Een heel handige tool om makkelijk en snel een online bingo-activiteit te organiseren.

Perfecte site en super hulp

De site werkte perfect online en was super handig. De ondersteuning op afstand is bijzonder goed. In deze tijden zeker een aanrader.

Top. Snelle service.

Top systeem en klantenservice.

Handig, maar mag meer op maat

Hele handige tool, zeker voor livestream tickets met unieke url's en zonder dat je een compleet kassasysteem moet optuigen. Ik vond het echter wel heel jammer dat je heel weinig branding toe kan passen en dat je de bevestigingsmails ook niet aan kan passen, waardoor het voor de klant vaak onduidelijk is waar de mail vandaan komt en hoe het werkt. De koppeling met MailChimp is fijn, maar eigenlijk moet je per event een andere lijst aanmaken, omdat er geen tag mee komt. De Gastentickets voor livestreams moesten bij ons handmatig worden omgezet, wat voor veel stress en onduidelijkheid zorgde.

Overzichtelijk en snel

Voor onze relatief kleine evenementen is ikbenaanwezig een makkelijk en overzichtelijk, cq gebruiksvriendelijke ticket provider.

Goeie service, snelle reacties en een steeds ruimere keuze in de mogelijkheden

maar soms iets te ruim. Met name het gemakkelijk en snel kunnen plaatsen van afbeeldingen kan wat sneller als je weinig tijd hebt (of wilt nemen :) ) voor het resizen van foto's.

Die bingo mogelijkenheden zijn echt top!

De bingotoepassingen werken prima, goede communicatie!

Persoonlijke service en erg meedenkend!

Ik Ben Aanwezig heeft goed met ons meegedacht en zijn altijd beschikbaar voor vragen of overleg.

Een zeer klantvriendelijke en meedenkende organisatie

Het team van Ikbenaanwezig denkt altijd met je mee en is zeer snel en effectief in het vinden en bieden van oplossingen.

Menselijk en Professioneel

Altijd kan ik bellen en dan wordt ik zo prettig geholpen. Geduldig, vriendelijk en authentiek. Niet zo’n doorgetrainde helpdesk. Jullie denken mee. Zijn betrokken. Ik ben ontzettend blij met jullie dienst en service. En steeds kan er veel meer dan ik wist! Dank!

Top super blij mee

Makkelijk en overzichtelijk kom je ergens niet uit dan wordt je vriendelijk en snel geholpen

Zeer behulpzame en goed te bereiken ticketshop.

Ik werk nog niet zo lang samen met jullie, maar wat ik tot nu toe heb ervaren is alleen maar positiviteit. Snelle service en prettig contact.

Fijne samenwerking, toffe service

Altijd snel antwoord, creatief meedenken met vreemde vragen, snelle service , helemaal blij mee

goed en accuraat

Fijn team en goed product.

Prima ervaring, alles werkt simpel en snel.

Prettig geregeld met doortastende medewerkers

Dit systeem is echt een uitkomst en heel gebruiksvriendelijk. De attente hulpvaardigheid, ook pro-actief- vanuit de redactie was uitstekend.

goeie service en prijs-kwaliteit verhouding

altijd proberen to the point en ter zake te helpen, goeie en veel mogelijkheden voor verdere ontwikkeling en aanpassing van evenementen verkoop. Aandachtspunt: het aanmaken van een evenement zou nog wat sneller mogen op het gebied van de tijd-slot keuzes en plaatsing van fotomateriaal. De kopieer-ticket optie staat te ver in het verwerkingsprogramma, terwijl het een super-handige optie is. Verder: keep your head up en keep up the good work!

Overzichtelijk, fijne vooruitbetalings-service, vriendelijk.

Al een aantal jaren werk ik met de service van ikbenaanwezig.nl en naar volle tevredenheid.

UItsekend

Snelle en goede service en duidelijke manier van werken.

Fijne partij met persoonlijk contact

Een fijne ticketing-partij om mee samen te werken. Goed advies en persoonlijk contact. Daarnaast ook zeer flexibel en meedenkend.

Voor eenvoudige events werkt het goed!

Simpele interface werkt prima. Site is soms traag. Meerdere tabs tegelijk/meerdere events tegelijk bekijken kan niet, dat is voor ons erg onhandig. Voor simpele rechttoe-rechtaan events werkt het prima, echter zodra het ingewikkelder wordt (combi-tickets/ticket reserveren voor iemand/tickets met korting/gekoppelde tickets) is het niet echt intuitief en heb ik vaak hulp nodig. Die hulp en service is wel erg goed, snel antwoord en altijd gauw mijn probleem opgelost. Ook tijdens Corona vond ik dat het omzetten van tickets goed en snel geregeld was! Ik zou wel graag zelf meer aan de voorkant willen kunnen regelen. Een automatische e-mail kunnen sturen naar de klanten bijvoorbeeld. Op dit moment past er te weinig tekst op het ticket zelf dus moet ik altijd nog een extra email sturen. Het inzien van alle gegevens vind ik onhandig; ik moet altijd de excel downloaden om bv telefoonnummer te kunnen zien of in 1x alle email adressen te kopiëren. Selecteren vanaf de website moet 1 voor 1. Deze extra stap kost tijd. Liever zou ik het direct op jullie site willen zien en makkelijk kunnen kopiëren (of mag dat niet ivm avg?). Daarnaast zou een integratie met Squarespace die meteen aangeeft 'tickets uitverkocht' in ons event op de site zelf perfect zijn; nu doe ik dat ook handmatig. Al met al dus veel stappen die veel tijd kosten voor mij. Op basis daarvan zou ik jullie wel aanbevelen voor simpele events. De interface werkt niet snel en intuïtief genoeg om het aan te bevelen voor ingewikkelde events.

TOP SITE

Altijd goede service en afspraken !

Werkt goed en simpel

Goed systeem, fijne klantenversvice

Heel fijn werken en fijne samenwerking

Zie hier boven.

Direct geholpen en binnen 10 minuten geregeld

Over Ik Ben Aanwezig

Gratis voor organisatoren, voordelig voor bezoekers. Een ticketservice met een eerlijke prijs en uitgebreide persoonlijke service voor iedere organisator.