Heel erg snel

Goed geholpen en snel super product

zeer slechte klanten service

de orderstatus van mijn bestelling blijft maar op 1 a2 werkdagen staan en dat is al sinds 11-07-2021 maar eens een keer gemaild daar er blijkbaar geen telefonisch contact mogelijk is en dan krijg je te horen dat een 1 of 2 dagen niet voor onderdelen geld en ze dus niet kunnen vertellen wanneer het onderdeel binnen komt ze gaan dat blijkbaar ook niet bij de leverancier navragen en laten je als klant in de kou staan ondanks dat ik heb aangegeven het graag voor de 31 ste juli zou willen ontvangen maar blijkbaar nemen ze daar geen moeite voor als je daar speelgoed besteld hou er dan rekening mee dat ze zeer slecht zijn in onderdelen leveren Diny

Goedendag, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Zoals we ook eerlijk aangeven op onze website zijn onderdelen (waaronder ook de stickers) vaak langdurig niet beschikbaar. Dat staat op de website, dat staat bij de melding als u iets in uw winkelmandje plaatst en daarna ook nog eens op de orderbevestiging. In de orderbevestiging staat tevens de link om de actuele status van uw bestelling te volgen. Wat er niet is kunnen we niet verzenden en uit kostenoverweging kunnen we niet een order met drie artikelen in drie delen opsturen, wat ook aangegeven staat op onze site. De keuze maken om een cadeau en onderdelen in 1 bestelling te plaatsen is aan u als consument, maar wij kunnen dan niet garanderen dat de order ook echt op tijd beschikbaar is. Juist omdat onderdelen erg slecht leverbaar zijn, hebben we al deze beperkingen ingebouwd. Dit is ook exact de reden dat u onderdelen vaak ook helemaal niet of zeer beperkt in een "gewone" winkel kunt kopen, omdat deze het überhaupt te veel werk vinden. Wij trachten ze in ieder geval beschikbaar te houden, wat een flinke uitdaging is, omdat sommige onderdelen maar eens in de 3-4 maanden worden gemaakt en als ze dan bij de fabrikant op zijn, krijgen wij ze dus ook niet aangeleverd en is het wachten tot de volgende batch wordt geproduceerd. Mooier kunnen we het helaas niet maken. Met vriendelijke groet, Michael & Renate Koot

Mooie traptrekker,

De traptrekker is van goede kwaliteit. Het in elkaar zetten was niet moeilijk. Mijn kleinzoon is er erg blij mee.

Prima service, snelle levering

geleverd wat ik heb besteld

Geweldig goede produkten en service.

De bestelling ging makkelijk en werdt ook op de afgesproken tijd snel en correct geleverd en de producten zijn kwalitief zeer goed en mooi ik zal jullie zeker bij familie en vrienden aanraden.

Prima gelopen, snel geleverd

Goed verpakt en netjes geleverd. Maak eens een nieuwe website

Supersnel geregeld en goede kwaliteit

Supersnel geregeld en goede kwaliteit trekker is kwalitatief heel goed en mooi en was echt heel snelbezorgd. TOP SERVICE!

Snel geleverd. Alles volgens afspraak.

Keurig de gegeven opdracht goed ontvangen. Bouwpakket was ook gemakkelijk te via de handleiding.i

Keurig bedrijf wat de afspraken binnen zeer korte termijn afwerkt.

Nette en vlotte afhandeling en een goed product!

Prima product! Keuze uit vele modellen en vlot geleverd.

Fijne winkel

Netjes verpakt, snelle ophaalmogelijkheid

Communicatie met dit bedrijf is slecht.

Jammer dat je niet even kan bellen om iets af te spreken. De producten zijn prima.

Goedendag, We hebben geen telefonische klantenservice, zoals ook duidelijk op de contactpagina staat vermeld. De praktijk heeft uitgewezen dat goed gestelde vragen per mail vele malen sneller en accurater zijn te beantwoorden. Tevens voorkomt dit verwarring over of iets nu wel of niet was afgesproken. Mailwisselingen zijn duidelijk inzichtelijk en terug leesbaar. In principe wordt dagelijks alle binnenkomende mail beantwoord. U heeft er voor gekozen om de order bij ons te komen afhalen. Omdat we geen fysieke winkel hebben zijn er specifieke en zeer beperkte afhaalmomenten bij ons kantoor, zoals ook aangegeven op de website en in de orderbevestiging. U kunt vanaf het moment van orderplaatsing de orderstatus via onze website volgen en zien wat de status van uw bestelling is. Daarnaast sturen we ook nog een losse afhaalreminder. Met vriendelijke groet, Michael & Renate Koot Rollytoys-traptrekkers.nl

Slechte dienstverlening

Wij zijn niet tevreden over RollyToys-traptrekkers.nl. Op 10/11 een bestelling geplaatst en direct betaald, een sinterklaascadeau, dus ruim op tijd. Na twee weken op 24/11 geen enkele reactie of track & trace ontvangen. Dan maar zelf gemaild, bleek het artikel niet in voorraad en moest ik dit zelf maar uitzoeken via een goed verstopt klantenportaal op hun website waar geen melding van wordt gemaakt. Het is blijkbaar niet nodig om de klant even zelf te verwittigen als het product uit stock is. Nochtans maken ze de melding in hun ordermail dat een orderupdate wordt gestuurd na 10 werkdagen. Vervolgens een vervangend product gekozen en het luttele verschil van 4,49 euro bijbetaald. Op 03/12 terug zelf moeten mailen met als reactie 'We gaan het voor u nakijken'. Op 09/12 terug zelf gemaild (Sinterklaas is ondertussen voorbij) en gevraagd om dringend op te sturen of mij terug te betalen, waarop geen reactie kwam, maar uiteindelijk na een dag of 3 hebben we toch het bestelde product ontvangen. Ze hebben een leuk aanbod met de scherpste prijzen, echter had ik hier beter wat meer betaald bij een andere webshop. Het product voldoet zeker wel, zoals verwacht en zeer degelijk.

Mooi op tijd geleverd prima zo

Perfect!

Snelle en accurate levering. Afspraak is afspraak. We hadden vanwege hapering bij digitale betaling per bank per ongeluk 2 exemplaren besteld. Eén bericht daarover was voldoende om dit tijdig bij te stellen. Heb dat wel eens anders meegemaakt!

Vlotte bezorging Degelijk mooie tractor

Mijn kids willen niets liever

Wordt heel veel gebruik van gemaakt bij ons op de boerderij. Oude rijden vaak nog net zo goed als een nieuwe.

Top top

Snelle levering en alles klopt! Dat is al bijzonder!

Een aanrader!

Heel degelijk materiaal. En spelplezier verzekerd voor de kleinkinderen. Wat me ook verheugt is de vlotte manier waarop het foutje in de levering werd opgelost. Goed gedaan.

Het ging hier om aanhangers voor de traptrekker als Sinterklaas kado . Onze kleinkinderen van 3 jaar (zijn een tweeling: 2 jongens) en hadden bij hun geboorte al traptrekkers gekregen. Ze rapen nu de blaadjes in de tuin op , doen ze daarna in de aanhanger en storten ze dan in de vuilnisbak. Of ze vullen ze met sneeuw en maken een grote berg.

Duidelijke website, snel geleverd.

Op zondag een tractor met aanhanger besteld en deze al op dinsdag ontvangen. Zeer snelle levering.

Snelle service vlotte afhandeling

Grote keuze en eenvoudig te bestellen

Goede en snelle service!

Goede en snelle service!