prima spul

snel afgeleverd en uitstekende olie

Heerlijke olie, gezond en op de juiste manier gemaakt. Bedankt voor het gratis potje Cemaz.

Wij gebruiken al enige tijd de pompoenpitolie van e-oil .

Wat moet ik meer zeggen dan dat we het tot volle tevredenheid gebruiken en waarschijnlijk zullen blijven gebruiken.

Topkwaliteit voeding en fijne service

We gebruiken de oliën naar volle tevredenheid voor onze gezondheid. Daarnaast zijn we erg blij met de fijne service: goede bereikbaarheid en zelfs persoonlijk thuisbezorgd.

Goed product. Alles afgehandeld zoals beloofd.

Goed te bestellen en snelle levering. De Pompoenpitolie gebruik ik reeds diverse jaren en voel mij daar goed mee.

vlot en goed verpakt

Top, keurige levering. En snel

Top, keurige levering. En snel

ondanks wat problemen bij het bestellen, is alles keurig geleverd.

Zie boven.

snelle levering, leuk verpakt

steeds 2 liter pompoenpitolie van een prima kwaliteit om een voorraadje te hebben

Snelle en correcte levering

Alles goed en veilig verpakt

De producten zijn zorgvuldig verpakt. De pompoenpitolie is heerlijk en we varen er wel bij. Ook staat er veel informatie over de olie in de bevestigingsmail. Interessant!

goede ervaring

geachte lezer. foutje van mijn kant,is rechtgezet met een vriendelijke medewerker van e-oil.Ben altijd tevreden geweest met de gang van zaken bij e-oil

Snelle levering,zeer goed product!

Top producten

als steeds goed verzorgd

weer met een verrassing erbij

Heel tevreden

Dat geldt ook voor andere keren

te korte gebruiksperiode

Zending was er heel snel, wel wat knullige verpakking, maar heb alle produkten nog niet of veel te kort uit kunnen proberen. Want om de inhoud gaat het natuurlijk. Ik beveel niet aan, ieder verantwoordelijk voor zijn eigen keuze.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Uw reactie verbaast ons wel , U heeft datum THT tot 2023 zowel hennep als pompoenpitolie en u heeft nog niet uit kunnen proberen waarom dan zo een reactie....en Verpakking wij proberen zo min mogelijk papier te gebruiken en wij doen ook aan recycling betreft karton dozen en het gaat er ons dat de producten glas hel blijft... dat is niet knullig bedoeld. U heeft het nog niet kunne uitproberen waarom dan niet even contacten mocht u vragen hebben zijn wij open om alle vragen te beantwoorden. per mail en niet via beoordeling kiyoh.

Geweldig produkt

Buiten het feit dat het gezond is smaakt het ook nog eens heeeerlijk!

Ik voel me fitter, fijner en daarmee vrijer!

Na gebruik van de hennepzaadolie ervaar ik minder klachten zoals hoofdpijn, moeite met in slaap vallen en rusteloosheid. De migraine aanvallen zijn duidelijk verminderd aanwezig en ook de aanwezige pijn bij de menstruatie is sterk verlicht. Een echte aanrader!

Snelle nette levering

Ik ben zeer tevreden over de snelle afhandeling van de bestellingen van de producten. Goed verpakt en de producten zijn super

geweldig

Goede kwaliteit, en super snelle levering .

De hennep olie gebruik ik al jaren i.v.m.actrosse in mn handen,kan ze weer goed gebruiken.

In de olie

Heerlijk gezonde olie. De Hennepzaadolie gebruik ik o.a. Voor de omega 3 als supplement. De pompoenpitolie om te snoepen, is zo lekker, met wat stokbrood soppen, heerlijk bij de verse salade. Altijd vlot geleverd. Helaas werkte de paypal niet om mee te kunnen betalen, aandachtspunt.

makkelijk te bestellen en snelle levering van mijn bestelling.

Het is een heerlijke en vooral gezonde toevoeging aan het eten.

Zeer goede pompoenpitolie

Goede kwaliteit!