Zeer goede pompoenpitolie

Goede kwaliteit!

In eerste instantie stokye de levering, naar later bleek door een fout van de transporteur. Meteen kreeg ik een nieuwe zending toegestuurd nadat ik de vertraging had gemeld.

Al jaren bestel ik dit fantastisch product

Al zeker 10 jaar een fijne ervaring sinds we ze op een markt hebben leer kennen waar we zelf stonden met onze mineralen en edelstenen www.kristallenshop.nl

vlotte levering, uitstekende kwaliteit pompoenpitolie

sinds nov 2019 2 eetlepels olie/dag, ervaar gunstige invloed op diverse lichaaamsfuncties

Heel tevreden, keurig en snel geleverd.

Heb al diverse keren besteld en ben heel tevreden.

Weer goed

Bestel al jaren alle producten van E-oil. Kwaliteit, prijs, service zijn en blijven goed. Houden zo!

Heel erg goed

Goed verpakt en snelle levering.

Bijzonder goed

Goed product, snelle levering

Prettig contact en prachtige produkt

Mooie producten en goed advies gekregen van eigenaar

Geweldige service

Gisteren is ons door E-Oil Per ongeluk verkeerd product toegestuurd, vandaag is de leverancier persoonlijk bij ons langs geweest om de zending om te ruilen, deze geweldige service stellen wij zeer op prijs.

Keurig

Stipt en netjes

AAA KWALITEIT EN SERVICE!

Goede ervaringen, goede producten, goede behandeling.

Smaakvol en gezonde spullen. Klantvriendelijk. Betrouwbaar

Heerlijke olie, nog nooit zulke lekkere olie geproefd

Idem boven

zeer goed geregeld

Zeer goed geregeld

Goed product en prima geleverd

Alsof een engeltje op mijn tong piest

De olie smaakt prima, mijn Dochter wil hem ook. Nog bedankt voor de heerlijke verassing. Kan voorlopig nog vooruit, maar bestel hem zeker weer.

vlot geleverd en stevig verpakt

steeds met een kleine verrassing erbij

Snel!

Heerlijke olie en zeer smaakvolle Cemaz. Een aanrader!

Geweldig produkt

De pompoenpit olie is nleek en help me bovendienbij mijn prostaat...

kwaliteit en goede bediening

Ik ben blij dat jullie kürbiskernolie kunnen bezorgen!! Er zijn niet veel leveranciers hier in Belgie...TOP!

Erg goeie pompoempit olie

De pompoenpit olie is erg lekker en naar verluidt ook heel erg gezond. Het is zeker geen straf om in te nemen. Ik doe iedere morgen op een lepel wat kwark met wat peper en zout en dan de olie. Lekker even door je mond laten gaan en dan doorslikken.

Altijd goede service, en snlelle levering. Gebruik het al een paar jaar,mij helpt het goed tegen actrosse in de handen.

Heel te vreden, komt beloftes na en mocht er een foutje in sluipen dan wordt het netjes opgelost