Goede afspraken, uitstekende service, geen verrassingen achteraf.

In 2015 verzorgde familie Waltheer (Houtenmonument.nl) een mooi grafmonument voor een goede kennis van ons. Onlangs overleed diens vriendin waarvan destijds al was afgesproken dat zij in het bestaande graf in Rosmalen zou worden bijgezet. Kim en Roel hebben de onderneming van familie Waltheer voorgezet onder de naam Houtenkruis.nl en het monument van het betreffende graf verwijderd, aangepast en weer teruggeplaatst. Het ziet er weer prachtig uit, het hout weer als nieuw, prachtige steentjes en de plaat met tekst exact uitgevoerd zoals met ons was overeengekomen. Complimenten!

Persoonlijke aandacht!

Houtenkruis.nl heeft ons zeer positief verrast met hun persoonlijke aandacht en vakmanschap. We zijn erg blij met het geleverde houten grafmonument en de service van het plaatsen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Uitstekend contact bij de bestelling, proefdruk en overleg vooraf. Zeer persoonlijk en goed advies. Bij levering verrast door het complete pakket; zeer goede kwaliteit, zorgvuldig verpakt compleet met meer dan complete installatie handleiding, montage materialen tot en met schroeven en bijbehorend bitje! Chapeau!

Geen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Leveren goed werk. Goeie communicatie.

Geen, vooral zo door gaan

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

persoonlijk benadering; respectvol en meelevend. wel "to the point" maar dat was fijn met zo'n emotioneel . de plaatsing was verricht met respect voor de nabestaanden: keurig !!! goede afhandeling; ook financieel

misschien meer voorbeelden van houten kruisen op het web. iets eerder plaatsing aankondigen, ik kon er nu niet bij zijn

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle reacties, goed meedenken. Prachtig werk geleverd. Wij zijn zeer tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Het kruis was heel mooi, en bij het bestellen werd ik heel goed geholpen. En met de handleiding was het plaatsen ook zo gedaan. Ik dacht dat ik hem nog in de olie moest zetten maar zelfs dat was al gedaan.

Een glazen potje olie is wel kwetsbaar. Bij mij ging het goed gelukkig.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Heel persoonlijke service, mooie grafmonumenten

Misschien moeten ze nog actiever opvolgen of de klant wel alles geregeld heeft wat moet geregeld worden :-). Ik was formeel de toelating vergeten vragen voor het grafmonument, waardoor dat op het eind ineens snel moest gebeuren. Maar het is allemaal in orde gekomen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vriendelijke mensen. Goede service. Duidelijke en uitgebreide keuze op website Prima product geleverd (exact volgens afspraak )

Helaas geen 'showroom' aanwezig.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Wil zeker doorgeven dat dit bedrijf met veel respect met hun klanten omgaan. Van à tot z zeer positief alles netjes met foto’s en email. Kan menig ander bedrijf een voorbeeld aannemen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Wij hebben de samenwerking met de Fam. Waltheer als zeer waardevol ervaren. Ook bij de plaatsing van het kruis was het een bijzonder moment bij het zien van het eindresultaat . Een héél mooi eikenhout kruis waar we blij mee zijn en een goede herinnering aan de fam. Waltheer. Hartelijk dank.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer klantvriendelijke benadering . De communicatie verliep heel prettig en de bereikbaarheid (via mail en telefonisch) was goed. We kregen deskundig advies, tijdlijnen waren duidelijk en zaken werden conform afspraak opgevolgd. Wij zijn zeer tevreden.

Alles prima dus n.v.t.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Persoonlijke aandacht via de telefoon of de mail. Mijn wens werd tot in detail op papier gezet en uitgevoerd,

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

hele goede service en veel hulp bij een aantal problemen. Het geleverde kruis voldoet volledig aan onze wensen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snelle reactie, meedenken, vriendelijk, goede service

geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Erg prettige persoonlijk contact

Vooral zo doorgaan…

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer vriendelijke, volledige en vakkundige uitleg mbt het ontwerp, de mogelijkheden en aankoopproces. Ze maken een mooi, ecologisch product.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer vakkundige uitleg, en erg punctueel. Mooi resultaat en de nodige uitleg over behandelingen van de verschillende houtsoorten.

Tot heden nog niet te noemen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

- Leveren prachtige produkten en snelle levering !!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle reactie, goede communicatie, goede service en goede prijs- en kwaliteitverhouding.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

rustig, sympathiek en meevoelend, kon niet beter, het kruis is heel erg mooi, we zijn erg blij met het resultaat en met de manier waarop het gerealiseerd is, voor ons 10 sterren!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

- Goede communicatie - Heel mooi eindresultaat - Geheel op maat gemaakt - Denken goed mee

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Persoonlijke benadering, duidelijke communicatie, prachtig product, zeer goede prijs-kwaliteit verhouding, regelzaken worden uit handen genomen, een zeer prettige ervaring.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede communicatie. Prettig contact. Snelle levering. Correcte uitvoering. Zorgvuldige benadering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Houtenkruis.nl

Filter op Taal