Pluspunten

- Goede communicatie - Heel mooi eindresultaat - Geheel op maat gemaakt - Denken goed mee

Pluspunten

Persoonlijke benadering, duidelijke communicatie, prachtig product, zeer goede prijs-kwaliteit verhouding, regelzaken worden uit handen genomen, een zeer prettige ervaring.

Pluspunten

Goede communicatie. Prettig contact. Snelle levering. Correcte uitvoering. Zorgvuldige benadering.

Pluspunten

Snelle en vriendelijke communicatie. Er wordt positief meegedacht over het ontwerp van het monument.

Pluspunten

Het Houten Kruis heeft een persoonlijke benadering en prettig en snel contact om te komen tot het vereiste ontwerp. De afhandeling en planning loopt zeer adequaat, zelfs eerder dan verwacht. Plaatsing is goed verlopen, ook het overleg met beheer begraafplaats verloopt prima. De extra aandacht door de attentie en berichtje gaf ons een goed gevoel. Fijne company om een moeilijk proces op goede wijze te kunnen ronden.

Pluspunten

Uit het warme en persoonlijke contact is een prachtig houten kruis voor onze man/vader ontstaan. De mensen achter Houtenkruis.nl zijn zeer betrokken en denken mee. Men gaat voor kwaliteit. Bij het plaatsen ontstond er een probleempje (niet door Houtenkruis) maar er werd meegedacht en het probleem is verholpen. Dank jullie wel!

Ik zou het niet weten

Pluspunten

-Snelle en prettige reactie op contact -fijn meedenken -snelle levering -goede prijs-kwaliteit verhouding

Wanneer er NAW gegevens worden gevraagd en gestuurd, even kijken of deze er zijn.

Pluspunten

Zeer verzorgd eiken grafmonument geplaatst geheel volgens afspraak met foto voorbeelden en foto's van het resultaat.

Ga zo door

Pluspunten

Wij hadden twee kruizen nodig om mee te nemen naar Mozambique en zijn zeer tevreden over service en eindproduct. Zeer aan te bevelen ! een dikke 10

Pluspunten

Heel menselijk en prima service

Geen

Pluspunten

snelle uitvoering duidelijkheid over wat mogelijk is

weet ik niet

Pluspunten

Maatwerk en een heel plezierige afstemming vanaf het eerste telefoontje tot het plaatsen van het kruis. Ruimte voor verdriet, rouw, en het ontwerpen van het juiste Houten Kruis. Alles wordt met rust en veel respect gedaan.

Geen, ga vooral zo door.

Pluspunten

Persoonlijke aandacht.

Geen!

Pluspunten

Goede informatie,heldere uitleg en gemaakte afspraken worden prima nagekomen

Geen

Pluspunten

Heel vriendelijk en beschaafd in het contact. Ze zijn proactief in het vontact en lsten blijken dat ze je echt vakkundig willen helpen. Houden je goed op de hoogte van de stand van zaken. En doen net een tandje meer in de service, bv t sturen van fotos van het geplaatste eindproduct

Ik denk dat t niet sneller kan, het maken van n grafmonument, denk dat t gewoon bij deze tak hoort. Maar mocht t sneller kunnen, dan zou dat n plus zijn nog. Verder erg tevreden

Pluspunten

Duidelijke informatie zowel per mail als per telefoon. Zeer klantvriendelijk en behulpzaam bij het voorbereiden van het monument

Pluspunten

Zeer prettige geholpen. Snelle levering.

Pluspunten

Vriendelijk, meedenkend en professioneel bedrijf!

Pluspunten

Mooi assortiment met duidelijke voorbeelden; ook prettig in de communicatie en met zorg voor details. Resultaat ziet er ook geweldig uit, geheel in overeenstemming met het bestelde.

Ik moest wel extra op mijn hotmail junk mailfolder letten waar emails vaak in terecht kwamen.

Pluspunten

Klant vriendelijke heid

Pluspunten

Zeer klantvriendelijk, geduldig, en flexibel, prachtige producten, creatief!

Pluspunten

- De mensen van Houtkruis.nl denken (zonder opdringerig te zijn) actief met je mee. Ze doen allerlei suggesties waar je als "leek" eenvoudigweg niet aan denkt maar die heel nuttig/waardevol zijn in het proces. -Ze zijn kundig, goed bereikbaar en prettig in de omgang. -Voor het 10 jarig bestaan van Cellro hebben wij namens het personeel de eigenaren een cadeau aangeboden. Dit bestond uit een prachtige houten sokkel van houtenkruis.nl met daarop een metalen object. Onwetend over de precieze eigenschappen van hout hebben wij het object met vier bouten strak aan de sokkel vast geschroefd. Vervolgens is het hout iets gaan "werken" terwijl het metaal uiteraard niet mee gaf. Waardoor er kleine barstjes ontstonden. Toen wij dit aangaven tijdens een later contact. Is alles gratis vervangen terwijl wij zelf de veroorzakers waren van dit probleem. Dit hebben wij echt als uniek/-topservice ervaren.

Nee geen verbeterpunten

Pluspunten

Fijn en persoonlijk contact. Reageren snel. Houden contact ook tijdens het maakproces. En het eindresultaat is prachtig

Geen.

Pluspunten

Het stel dat dit bedrijf runt heeft kennis en liefde voor het vak. En dit blijkt zeker uit de manier waarop ze aanspreken en meedenken gedurende het geheel proces. Ik zou ze zeker aanbevelen!!

Pluspunten

Betrouwbaar en persoonlijk. Geen

Geen.