Goede en snelle serverice. Duidelijk systeem en betaalbaar.

Goede en snelle serverice. Duidelijk systeem en betaalbaar.

Prima zaken doe met IBA

Ik vind de site soms onoverzichtelijk, maar hulp wordt altijd geboden zodat het evenement toch goed erop komt. Sommige zaken op de site zoals begin en eind lijken me beter te kunnen.

Goed!

Heel fijn om mee te werken. Er mag meer aandacht naar internationalisering (Engelse taal) en de scan app: inloggen en scannen werkt niet bij ieder apparaat.

Hartstikke behulpzaam, maatwerk!

We werken al een paar jaar met Ik ben Aanwezig voor de verkoop van onze workshop- en cursustickets. Dat bevalt ontzettend goed. Professionele hulp, snelle antwoorden en aandacht voor alle klanten.

Werkt verbazingwekkend goed voor zelfs kleine events.

Een klein event georganiseerd maar ondanks de lage opkomst werkt jullie platform erg goed voor ons.

Onmisbaar

Altijd goede service. Bij vragen is het binnen 1 telefoontje geregeld of beantwoord.

Werkt prima, duidelijk, goedkoop en snelle service.

Prima.

erg prettige samenwerking en vriendelijke medewerkers.

Gemakkelijk toegankelijk systeem voor zowel de mensen die reserveren en als gebruikers. vragen werden snel behandeld en men was altijd telefonisch te bereiken en bereid om te helpen en mee te denken.

Goede service en er wordt goed meegedacht.

Prima, niets op aan te merken.

Makkelijk om mee te werken, overzichtelijk en snelle service bij vragen

Fijne ondersteuning van de kaartverkoop. Ook de gasten konden er makkelijk mee uit de voeten. De overzichten zijn fijn. De mailadressen zijn voor volgend jaar goed te gebruiken. Een paar keer had ik een vraag en belde of mailde ik. Daarop kreeg ik snel antwoord. Het scannen ging meestal goed. Ik weet niet waardoor er een paar niet lukte want we hadden medewerkers bij de ingang. Zelf waren we met het toneelstuk bezig.

De service is prima; het personeel altijd bereidwillig

Het personeel is prima; de gebruiksvriendelijkheid van de software kan op enkele punten nog beter. B.v. het invoegen van de afbeeldingen t.b.v. Omslagafbeelding (= foto op ticket)” en “Overzichtsafbeelding (= foto bij ticket in kiosk). Je hebt er nauwelijks vrijheid in wat men te zien krijgt; de mogelijkheden om afbeeldingen bij te snijden zijn er niet. Verder zitten er "dubbelfuncties" in; dat lijkt het makkelijker te maken, maar maakt het alleen maar verwarrend. B.v.: 12. Status van de ticket wijzigen via: Evenementen > Klik betreffend concert aan > Informatie > Status "Live" i.p.v. "Concept" > "Opslaan (oranje knop). De status van het ticket kan ook gewijzigd worden door op de blauwe knop "Start verkoop" te klikken (opslaan hoeft hier niet). Gewoon 1 manier van maken. Je zou veel meer door een soort van procedure geleid moeten worden bij het aanmaken van een ticket. Zo'n duidelijke procedure is er niet. Ik heb voor mezelf een handleiding geschreven (en dan is het me nog niet helemaal duidelijk). Een website zou zo in elkaar moeten steken c.q. werken, dat zo'n handleiding niet nodig is. Het invoeren van datums en tijd is niet prettig. Als een evenement op een bepaalde dag start, zou de einddatum ook al op die tijd gezet kunnen worden (met wel een mogelijkheid deze te wijzigen). Nu moet je steeds de einddatum weer in voeren (maar 9 van de 10 keer is die hetzelfde als de startdatum. Het is veel prettiger om de tijd zelf te kunnen invullen (met een voorbeeld daarnaast hoe met b.v. : of .) i.p.v. met die stomme rolletjes. ;>)) Eigenlijk zou je de procedure "Ticket aanmaken" moeten beginnen met: Wil je gegevens van een ander ticket kopiëren m.u.v. naam artiest, foto's en datum (klik). En dat je dan op een gebruiksvriendelijke manier door de procedure wordt geleid. Het is te veel zoeken nu ....... Succes! Het personeel van "Ik ben aanwezig" is top. Nu de website nog ...... die moet echt veel beter kunnen.

Pluspunten

Goede, vriendelijke service en fijn ook met tussenbetalingen!

Pluspunten

Snelle en heldere communicatie. Betaalverzoeken worden stipt uitgevoerd en een redelijk goed bereikbare helpdesk

Enige puntje; ook buiten kantoortijden zou de telefonische bereikbaarheid mogelijk moeten zijn

Pluspunten

Alles is heel overzichtelijk, ook via de telefoon!

Pluspunten

persoonlijke service is ultiem

zelf meer controle over het systeem

Pluspunten

overzichtelijk en prima service en goede afwikkelingen van de opdrachten

Pluspunten

Zeer vriendelijk, meedenkend, snel bereikbaar, en werkt toppie! Dank!

Pluspunten

Bereikbaarheid, behulpzaamheid en zeer inzichtelijk, fijne pagina waarin je werkt.

Kan niets bedenken

Pluspunten

Fantastische service !

Pluspunten

Goed te bereiken, gebruiksvriendelijk

Pluspunten

makkelijk in gebruik, snelle reacties op vragen etc.,

dashbord mag iets uitgebreider zodat ik meteen zie als ik verschillende soorten kaarten verkoop van welke ik hoeveel verkocht heb.

Pluspunten

Fantastisch dat dit bestaat zonder (hoge) kosten. Easy to use.

Procedure rondom uitbetaling vooraf niet heel duidelijk.

Over Ik Ben Aanwezig

Gratis voor organisatoren, voordelig voor bezoekers. Een ticketservice met een eerlijke prijs en uitgebreide persoonlijke service voor iedere organisator.