We zijn erg blij met het grafmonument en de perfecte en warme uitvoering ervan!

De ervaring met Houtenkruis is ons erg goed bevallen. Het ontwerp zoals we voor ogen hadden is perfect uitgevoerd in warm hout en heeft de uitstraling zoals mijn vader aangegeven had om zijn vrouw te eren. De plaatsing is ook strak uitgevoerd met vel aandacht voor detail. We zijn erg tevreden met de werkwijze en het persoonlijke contact van Houtenkruis.nl

Fijn contact

Fijn contact met een goede prijs - service - kwaliteitverhouding. Hoewel communicatie op afstand in deze tijd een zeer prettig gevoel aan overgehouden.

Vakkundige mensen en uitstekende service

De medewerkers van Houten Kruis hebben voor ons het kruis op het graf van onze ouders verzorgd, inclusief omranding, boomschors en potgrond. Ze hebben dit met liefde en vakmanschap gedaan. De informatie op hun website is duidelijk, de communicatie verliep goed en de service is uitstekend. Het eindresultaat is een prachtig grafmonument van hout, wat door zijn natuurlijke eenvoud echt opvalt tussen al het steen.

zeer goede service!

Vanaf de offerteaanvraag tot de uiteindelijke levering werd ik steeds zeer tijdig en goed geïnformeerd. Het uiteindelijk geleverde pakket was ook zeer zorgvuldig verpakt met duidelijke richtlijnen voor de installatie.

Heel tevreden over het geleverde grafmonument.

Allemaal heel prettig en behulpzaam ook met bestellen. De levering van het houten kruis was ook snel en heel correct. Het product is heel mooi en ook de service bij het plaatsen was buitengewoon prettig. Zeker aan te bevelen!

Prima service, goede kwaliteit

Fijn contact in een periode van rouw. Ze ontzorgen. Je kunt je focussen op het verwerken van verdriet. Wat nog een verbetering kan zijn is een tussentijdse update over het moment van leveren. Dit geeft net iets meer rust.

Uitstekende service, goede informatie.

Er was vervanging nodig van het houten kruis op het graf van mijn moeder. Dat werd voortvarend en in goed overleg gedaan.

Fantastisch!

Hele goede service, goed meedenken, niets was te veel, geduldig, heel snel en dus heel blij om, plantjes bij het monument, zo attent, foto's gemaakt op hun initiatief, kortom, geweldig!!!!

Uitstekend opdracht vervuld

Goede communicatie over de opdracht en de opdracht uitstekend uitgevoerd.

Prettig contact - snelle communicatie Zeer tevreden over het eindproduct. Zal zeker voor dit bedrijf reclame maken.

Prima verzorging van houten kruis, snelle communicatie

Via houtenkruis.nl een kruis laten maken en plaatsen. We kregen duidelijke informatie, een goede werktekening vooraf en alles was prima verzorgd.

goed en verzorgd

goed en verzorgd

De service is uitstekend. Vriendelijke mensen, meedenkend en oplossing gericht. Bedankt, het monument is fantastisch.

Fijn contact, prettige proces van aanvraag tot plaatsing

Kim heeft ons gedurende ons proces van aanvraag tot plaatsing heel erg netjes geholpen. We werden goed geadviseerd, de prijs is netjes en het resultaat hartverwarmend. Wij kijken met trots naar het kruis.

Goede afspraken, uitstekende service, geen verrassingen achteraf.

In 2015 verzorgde familie Waltheer (Houtenmonument.nl) een mooi grafmonument voor een goede kennis van ons. Onlangs overleed diens vriendin waarvan destijds al was afgesproken dat zij in het bestaande graf in Rosmalen zou worden bijgezet. Kim en Roel hebben de onderneming van familie Waltheer voorgezet onder de naam Houtenkruis.nl en het monument van het betreffende graf verwijderd, aangepast en weer teruggeplaatst. Het ziet er weer prachtig uit, het hout weer als nieuw, prachtige steentjes en de plaat met tekst exact uitgevoerd zoals met ons was overeengekomen. Complimenten!

Persoonlijke aandacht!

Houtenkruis.nl heeft ons zeer positief verrast met hun persoonlijke aandacht en vakmanschap. We zijn erg blij met het geleverde houten grafmonument en de service van het plaatsen.

Pluspunten

Uitstekend contact bij de bestelling, proefdruk en overleg vooraf. Zeer persoonlijk en goed advies. Bij levering verrast door het complete pakket; zeer goede kwaliteit, zorgvuldig verpakt compleet met meer dan complete installatie handleiding, montage materialen tot en met schroeven en bijbehorend bitje! Chapeau!

Geen.

Pluspunten

Leveren goed werk. Goeie communicatie.

Geen, vooral zo door gaan

Pluspunten

persoonlijk benadering; respectvol en meelevend. wel "to the point" maar dat was fijn met zo'n emotioneel . de plaatsing was verricht met respect voor de nabestaanden: keurig !!! goede afhandeling; ook financieel

misschien meer voorbeelden van houten kruisen op het web. iets eerder plaatsing aankondigen, ik kon er nu niet bij zijn

Wat fijn om te horen dat u tevreden bent. Helaas is een eerdere aankondiging niet mogelijk dan 1 of 2 dagen van tevoren. Dit i.v.m. een begrafenis die er dan gepland kan zijn.

Pluspunten

Snelle reacties, goed meedenken. Prachtig werk geleverd. Wij zijn zeer tevreden.

Pluspunten

Het kruis was heel mooi, en bij het bestellen werd ik heel goed geholpen. En met de handleiding was het plaatsen ook zo gedaan. Ik dacht dat ik hem nog in de olie moest zetten maar zelfs dat was al gedaan.

Een glazen potje olie is wel kwetsbaar. Bij mij ging het goed gelukkig.

Pluspunten

Heel persoonlijke service, mooie grafmonumenten

Misschien moeten ze nog actiever opvolgen of de klant wel alles geregeld heeft wat moet geregeld worden :-). Ik was formeel de toelating vergeten vragen voor het grafmonument, waardoor dat op het eind ineens snel moest gebeuren. Maar het is allemaal in orde gekomen.

Pluspunten

Vriendelijke mensen. Goede service. Duidelijke en uitgebreide keuze op website Prima product geleverd (exact volgens afspraak )

Helaas geen 'showroom' aanwezig.

Pluspunten

Wil zeker doorgeven dat dit bedrijf met veel respect met hun klanten omgaan. Van à tot z zeer positief alles netjes met foto’s en email. Kan menig ander bedrijf een voorbeeld aannemen.

Pluspunten

Wij hebben de samenwerking met de Fam. Waltheer als zeer waardevol ervaren. Ook bij de plaatsing van het kruis was het een bijzonder moment bij het zien van het eindresultaat . Een héél mooi eikenhout kruis waar we blij mee zijn en een goede herinnering aan de fam. Waltheer. Hartelijk dank.