Zeer goede producten met een grote klantgerichtheid

Wij gebruiken al >8jaar de pompoenpitolie van e-oil. Een ongeëvenaard goede olie. Een echte aanbeveling. Daarnaast onlangs de volgende ervaring: een bestelling van 3 flessen werd door DSHL beschadigd met lekkende flessen afgeleverd bij ophaalpunt BCC. Na tig mails over en weer met BCC kwam de eigenaar van e-oil ons op zaterdagavond vanuit Rotterdam naar Zierikzee alsnog 3 flessen persoonlijk brengen. Geweldige klantgerichtheid.

Uitstekende dienstverlening

Bestelling geplaatst en binnen een paar dagen bezorgd. Helaas de verkeerde flessen gebracht. Direct een mailtje gestuurd. 2 uur na versturing werd ik gebeld met het voorstel om de flessen, nb op zaterdag, even te komen omruilen en zo is ook gebeurd. Een uitzonderlijke service/dienstverlening van E-Oil. Chapeau!, Jos Steur

Zo als het hoort.!

Snelle en correcte levering.

Koop de pompoenpitolie en hennepzaadolie al jaren bij e-oil. Kwalitatief gewoon de beste en lekkerste, naast de gezondheidsvoordelen omega's. Tevens goede en snelle afhandeling bestellingen.

Super goede en lekkere olie

Zeer goede olie en super gezond voor je lichaam deze olie is echt een aanrader

My order arrived intact and very fast and the Slovenian pumpkin seed oil is of the highest quality!

Wederom uitstekend!

De hennepzaadolie, cemaz en pompoenpitolie van e-Oil zijn heel erg goed en smaakvol. Gebruik deze al jaren! De levering was door DHL wat vertraagd en de communicatie hierover door meneer Boris van e-Oil was zeer adequaat en betrokken. Daar kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen. Top!!

Heerlijke olie !

prima spul

snel afgeleverd en uitstekende olie

Heerlijke olie, gezond en op de juiste manier gemaakt. Bedankt voor het gratis potje Cemaz.

Wij gebruiken al enige tijd de pompoenpitolie van e-oil .

Wat moet ik meer zeggen dan dat we het tot volle tevredenheid gebruiken en waarschijnlijk zullen blijven gebruiken.

Topkwaliteit voeding en fijne service

We gebruiken de oliën naar volle tevredenheid voor onze gezondheid. Daarnaast zijn we erg blij met de fijne service: goede bereikbaarheid en zelfs persoonlijk thuisbezorgd.

Goed product. Alles afgehandeld zoals beloofd.

Goed te bestellen en snelle levering. De Pompoenpitolie gebruik ik reeds diverse jaren en voel mij daar goed mee.

vlot en goed verpakt

Top, keurige levering. En snel

Top, keurige levering. En snel

ondanks wat problemen bij het bestellen, is alles keurig geleverd.

Zie boven.

snelle levering, leuk verpakt

steeds 2 liter pompoenpitolie van een prima kwaliteit om een voorraadje te hebben

Snelle en correcte levering

Alles goed en veilig verpakt

De producten zijn zorgvuldig verpakt. De pompoenpitolie is heerlijk en we varen er wel bij. Ook staat er veel informatie over de olie in de bevestigingsmail. Interessant!

goede ervaring

geachte lezer. foutje van mijn kant,is rechtgezet met een vriendelijke medewerker van e-oil.Ben altijd tevreden geweest met de gang van zaken bij e-oil

Snelle levering,zeer goed product!

Top producten

als steeds goed verzorgd

weer met een verrassing erbij

Heel tevreden

Dat geldt ook voor andere keren

te korte gebruiksperiode

Zending was er heel snel, wel wat knullige verpakking, maar heb alle produkten nog niet of veel te kort uit kunnen proberen. Want om de inhoud gaat het natuurlijk. Ik beveel niet aan, ieder verantwoordelijk voor zijn eigen keuze.

Beste Uw reactie verbaast ons wel , U heeft datum THT tot 2023 zowel hennep als pompoenpitolie en u heeft nog niet uit kunnen proberen waarom dan zo een reactie....en Verpakking wij proberen zo min mogelijk papier te gebruiken en wij doen ook aan recycling betreft karton dozen en het gaat er ons dat de producten glas hel blijft... dat is niet knullig bedoeld. U heeft het nog niet kunne uitproberen waarom dan niet even contacten mocht u vragen hebben zijn wij open om alle vragen te beantwoorden. per mail en niet via beoordeling kiyoh.