Top site en zeker aan te bevelen !

De site is zeer duidelijk en overzichtelijk. Het scannen van 380 bezoekers met QR codes was geen enkel probleem.

Fantastisch!!

Steeds als ik een vraag heb wordt ik gelijk geholpen. Alles is aanpasbaar. Ik vind het super prettig werken!

Super klantvriendelijk, behulpzaam, en uniek in hun stijl en verzorging

Fijne interface, duidelijk, no-nonsens. In het dashboard zit een super overzicht verwerkt van de hoeveelheid kaarten er verkocht zijn in een periode. Met de pieken en dalen weergegeven. NAW prettig om erbij te hebben. Als je een vraag hebt of een issue kan je meteen mailen of bellen, en wordt je rap geholpen. De uitbetaling gaat als n speer! Iedereen is vriendelijk bij IBA! Al met al een volledige top ervaring al jaren.

Kaartjes verkopen als een pro

Duidelijke website. Het aanmaken van de kaarten ging makkelijk. Je kan de evenementen die je aanmaakt makkelijk beheren. Je kan de kaartjes zelf vormgeven. Persoonlijke benadering door medewerkers. Geld werd na afloop meteen overgemaakt. En dan hebben we nog niet eens gebruik gemaakt van de mogelijkheid om de kaartjes bij de ingang te scannen. Zeker voor herhaling vatbaar!

Super service! ( zie een superman poppetje voor je bij deze uitspraak )

Snelle en persoonlijke service, altijd een oplossing. Goed gedaan heren! Chapeau.

prima service

fijne service, soms wel wat onduidelijk over aanmaken van tickets, dus dat zou beter kunnen (instellen tijd scannen)

Geweldige service voor een absurd laag tarief

Wij hebben onlangs voor de vierde keer een benefietconcert georganiseerd en steeds verzorgden wij de kaartverkoop zelf. Tot ik in aanraking kwam met de mensen van Ikbenaanwezig.nl Wat een professionaliteit en stabiel verkoopkanaal zeg! Kom je ergens niet uit? een telefoontje of mailtje en je wordt net zolang geholpen tot het is opgelost. Helemaal gratis en voor niets :) Voor een absurd laag tarief kun je zelfs gastentickets maken en deze persoonlijk in de mailbox bij je gasten laten afleveren. Volgende keer zullen wij zeker weer gebruik maken van dit ticketbureau. Grote complimenten!

Altijd uitstekende service

Buiten het feit om dat er vrijwel alles mogelijk is, word je bij vragen altijd vriendelijk en direct geholpen. Top Service.

Behulpzaam als het nodig is. Efficiënt voor klant (ikzelf) en publiek. Prettig in gebruik. Mooie uitvoering van digitale kaartjes etc.

Doet wat het moet doen.

Probleemloos kaarten verkopen via een digibeetsafe systeem. Als ik het kan, kan iedereen het. Prima ondersteuning, snel en adequaat.

Toegankelijke servise, directe en snelle communicatie

Zoals gezegd: eenvoudig, goed en plezierig.

Heul fijn.

Als kleine organisator en dan toch elke hulp krijgen die een grote ook nodig heeft. Ik ben Aanwezig is makkelijk in gebruik en als je iets niets snapt kan je bellen en ze spreken gewoon Jip en Janneke taal. En ze komen uit Nijmegen. :-) Dan moeten wij van Altijd Nijmeegs natuurlijk hun kwaliteiten testen.

Wij zijn heel trevreden met Ikbenaanwezig

Het contact met medewerkers was uitstekend. Het was de eerste keer dat ik zo iets deed en de uitleg was prima. Opmerkingen van bezoekers wil nog wel noemen: -er zijn mensen die vinden dat ze teveel persoonlijke dingen moeten melden bij het bestellen van tickets. Wij vinden dat niet : dat we hun emailadressen zien vind ik prima, want zo kunnen we hen later nog bereiken en info toesturen. Je zou kunnen denken dat het opgeven van leeftijd overbodig is. -ik heb ook moeite gehad met mensen die niet kunnen vinden hoe ze geld moeten overmaken, maar dat betreft niet de nederlanders, maar bv. de duitsers, dus eigenlijk zou voor de ticketspagina meteen duidelijk moeten zijn als je duitser bent of van een andere natiotionaliteit, hoe je je bank kan vinden.

Sluit goed aan bij mijn behoefte.

Ondanks dat mijn evenementjes kleinschalig zijn sluit jullie dienstverlening goed aan bij mijn behoefte. Niet te duur en goed systeem.

Een absolute aanrader, Ik ben aanwezig ticket shop

Mijn petje af, altijd bereikbaar, directe en persoonlijke hulp, met registreren werkt de app ook super smooth en naadloos! Dik tevreden!

Makkelijk in gebruik en altijd bereikbaar en behulpzaam bij vragen top

Ik vind alles super. Jullie moeten echt een franse optie geven. Veel van mijn klanten zijn Franstalig en snappen er niets van. Met vriendelijke groet Jordi

Prima.

Past perfect bij een klein initiatief als De Perifeer.

Ideale tool voor m’n pubquiz

Ik organiseer een maandelijkse pubquiz. Na twee jaar met cash en pin en af en toe een no-show te hebben gewerkt, wilden we het professioneler aanpakken. Dankzij de tickets hebben we minder no-show, zien we precies wie er wel en niet komen, en kunnen we tijdens de quiz sneller beginnen omdat het alleen maar een kwestie is van QR-codes scannen. Ideaal!

Prima service!

Gebruiksvriendelijk portal, makkelijk in gebruik, goede accurate informatie en goede scanmogelijkheden

handige oplossing tegen lage kosten voor de klant

deze webservice biedt een handige oplossing als je tikcets wilt verkopen tegen lage kosten voor de klant - voor jezelf is het gratis. de medewerkers reageren snel op je vragen. goed geregeld!

uitstekende service

duidelijk uitleg hoe de procedure lopen, makkelijk te gebruiken ik ben zeer tevreden voor het gebruik van 'ik ben aanwezig' ik raad het iedereen aan die het kan gebruiken

Een en al gemak

Gemakkelijk in gebruik

Super flexibel en klantvriendelijk

Snelle reactie op mijn mail gehad en goed zeer geholpen.

Werkt prima.

Heb hiermee prima ervaring. Snelle afhandeling van zaken.

Over Ik Ben Aanwezig

Gratis voor organisatoren, voordelig voor bezoekers. Een ticketservice met een eerlijke prijs en uitgebreide persoonlijke service voor iedere organisator.