Geweldige service

Gisteren is ons door E-Oil Per ongeluk verkeerd product toegestuurd, vandaag is de leverancier persoonlijk bij ons langs geweest om de zending om te ruilen, deze geweldige service stellen wij zeer op prijs.

Keurig

Stipt en netjes

AAA KWALITEIT EN SERVICE!

Goede ervaringen, goede producten, goede behandeling.

Smaakvol en gezonde spullen. Klantvriendelijk. Betrouwbaar

Heerlijke olie, nog nooit zulke lekkere olie geproefd

Idem boven

zeer goed geregeld

Zeer goed geregeld

Goed product en prima geleverd

Alsof een engeltje op mijn tong piest

De olie smaakt prima, mijn Dochter wil hem ook. Nog bedankt voor de heerlijke verassing. Kan voorlopig nog vooruit, maar bestel hem zeker weer.

vlot geleverd en stevig verpakt

steeds met een kleine verrassing erbij

Snel!

Heerlijke olie en zeer smaakvolle Cemaz. Een aanrader!

Geweldig produkt

De pompoenpit olie is nleek en help me bovendienbij mijn prostaat...

kwaliteit en goede bediening

Ik ben blij dat jullie kürbiskernolie kunnen bezorgen!! Er zijn niet veel leveranciers hier in Belgie...TOP!

Erg goeie pompoempit olie

De pompoenpit olie is erg lekker en naar verluidt ook heel erg gezond. Het is zeker geen straf om in te nemen. Ik doe iedere morgen op een lepel wat kwark met wat peper en zout en dan de olie. Lekker even door je mond laten gaan en dan doorslikken.

Altijd goede service, en snlelle levering. Gebruik het al een paar jaar,mij helpt het goed tegen actrosse in de handen.

Heel te vreden, komt beloftes na en mocht er een foutje in sluipen dan wordt het netjes opgelost

Bestelling en bezorging uitstekend

Nog geen gebruik gemaakt van de olie maar ben al heel blij dat het ongeraffineerd is. Ik kom er nog op terug na gebruik.

Gewoon kopen!

Werkelijk voortreffelijke Pompoen olie en meneer kwam het in mijn geval persoonlijk brengen, wat ook een leuke geste was.

Ik had het een keer op een beurs gekocht !

Ik vond het super lekker om er kruidenier v te maken, alleen vraag ik mij af , waar kan je het nog meer voor gebruiken??

Smakelijk product, gebruik o.a. In salades, yoghurt. Tot nu toe zonder problemen op tijd geleverd.

Gezondheidseffecten kan ik niet beoordelen

Fantastisch product.

Ik ben een grote fan van e-Oil. Ik gebruik de Hennepzaadolie en pompoenpitolie. Een aanrader voor iedereen. De service is ook top. Doe je zelf een kado en bestel zo'n heerlijke olie.

Overheerlijk

Verder voel ik mij door het regelmatig gebruik prettiger,gezonder.

Netjes thuis bezorgd en omdat er een verkeerd huisnummer per abuis was vermeld, ben ik netjes gebeld om nogmaals te informeren naar het adres. Prima service.

Super producten en snelle levering

Bestel al een tijdje en dat blijf ik zeker doen

Ik heb pompoenpitolie besteld, wat overigens een heerlijke notensmaak heeft en zonder problemen ook in te nemen is. Ikzelf schenk de inhoud op een lepel, maar wil je dit nu niet er staan ook suggesties op de site. Overzichtelijke site, makkelijk te betalen en snel geleverd!