Pluspunten

Heel vriendelijk en beschaafd in het contact. Ze zijn proactief in het vontact en lsten blijken dat ze je echt vakkundig willen helpen. Houden je goed op de hoogte van de stand van zaken. En doen net een tandje meer in de service, bv t sturen van fotos van het geplaatste eindproduct

Ik denk dat t niet sneller kan, het maken van n grafmonument, denk dat t gewoon bij deze tak hoort. Maar mocht t sneller kunnen, dan zou dat n plus zijn nog. Verder erg tevreden

Pluspunten

Duidelijke informatie zowel per mail als per telefoon. Zeer klantvriendelijk en behulpzaam bij het voorbereiden van het monument

Pluspunten

Zeer prettige geholpen. Snelle levering.

Pluspunten

Vriendelijk, meedenkend en professioneel bedrijf!

Pluspunten

Mooi assortiment met duidelijke voorbeelden; ook prettig in de communicatie en met zorg voor details. Resultaat ziet er ook geweldig uit, geheel in overeenstemming met het bestelde.

Ik moest wel extra op mijn hotmail junk mailfolder letten waar emails vaak in terecht kwamen.

Pluspunten

Klant vriendelijke heid

Pluspunten

Zeer klantvriendelijk, geduldig, en flexibel, prachtige producten, creatief!

Pluspunten

- De mensen van Houtkruis.nl denken (zonder opdringerig te zijn) actief met je mee. Ze doen allerlei suggesties waar je als "leek" eenvoudigweg niet aan denkt maar die heel nuttig/waardevol zijn in het proces. -Ze zijn kundig, goed bereikbaar en prettig in de omgang. -Voor het 10 jarig bestaan van Cellro hebben wij namens het personeel de eigenaren een cadeau aangeboden. Dit bestond uit een prachtige houten sokkel van houtenkruis.nl met daarop een metalen object. Onwetend over de precieze eigenschappen van hout hebben wij het object met vier bouten strak aan de sokkel vast geschroefd. Vervolgens is het hout iets gaan "werken" terwijl het metaal uiteraard niet mee gaf. Waardoor er kleine barstjes ontstonden. Toen wij dit aangaven tijdens een later contact. Is alles gratis vervangen terwijl wij zelf de veroorzakers waren van dit probleem. Dit hebben wij echt als uniek/-topservice ervaren.

Nee geen verbeterpunten

Pluspunten

Fijn en persoonlijk contact. Reageren snel. Houden contact ook tijdens het maakproces. En het eindresultaat is prachtig

Geen.

Pluspunten

Het stel dat dit bedrijf runt heeft kennis en liefde voor het vak. En dit blijkt zeker uit de manier waarop ze aanspreken en meedenken gedurende het geheel proces. Ik zou ze zeker aanbevelen!!

Pluspunten

Betrouwbaar en persoonlijk. Geen

Geen.

Pluspunten

We hebben een houten kruis met omranding voor het graf van mijn broer laten maken door www.houtenkruis.nl alles naar wens en het is heel mooi geworden. We hebben het zelf geplaatst en voor advies konden we als het nodig was nog bellen. Hoop ze voorlopig nog niet nodig te hebben maar al dat zo is kom ik hier zeker terug. Kortom helemaal top.

Pluspunten

- Goede en duidelijke communicatie.

Pluspunten

Toegankelijk, empatisch, zorgvuldig

Pluspunten

Fijne samenwerking met houten kruis. Goed overleg gehad over elk onderdeel van de levering en plaatsing. Wat mij betreft zijn 5 sterren te weing. Het is een bedrijf waar je echt nog contact hebt met mensen die liefde hebben voor hun vak. Top!

Pluspunten

Goede ervaring, prima service en vooral het meedenken heb ik zeer positief ervaren!

Heb ik niet, erg tevreden.

Pluspunten

Prima service, transparant...

Nvt

Pluspunten

Betrokken, persoonlijk, professioneel, accuraat en vlot.

Pluspunten

Zeer snelle levering en persoonlijk contact.

Pluspunten

Snelle en goede communicatie, mooi produkt

Pluspunten

Wij kennen dhr en mevr Waltheer als zeer betrokken en integer. Ze nemen de tijd om wensen van nabestaanden goed te inventariseren en optimaal te realiseren. Ze denken oplossingsgericht en leveren maatwerk. Chapeau voor deze ondernemende mensen!

Niet van toepassing! Houten Kruis is een relatief jonge onderneming. Beide eigenaren staan open voor feedback. Ze reflecteren kritisch op eigen functioneren. Klantvriendelijkheid en kwaliteit staan voorop.

Pluspunten

Goede service met een uitstekende kwaliteit van het product! Heldere uitleg, denken mee met oog voor de wensen.

Geen!

Pluspunten

Prettig contact. Goed overleg. Heel goed advies.

Pluspunten

Ik was op zoek naar een houten kruis. Dat heb ik gevonden bij Ery en Mol Waltheer. Het contact verliep prettig. De adviezen waren goed en de afspraken werden stipt uitgevoerd. Kortom een prima service. Ik ben heel tevreden met een mooi grafmonument.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement