Ik heb pompoenpitolie besteld, wat overigens een heerlijke notensmaak heeft en zonder problemen ook in te nemen is. Ikzelf schenk de inhoud op een lepel, maar wil je dit nu niet er staan ook suggesties op de site. Overzichtelijke site, makkelijk te betalen en snel geleverd!

Heerlijk product en prima service

Helemaal TOP!!

Goed geregeld

Prima service en een echt kwaliteitsproduct! Ik kom zeker terug.

Snelle levering en prima kwaliteit

Koop al jaren mijn spijsolie bij deze leverancier. Levering meestal in 2 dagen na bestelling geplaatst te hebben.

Die is nog klein maar het product was er, goed verpakt, zo

Ik heb de olie direct geopend en geproefd, blij verrast over de smaak en kwaliteit. Het klopt dat dit bijzondere pompoenpitolie is, daar is niets van gelogen. Het was deze keer op proef, nu een kleine fles maar als de bodem er aan komt bestel ik zeker een aantal flessen in een keer. Zeer tevreden dus de eerste keer en dat is een goede binnenkomer.

Kwaliteitsproducten, zorgvuldige en snelle levering

Uitstekende producten, geweldige kwaliteit en altijd snelle levering. Gebruik de hennepzaadolie al jaren, aanvankelijk voor schouderpijn die maar niet over ging, na 3 maanden gebruik van de olie was de pijn weg. Nu dagelijks preventief.

Vaste klant en zoals altijd super tevreden!

Zij doen wat beloofd wordt

Snelle levering, goed product

een goede en snelle levering kan niet anders zeggen prima voor elkaar

Leverancier heeft betrokkenheid met de levering en producten worden goed verpakt voor verzending.

Ook als er een kink in de verzending komt door een fout bij de logistieke partner belt E-Oil jou als klant op om je hiervan op de hoogte te brengen. Uiteindelijk zorgt E-Oil voor goede communicatie en goede producten.

Ze doen er alles aan om het netjes en snel te laten verlopen

De bestelling liep vertraging op, maar ik werd netjes op de hoogte gehouden

Goede service besteld andere dag in huis top !!!

Ik gebruik deze pompoenpit olie al jaren ik ben zeer tevreden gebruik het omdat ik last heb van mijn gewrichten

perfect, zeker aan te bevelen snelle levering, en een attentie bijgevoegd.

uitmuntend!

klantvriendelijk, goede communicatie, goede produkten! serviceverlenend op hoog niveau (in het voordeel van de klant)!

Top service!!!

Top service- pakketje was door DHL beschadigd en DHL liet het dagen liggen in depot- E-oil kwam vernaging brengen met de auto van Rotterdam naar 's Hertogenbosch- pracht actie!!! Kortom: Chapeau, chapeau, chapeau, chapeau, chapeau................................... Chapeau, chapeau, chapeau, chapeau, chapeau...................................

Pluspunten

Snelle levering. Ik zal dit bedrijf zeker aanraden.

N. V. 't.

Pluspunten

Perfect bedrijf. Boris heeft veel verstand van zijn producten. Super

Niet

Pluspunten

Goede producten, perfecte levering.

Pluspunten

Pluspunten

Gewoon een top product en goede service

Snelle en correcte levering!!

Pluspunten

De bestelling wordt altijd op tijd afgeleverd wat ook leuk is er zit ook altijd een extraatje bij bijzonder attent .

Pluspunten

Snelle levering en goede kwaliteit. Leuke korting en een attentie bijgevoegd bij een grotere bestelling.

Zou het niet weten