Toegankelijke servise, directe en snelle communicatie

Zoals gezegd: eenvoudig, goed en plezierig.

Heul fijn.

Als kleine organisator en dan toch elke hulp krijgen die een grote ook nodig heeft. Ik ben Aanwezig is makkelijk in gebruik en als je iets niets snapt kan je bellen en ze spreken gewoon Jip en Janneke taal. En ze komen uit Nijmegen. :-) Dan moeten wij van Altijd Nijmeegs natuurlijk hun kwaliteiten testen.

Wij zijn heel trevreden met Ikbenaanwezig

Het contact met medewerkers was uitstekend. Het was de eerste keer dat ik zo iets deed en de uitleg was prima. Opmerkingen van bezoekers wil nog wel noemen: -er zijn mensen die vinden dat ze teveel persoonlijke dingen moeten melden bij het bestellen van tickets. Wij vinden dat niet : dat we hun emailadressen zien vind ik prima, want zo kunnen we hen later nog bereiken en info toesturen. Je zou kunnen denken dat het opgeven van leeftijd overbodig is. -ik heb ook moeite gehad met mensen die niet kunnen vinden hoe ze geld moeten overmaken, maar dat betreft niet de nederlanders, maar bv. de duitsers, dus eigenlijk zou voor de ticketspagina meteen duidelijk moeten zijn als je duitser bent of van een andere natiotionaliteit, hoe je je bank kan vinden.

Sluit goed aan bij mijn behoefte.

Ondanks dat mijn evenementjes kleinschalig zijn sluit jullie dienstverlening goed aan bij mijn behoefte. Niet te duur en goed systeem.

Een absolute aanrader, Ik ben aanwezig ticket shop

Mijn petje af, altijd bereikbaar, directe en persoonlijke hulp, met registreren werkt de app ook super smooth en naadloos! Dik tevreden!

Makkelijk in gebruik en altijd bereikbaar en behulpzaam bij vragen top

Ik vind alles super. Jullie moeten echt een franse optie geven. Veel van mijn klanten zijn Franstalig en snappen er niets van. Met vriendelijke groet Jordi

Prima.

Past perfect bij een klein initiatief als De Perifeer.

Ideale tool voor m’n pubquiz

Ik organiseer een maandelijkse pubquiz. Na twee jaar met cash en pin en af en toe een no-show te hebben gewerkt, wilden we het professioneler aanpakken. Dankzij de tickets hebben we minder no-show, zien we precies wie er wel en niet komen, en kunnen we tijdens de quiz sneller beginnen omdat het alleen maar een kwestie is van QR-codes scannen. Ideaal!

Prima service!

Gebruiksvriendelijk portal, makkelijk in gebruik, goede accurate informatie en goede scanmogelijkheden

handige oplossing tegen lage kosten voor de klant

deze webservice biedt een handige oplossing als je tikcets wilt verkopen tegen lage kosten voor de klant - voor jezelf is het gratis. de medewerkers reageren snel op je vragen. goed geregeld!

uitstekende service

duidelijk uitleg hoe de procedure lopen, makkelijk te gebruiken ik ben zeer tevreden voor het gebruik van 'ik ben aanwezig' ik raad het iedereen aan die het kan gebruiken

Een en al gemak

Gemakkelijk in gebruik

Super flexibel en klantvriendelijk

Snelle reactie op mijn mail gehad en goed zeer geholpen.

Werkt prima.

Heb hiermee prima ervaring. Snelle afhandeling van zaken.

Persoonlijke communicatie

Direct telefonisch contact, niet steeds de reden van contact hoeven opgeven word onderling blijkbaar goed gecommuniceerd , en het grootse pluspunt blijf toch wel afspraak is afspraak ik bel je terug en ook daadwerkelijk terugbellen.

De site mag gebruiksvriendelijker, ik wil meer controle, maar alles werkt en is fijn,

Dingen die werken: - Geen gedoe - Makkelijk tickets en links en embedding aanmaken - Uitbetalingen zijn altijd strict, snel en kloppend. - embedding werkt fijn, eigen kiosk ook. - ondersteuning is altijd bereid te helpen. Wat beter mag - Als ik een start/eindtijd kies mag ik of de uren scrollen, of de minuten, als ik beide wil moet ik opnieuw door de data heen, om bijv alleen de minuten aan te passen. - Ik wil meer kleurenschema's voor links/shops/kiosken of deze zelf mogen kiezen ipv een aantal standaard kleurenschema's. - De afbeeldingen komen erg vaak maar half of lelijk in beeld, zelfs als ik het juiste of bijna juiste formaat heb gekozen. Ik vind het jammer dat ik geen eigen logo als standaard kan instellen maar per event, per kaartje, per ticket afbeeldingen moet toevoegen. - De Etickets mogen er qua ontwerp mooier uitzien. - Ik wil kunnen bijverkopen in de shop, dus bijv nog een voorstelling als aanbieding aanbieden net voor check-out. - Ik wil een donatievakje kunnen toevoegen, zodat mensen standaard 5,- doneren behalve als ze het wijzigen of zelf een bedrag kunnen kiezen om te doneren. - Ik wil zelf evenementen kunnen verwijderen. - Ik wil de shortlinks van evenementen kunnen aanpassen, als ik nu de titel van het event, of de datum aanpas, blijft de link in de shop, of de deelbare link, hetzelfde. ziet er lame uit als ik van werktitel naar titel ga. - Ik wil jullie anoniemer kunnen beoordelen.

Dit jaar voor het eerst gebruik gemaakt van online ticketverkoop bij een groot evenement, het systeem werkt heel prettig en is duidelijk. Mocht ik ergens tegenaan lopen, werd ik ontzettend snel geholpen.

'Ik ben aanwezig' is een overzichtelijk systeem, wat makkelijk te gebruiken is. Tevens is de service van de service uitmuntend te noemen. Ze denken mee en zelfs vooruit. Ik heb het gebruik van dienst als zeer prettig ervaren.

Soepel en heel gemakkelijk

Vanaf het moment dat ik het geheel wilde installeren ging het heel soepel en makkelijk Mooi voorbeeld hoe het simpel en makkelijk kan Dank

Handig systeem

Geen ervaring met personeel oid, mijn eerste evenement was voor 15 personen. Dit is gelukt. Was even wachten op de entreegelden, maar die stonden voordat ik me zorgen maakte ook op de regeling. Prima en goedkoop.

Vriendelijk, snelle reactie, meedenkend, goeie service

heel aangenaam, vertrouwen

Super snelle en klantvriendelijke service!

Ik ben Aanwezig is altijd goed bereikbaar. Ze reageren altijd snel en super vriendelijk en denken heel goed mee in oplossingen voor diverse uiteenlopende vraagstukken.

Simpel, snel, overzichtelijk

Het enige wat ik heb meegekregen is dat tickets kopen zonder Facebook wat problemen oplevert, en bij het betalen eruit schiet.

Goede service en aardig personeel!

Aardige mannen en erg behulpzaam/meedenkend.

Over Ik Ben Aanwezig

Gratis voor organisatoren, voordelig voor bezoekers. Een ticketservice met een eerlijke prijs en uitgebreide persoonlijke service voor iedere organisator.