snel en duidelijk

Het was een fijne samenwerking. Onze wensen werden uitvoerig besproken en uitgevoerd. Goeie service verleent wanneer nodig en snelle schakelen.

5 stars all the way

Niks op aan te merken! Ontzettend veelzijdig, makkelijk in gebruik, heel overzichtelijk en een snelle klantenservice... Wat wil je nog meer? Dit is een top service. Ik raad het iedereen aan en zal het in de toekomst sowieso nog gebruiken. Bedankt!

Fantastisch!

Altijd direct geholpen, ook bij het verplaatsen en annuleren van het event verliep alles soepel. Iedereen die ik gesproken heb was altijd erg meedenken en vriendelijk. Een soort casual menselijke service die niet gemaakt voelt.

Supermakkelijk om via Ikbenaanwezig een betaald online event op te zetten!

Snelle service en support, ook tijdens het event dat in de avond plaatsvond. Ook het hele betaalproces voor de klant was eenvoudig. Aanrader!

Online bingo liep erg goed en was veel mooier en profesioneler dan gedacht

Met een groep vrijwilligers konden we met Ik Ben Aanwezig een leuke, maar ook strak georganiseerde online Bingo houden. Veel deelnemers snapten maar niet hoe we zo snel een bingo konden controleren (of eigenlijk voorspellen). De webshop werkte erg goed en de opzet kosten ons echt maar een uurtje.

efficiënt

Ik ben aanwezig werkt als handig instrument. De site werk goed en de service is prima.

eerlijke en snelle service

vraag stellen of probleem melden, metten een gepast antwoord

Erg behulpzaam en meedenkend

Voor een Covid teststraat hebben wij gebruik gemaakt van het ticketsysteem IkbenAanwezig. Alles verliep goed. Geen fouten in het scansysteem en erg gebruiksvriendelijk voor medewerkers die dit systeem voor het eerst gebruiken. Mocht je onverhoopt een vraag hebben, bijvoorbeeld over het terugstorten van het aankoopbedrag voor een klant, dan is het kantoor goed bereikbaar en word je snel geholpen.

Top services

Klanten service is super en systeem werkt zeer goed en vlotjes.

Ondanks vele positieve reviews toch een zeer slechte ervaring

De corona crisis benut dit bedrijf blijkbaar om van de klanten die ze nog wel hebben, beter te worden. Een groot deel van de omzet van ons kleinschalige muziek bingo evenement heeft het bedrijf in kas gehouden aan ‘service kosten’. Dit zijn dubbele kosten t.o.z.v. dat geen wat schriftelijk is overeengekomen. Van service was maar weinig te spreken, vele terugbel beloftes kwamen ze niet na, ook het mail-systeem gekoppeld aan verkochte tickets bleek vlak voor het event niet gewerkt te hebben waardoor de ticketkopers verkeerde info hebben ontvangen. En vooral de vele beloftes ''ik snap het, en zoek het uit, EN bel je dan en dan.. terug'', stoten ons als horeca bedrijf in deze moeilijke tijd tegen het verkeerde been. 1 foutje kan gebeuren, maar fout op fout op fout ontkennen, en in tegemoet komen staat niet in woordenboek van ikbenaanwezig! Als kers op de ‘feestelijke’ taart, dan ook. nog voor slechte service, dubbele servicekosten berkenenen... Ongelofelijk! Twijfel je iets te organiseren en dit bedrijf te willen benaderen.... nou: Wij zijn voortaan afwezig, en zullen gebruikmaken van een transparante en eerlijke ticket partij.

Beste Nils, Jammer dat we in de ogen van jou en het Wapen van Wesepe niet hebben voldaan aan jullie verwachtingen. Onze ervaring komt totaal niet overeen met hoe je de gang van zaken beschrijft. Dit hebben we ook al uitvoerig telefonisch en per e-mail besproken. Ons verdienmodel is helder, transparant en voor iedereen gelijk; 1 ticket = €0,79, betaald door je bezoekers. We zijn altijd bereid mee te denken met onze klanten en bereid tegemoet te komen waar het kan, we zitten immers als ticketservice in dezelfde (Corona)-schuit als veel van diezelfde klanten. Je hebt laten weten de negatieve review(s) pas te willen aanpassen of verwijderen als we 50% van de servicekosten uitbetalen aan jullie, wat ons geen enkele motivatie brengt om nog verder op in te gaan of na te denken over een tegemoetkoming. We wensen jullie ook via deze weg succes.

Eenvoudig, betaalbaar en snel geregelde team activiteit. Zeer goede klantenservice.

Goede begeleiding

Een zeer prettige samenwerking ervaren!

We hebben een prettige samenwerking ervaren. We werden van begin tot eind goed begeleid en kregen snelle reactie bij vragen en/of opmerkingen. Het was prettig dat kaarten door jullie verzonden werden en jullie de avond zelf aanwezig waren. Super geregeld!

top alles goed geregeld

wij zijn er blij met Ik Ben Aanwezig. telefonische ondersteuning is super geregeld

fijne contacten

Fijn dat er gelijk iemand klaar stond om me te helpen, goed team!

Zeer positief

Prima samenwerking met een betrouwbare partner

Een heel handige tool om makkelijk en snel een online bingo-activiteit te organiseren.

Perfecte site en super hulp

De site werkte perfect online en was super handig. De ondersteuning op afstand is bijzonder goed. In deze tijden zeker een aanrader.

Top. Snelle service.

Top systeem en klantenservice.

Handig, maar mag meer op maat

Hele handige tool, zeker voor livestream tickets met unieke url's en zonder dat je een compleet kassasysteem moet optuigen. Ik vond het echter wel heel jammer dat je heel weinig branding toe kan passen en dat je de bevestigingsmails ook niet aan kan passen, waardoor het voor de klant vaak onduidelijk is waar de mail vandaan komt en hoe het werkt. De koppeling met MailChimp is fijn, maar eigenlijk moet je per event een andere lijst aanmaken, omdat er geen tag mee komt. De Gastentickets voor livestreams moesten bij ons handmatig worden omgezet, wat voor veel stress en onduidelijkheid zorgde.

Overzichtelijk en snel

Voor onze relatief kleine evenementen is ikbenaanwezig een makkelijk en overzichtelijk, cq gebruiksvriendelijke ticket provider.

Goeie service, snelle reacties en een steeds ruimere keuze in de mogelijkheden

maar soms iets te ruim. Met name het gemakkelijk en snel kunnen plaatsen van afbeeldingen kan wat sneller als je weinig tijd hebt (of wilt nemen :) ) voor het resizen van foto's.

Die bingo mogelijkenheden zijn echt top!

De bingotoepassingen werken prima, goede communicatie!

Persoonlijke service en erg meedenkend!

Ik Ben Aanwezig heeft goed met ons meegedacht en zijn altijd beschikbaar voor vragen of overleg.

Een zeer klantvriendelijke en meedenkende organisatie

Het team van Ikbenaanwezig denkt altijd met je mee en is zeer snel en effectief in het vinden en bieden van oplossingen.

Over Ik Ben Aanwezig

Gratis voor organisatoren, voordelig voor bezoekers. Een ticketservice met een eerlijke prijs en uitgebreide persoonlijke service voor iedere organisator.