Leuk en gemotiveerde jongens

Onze ervaring is zeer goed. Mooie overkapping laten plaatsen en correcte monteurs die hun vak verstaan. Aanrader.

Helaas een waardeloze website

In het verleden best veel aangeschaft bij Houtplaza o.a overkapping ramen vloeren tuinpalen raggels e.d was altijd zeer tevreden. Echter ik ben weer aan het klussen geslagen en dacht even geïmpregneerde tuinpalen en planken te bekijken en eventueel bestellen op de website. Helaas ..... pindakaas werkt dus niet of niet meer. Overkappingen en tuinhuisjes en blokhutten wel. Dus maar naar de concurrent om eventueel te bestellen jammer Houtplaza dit gaat klanten kosten.

Super blij

We zijn vriendelijk geholpen door verkoper Jur. Erg veel kennis van zaken wat ons enorm geholpen heeft bij de keuze voor de Ultraline overkapping. Inmiddels vakkundig geplaatst door het montageteam van Houtplaza. Wij zijn erg tevreden en raden iedereen dit bedrijf aan. Super.

Dikke aanrader

Van begin tot einde alles nagekomen! Wij zijn erg blij met onze nieuwe serre! Leuke monteurs welke meedenken met de klant. Complimenten.

Prachtige overkapping, service waardeloos

Het geleverde product is mooi. Het plaatsen van de overkapping werd gedaan door een ingehuurde ploeg - de firma Van den Berg uit Ens. Goed en degelijk neergezet, echt vakwerk. Ze waren echter nog niet klaar aan het eind van de dag. Wat wel de bedoeling was volgens Houtplaza. Wij hebben gezien dat ze de hele dag hard hebben doorgewerkt. Ze waren er tussen 07.00 en 07.30 uur. Wanneer ze nog een dag extra hadden mogen werken van Houtplaza was het allemaal mooi afgerond. Want het dak zat er nog niet op. Maar nee, nu hebben we moeten bellen en mailen wanneer Houtplaza het dak met de shingles kon komen plaatsen. Uiteindelijk kwamen ze met z'n tweeën en ze hebben er nog een behoorlijk lange tijd over gedaan om het het af te ronden. Waarbij niet werd geschuwd om goed af te geven op de ingehuurde medewerkers. Wat ik volkomen onterecht vind. De Houtpaza ploeg heeft slordig gewerkt. We hebben zelf nog het e.e.a. aan shingles moeten toevoegen aan de rand, zodat bij regen het hout niet wordt doorweekt. Aan de achterzijde was zelfs nog een gat te dichten. Ook op de nok zitten de shingels niet goed vast. Heb dit gemeld bij Houtplaza, maar zij geven geen reactie meer. Kortom, de service vinden wij ronduit slecht. Het product is prachtig, maar dat kunt je volgens ons ook door een ander bedrijf laten plaatsen

Super blij

Vorige week is onze Ultraline tuinkamer geplaatst door Houtplaza. Vriendelijke monteurs met veel kennis. De overkapping is prachtig geplaatst op schroeffundering en wij gaan ervan genieten. Houtplaza bedankt!

Website 5505590330

Gauw help bouw Achtertuin meter?

Verdeeld..

Telefonisch praktisch onbereikbaar! Op mijn mail ook geen reactie.. De monteurs zouden er om 7u 's ochtends zijn, kwamen om 13.45 uur. Houtplaza was vergeten door te geven dat ze later zouden komen.. Vervolgens nemen ze niet de 5 meter pallet niet mee waar de veranda op lag. + al het verpakkingsmateriaal. Zoek maar uit hoe je er vanaf komt.. De overkapping is prachtig, maar de service helaas slecht.

Overzichtelijk

Ik wilde vragen wat t plus /min kost om een glazen schuifwand te laten plaatsen van breed 590x238 hoog k zit nog met de fundatie mvg Dirk

In 1 woord geweldig

Vak mensen weten waar over ze praten

1 woord top bedrijf

Goed bedrijf, eerlijk advies en denken echt mee in oplossingen!

Vorig jaar zomer veranda, vakkundig geplaatst door Houtplaza, erg tevreden,

Uitstekende service en erg klantvriendelijk

Erg tevreden

Goed advies en veel kennis!

Correcte levering en service

Mooie kwaliteit douglas hout geleverd gekregen! Aardige behulpzame chauffeur die meedacht met het lossen. Bedankt.

Mooi bedrijf

Wij raden dit bedrijf zeker aan.

Aanrader

Zeer goed en vakkundig geholpen. We zijn erg blij met onze maatwerk blokhut.

Raad dit bedrijf zeker aan

slechte service Lelystad

De overkapping is werkelijk uitstekend. De voorlichting en bereikbaarheid is slecht. Telefonisch vaak onbereikbaar want ze hebben het zo druk... Ga je er dan heen dan hebben ze geen enkele klant. Als de monteur de overkapping plaatst blijkt er te weinig rubber afdichting te zijn geleverd. De monteur krijgt telefonisch contact en krijgt te horen dat hij maar een mailtje moet sturen. Mailtje vraagt de monteur, ik sta nu te monteren. (!) De voorlichting is in de zaak mager en men maakt niet de indruk dat ooit te zullen veranderen. Volgende keer kopen wij wel bij een ander. Maar... de overkapping in prima.

Complimenten

Een zeer goede ervaring met dit bedrijf. We hebben een mooie overkapping aangeschaft en deze is netjes geleverd. Minpuntje: telefonisch kunnen ze wat beter bereikbaar zijn maar dit zal wel door de drukte komen!

Al 14 jaar problemen.

Heb al 14 jaar probleem met de ingebouwde verlichting, werkt voor geen meter en hangt nog al die jaren los, men mag zogenaamd niet netjes afwerken niet voor afgelest. Keer op keer naar winkel plaza geweest. Mevrouw (waarschijnlijk partner van eigenaar) weet haarfijn te vertellen dat het geen led-lampen destijds waren en dus geen voldoende licht zal geven, heb haar met foto’s aangetoond dat het wel degelijk led-lampen zijn en wellicht net de eerste klant was met deze led-lampen die weinig tot geen licht geeft. Gevraagd of enkel de verlichting vervangen kon worden. Keer op keer geweigerd en dan met de smoes nee niet meer mogelijk buiten garantie termijn. Tja dat snap ik ook maar als ik aangeef dat ik er niet lekker bij voel met iets wat een paar duizend euro heeft gekost enkel de lampjes te vervangen, wordt er heel moeilijk over gedaan. Heel jammer hoor. Nu doet niet meer. Steek nu in de zomermaanden kaarsjes om toch een beetje sfeer te hebben in mijn veranda. Zeer triest had nog meer spullen willen aanschaffen daar. Maar door deze omstandigheden nooit meer wat besteld!

Beste Piet, Ons mooie bedrijf bestaat pas 12 jaar maar wij vinden het wel vervelend om te horen dat u al 14 jaar problemen heeft met uw inbouw verlichting van "ons" bedrijf. En er werkt bij ons in het bedrijf 1 oudere dame van 62 jaar welke de administratie doet en de eigenaar is iets te jong om met haar een relatie te hebben. Op verlichting zit standaard zoals bij elke leverancier 3 tot 5 jaar garantie. U geeft aan halogeen verlichting te hebben. Wij verkopen al bijna 7 jaar alleen LED verlichting. Nogmaals wij vinden het vervelend om te horen dat u een probleem heeft met de verlichting echter u bent waarschijnlijk in de war met ons mooie bedrijf. Wij raden u aan om als u verlichting zo oud is zoals u zelf meld om het een keer te vervangen door. Succes. Team Houtplaza BV

Leuk familiebedrijf met een uitmuntende service

Vandaag onze tuinkamer geleverd gekregen door een zeer vriendelijke chauffeur. Vrijdag wordt de tuinkamer gemonteerd dus we zijn zeer enthousiast. We zijn door Houtplaza erg vakkundig en vriendelijk geholpen in een mooie showroom. Complimenten. Wij raden iedereen dit bedrijf aan.

glazen schuifwand

N.a.v. onze eerdere beoordeling en miscommunicatie, heeft Hout Plaza contact gezocht met de leverancier en deze heeft vervolgens weer contact met ons opgenomen. Na uitleg en versturen van foto's hebben we eerst geprobeerd de panelen schoon te maken met een mengsel van dreft, ammonia en spiritus, met de schuurkant van een keukensponsje, dit op advies van de manager van de glasleverancier. Ook dit gaf zeker geen verbetering. De glazen panelen zijn nog steeds niet helder. Na wederom telefonisch contact met de leverancier, hebben ze ons beloofd 2 glazen panelen om te ruilen. We gaan ervan uit dat alles toch naar tevredenheid wordt opgelost!

Beste familie van de Meer, Om te beginnen vinden wij het erg vervelend dat u niet tevreden bent. Echter wij hebben nog nooit een klacht of een ontevreden mail van u binnen gehad. Als wij niet van uw "problemen" af weten kunnen wij als bedrijf hier natuurlijk niets mee. Als u ons op de hoogte had gesteld per mail of telefoon hadden wij u uit de brand geholpen en waarschijnlijk nog een bloemetje voor het ongemak gekregen ook. Achteraf klagen over iets waarvan wij niets weten is natuurlijk erg makkelijk en voor ons erg vervelend. Wij zijn juist zoals u zelf meld een erg klantvriendelijk familiebedrijf en trekken ons uw recensie dan ook erg aan. U schrijft een slechte recensie terwijl U ons niet eens de mogelijkheid heeft gegeven om u te helpen. Vind u dit echt eerlijk?? GARANTIE GLAS: Wat betreft de garantie van uw glas. U heeft 12 maart uw glas geleverd gekregen. Wij bieden klanten 14 dagen de tijd om schade en manco's te melden. Dit is al erg ruim ten opzichte van andere bedrijven. Wij raden altijd iedereen aan direct bij levering de bestelling te controleren en dit is natuurlijk ook uw eigen verantwoordelijkheid. We zijn in uw geval al ruim 1.5 maand verder na levering en wij kunnen na 1.5. maand niet meer beoordelen of het glas door ons of door u zelf beschadigd is. We moeten ergens een streep trekken wat garantie betreft. CORONA MAATRELEN: We hebben helaas allemaal met Corona te maken en dan is het een beetje goedkoop om hierover te klagen als u niet weet wat de gedachte achter een bepaalde beslissing is. In dit geval dat wij telefonisch niet bereikbaar zijn waar u over klaagt dat dat niet klantvriendelijk is. Wij hebben 2 telefonistes die ziek thuis zitten en wij dus met een groot probleem zitten en dus noodgedwongen de telefoon tijdelijk niet op kunnen nemen. Dit raakt ons als bedrijf en helemaal als klanten ons er ook nog op afrekenen. Wij hopen dat u de volgende keer wat minder snel oordeelt. Ondanks alles wensen wij evengoed veel plezier met uw aankoop. Fijne dag. Team Houtplaza BV

Bestelling douglas

Via de site makkelijk te bestellen. Redelijke prijs. Netjes afgewerkt hout. Keurig geschaafd. Één minpuntje de bezorgkosten zijn erg hoog voor een bestelling binnen dezelfde woonplaats.

Zuiveringweg 23 8243 PZ Lelystad

0320 - 256 256

Over HoutPlaza

Wat wij doen HoutPlaza de blokhutten en veranda specialist! HoutPlaza is een jong en snel groeiend bedrijf. Wij verkopen met veel enthousiasme en vakkennis kwalitatief goede tuinmaterialen tegen zeer scherpe prijzen. HoutPlaza is gevestigd in Lelystad aan de hoofdweg van het industrieterrein Noordersluis en heeft een showterrein van 4500 vierkante meter en een nieuwe binnen showroom van 600 m2. Wij bieden een groot assortiment aan tuinproducten voor in uw tuin of uw woning aan. Wij zijn gespecialiseerd in het verkopen van: blokhutten en tuinhuisjes, veranda’s en terrasoverkappingen, tuinhout, houtplaten, chalets, carports en garages, prielen, tuinmeubelen, zonwering, rolluiken, speeltoestellen, hot-tubs, binnen en buitensauna’s, hekwerken en nog veel meer. HoutPlaza blokhuttendorp Op het terrein is een zogenaamd blokhuttendorp van 25 showmodellen gebouwd. We verkopen meer dan zeshonderd modellen. Van blank hout tot geïmpregneerd en van extreem groot met een verdieping en een veranda tot berging voor tuingereedschap. Goedkoopste veranda’s van de Benelux. Al jaren lang is HoutPlaza de goedkoopste leverancier van veranda’s en terrasoverkappingen in de Benelux. Facebook acties Wij staan bekend om onze super acties en delen deze ook op onze Facebook pagina. Deel, like en Win, maak iedere keer weer kans op gratis tuinproducten van HoutPlaza. Goede prijs-kwaliteitverhouding HoutPlaza staat bekend om zijn goede kwaliteit en super lage prijzen. De snelle groei van HoutPlaza laat zien dat de mensen tevreden zijn met de goede service en prijs kwaliteit verhouding. Hoogwaardige afwerking van onze producten zorgt ervoor dat u jaren lang kunt genieten van een HoutPlaza tuinproduct. Alle onze houten producten zijn FSC gekeurd. Snelle levertijden HoutPlaza heeft goede relaties met fabrieken en leveranciers. Daarnaast hebben wij de meeste producten op voorraad liggen waardoor wij snel kunnen uitleveren. Bovendien importeren we een groot deel van onze producten zelf. Montage t