Zo mooi geworden!

Nadat mijn zoon geheel onverwacht overleed moest ik bedenken wat ik voor zijn graf wilde. Omdat mijn zoon anders dan anderen was wilde ik iets bijzonders. Op zijn begraafplaats staan alleen maar stenen. Ik wilde dat het graf van mijn zoon eruit sprong. Dat is gelukt! Ik vond het best eng om zijn kruis te kiezen aan de hand van een foto en later een tekening. Ik had nog nooit zo'n grafkruis in het echt gezien en was bang dat het tegen zou vallen. Maar van de week werd het kruis inclusief houten rand geplaatst en het is zo ongelofelijk mooi geworden. Nu nog lavendel in de bak plaatsen en dan is het compleet. Ik kan helaas niet meer aan mijn zoon vragen wat hij ervan vindt maar ik ben er voor 1000% van overtuigd dat hij heel blij zou zijn met zijn bijzondere, warme en waardige laatste adres. Zijn graf is mooi door de eenvoud.

Een emotionele maar mooi resultaat

Niets mooier dan de eenvoud van hout. De begeleiding en ruimte die je wordt geboden om in alle rust een grafmonument uit te zoeken is te waarderen. Na de keuze wordt je ontzorgd. Alles wordt geregeld met een mooi , heel mooi resultaat. Een graf waar mijn moeder zaliger trots op zou zijn.

Vakmanschap en service met persoonlijke dienstverlening!

Via de website terecht gekomen bij dit bedrijf. De eerste contacten via mail en telefoon. Hierbij ben ik goed geholpen: snelle reacties, heldere uitleg en uitnodiging om te komen kijken in de showroom. Ook daar tijd en aandacht voor onze vragen en advies. Zonder de keuze over te willen nemen. Het proces vanaf kijken en bestellen tot plaatsen wordt duidelijk uitgelegd. Werktekeningen van het door ons gekozen grafkruis waren duidelijk en maatwerk is mogelijk. We hadden ervoor gekozen het grafkruis door het bedrijf te plaatsen. Dit is op een vakkundige en prettige manier gedaan. Het is een echtpaar die dit bedrijf samen heeft en het werk samen doet. Vakmanschap in hout en ervaring in dienstverlening rondom grafmonumenten en wat er speelt bij een overlijden. Dat maakt het bijzonder persoonlijk!!

Zeer tevreden!

Vanaf het uitzoeken van het kruis tot en met het plaatsen op het graf was de begeleiding en communicatie 5*****. Zeer tevreden en heel blij met het resultaat. Dus ik kan houtenkruis.nl absoluut aanraden.

Heel fijn

Prettig contact, in deze moeilijke tijd. Prachtig ontwerp.

Prima geholpen en een heel mooi grafmonument ontvangen.

Steeds contact opgenomen via e-mail en dat ging heel goed. Na iedere mail werd er snel gereageerd en meegedacht. Alle afspraken zijn goed en snel nagekomen.

Uitstekende dienstverlening en een prachtig resultaat!

Na ruim 30 jaar werd het tijd voor een make-over van het graf van mijn vrouw. Ik wist dat ik iets van een houten rand wilde, maar hoe of wat? Via internet vond ik Houtenkruis.nl en al na het eerste contact wist ik dat ik aan het goede adres was. Het is zo fijn als je direct merkt dat er meegedacht wordt! Afgelopen woensdag is de rand geplaatst met een zorgvuldigheid, geduld en professionaliteit die bijna niet meer van deze tijd is. Ook de door Kim geadviseerde plantjes werden geplant en het eindresultaat was indrukwekkend en mooier dan verwacht.

Super product, super service.

Wij zijn zeer tevreden over Houtenkruis.nl. Kim heeft ons zeer goed geholpen, fijn ontvangst en niets was haar teveel. Prachtige producten en prima plaatsing. Service en communicatie was top.

Alles prima verzorgt zoals afgesproken ,

Wij zijn helemaal tevreden met het houten grafmonument van mijn moeder .

Helemaal goed !

Mijn ervaring met ' het houten kruis' is alleen maar positief geweest. Van het begin tot het einde, geen vraag was teveel en tevens werd er constructief meegedacht. Wij zijn erg blij met het resultaat ! Absolute aanrader ' het houten kruis '!

bijzonder tevreden

Om aan de wens van wijlen mijn vrouw, die graag een houten kruis op haar graf wilde, te kunnen voldoen, kwam ik na enig zoeken terecht op de site van houtenkruis.nl. In de communicatie die volgde trof het mij bijzonder dat niets van tevoren vaststaat, maar dat alle redelijke wensen gerealiseerd konden worden. Het is een prachtig werkstuk geworden dat getuigt van goede vakmanschap.

Erg tevreden

Het contact verliep prettig, ze gaven goed advies en het resultaat is erg mooi.

Zeer tevreden; Mooi kruis en omranding, zorgvuldige afwerking en prettig contact

Een mooi product voor een goede prijs. Het contact is persoonlijk, men is zorgvuldig en bij aflevering zit werkelijk alles erbij, tot en met schroeven en hout olie.

Geweldig mooi

Wij zijn zeer tevreden over de ontvangst, uitleg en voltooiing van het grafmonument. Ziet er prachtig uit en ook de reacties van andere mensen zijn alleen maar positief. Ik en mijn kinderen en kleinkinderen zijn er heel blij mee dat we dit hebben laten maken. Ook de laatste informatie over het bijhouden en behouden van het graf is heel fijn. Wij wensen Houtenkruis een mooie zakelijke toekomst toe.

We zijn erg blij met het grafmonument en de perfecte en warme uitvoering ervan!

De ervaring met Houtenkruis is ons erg goed bevallen. Het ontwerp zoals we voor ogen hadden is perfect uitgevoerd in warm hout en heeft de uitstraling zoals mijn vader aangegeven had om zijn vrouw te eren. De plaatsing is ook strak uitgevoerd met vel aandacht voor detail. We zijn erg tevreden met de werkwijze en het persoonlijke contact van Houtenkruis.nl

Fijn contact

Fijn contact met een goede prijs - service - kwaliteitverhouding. Hoewel communicatie op afstand in deze tijd een zeer prettig gevoel aan overgehouden.

Vakkundige mensen en uitstekende service

De medewerkers van Houten Kruis hebben voor ons het kruis op het graf van onze ouders verzorgd, inclusief omranding, boomschors en potgrond. Ze hebben dit met liefde en vakmanschap gedaan. De informatie op hun website is duidelijk, de communicatie verliep goed en de service is uitstekend. Het eindresultaat is een prachtig grafmonument van hout, wat door zijn natuurlijke eenvoud echt opvalt tussen al het steen.

zeer goede service!

Vanaf de offerteaanvraag tot de uiteindelijke levering werd ik steeds zeer tijdig en goed geïnformeerd. Het uiteindelijk geleverde pakket was ook zeer zorgvuldig verpakt met duidelijke richtlijnen voor de installatie.

Heel tevreden over het geleverde grafmonument.

Allemaal heel prettig en behulpzaam ook met bestellen. De levering van het houten kruis was ook snel en heel correct. Het product is heel mooi en ook de service bij het plaatsen was buitengewoon prettig. Zeker aan te bevelen!

Prima service, goede kwaliteit

Fijn contact in een periode van rouw. Ze ontzorgen. Je kunt je focussen op het verwerken van verdriet. Wat nog een verbetering kan zijn is een tussentijdse update over het moment van leveren. Dit geeft net iets meer rust.

Uitstekende service, goede informatie.

Er was vervanging nodig van het houten kruis op het graf van mijn moeder. Dat werd voortvarend en in goed overleg gedaan.

Fantastisch!

Hele goede service, goed meedenken, niets was te veel, geduldig, heel snel en dus heel blij om, plantjes bij het monument, zo attent, foto's gemaakt op hun initiatief, kortom, geweldig!!!!

Uitstekend opdracht vervuld

Goede communicatie over de opdracht en de opdracht uitstekend uitgevoerd.

Prettig contact - snelle communicatie Zeer tevreden over het eindproduct. Zal zeker voor dit bedrijf reclame maken.

Prima verzorging van houten kruis, snelle communicatie

Via houtenkruis.nl een kruis laten maken en plaatsen. We kregen duidelijke informatie, een goede werktekening vooraf en alles was prima verzorgd.