Kwaliteit is goed en de prijs ook

In de plaatselijke speelgoedfabrikant mocht ik de doos niet eens openmaken. Werd ook niet teruggenomen als de doos geopend was. Via de website van rollators goede informatie gevonden. Dus hier gekocht. Prijs was stukken beter en de levering liep perfect.

Snelle service en goed product

goede service

Goede website en snelle levering.

De traptrekker is geleverd conform verwachting. Alle artikelen zaten erbij.

Oerdegelijk speelplezier!

Kleinzoon had al de John Deere traptractor van Sinterklaas gekregen en nu op zijn verjaardag een aanhanger/kiepwagen. Hij heeft er ontzettend veel plezier mee.

super!!

Alles super verpakt en netjes geleverd!! Kinderen zijn super blij met de tractor en de aanhanger!! Dikke aanrader die watertank aanhanger!!

Prima service. Veel te krijgen. En voor een mooie prijs

Goede en snelle levering

Ruim aanbod, en snel geleverd. Fijn dat er enige garantie in bezorgden zit door extra opmerkingenveld betreft levering

Precies wat het hoorde te zijn. Heerlijk degelijk. Hier gaat mijn kleinzoon vreselijk van genieten.

Prima kwaliteit- prijsverhouding

Artikel was snel leverbaar.

prachtige/degelijke tractor

Gewoon goed

Snelle service. Vriendelijk.

Prima service, snelle levering!

Bestelling snel en in goede staat ontvangen.

zeer goede prijs kwaliteit

snelle levering met duidelijke uitleg

Super tevreden

Voor herhaling vatbaar Zeer snel geleverd

heb nog niet veel ervaring

heb tot nu toe alleen nog maar bestelling geplaatst weet nog verder niets dus geen goed oordeel.

eenvoudige site, levering vlot

Site is vrij basic, maar voldoende te vinden. Men reageert vrij snel bij aanvullende vragen over producten. Levering is binnen redelijke termijn, netjes ingepakt.

Snelle levering, goede verpakking.

Goede ervaring

Snelle levering. Prima prijs/kwaliteits verhouding

Prettige persoonlijke benadering na het versturen van een email

Na een email over een bijbestelling duurde de reactie iets langer als ik gewend ben van een internetbedrijf. Maar alsnog een nette reactie ontvangen en de producten zijn zeer snel daarna door ons ontvangen, dankjewel. Fijn dat ik na het plaatsen van de bestelling nog een bijbestelling kon plaatsen.

Goedendag, Jammer dat u zo enorm teleurgesteld bent, maar graag wil ik toch iets nuanceren. Ten eerste heeft u een order open staan bij Rollytoys-traptrekkers.nl en wilt daar een Bruder artikel van uit onze andere webshop aan toegevoegd hebben. Dit is theoretisch mogelijk, maar omdat het echt twee totaal losse webshops zijn, is dat een enorme administratieve berg werk. Doen we met alle plezier, maar is helaas iets dat niet iedere werknemer van ons kan en dus een verzoek dat inderdaad niet direct verwerkt kan worden. Ten tweede, geeft u aan dat we al 5 dagen niet reageren. Wij werken (bewust) niet ’s avonds en in de weekenden. Dus voor de eerlijkheid is de reactie inderdaad niet binnen 24 uur gelukt, maar op de derde werkdag. Daarnaast hebben we, hoewel zeker geen excuus, op dit moment iemand ziek, waardoor we met minder mensen meer werk moeten verzetten. Speciaaltjes zoals uw aanpassingen, zijn dan de dingen die er het eerst bij in schieten. En misschien voor de buitenwacht moeilijk te zien, maar de Sinterklaas drukte is bij ons al in volle hevigheid losgebarsten. Ten derde had u onderdelen besteld. Zoals aangegeven staat op de site en in de orderbevestiging, duren onderdelen sowieso een langere levertijd hebben. Nogmaals geen excuus, maar als we moeten kiezen tussen wat prioriteit heeft en wat niet, dan gaan de spoedjes ivm verjaardagen vóór ten op zichten van onderdelen bestellingen. We doen ons best. We kunnen helaas niet toveren. Soms zit er gewoon te weinig tijd in de dag om alle vraagstukken direct dezelfde dag op te lossen. Met vriendelijke groet, Michael & Renate Koot Rollytoys-traptrekkers.nl

Prijs kwaliteit in orde

Er was onduidelijkheid over de levertijd. Via mail kon geen leverdatum doorgegeven worden, maar stond de bestelling toch ineens op de stoep een paar dagen later. Wel een goede responsetijd.

Goedendag, Dank voor uw beoordeling. Voor elke order kunt u een gewenste datum doorgeven (standaard vraag bij bestelling) en uiteraard ook via mail. Voor zover ik kan nazien is uw order in het weekend geplaatst en dinsdag bij u geleverd. In basis gaan alle orders (mits voorradig) binnen 3 dagen de deur uit, zo ook in uw geval. Dat u geen mail heeft gehad mbt orderbestiging en track & trace komt doordat u een incorrect mailadres heeft opgegeven eindigend op .nk in plaats van .nl. De letters staan naast elkaar op het toetsenbord, maar maken een wereld van verschil qua resultaat. Met vriendelijke groet, Michael & Renate Rollytoys-traptrekkers.nl

Supersnelle levering

Goede kwaliteit. Geleverd binnen een week ondanks dat op de site stond dat ie niet op voorraad was. Top.

Mooie trekker, snelle levering!

Positief

Snelle levering. Goede kwaliteit.

Prima service en levering

Prima service en levering

Gewoon een betrouwbare leverancier

Ik heb een traptractor besteld en aangeven dat ik hem voor een bepaalde datum nodig had (verjaardag kleinzoon). Ik kreeg al snel een berichtje dat er leveingsproblemen waren en dat de tractor waarschijnlijk niet op tijd zou aankomen. Ze hebben toch alles op alles gezet om de tractor op tijd te leveren en werd goed op de hoogte gehouden. Uiteindelijk is het gelukt om de tractor op tijd in huis te krijgen. Complimenten aan Rolleytoys traptrekkers. Ik raad dit bedrijf aan en de Rolleytoy trekker ook

Strangeweg 11

7731 GV Ommen