goed en verzorgd

goed en verzorgd

De service is uitstekend. Vriendelijke mensen, meedenkend en oplossing gericht. Bedankt, het monument is fantastisch.

Fijn contact, prettige proces van aanvraag tot plaatsing

Kim heeft ons gedurende ons proces van aanvraag tot plaatsing heel erg netjes geholpen. We werden goed geadviseerd, de prijs is netjes en het resultaat hartverwarmend. Wij kijken met trots naar het kruis.

Goede afspraken, uitstekende service, geen verrassingen achteraf.

In 2015 verzorgde familie Waltheer (Houtenmonument.nl) een mooi grafmonument voor een goede kennis van ons. Onlangs overleed diens vriendin waarvan destijds al was afgesproken dat zij in het bestaande graf in Rosmalen zou worden bijgezet. Kim en Roel hebben de onderneming van familie Waltheer voorgezet onder de naam Houtenkruis.nl en het monument van het betreffende graf verwijderd, aangepast en weer teruggeplaatst. Het ziet er weer prachtig uit, het hout weer als nieuw, prachtige steentjes en de plaat met tekst exact uitgevoerd zoals met ons was overeengekomen. Complimenten!

Persoonlijke aandacht!

Houtenkruis.nl heeft ons zeer positief verrast met hun persoonlijke aandacht en vakmanschap. We zijn erg blij met het geleverde houten grafmonument en de service van het plaatsen.

Pluspunten

Uitstekend contact bij de bestelling, proefdruk en overleg vooraf. Zeer persoonlijk en goed advies. Bij levering verrast door het complete pakket; zeer goede kwaliteit, zorgvuldig verpakt compleet met meer dan complete installatie handleiding, montage materialen tot en met schroeven en bijbehorend bitje! Chapeau!

Geen.

Pluspunten

Leveren goed werk. Goeie communicatie.

Geen, vooral zo door gaan

Pluspunten

persoonlijk benadering; respectvol en meelevend. wel "to the point" maar dat was fijn met zo'n emotioneel . de plaatsing was verricht met respect voor de nabestaanden: keurig !!! goede afhandeling; ook financieel

misschien meer voorbeelden van houten kruisen op het web. iets eerder plaatsing aankondigen, ik kon er nu niet bij zijn

Wat fijn om te horen dat u tevreden bent. Helaas is een eerdere aankondiging niet mogelijk dan 1 of 2 dagen van tevoren. Dit i.v.m. een begrafenis die er dan gepland kan zijn.

Pluspunten

Snelle reacties, goed meedenken. Prachtig werk geleverd. Wij zijn zeer tevreden.

Geen

Pluspunten

Het kruis was heel mooi, en bij het bestellen werd ik heel goed geholpen. En met de handleiding was het plaatsen ook zo gedaan. Ik dacht dat ik hem nog in de olie moest zetten maar zelfs dat was al gedaan.

Een glazen potje olie is wel kwetsbaar. Bij mij ging het goed gelukkig.

Pluspunten

Heel persoonlijke service, mooie grafmonumenten

Misschien moeten ze nog actiever opvolgen of de klant wel alles geregeld heeft wat moet geregeld worden :-). Ik was formeel de toelating vergeten vragen voor het grafmonument, waardoor dat op het eind ineens snel moest gebeuren. Maar het is allemaal in orde gekomen.

Pluspunten

Vriendelijke mensen. Goede service. Duidelijke en uitgebreide keuze op website Prima product geleverd (exact volgens afspraak )

Helaas geen 'showroom' aanwezig.

Pluspunten

Wil zeker doorgeven dat dit bedrijf met veel respect met hun klanten omgaan. Van à tot z zeer positief alles netjes met foto’s en email. Kan menig ander bedrijf een voorbeeld aannemen.

Geen

Pluspunten

Wij hebben de samenwerking met de Fam. Waltheer als zeer waardevol ervaren. Ook bij de plaatsing van het kruis was het een bijzonder moment bij het zien van het eindresultaat . Een héél mooi eikenhout kruis waar we blij mee zijn en een goede herinnering aan de fam. Waltheer. Hartelijk dank.

Pluspunten

Zeer klantvriendelijke benadering . De communicatie verliep heel prettig en de bereikbaarheid (via mail en telefonisch) was goed. We kregen deskundig advies, tijdlijnen waren duidelijk en zaken werden conform afspraak opgevolgd. Wij zijn zeer tevreden.

Alles prima dus n.v.t.

Pluspunten

Persoonlijke aandacht via de telefoon of de mail. Mijn wens werd tot in detail op papier gezet en uitgevoerd,

Pluspunten

hele goede service en veel hulp bij een aantal problemen. Het geleverde kruis voldoet volledig aan onze wensen

Pluspunten

snelle reactie, meedenken, vriendelijk, goede service

geen

Pluspunten

Erg prettige persoonlijk contact

Vooral zo doorgaan…

Pluspunten

Zeer vriendelijke, volledige en vakkundige uitleg mbt het ontwerp, de mogelijkheden en aankoopproces. Ze maken een mooi, ecologisch product.

Geen

Pluspunten

Zeer vakkundige uitleg, en erg punctueel. Mooi resultaat en de nodige uitleg over behandelingen van de verschillende houtsoorten.

Tot heden nog niet te noemen

Pluspunten

- Leveren prachtige produkten en snelle levering !!

Pluspunten

Snelle reactie, goede communicatie, goede service en goede prijs- en kwaliteitverhouding.

Pluspunten

rustig, sympathiek en meevoelend, kon niet beter, het kruis is heel erg mooi, we zijn erg blij met het resultaat en met de manier waarop het gerealiseerd is, voor ons 10 sterren!