simpel, makkelijk, duidelijk, iedereen kan dit.

Zeer makkelijk te gebruiken, en duidelijk waar je alles kan vinden. Wij gaan het volgend jaar zeker weer gebruiken.

Uitstekende service, makkelijk en toegankelijk, ook voor kleinere events.

Super makkelijk, uitstekende service. Vragen werden direct via telefonisch contact op een bevredigende manier beantwoord. Een gebrek aan ervaring is bij deze service geen enkel probleem. Het was voor onze organisatie de eerste keer dat we gebruik maakten van een degelijk ticketsysteem en we zijn blij dat we voor deze service hebben gekozen. Enkel het uitgeven van groepstickets was voor ons een klein beetje problematisch. Naar onze mening brengt het karakter van een groepsticket met zich mee dat er slechts 1 bestelling geplaatst hoeft te worden indien er voor een grote groep tickets wordt gekocht. In werkelijkheid is de optie van groepstickets bij deze service niet anders dan het kopen van een x aantal reguliere kaarten waarbij er per ticket ook servicekosten betaald moeten worden. Hierdoor hebben wij de keuze gemaakt om zelf een groepsticket uit te geven, waarbij 1 qr-code geldig was voor 5 personen. Afgezien het feit dat we daar dus zelf wat extra tijd en moeite in hebben moeten steken zijn we meer dan tevreden. Het verkopen van kaarten, de ticketshop weergeven in onze eigen media, het verkrijgen van een bezoekersoverzicht en het scannen van tickets verliep allemaal vlekkeloos. Ook de optie om van tevoren add-ons te kunnen verkopen is ons erg goed bevallen.

prettige mensen om mee samen te werken

Ruime aandacht en hulp bij eventuele problemen. tot nu toe slechts wat kleine probleempjes gehad die keurig werden opgelost

Goede service en snelle afhandeling

Overzichtelijke en duidelijke aanmelding an aanmaken van event account. Snelle afhandeling.

Een hele goeie service!

Ik ben echt super blij met jullie! Bedankt voor de handige service😊

Het is een duidelijk systeem om mee te werken!

Al een groot aantal evenementen georganiseerd met behulp van ik ben aanwezig! Nog altijd geen problemen gehad en ga ervan uit dat dit niet het geval gaat zijn in de toekomst. Personeel is erg behulpzaam wanneer je bijvoorbeeld vragen hebt. Indy Sevenich Vlorp Events

Dichtbij, adequaat, vriendelijk

Tweede evenement met 270 deelnemers.

Makkelijk en betaakbaar

Goed, snelle service en denken met je mee.

Makkelijk om op te zetten - goede ondersteuning indien nodig - scheelt heel veel werk!

Blij met jullie service! Scheelt me heel wat administratief gedoe. En.. jullie zijn als je belt ook bereikbaar! Prettig in contact en goed in ondersteuning indien nodig.

Heel makkelijk en transparant

Ik gebruik het voor het organiseren van mijn maandelijkse pubquiz

Makkelijk concept, overzichtelijk, snelle betaling.

Goede service, al twee keer heel rap antwoord gekregen.

Goede service en zeer makkelijk te gebruiken!

Top.

Goede bereikbaarheid klantenservice. Nemen de tijd om onze vragen te beantwoorden.

Als we ergens tegenaan lopen kunnen we altijd bellen met jullie ks. We worden snel geholpen, krijgen goede tips voor verbetering en jullie denken mee. Helemaal top! Thanks

Goede en snelle serverice. Duidelijk systeem en betaalbaar.

Goede en snelle serverice. Duidelijk systeem en betaalbaar.

Prima zaken doe met IBA

Ik vind de site soms onoverzichtelijk, maar hulp wordt altijd geboden zodat het evenement toch goed erop komt. Sommige zaken op de site zoals begin en eind lijken me beter te kunnen.

Goed!

Heel fijn om mee te werken. Er mag meer aandacht naar internationalisering (Engelse taal) en de scan app: inloggen en scannen werkt niet bij ieder apparaat.

Hartstikke behulpzaam, maatwerk!

We werken al een paar jaar met Ik ben Aanwezig voor de verkoop van onze workshop- en cursustickets. Dat bevalt ontzettend goed. Professionele hulp, snelle antwoorden en aandacht voor alle klanten.

Werkt verbazingwekkend goed voor zelfs kleine events.

Een klein event georganiseerd maar ondanks de lage opkomst werkt jullie platform erg goed voor ons.

Onmisbaar

Altijd goede service. Bij vragen is het binnen 1 telefoontje geregeld of beantwoord.

Werkt prima, duidelijk, goedkoop en snelle service.

Prima.

erg prettige samenwerking en vriendelijke medewerkers.

Gemakkelijk toegankelijk systeem voor zowel de mensen die reserveren en als gebruikers. vragen werden snel behandeld en men was altijd telefonisch te bereiken en bereid om te helpen en mee te denken.

Goede service en er wordt goed meegedacht.

Prima, niets op aan te merken.

Makkelijk om mee te werken, overzichtelijk en snelle service bij vragen

Fijne ondersteuning van de kaartverkoop. Ook de gasten konden er makkelijk mee uit de voeten. De overzichten zijn fijn. De mailadressen zijn voor volgend jaar goed te gebruiken. Een paar keer had ik een vraag en belde of mailde ik. Daarop kreeg ik snel antwoord. Het scannen ging meestal goed. Ik weet niet waardoor er een paar niet lukte want we hadden medewerkers bij de ingang. Zelf waren we met het toneelstuk bezig.

De service is prima; het personeel altijd bereidwillig

Het personeel is prima; de gebruiksvriendelijkheid van de software kan op enkele punten nog beter. B.v. het invoegen van de afbeeldingen t.b.v. Omslagafbeelding (= foto op ticket)” en “Overzichtsafbeelding (= foto bij ticket in kiosk). Je hebt er nauwelijks vrijheid in wat men te zien krijgt; de mogelijkheden om afbeeldingen bij te snijden zijn er niet. Verder zitten er "dubbelfuncties" in; dat lijkt het makkelijker te maken, maar maakt het alleen maar verwarrend. B.v.: 12. Status van de ticket wijzigen via: Evenementen > Klik betreffend concert aan > Informatie > Status "Live" i.p.v. "Concept" > "Opslaan (oranje knop). De status van het ticket kan ook gewijzigd worden door op de blauwe knop "Start verkoop" te klikken (opslaan hoeft hier niet). Gewoon 1 manier van maken. Je zou veel meer door een soort van procedure geleid moeten worden bij het aanmaken van een ticket. Zo'n duidelijke procedure is er niet. Ik heb voor mezelf een handleiding geschreven (en dan is het me nog niet helemaal duidelijk). Een website zou zo in elkaar moeten steken c.q. werken, dat zo'n handleiding niet nodig is. Het invoeren van datums en tijd is niet prettig. Als een evenement op een bepaalde dag start, zou de einddatum ook al op die tijd gezet kunnen worden (met wel een mogelijkheid deze te wijzigen). Nu moet je steeds de einddatum weer in voeren (maar 9 van de 10 keer is die hetzelfde als de startdatum. Het is veel prettiger om de tijd zelf te kunnen invullen (met een voorbeeld daarnaast hoe met b.v. : of .) i.p.v. met die stomme rolletjes. ;>)) Eigenlijk zou je de procedure "Ticket aanmaken" moeten beginnen met: Wil je gegevens van een ander ticket kopiëren m.u.v. naam artiest, foto's en datum (klik). En dat je dan op een gebruiksvriendelijke manier door de procedure wordt geleid. Het is te veel zoeken nu ....... Succes! Het personeel van "Ik ben aanwezig" is top. Nu de website nog ...... die moet echt veel beter kunnen.

Over Ik Ben Aanwezig

Gratis voor organisatoren, voordelig voor bezoekers. Een ticketservice met een eerlijke prijs en uitgebreide persoonlijke service voor iedere organisator.