top

top aankoop snel geleverd en snel in elkaar gezet.

Zeer tevreden!Snelle levering!

Snelle en correcte levering.

Super snel geleverd,

Het in elkaar zetten was nog wel een dingetje. Maar geluk en onze kleinzoon is er blij mee.

Prima.

Snelle levering. Goed product.

Prima goede kwality

De trektor en aanhanger waren snel gelevert inelkaar zetten was in een uur / 30 minuten gedaan een geweldig kado verder heb ik ook een leuk kinder rijbewijse er bij gekocht echt een aanrader

Super service!!

Super service!!! Goede kwaliteit Snelle levering Goede prijs

Alles juist geleverd

Zie hierboven

De aanhangwagen werd netjes en tijdig geleverd,de jarige was er vervolgens heel blij mee!

Superrrrr

Dit was de 2de trekker. Alle 2 de kleinzoons zijn er super blij mee.

Prima tractor, goede levering

Betrouwbaar adres om te winkelen.

Niet duur, erg duidelijke webshop. Als je een vraag stelt, krijg je netjes antwoord.

Waanzinnig goed

Waanzinnig goed. Kinderen hebben er iedere dag plezier van.

(Te) laat besteld, toch nog dezelfde dag verzonden. Goede service

Prima, het ziet er mooi uit en voldoet aan de eisen van ons.

Goed en snel

Perfect meer is er niet te zeggen.

Snelle service en een goede prijs

Al vaker wat besteld. En de prijs in vergelijking met andere site zijn jullie het voordeligste

Slechte service

Product besteld via de webshop. Snel geleverd dus daar is niks van te zeggen. Tijdens uitpakken constateer ik dat er schade is aan het product. Foto's gemaakt en gemaild naar hun. Vervolgens geen reactie na 1 week zelf weer gemaild en dan word je afgescheept met het bericht dat het bij de fabrikant ligt. Vervolgens weer weken geen reactie weer zelf gemaild (want bellen kan niet) ze zouden het beschadigde item opnieuw opsturen. Inmiddels 2 weken verder en nog steeds niks. Zeer jammer! Slechte service voor zo'n dure producten

Goedendag, Spijtig te vernemen dat u zo teleurgesteld bent. Het is altijd vervelend als bij een duur cadeau iets bij het uitpakken niet in orde is, maar helaas kan dat wel een keertje gebeuren. Doordat het duidelijk was dat het een fout vanuit de fabrikant was, hebben we deze klacht ook via de fabrikant moeten oplossen ivm garantie. Helaas gaat het daardoor wel over meerdere schijven en dat geeft soms ruis en vertraging op de lijn. Soms kan een eenvoudige vraag over wanneer het onderdeel daadwerkelijk binnen komt, minder eenvoudig of snel te beantwoorden zijn omdat de informatie van elders moet komen. We hadden u toegezegd dat we zorg zouden dragen voor een vervangend onderdeel en dat ook gedaan. Tevens hebben we u aangegeven dat dit vanuit de fabrikant moest komen omdat het niet direct beschikbaar was. We sturen dan niet dagelijks bericht dat het onderdeel er nog niet is. Daarnaast hebben we zeker wel getracht al uw vragen telkens binnen redelijke termijn te beantwoorden. We doen ons best, soms is dat blijkbaar toch niet voldoende, waarvoor dan oprecht onze excuses. Met vriendelijke groet, Michael & Renate Koot Rollytoys-traptrekkers.nl

Vlotte levering

Voldeed aan mijn verwachtingen, een mooie tractor voor een peuter

Heel tevreden!

Wij zijn heel tevreden met het product, mooi stevig materiaal en ziet er leuk uit! Wij raden het aan!

Hele mooie trekker voor de kleinsten

Groot sicces

Perfecte levering en eerder dan verwacht geleverd

Alles zat in een doos en was een leuk klusje om alles in elkaar te zetten. En simpel als een IKEA pakket

erg leuke loopauto

als 1e verjaardagscadeau gegeven aan onze zoon. De loopauto heeft de goede hoogte om er zelf op te gaan zitten. De loopauto ziet er cool uit en de aanhangwagen maakt het helemaal af.

geweldig

mijn kleinzoon zijn gelukkige gezicht