Prettig geregeld met doortastende medewerkers

Dit systeem is echt een uitkomst en heel gebruiksvriendelijk. De attente hulpvaardigheid, ook pro-actief- vanuit de redactie was uitstekend.

goeie service en prijs-kwaliteit verhouding

altijd proberen to the point en ter zake te helpen, goeie en veel mogelijkheden voor verdere ontwikkeling en aanpassing van evenementen verkoop. Aandachtspunt: het aanmaken van een evenement zou nog wat sneller mogen op het gebied van de tijd-slot keuzes en plaatsing van fotomateriaal. De kopieer-ticket optie staat te ver in het verwerkingsprogramma, terwijl het een super-handige optie is. Verder: keep your head up en keep up the good work!

Overzichtelijk, fijne vooruitbetalings-service, vriendelijk.

Al een aantal jaren werk ik met de service van ikbenaanwezig.nl en naar volle tevredenheid.

UItsekend

Snelle en goede service en duidelijke manier van werken.

Fijne partij met persoonlijk contact

Een fijne ticketing-partij om mee samen te werken. Goed advies en persoonlijk contact. Daarnaast ook zeer flexibel en meedenkend.

Voor eenvoudige events werkt het goed!

Simpele interface werkt prima. Site is soms traag. Meerdere tabs tegelijk/meerdere events tegelijk bekijken kan niet, dat is voor ons erg onhandig. Voor simpele rechttoe-rechtaan events werkt het prima, echter zodra het ingewikkelder wordt (combi-tickets/ticket reserveren voor iemand/tickets met korting/gekoppelde tickets) is het niet echt intuitief en heb ik vaak hulp nodig. Die hulp en service is wel erg goed, snel antwoord en altijd gauw mijn probleem opgelost. Ook tijdens Corona vond ik dat het omzetten van tickets goed en snel geregeld was! Ik zou wel graag zelf meer aan de voorkant willen kunnen regelen. Een automatische e-mail kunnen sturen naar de klanten bijvoorbeeld. Op dit moment past er te weinig tekst op het ticket zelf dus moet ik altijd nog een extra email sturen. Het inzien van alle gegevens vind ik onhandig; ik moet altijd de excel downloaden om bv telefoonnummer te kunnen zien of in 1x alle email adressen te kopiëren. Selecteren vanaf de website moet 1 voor 1. Deze extra stap kost tijd. Liever zou ik het direct op jullie site willen zien en makkelijk kunnen kopiëren (of mag dat niet ivm avg?). Daarnaast zou een integratie met Squarespace die meteen aangeeft 'tickets uitverkocht' in ons event op de site zelf perfect zijn; nu doe ik dat ook handmatig. Al met al dus veel stappen die veel tijd kosten voor mij. Op basis daarvan zou ik jullie wel aanbevelen voor simpele events. De interface werkt niet snel en intuïtief genoeg om het aan te bevelen voor ingewikkelde events.

TOP SITE

Altijd goede service en afspraken !

Werkt goed en simpel

Goed systeem, fijne klantenversvice

Heel fijn werken en fijne samenwerking

Zie hier boven.

Direct geholpen en binnen 10 minuten geregeld

Geweldig !

Telkens zeer vriendelijk en behulpzaam!

Net een ticket geboekt bij Cafe Wunderkammer, via jullie. Heerlijk, voor het eerst sinds lange tijd weer lunchen. Wat soepeltjes verliep dat boeken. Zit goed in elkaar die boekingssite. Gewoon TOP dus. Els

SERVICE met hoofdletters!

Dom, dom, dom. Goede kaarten besteld en betaald voor een verkeerde datum. Onze jongste kleinzoon treedt op na een lange en intensieve repetitietijd. Maar helaas, zo zeggen de verkoopvoorwaarden. Nou niet bij "Ik ben Aanwezig". Daar doen ze nog aan echte service anno vroeger. Na één e-mail ontvingen we bericht: "Uw kaarten worden omgeruild en ontvangt u per mail thuis." Wij de fouten, zij de service. Bravo team "Ik ben Aanwezig". Bijzonder hartelijk bedankt.

Goed bereikbaar, laagdrempelig, klantgericht en als product easy to adapt..

ZIe boven

Top online ticketverkoop tool

Duidelijke backoffice functionaliteit, front side is prima toe te passen in eigen website (https://wonna.nl/tickets). Correcte en snelle financiele afhandeling vrijwel direct na uitvoering event.

Top, makkelijk en duidelijk.

Ik heb nu 3 x ikbenaanwezig gebruikt en het werkt prima. Voor bezoeker is het makkelijk en voor organisator ook. Als organisator ben je weinig tijd met administratie kwijt. Bezoekers hebben al betaald en daardoor is het bij een noshow jammer, maar loopt de organisator geen risico. Ben er blij mee!

zeer tevreden

Makkelijk in te voeren site, snelle betaling

Goede software en leuke mensen.

Wat ze doen, doen ze goed. Heb nog wel wensen, maar in overleg zijn die oplosbaar, is mij gebleken.

Een flitsend systeem!

Onze ervaring is prima. Na de opstart (het was onze eerste keer) met hulp van Thijs is alles prima verlopen. We zijn dan ook zeer tevreden!

Fijn dat jullie meedenken!

als klanten zicht melden met wisselingen en/of eventuele annuleringen, zijn jullie altijd enorm behulpzaam.

Werkt super maar jammer dat er geen app is

Jammer dat er geen app is

Spam als cadeau

Sinds ik kaarten gekocht heb via deze site krijg ik allemaal vage spammail. Je gegevens worden dus direct doorverkocjt. Daar heb ik njet om gevraagd. Dit was eens maar nooit weer via deze site😡

Beste J. Sappemeer, Wat jammer dat u de indruk heeft gekregen dat wij gegevens door zouden verkopen. Zoals te lezen is in onze privacy statement (https://ikbenaanwezig.nl/privacy-statement/) hebben wij hier geen enkele baat bij en zijn wij dit ook nooit van plan. Dat er spam wordt verstuurd kan meerdere redenen hebben, wij zijn toch immers niet de enige website waar u uw gegevens heeft achter gelaten? We zouden het waarderen als u contact met ons opneemt over deze spam mail. We helpen graag om te achterhalen waar deze spam vandaan komt. Als tegenprestatie zouden we de onterechte onvoldoende graag zien verdwijnen. Groet, Ik Ben Aanwezig

Helemaal top

Ik stuurde een mail over een ticket die ik niet heb ontvangen, binnen 10 minuten een antwoord en een mail waar mijn ticket zich in bevond!!

Ontzettend fijne communicatie, behulpzaam en correcte en snelle uitbetaling.

Geen vraag word als gek of dom afgedaan. Prettig voor zo'n digibeet als mij! Alle gesprekken zijn ontzettend fijn, er wordt de tijd genomen en bijzonder vriendelijke communicatie! Uitbetaling altijd supersnel en correct.

Ontzettend gebruiksvriendelijke ticketaanbieder.

Over Ik Ben Aanwezig

Gratis voor organisatoren, voordelig voor bezoekers. Een ticketservice met een eerlijke prijs en uitgebreide persoonlijke service voor iedere organisator.