Eenvoudig, betaalbaar en snel geregelde team activiteit. Zeer goede klantenservice.

Goede begeleiding

Een zeer prettige samenwerking ervaren!

We hebben een prettige samenwerking ervaren. We werden van begin tot eind goed begeleid en kregen snelle reactie bij vragen en/of opmerkingen. Het was prettig dat kaarten door jullie verzonden werden en jullie de avond zelf aanwezig waren. Super geregeld!

top alles goed geregeld

wij zijn er blij met Ik Ben Aanwezig. telefonische ondersteuning is super geregeld

fijne contacten

Fijn dat er gelijk iemand klaar stond om me te helpen, goed team!

Zeer positief

Prima samenwerking met een betrouwbare partner

Een heel handige tool om makkelijk en snel een online bingo-activiteit te organiseren.

Perfecte site en super hulp

De site werkte perfect online en was super handig. De ondersteuning op afstand is bijzonder goed. In deze tijden zeker een aanrader.

Top. Snelle service.

Top systeem en klantenservice.

Handig, maar mag meer op maat

Hele handige tool, zeker voor livestream tickets met unieke url's en zonder dat je een compleet kassasysteem moet optuigen. Ik vond het echter wel heel jammer dat je heel weinig branding toe kan passen en dat je de bevestigingsmails ook niet aan kan passen, waardoor het voor de klant vaak onduidelijk is waar de mail vandaan komt en hoe het werkt. De koppeling met MailChimp is fijn, maar eigenlijk moet je per event een andere lijst aanmaken, omdat er geen tag mee komt. De Gastentickets voor livestreams moesten bij ons handmatig worden omgezet, wat voor veel stress en onduidelijkheid zorgde.

Overzichtelijk en snel

Voor onze relatief kleine evenementen is ikbenaanwezig een makkelijk en overzichtelijk, cq gebruiksvriendelijke ticket provider.

Goeie service, snelle reacties en een steeds ruimere keuze in de mogelijkheden

maar soms iets te ruim. Met name het gemakkelijk en snel kunnen plaatsen van afbeeldingen kan wat sneller als je weinig tijd hebt (of wilt nemen :) ) voor het resizen van foto's.

Die bingo mogelijkenheden zijn echt top!

De bingotoepassingen werken prima, goede communicatie!

Persoonlijke service en erg meedenkend!

Ik Ben Aanwezig heeft goed met ons meegedacht en zijn altijd beschikbaar voor vragen of overleg.

Een zeer klantvriendelijke en meedenkende organisatie

Het team van Ikbenaanwezig denkt altijd met je mee en is zeer snel en effectief in het vinden en bieden van oplossingen.

Menselijk en Professioneel

Altijd kan ik bellen en dan wordt ik zo prettig geholpen. Geduldig, vriendelijk en authentiek. Niet zo’n doorgetrainde helpdesk. Jullie denken mee. Zijn betrokken. Ik ben ontzettend blij met jullie dienst en service. En steeds kan er veel meer dan ik wist! Dank!

Top super blij mee

Makkelijk en overzichtelijk kom je ergens niet uit dan wordt je vriendelijk en snel geholpen

Zeer behulpzame en goed te bereiken ticketshop.

Ik werk nog niet zo lang samen met jullie, maar wat ik tot nu toe heb ervaren is alleen maar positiviteit. Snelle service en prettig contact.

Fijne samenwerking, toffe service

Altijd snel antwoord, creatief meedenken met vreemde vragen, snelle service , helemaal blij mee

goed en accuraat

Fijn team en goed product.

Prima ervaring, alles werkt simpel en snel.

Prettig geregeld met doortastende medewerkers

Dit systeem is echt een uitkomst en heel gebruiksvriendelijk. De attente hulpvaardigheid, ook pro-actief- vanuit de redactie was uitstekend.

goeie service en prijs-kwaliteit verhouding

altijd proberen to the point en ter zake te helpen, goeie en veel mogelijkheden voor verdere ontwikkeling en aanpassing van evenementen verkoop. Aandachtspunt: het aanmaken van een evenement zou nog wat sneller mogen op het gebied van de tijd-slot keuzes en plaatsing van fotomateriaal. De kopieer-ticket optie staat te ver in het verwerkingsprogramma, terwijl het een super-handige optie is. Verder: keep your head up en keep up the good work!

Overzichtelijk, fijne vooruitbetalings-service, vriendelijk.

Al een aantal jaren werk ik met de service van ikbenaanwezig.nl en naar volle tevredenheid.

UItsekend

Snelle en goede service en duidelijke manier van werken.

Over Ik Ben Aanwezig

Gratis voor organisatoren, voordelig voor bezoekers. Een ticketservice met een eerlijke prijs en uitgebreide persoonlijke service voor iedere organisator.