Pluspunten

We hebben een houten kruis met omranding voor het graf van mijn broer laten maken door www.houtenkruis.nl alles naar wens en het is heel mooi geworden. We hebben het zelf geplaatst en voor advies konden we als het nodig was nog bellen. Hoop ze voorlopig nog niet nodig te hebben maar al dat zo is kom ik hier zeker terug. Kortom helemaal top.

Pluspunten

- Goede en duidelijke communicatie.

Pluspunten

Toegankelijk, empatisch, zorgvuldig

Pluspunten

Fijne samenwerking met houten kruis. Goed overleg gehad over elk onderdeel van de levering en plaatsing. Wat mij betreft zijn 5 sterren te weing. Het is een bedrijf waar je echt nog contact hebt met mensen die liefde hebben voor hun vak. Top!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede ervaring, prima service en vooral het meedenken heb ik zeer positief ervaren!

Heb ik niet, erg tevreden.

Pluspunten

Prima service, transparant...

Nvt

Pluspunten

Betrokken, persoonlijk, professioneel, accuraat en vlot.

Pluspunten

Zeer snelle levering en persoonlijk contact.

Pluspunten

Snelle en goede communicatie, mooi produkt

Pluspunten

Wij kennen dhr en mevr Waltheer als zeer betrokken en integer. Ze nemen de tijd om wensen van nabestaanden goed te inventariseren en optimaal te realiseren. Ze denken oplossingsgericht en leveren maatwerk. Chapeau voor deze ondernemende mensen!

Niet van toepassing! Houten Kruis is een relatief jonge onderneming. Beide eigenaren staan open voor feedback. Ze reflecteren kritisch op eigen functioneren. Klantvriendelijkheid en kwaliteit staan voorop.

Pluspunten

Goede service met een uitstekende kwaliteit van het product! Heldere uitleg, denken mee met oog voor de wensen.

Geen!

Pluspunten

Prettig contact. Goed overleg. Heel goed advies.

Pluspunten

Ik was op zoek naar een houten kruis. Dat heb ik gevonden bij Ery en Mol Waltheer. Het contact verliep prettig. De adviezen waren goed en de afspraken werden stipt uitgevoerd. Kortom een prima service. Ik ben heel tevreden met een mooi grafmonument.

Geen