Fijne service

Makkelijk te bestellen en je wordt goed op de hoogte gehouden. Daarnaast ook snelle levering.

Prima kwaliteit

Een kwalitatief goed product, erg degelijk (kan tegen heel veel stootjes) en is bestand tegen weer en wind.

Slechte en trage communicatie

De traptractor met kar zijn op tijd binnen gekomen, hierbij werd ik keurig en op tijd geïnformeerd. De kar bleek beschadigd en dit heb ik direct kenbaar gemaakt. Het heeft een maand geduurd voor ik reactie kreeg. Na twee maanden vernomen we dat we een nieuwe kar toegestuurd krijgen. Nu, drie maanden later, wachten we hier nog steeds op.

Goedendag, Dank voor uw beoordeling. We begrijpen de frustratie, maar zoals ook naar u is aangegeven zijn er een aantal zaken langs elkaar heen gegaan. U heeft de klacht gemeld en wij hebben direct contact opgenomen met de leverancier, welke ons had toegezegd rechtstreeks aan u een vervangende aanhanger te zenden (omdat dit een deel van een set was en de aanhanger niet als los model beschikbaar is). Dit is ook aan u aangegeven. Doordat wij er dan niet zelf tussen zitten en we ook verder niets vernamen van uw zijde, waren we in de veronderstelling dat de vervangende aanhanger reeds bij u afgeleverd was. Pas na uw bericht hier vernamen we pas dat dat niet het geval was. Inmiddels zijn we weer even verder en is het uiteindelijk toch nog geregeld. Onze oprechte excuses voor het misverstand. Met vriendelijke groet, Michael & Renate Koot Rollytoys-traptrekkers.nl

Goede producten, slechte service

De tractor die ik heb ontvangen was prima, niks op aan te merken. Maar de verzending en het ontvangen vond ik dramatisch. Na het bestellen en gelijk betalen werd de tractor pas na 4 dagen verzonden terwijl er was aangeven dat deze voor een verjaardag was. De tractor was dan ook te laat. Om toch een verjaardagscadeau te hebben moesten we de tractor bij een andere winkel kopen. De bedoeling was om de Rolly toys tractor terug te sturen maar voor jullie geluk wilde oma de tractor toch houden voor haar andere kleinkind! Al met al slechte service en slecht bereikbaar!!!

Goedendag, Spijtig te vernemen dat u teleurgesteld bent door het verzendproces. We trachten alle orders zo snel mogelijk te verzenden, maar kunnen de order pas vrijgeven nadat de betaling is bijgeschreven. En hoewel de meeste zendingen binnen Nederland normaliter de volgende dag ook daadwerkelijk bij de klant worden aangeboden, kunnen wij (en ook de betreffende postbedrijven) dat niet garanderen. We hebben de order tijdig verzendklaar gemaakt, desondanks heeft het voor u blijkbaar langer geduurd dan verwacht. Qua feedback zijn alle bij ons geplaatste orders altijd in te zien via de knop orderstatus. Daarnaast krijgt u van de verzendende partij altijd een track en trace als de zending is aangemeld. Uiteraard is het altijd mogelijk dat deze in de map ongewenste mail beland, maar helaas is dit iets waar wij geen invloed op hebben. Met vriendelijke groet, Michael & Renate Koot Rollytoys-traptrekkers.nl

Ruim een week van te voren besteld. Precies dag voor de verjaardag geleverd. Dat was dus even spannend. Onze zoon is dolblij met de tractor.

Bezorging duurde wat lang. Product is prima. Site is niet 2020.

Zie zin hierboven.

Hartelijk dank voor uw beoordeling, We hanteren vwb verzending dat orders binnen 1-3 werkdagen worden verzonden, iets dat ook in uw geval gewoon is gelukt (1e besteld, 3e verzonden). Door deze iets ruimere tijdspanne te hanteren kunnen we ook de lage prijzen van onze producten handhaven door altijd bij de goedkoopste groothandel in te kopen. De veel gehanteerde leus "vandaag-besteld-morgen-in-huis" heeft ook een financiële keerzijde. We zitten bewust aan de lage prijskant van de markt, dat merkt u inderdaad in een aantal zaken, waaronder ook de website, welke we niet elk half jaar in een nieuw jasje steken. Functioneel, low-budget. We vinden het belangrijker om de kosten (en dus vervolgens de prijzen) laag te houden, dan een gelikte website met hoge prijzen en geen/weinig omzet. We zijn trots op de producten welke we verkopen en willen deze voor zoveel mogelijk mensen betaalbaar maken. Een iets andere kijk op de maatschappij dus. Met vriendelijke groet, Michael & Renate Koot Rollytoys-traptrekkers.nl

Onze zoon van 6 is blij

het was een cadeau voor onze jongste die gek is tractors en vrachtwagens. Hij is ook best lomp, wat zijn ogen zien maken zijn handen kapot....maar deze traktor kan zeker tegen een stootje en hij zit er elke dag met veel plezier op.

Super mooi en degelijk

Alles ziet er top uit, was ook redelijk makkelijk om in elkaar te zetten voor een vrouw haha. En onze zoon die hem voor zijn verjaardag heeft gekregen was er super blij mee! Helemaal top dus.

super

Mooi op tijd geleverd enkele Stikkers waren niet goed meteen nieuwe gekregen Kleinzoon geniet er nog elke dag van Top

Prima levering en het product is goed.

Ik ben tevreden en heb verder geen opmerkingen.

Prima service en kwaliteit

Mooie kwaliteit Snelle service Geen kanttekeningen

Geweldige service en communicatie. Zeker een 10!!

Goede service er wordt gevraagd voor welke datum je het product in huis wil hebben en dan is het er ook super Wordt zeker weer iets besteld

Niets geleverd, geen reactie op telefoon of mail.

Ik heb een onderdeel voor een traptrekker besteld via internet. Voorstel was om het op te komen halen. Omdat we niets hoorden geprobeerd te bellen, mailen, contact zoeken via contactformulier: allemaal niet gelukt. Nu verzoek tot terugbetaling gedaan omdat er niet geleverd wordt. Als dat ook niet gebeurd zijn het oplichters!!

Goedendag, Spijtig uw ongenuanceerde beoordeling te lezen. Zoals ook meermaals per mail is aangegeven staat uw order gewoon klaar om afgehaald te worden. Voor zover we kunnen nazien heeft u daar ook gewoon bericht van gehad, evenals antwoord op de door u gestelde vraag en tevens ook nog een reactie op uw beoordeling. Waarschijnlijk treft u al deze correspondentie aan in uw spamfilter (helaas gebeurt het wel vaker bij hotmail, dat sommige berichten onterecht als SPAM worden aangemerkt, helaas hebben wij daar geen invloed op). Overigens kunt u daarnaast ook nog uw order online volgen via de orderstatus (https://www.rollytoys-traptrekkers.nl/orderstatus.php) zodat u zelf kunt zien dat uw order is verwerkt en klaar staat om af te halen. Het klopt overigens dat we geen telefonische service desk hebben (zoals overigens ook gewoon op onze contactpagina staat vermeld), dus geen idee wie u heeft trachten te bellen, maar niet ons bedrijf. We kunnen niet elke order die nog niet daags na afhaalbericht is afgehaald nabellen, mede ook omdat het een ieder vrij is om afhaal-orders af te halen als het hen uitkomt (binnen de aangegeven afhaaltijden). Het gebeurt regelmatig dat een pakketje een week blijft staan omdat het even niet uitkomt bij de klant. Gezien het feit dat de gehele week mensen bestellen en afhalen, doet ons toch echt vermoeden dat het communicatie-probleem niet zozeer bij ons ligt, maar waarschijnlijk toch een probleem is met uw eigen software / pc / instellingen / kennis en kunde. Treurig dat u in uw reactie bij voorbaat uitgaat van het slechte van een ander en aan uw eigen aandeel in het geheel voorbij gaat. We doen al ruim 14 jaar ons best voor onze klanten, over het algemeen tot ieders tevredenheid. We zijn niet perfect, maar om ons dan maar direct oplichters te noemen...erg jammer! Met vriendelijke groet, Michael & Renate Koot Rollytoys-traptrekkers.nl

Super service!!

Erg laat besteld en ondanks dat er op de website werd aangegeven dat de levertijd x aantal dagen was, mocht ik toch de opmerking plaatsen of het mogelijk eerder geleverd kon worden ivm een verjaardag. De order werd gelijk de volgende ochtend verwerkt en pakket was ruim op tijd met onze geruststelling binnen. Echt heel netjes!

Super !!

Fijne overzichtelijke site goede levering, dus goed vertrouwen aan overgehouden!

bestellingen komen netjes op tijd

alleen als het niet op vooraad is, zelf de klant even iets laten weten!

Een erg degelijke traptractor, snelle levering en goedkoopste prijs!

Een erg degelijke traptractor, snelle levering en goedkoopste prijs!

Klantvriendelijk, snelle service, goede prijs

Goede service. De bestelde artikelen konden we (sneller dan verwacht) ophalen. De openingstijden om af te kunnen halen waren ruim. De medewerker was bij het afhalen erg vriendelijk en heeft geholpen met het inladen van de producten in de auto.

Mooie stevige tractor, snelle levering

Ondanks de corona tijd, super snelle levering. Onze kleinzoon is heel blij met zijn tractor en vindt de geluiden die erop zitten helemaal geweldig.

Transport dpd duurde lang

Het bezorgen duurde lang. Product zelf in elkaar zetten verder prima

Goedendag, Hartelijk dank voor uw reactie. We hebben uw order direct dezelfde dag verzonden, echter is bezorging niet gegarandeerd de volgende dag. Met de huidige drukte rondom Corona en extra online bestellingen is het enorm druk bij de bezorgdiensten, in uw geval DPD (maar bij postNL, GLS en DHL idem). Het gebeurt helaas vaker dat een pakket daardoor langer nodig heeft. We adviseren zelf altijd om verjaardagscadeau's meerdere dagen van tevoren te bestellen, om zeker te zijn dat het tijdig binnen is. Zelf hanteren we verzending van orders 1-3 werkdagen. In uw geval kon de order gelukkig direct dezelfde dag de deur uit, maar dan nog is dat nooit een garantie dat het ook de volgende dag al aan komt. Met vriendelijke groet, Michael & Renate Koot Rollytoys-traptrekkers.nl

super waren al lang op zoek

snelle levering van geweldige traptractor SUPER.

goed en snel geleverd

goede service

Snelle levering, goede service!

Strangeweg 11 7731 GV Ommen