

Doormanstraat 43

7731 BP Ommen