Exelend

Werkelijk Heerlijke gezonde Olie

Dit is een top bedrijf

Dit een een bedrijf met zeer goede producten vooral de pompoen pit olie

Makkelijk bestellen.

Super lekker en super gezond met super service!

Het is al de vierde keer dat ik pompoenpitolie bestel bij e-oil. De smaak en gezondheidsvoordelen zijn geweldig! Dit is echt de beste kwaliteit! Vandaag werd mijn pakket persoonlijk bezorgd door Boris. We hadden een gezellig gesprek en hij vertelde me zoveel over de achtergrond en de voordelen van deze geweldige producten. Als cadeau kreeg ik zelfs een kleine portie cemaz. Wauw, het smaakt zo geweldig en het is ook een krachtig natuurlijk antibioticum! Ik zal er zeker meer van bestellen! Bedankt voor alles, Boris!

Topproduct

Uitstekend product, snel geleverd.

Correct geleverd ,zoals afspraak en een zeer goed product, makkelijk te bestellen en een mooie website .

Goede service, lekkere pompoenpit olie

Weet ik nog niet ben net begonnen

Moet nog beginnen ik heb het net binnen, ik ga het voor het eerst gebruiken.

Goede service en geweldige producten

Gebruiken hennep en pompoenpit olie elke dag. Top producten

Fantastisch product

Heerlijke olie voor allerlei gebruik met een zeer heilzame werking voor de gezondheid. Gebruik het inmiddels al verschillende jaren en hoop het nog lang te kunnen verkrijgen. Een keer een zending kwijtgeraakt met DHL en voor het pakket terecht was al gecompenseerd door Boris de eigenaar en directeur. Bijzonder fijne service.

High quality oils

High quality bio oils and fast, reliable shipping.

De smaak, kleur, kwaliteit van het product is precies zoals beschreven op de website van e-Oil!

De producten werden op tijd geleverd. De verpakking was zeer goed. Als het e-olieteam reageerden ze onmiddellijk met grote beleefdheid op mijn e-mails die ik schreef. Ik begon pompoenzaadolie en hennepzaadolie te gebruiken. In één woord, perfect! Ik voegde deze producten toe aan de groene salade die ik maakte en de harmonie is zeer goed. Ik zal opnieuw bestellen als mijn producten op zijn!

Heerlijke olie

Snelle levering, Fantastisch olie.

geweldige service en advies

Het product is ook uitstekend

Mooie donkere pompoenpitolie

Al meer dan 3 jaren 's morgens in mijn ontbijt muesli

Super quality!

Super quality, great taste and fast delivery.

Super snelle levering. Prachtig mooi produkt. Zeer aardige leverancier. Nadat mijn favoriete hennepzaadolie niet meer leverbaar was in Nederland heb ik lang gezocht naar een van dezelfde goede kwaliteit. Eindelijk gevonden. Heel blij mee. Gelijk de pompoenpitolie mogen proeven. Geweldig, kan niet anders zeggen.

Zeer goede producten met een grote klantgerichtheid

Wij gebruiken al >8jaar de pompoenpitolie van e-oil. Een ongeëvenaard goede olie. Een echte aanbeveling. Daarnaast onlangs de volgende ervaring: een bestelling van 3 flessen werd door DSHL beschadigd met lekkende flessen afgeleverd bij ophaalpunt BCC. Na tig mails over en weer met BCC kwam de eigenaar van e-oil ons op zaterdagavond vanuit Rotterdam naar Zierikzee alsnog 3 flessen persoonlijk brengen. Geweldige klantgerichtheid.

Uitstekende dienstverlening

Bestelling geplaatst en binnen een paar dagen bezorgd. Helaas de verkeerde flessen gebracht. Direct een mailtje gestuurd. 2 uur na versturing werd ik gebeld met het voorstel om de flessen, nb op zaterdag, even te komen omruilen en zo is ook gebeurd. Een uitzonderlijke service/dienstverlening van E-Oil. Chapeau!, Jos Steur

Zo als het hoort.!

Snelle en correcte levering.

Koop de pompoenpitolie en hennepzaadolie al jaren bij e-oil. Kwalitatief gewoon de beste en lekkerste, naast de gezondheidsvoordelen omega's. Tevens goede en snelle afhandeling bestellingen.

Super goede en lekkere olie

Zeer goede olie en super gezond voor je lichaam deze olie is echt een aanrader

My order arrived intact and very fast and the Slovenian pumpkin seed oil is of the highest quality!

Wederom uitstekend!

De hennepzaadolie, cemaz en pompoenpitolie van e-Oil zijn heel erg goed en smaakvol. Gebruik deze al jaren! De levering was door DHL wat vertraagd en de communicatie hierover door meneer Boris van e-Oil was zeer adequaat en betrokken. Daar kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen. Top!!

Heerlijke olie !

Kiyoh Bewertungen