Super flexibel en klantvriendelijk

Snelle reactie op mijn mail gehad en goed zeer geholpen.

Werkt prima.

Heb hiermee prima ervaring. Snelle afhandeling van zaken.

Persoonlijke communicatie

Direct telefonisch contact, niet steeds de reden van contact hoeven opgeven word onderling blijkbaar goed gecommuniceerd , en het grootse pluspunt blijf toch wel afspraak is afspraak ik bel je terug en ook daadwerkelijk terugbellen.

De site mag gebruiksvriendelijker, ik wil meer controle, maar alles werkt en is fijn,

Dingen die werken: - Geen gedoe - Makkelijk tickets en links en embedding aanmaken - Uitbetalingen zijn altijd strict, snel en kloppend. - embedding werkt fijn, eigen kiosk ook. - ondersteuning is altijd bereid te helpen. Wat beter mag - Als ik een start/eindtijd kies mag ik of de uren scrollen, of de minuten, als ik beide wil moet ik opnieuw door de data heen, om bijv alleen de minuten aan te passen. - Ik wil meer kleurenschema's voor links/shops/kiosken of deze zelf mogen kiezen ipv een aantal standaard kleurenschema's. - De afbeeldingen komen erg vaak maar half of lelijk in beeld, zelfs als ik het juiste of bijna juiste formaat heb gekozen. Ik vind het jammer dat ik geen eigen logo als standaard kan instellen maar per event, per kaartje, per ticket afbeeldingen moet toevoegen. - De Etickets mogen er qua ontwerp mooier uitzien. - Ik wil kunnen bijverkopen in de shop, dus bijv nog een voorstelling als aanbieding aanbieden net voor check-out. - Ik wil een donatievakje kunnen toevoegen, zodat mensen standaard 5,- doneren behalve als ze het wijzigen of zelf een bedrag kunnen kiezen om te doneren. - Ik wil zelf evenementen kunnen verwijderen. - Ik wil de shortlinks van evenementen kunnen aanpassen, als ik nu de titel van het event, of de datum aanpas, blijft de link in de shop, of de deelbare link, hetzelfde. ziet er lame uit als ik van werktitel naar titel ga. - Ik wil jullie anoniemer kunnen beoordelen.

Dit jaar voor het eerst gebruik gemaakt van online ticketverkoop bij een groot evenement, het systeem werkt heel prettig en is duidelijk. Mocht ik ergens tegenaan lopen, werd ik ontzettend snel geholpen.

'Ik ben aanwezig' is een overzichtelijk systeem, wat makkelijk te gebruiken is. Tevens is de service van de service uitmuntend te noemen. Ze denken mee en zelfs vooruit. Ik heb het gebruik van dienst als zeer prettig ervaren.

Soepel en heel gemakkelijk

Vanaf het moment dat ik het geheel wilde installeren ging het heel soepel en makkelijk Mooi voorbeeld hoe het simpel en makkelijk kan Dank

Handig systeem

Geen ervaring met personeel oid, mijn eerste evenement was voor 15 personen. Dit is gelukt. Was even wachten op de entreegelden, maar die stonden voordat ik me zorgen maakte ook op de regeling. Prima en goedkoop.

Vriendelijk, snelle reactie, meedenkend, goeie service

heel aangenaam, vertrouwen

Super snelle en klantvriendelijke service!

Ik ben Aanwezig is altijd goed bereikbaar. Ze reageren altijd snel en super vriendelijk en denken heel goed mee in oplossingen voor diverse uiteenlopende vraagstukken.

Simpel, snel, overzichtelijk

Het enige wat ik heb meegekregen is dat tickets kopen zonder Facebook wat problemen oplevert, en bij het betalen eruit schiet.

Goede service en aardig personeel!

Aardige mannen en erg behulpzaam/meedenkend.

simpel, makkelijk, duidelijk, iedereen kan dit.

Zeer makkelijk te gebruiken, en duidelijk waar je alles kan vinden. Wij gaan het volgend jaar zeker weer gebruiken.

Uitstekende service, makkelijk en toegankelijk, ook voor kleinere events.

Super makkelijk, uitstekende service. Vragen werden direct via telefonisch contact op een bevredigende manier beantwoord. Een gebrek aan ervaring is bij deze service geen enkel probleem. Het was voor onze organisatie de eerste keer dat we gebruik maakten van een degelijk ticketsysteem en we zijn blij dat we voor deze service hebben gekozen. Enkel het uitgeven van groepstickets was voor ons een klein beetje problematisch. Naar onze mening brengt het karakter van een groepsticket met zich mee dat er slechts 1 bestelling geplaatst hoeft te worden indien er voor een grote groep tickets wordt gekocht. In werkelijkheid is de optie van groepstickets bij deze service niet anders dan het kopen van een x aantal reguliere kaarten waarbij er per ticket ook servicekosten betaald moeten worden. Hierdoor hebben wij de keuze gemaakt om zelf een groepsticket uit te geven, waarbij 1 qr-code geldig was voor 5 personen. Afgezien het feit dat we daar dus zelf wat extra tijd en moeite in hebben moeten steken zijn we meer dan tevreden. Het verkopen van kaarten, de ticketshop weergeven in onze eigen media, het verkrijgen van een bezoekersoverzicht en het scannen van tickets verliep allemaal vlekkeloos. Ook de optie om van tevoren add-ons te kunnen verkopen is ons erg goed bevallen.

prettige mensen om mee samen te werken

Ruime aandacht en hulp bij eventuele problemen. tot nu toe slechts wat kleine probleempjes gehad die keurig werden opgelost

Goede service en snelle afhandeling

Overzichtelijke en duidelijke aanmelding an aanmaken van event account. Snelle afhandeling.

Een hele goeie service!

Ik ben echt super blij met jullie! Bedankt voor de handige service😊

Het is een duidelijk systeem om mee te werken!

Al een groot aantal evenementen georganiseerd met behulp van ik ben aanwezig! Nog altijd geen problemen gehad en ga ervan uit dat dit niet het geval gaat zijn in de toekomst. Personeel is erg behulpzaam wanneer je bijvoorbeeld vragen hebt. Indy Sevenich Vlorp Events

Dichtbij, adequaat, vriendelijk

Tweede evenement met 270 deelnemers.

Makkelijk en betaakbaar

Goed, snelle service en denken met je mee.

Makkelijk om op te zetten - goede ondersteuning indien nodig - scheelt heel veel werk!

Blij met jullie service! Scheelt me heel wat administratief gedoe. En.. jullie zijn als je belt ook bereikbaar! Prettig in contact en goed in ondersteuning indien nodig.

Heel makkelijk en transparant

Ik gebruik het voor het organiseren van mijn maandelijkse pubquiz

Makkelijk concept, overzichtelijk, snelle betaling.

Goede service, al twee keer heel rap antwoord gekregen.

Goede service en zeer makkelijk te gebruiken!

Top.

Goede bereikbaarheid klantenservice. Nemen de tijd om onze vragen te beantwoorden.

Als we ergens tegenaan lopen kunnen we altijd bellen met jullie ks. We worden snel geholpen, krijgen goede tips voor verbetering en jullie denken mee. Helemaal top! Thanks

Over Ik Ben Aanwezig

Gratis voor organisatoren, voordelig voor bezoekers. Een ticketservice met een eerlijke prijs en uitgebreide persoonlijke service voor iedere organisator.