Filters

10

Prima!

Snel geleverd. Alles volgens afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
9

Keurig de gegeven opdracht goed ontvangen. Bouwpakket was ook gemakkelijk te via de handleiding.i

Keurig bedrijf wat de afspraken binnen zeer korte termijn afwerkt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Nette en vlotte afhandeling en een goed product!

Prima product! Keuze uit vele modellen en vlot geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne winkel

Netjes verpakt, snelle ophaalmogelijkheid

  • Aanbevelen? Ja
5

Communicatie met dit bedrijf is slecht.

Jammer dat je niet even kan bellen om iets af te spreken. De producten zijn prima.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedendag, We hebben geen telefonische klantenservice, zoals ook duidelijk op de contactpagina staat vermeld. De praktijk heeft uitgewezen dat goed gestelde vragen per mail vele malen sneller en accurater zijn te beantwoorden. Tevens voorkomt dit verwarring over of iets nu wel of niet was afgesproken. Mailwisselingen zijn duidelijk inzichtelijk en terug leesbaar. In principe wordt dagelijks alle binnenkomende mail beantwoord. U heeft er voor gekozen om de order bij ons te komen afhalen. Omdat we geen fysieke winkel hebben zijn er specifieke en zeer beperkte afhaalmomenten bij ons kantoor, zoals ook aangegeven op de website en in de orderbevestiging. U kunt vanaf het moment van orderplaatsing de orderstatus via onze website volgen en zien wat de status van uw bestelling is. Daarnaast sturen we ook nog een losse afhaalreminder. Met vriendelijke groet, Michael & Renate Koot Rollytoys-traptrekkers.nl

2

Slechte dienstverlening

Wij zijn niet tevreden over RollyToys-traptrekkers.nl. Op 10/11 een bestelling geplaatst en direct betaald, een sinterklaascadeau, dus ruim op tijd. Na twee weken op 24/11 geen enkele reactie of track & trace ontvangen. Dan maar zelf gemaild, bleek het artikel niet in voorraad en moest ik dit zelf maar uitzoeken via een goed verstopt klantenportaal op hun website waar geen melding van wordt gemaakt. Het is blijkbaar niet nodig om de klant even zelf te verwittigen als het product uit stock is. Nochtans maken ze de melding in hun ordermail dat een orderupdate wordt gestuurd na 10 werkdagen. Vervolgens een vervangend product gekozen en het luttele verschil van 4,49 euro bijbetaald. Op 03/12 terug zelf moeten mailen met als reactie 'We gaan het voor u nakijken'. Op 09/12 terug zelf gemaild (Sinterklaas is ondertussen voorbij) en gevraagd om dringend op te sturen of mij terug te betalen, waarop geen reactie kwam, maar uiteindelijk na een dag of 3 hebben we toch het bestelde product ontvangen. Ze hebben een leuk aanbod met de scherpste prijzen, echter had ik hier beter wat meer betaald bij een andere webshop. Het product voldoet zeker wel, zoals verwacht en zeer degelijk.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedendag, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Inderdaad zijn er een aantal zaken niet goed gegaan, waarvoor onze excuses. De link naar de bestelstatus was inderdaad niet goed gekoppeld, waardoor u niet de updates en toegang kreeg tot het klantenportaal. Omdat wij er vanuit waren gegaan dat u deze koppeling wel had, waren wij in afwachting van uw reactie, welke helaas pas in een veel later stadium kwam. Door deze vertraging was uw order verder doorgeschoven naar de enorm drukke tijd rondom de sinterklaas en hebben we inderdaad deze met (te) veel vertraging alsnog kunnen uitleveren. Hoewel het uw orderverwerking niet meer kan redden, is het systeem wel aangepast, zodat de link naar het klantenportaal standaard in de orderbevestigingen is opgenomen. Onze oprechte excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Michael & Renate Koot Rollytoys-traptrekkers.nl

10

Top

Mooi op tijd geleverd prima zo

  • Aanbevelen? Ja
9

Perfect!

Snelle en accurate levering. Afspraak is afspraak. We hadden vanwege hapering bij digitale betaling per bank per ongeluk 2 exemplaren besteld. Eén bericht daarover was voldoende om dit tijdig bij te stellen. Heb dat wel eens anders meegemaakt!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Vlotte bezorging Degelijk mooie tractor

  • Aanbevelen? Ja
10

Mijn kids willen niets liever

Wordt heel veel gebruik van gemaakt bij ons op de boerderij. Oude rijden vaak nog net zo goed als een nieuwe.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top top

Snelle levering en alles klopt! Dat is al bijzonder!

  • Aanbevelen? Ja
10

Een aanrader!

Heel degelijk materiaal. En spelplezier verzekerd voor de kleinkinderen. Wat me ook verheugt is de vlotte manier waarop het foutje in de levering werd opgelost. Goed gedaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

10

Het ging hier om aanhangers voor de traptrekker als Sinterklaas kado . Onze kleinkinderen van 3 jaar (zijn een tweeling: 2 jongens) en hadden bij hun geboorte al traptrekkers gekregen. Ze rapen nu de blaadjes in de tuin op , doen ze daarna in de aanhanger en storten ze dan in de vuilnisbak. Of ze vullen ze met sneeuw en maken een grote berg.

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijke website, snel geleverd.

Op zondag een tractor met aanhanger besteld en deze al op dinsdag ontvangen. Zeer snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle service vlotte afhandeling

Grote keuze en eenvoudig te bestellen

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede en snelle service!

Goede en snelle service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend.

Keurig allemaal.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne service

Makkelijk te bestellen en je wordt goed op de hoogte gehouden. Daarnaast ook snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima kwaliteit

Een kwalitatief goed product, erg degelijk (kan tegen heel veel stootjes) en is bestand tegen weer en wind.

  • Aanbevelen? Ja
3

Slechte en trage communicatie

De traptractor met kar zijn op tijd binnen gekomen, hierbij werd ik keurig en op tijd geïnformeerd. De kar bleek beschadigd en dit heb ik direct kenbaar gemaakt. Het heeft een maand geduurd voor ik reactie kreeg. Na twee maanden vernomen we dat we een nieuwe kar toegestuurd krijgen. Nu, drie maanden later, wachten we hier nog steeds op.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedendag, Dank voor uw beoordeling. We begrijpen de frustratie, maar zoals ook naar u is aangegeven zijn er een aantal zaken langs elkaar heen gegaan. U heeft de klacht gemeld en wij hebben direct contact opgenomen met de leverancier, welke ons had toegezegd rechtstreeks aan u een vervangende aanhanger te zenden (omdat dit een deel van een set was en de aanhanger niet als los model beschikbaar is). Dit is ook aan u aangegeven. Doordat wij er dan niet zelf tussen zitten en we ook verder niets vernamen van uw zijde, waren we in de veronderstelling dat de vervangende aanhanger reeds bij u afgeleverd was. Pas na uw bericht hier vernamen we pas dat dat niet het geval was. Inmiddels zijn we weer even verder en is het uiteindelijk toch nog geregeld. Onze oprechte excuses voor het misverstand. Met vriendelijke groet, Michael & Renate Koot Rollytoys-traptrekkers.nl

4

Goede producten, slechte service

De tractor die ik heb ontvangen was prima, niks op aan te merken. Maar de verzending en het ontvangen vond ik dramatisch. Na het bestellen en gelijk betalen werd de tractor pas na 4 dagen verzonden terwijl er was aangeven dat deze voor een verjaardag was. De tractor was dan ook te laat. Om toch een verjaardagscadeau te hebben moesten we de tractor bij een andere winkel kopen. De bedoeling was om de Rolly toys tractor terug te sturen maar voor jullie geluk wilde oma de tractor toch houden voor haar andere kleinkind! Al met al slechte service en slecht bereikbaar!!!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Goedendag, Spijtig te vernemen dat u teleurgesteld bent door het verzendproces. We trachten alle orders zo snel mogelijk te verzenden, maar kunnen de order pas vrijgeven nadat de betaling is bijgeschreven. En hoewel de meeste zendingen binnen Nederland normaliter de volgende dag ook daadwerkelijk bij de klant worden aangeboden, kunnen wij (en ook de betreffende postbedrijven) dat niet garanderen. We hebben de order tijdig verzendklaar gemaakt, desondanks heeft het voor u blijkbaar langer geduurd dan verwacht. Qua feedback zijn alle bij ons geplaatste orders altijd in te zien via de knop orderstatus. Daarnaast krijgt u van de verzendende partij altijd een track en trace als de zending is aangemeld. Uiteraard is het altijd mogelijk dat deze in de map ongewenste mail beland, maar helaas is dit iets waar wij geen invloed op hebben. Met vriendelijke groet, Michael & Renate Koot Rollytoys-traptrekkers.nl

7

Prima

Ruim een week van te voren besteld. Precies dag voor de verjaardag geleverd. Dat was dus even spannend. Onze zoon is dolblij met de tractor.

  • Aanbevelen? Ja
6

Bezorging duurde wat lang. Product is prima. Site is niet 2020.

Zie zin hierboven.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hartelijk dank voor uw beoordeling, We hanteren vwb verzending dat orders binnen 1-3 werkdagen worden verzonden, iets dat ook in uw geval gewoon is gelukt (1e besteld, 3e verzonden). Door deze iets ruimere tijdspanne te hanteren kunnen we ook de lage prijzen van onze producten handhaven door altijd bij de goedkoopste groothandel in te kopen. De veel gehanteerde leus "vandaag-besteld-morgen-in-huis" heeft ook een financiële keerzijde. We zitten bewust aan de lage prijskant van de markt, dat merkt u inderdaad in een aantal zaken, waaronder ook de website, welke we niet elk half jaar in een nieuw jasje steken. Functioneel, low-budget. We vinden het belangrijker om de kosten (en dus vervolgens de prijzen) laag te houden, dan een gelikte website met hoge prijzen en geen/weinig omzet. We zijn trots op de producten welke we verkopen en willen deze voor zoveel mogelijk mensen betaalbaar maken. Een iets andere kijk op de maatschappij dus. Met vriendelijke groet, Michael & Renate Koot Rollytoys-traptrekkers.nl

8

Onze zoon van 6 is blij

het was een cadeau voor onze jongste die gek is tractors en vrachtwagens. Hij is ook best lomp, wat zijn ogen zien maken zijn handen kapot....maar deze traktor kan zeker tegen een stootje en hij zit er elke dag met veel plezier op.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super mooi en degelijk

Alles ziet er top uit, was ook redelijk makkelijk om in elkaar te zetten voor een vrouw haha. En onze zoon die hem voor zijn verjaardag heeft gekregen was er super blij mee! Helemaal top dus.

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd