Helemaal top! Super service

Vanuit onze organisatie zijn er vaak dingen veranderd. Vanuit 'IkBenAanwezig' zijn we keer op keer snel geholpen om dingen te wijzigen. Altijd goed bereikbaar en ook bij speciale verzoeken vaak dezelfde dag nog alles in orde gemaakt. Helemaal top!

Zeer goede service

Ook als je voor het eerst met het systeem gaat werken wijst allles zich vanzelf. En als je iets aangepast wilt hebben omdat je dat zelf niet kunt doen, dan handelt Thijs het heel snel af.

Ideale eventticketing

Ideale eventticketing. Simpel systeem en als iets niet werkt heb je in no time iemand (ja...een echt mens die direct alles weet over jouw event) die verstand van zaken heeft en behulpzaam is aan de lijn.

Duidelijk overzicht en gemakkelijk in te stellen als organisator

Fijn en duidelijk overzicht van je event als organisator. Daarnaast gemakkelijk in gebruik. Een toevoeging zou nog zijn dat je bij een actief evenement wekelijks een mail krijgt met een update van je kaartverkoop.

Duidelijk, goede service, geen verborgen voorwaarden, gewoon heel prettig om mee te werken.

Ik ben aanwezig is een zeer prettige ticketservice om mee te werken. Altijd snel, accuraat en houden zich aan de afspraak. Met eventuele vragen zijn ze wederom snel, behulpzaam en denken mee. We werken er al bijna twee jaren mee en zijn nog steeds heel tevreden.

top product en fijne samenwerking

Het is fijn om meer grip op de kaartverkoop en type bezoekers te krijgen. Dit ondersteunt het operationele proces alsmede onze programmeringskeuzes. De handling van de gasten "aan de deur" verloopt met de scan ook soepeltjes en last but not least zijn de gasten blij zeker te weten dat er een plek voor hen is tijdens het concert. Wat bovenal prettig is, is het idee dat ikbenaanwezig binnen afzienbare tijd beschikbaar is om je vragen te beantwoorden en indien nodig in de backoffice aanpassingen te doen, ook in het weekeinde. Al met al is iedereen hiermee gebaat!

Snel, gebruiksvriendelijk

Prima manier om snel een digitale plaats te maken waar je de tickets kan verkopen, tegen lage administratiekosten. Je bouwt tevens een gegevensbestand op van bezoekers van eerdere events Betaling volgt heel snel na einde van het event.

Meedenkend, zeer betaalbaar en makkelijk

Als je maar zelden een evenement organiseert, wil je geen dure abonnementen afsluiten. En IkBenAanwezig is prijstechnisch heel interessant voor dergelijke events! Mijn ietwat uit de toon vallende vraag (inrichten voor kampeergebruik) werd snel en vakkundig ingericht in het systeem door het team waardoor ik de tool snel kon inzetten. Prettig meedenkend, en relatief snel in hun reacties. De uitbetaling was keurig, zoals gemeld, al 1 dag na het event. Enig minpuntje: er was on mijn geval geen export of overzicht te maken per dag van de aanwezigen/ticketkopers. Dat had handig geweest voor camping gebruik. Maar verder wat mij betreft een aanrader!

Prima bedrijf, makkelijke site

Makkelijk online te brengen, Link delen en klaar, Alles werkt zoals gezegd, Uitbetaling klopt prima volgens betaaldatum,

snel en duidelijk

Het was een fijne samenwerking. Onze wensen werden uitvoerig besproken en uitgevoerd. Goeie service verleent wanneer nodig en snelle schakelen.

5 stars all the way

Niks op aan te merken! Ontzettend veelzijdig, makkelijk in gebruik, heel overzichtelijk en een snelle klantenservice... Wat wil je nog meer? Dit is een top service. Ik raad het iedereen aan en zal het in de toekomst sowieso nog gebruiken. Bedankt!

Fantastisch!

Altijd direct geholpen, ook bij het verplaatsen en annuleren van het event verliep alles soepel. Iedereen die ik gesproken heb was altijd erg meedenken en vriendelijk. Een soort casual menselijke service die niet gemaakt voelt.

Supermakkelijk om via Ikbenaanwezig een betaald online event op te zetten!

Snelle service en support, ook tijdens het event dat in de avond plaatsvond. Ook het hele betaalproces voor de klant was eenvoudig. Aanrader!

Online bingo liep erg goed en was veel mooier en profesioneler dan gedacht

Met een groep vrijwilligers konden we met Ik Ben Aanwezig een leuke, maar ook strak georganiseerde online Bingo houden. Veel deelnemers snapten maar niet hoe we zo snel een bingo konden controleren (of eigenlijk voorspellen). De webshop werkte erg goed en de opzet kosten ons echt maar een uurtje.

efficiënt

Ik ben aanwezig werkt als handig instrument. De site werk goed en de service is prima.

eerlijke en snelle service

vraag stellen of probleem melden, metten een gepast antwoord

Erg behulpzaam en meedenkend

Voor een Covid teststraat hebben wij gebruik gemaakt van het ticketsysteem IkbenAanwezig. Alles verliep goed. Geen fouten in het scansysteem en erg gebruiksvriendelijk voor medewerkers die dit systeem voor het eerst gebruiken. Mocht je onverhoopt een vraag hebben, bijvoorbeeld over het terugstorten van het aankoopbedrag voor een klant, dan is het kantoor goed bereikbaar en word je snel geholpen.

Top services

Klanten service is super en systeem werkt zeer goed en vlotjes.

Ondanks vele positieve reviews toch een zeer slechte ervaring

De corona crisis benut dit bedrijf blijkbaar om van de klanten die ze nog wel hebben, beter te worden. Een groot deel van de omzet van ons kleinschalige muziek bingo evenement heeft het bedrijf in kas gehouden aan ‘service kosten’. Dit zijn dubbele kosten t.o.z.v. dat geen wat schriftelijk is overeengekomen. Van service was maar weinig te spreken, vele terugbel beloftes kwamen ze niet na, ook het mail-systeem gekoppeld aan verkochte tickets bleek vlak voor het event niet gewerkt te hebben waardoor de ticketkopers verkeerde info hebben ontvangen. En vooral de vele beloftes ''ik snap het, en zoek het uit, EN bel je dan en dan.. terug'', stoten ons als horeca bedrijf in deze moeilijke tijd tegen het verkeerde been. 1 foutje kan gebeuren, maar fout op fout op fout ontkennen, en in tegemoet komen staat niet in woordenboek van ikbenaanwezig! Als kers op de ‘feestelijke’ taart, dan ook. nog voor slechte service, dubbele servicekosten berkenenen... Ongelofelijk! Twijfel je iets te organiseren en dit bedrijf te willen benaderen.... nou: Wij zijn voortaan afwezig, en zullen gebruikmaken van een transparante en eerlijke ticket partij.

Response from the business owner

Beste Nils, Jammer dat we in de ogen van jou en het Wapen van Wesepe niet hebben voldaan aan jullie verwachtingen. Onze ervaring komt totaal niet overeen met hoe je de gang van zaken beschrijft. Dit hebben we ook al uitvoerig telefonisch en per e-mail besproken. Ons verdienmodel is helder, transparant en voor iedereen gelijk; 1 ticket = €0,79, betaald door je bezoekers. We zijn altijd bereid mee te denken met onze klanten en bereid tegemoet te komen waar het kan, we zitten immers als ticketservice in dezelfde (Corona)-schuit als veel van diezelfde klanten. Je hebt laten weten de negatieve review(s) pas te willen aanpassen of verwijderen als we 50% van de servicekosten uitbetalen aan jullie, wat ons geen enkele motivatie brengt om nog verder op in te gaan of na te denken over een tegemoetkoming. We wensen jullie ook via deze weg succes.

Eenvoudig, betaalbaar en snel geregelde team activiteit. Zeer goede klantenservice.

Goede begeleiding

Een zeer prettige samenwerking ervaren!

We hebben een prettige samenwerking ervaren. We werden van begin tot eind goed begeleid en kregen snelle reactie bij vragen en/of opmerkingen. Het was prettig dat kaarten door jullie verzonden werden en jullie de avond zelf aanwezig waren. Super geregeld!

top alles goed geregeld

wij zijn er blij met Ik Ben Aanwezig. telefonische ondersteuning is super geregeld

fijne contacten

Fijn dat er gelijk iemand klaar stond om me te helpen, goed team!

Zeer positief

Prima samenwerking met een betrouwbare partner

About Ik Ben Aanwezig

Gratis voor organisatoren, voordelig voor bezoekers. Een ticketservice met een eerlijke prijs en uitgebreide persoonlijke service voor iedere organisator.