Geweldig !

Telkens zeer vriendelijk en behulpzaam!

Net een ticket geboekt bij Cafe Wunderkammer, via jullie. Heerlijk, voor het eerst sinds lange tijd weer lunchen. Wat soepeltjes verliep dat boeken. Zit goed in elkaar die boekingssite. Gewoon TOP dus. Els

SERVICE met hoofdletters!

Dom, dom, dom. Goede kaarten besteld en betaald voor een verkeerde datum. Onze jongste kleinzoon treedt op na een lange en intensieve repetitietijd. Maar helaas, zo zeggen de verkoopvoorwaarden. Nou niet bij "Ik ben Aanwezig". Daar doen ze nog aan echte service anno vroeger. Na één e-mail ontvingen we bericht: "Uw kaarten worden omgeruild en ontvangt u per mail thuis." Wij de fouten, zij de service. Bravo team "Ik ben Aanwezig". Bijzonder hartelijk bedankt.

Goed bereikbaar, laagdrempelig, klantgericht en als product easy to adapt..

ZIe boven

Top online ticketverkoop tool

Duidelijke backoffice functionaliteit, front side is prima toe te passen in eigen website (https://wonna.nl/tickets). Correcte en snelle financiele afhandeling vrijwel direct na uitvoering event.

Top, makkelijk en duidelijk.

Ik heb nu 3 x ikbenaanwezig gebruikt en het werkt prima. Voor bezoeker is het makkelijk en voor organisator ook. Als organisator ben je weinig tijd met administratie kwijt. Bezoekers hebben al betaald en daardoor is het bij een noshow jammer, maar loopt de organisator geen risico. Ben er blij mee!

zeer tevreden

Makkelijk in te voeren site, snelle betaling

Goede software en leuke mensen.

Wat ze doen, doen ze goed. Heb nog wel wensen, maar in overleg zijn die oplosbaar, is mij gebleken.

Een flitsend systeem!

Onze ervaring is prima. Na de opstart (het was onze eerste keer) met hulp van Thijs is alles prima verlopen. We zijn dan ook zeer tevreden!

Fijn dat jullie meedenken!

als klanten zicht melden met wisselingen en/of eventuele annuleringen, zijn jullie altijd enorm behulpzaam.

Werkt super maar jammer dat er geen app is

Jammer dat er geen app is

Spam als cadeau

Sinds ik kaarten gekocht heb via deze site krijg ik allemaal vage spammail. Je gegevens worden dus direct doorverkocjt. Daar heb ik njet om gevraagd. Dit was eens maar nooit weer via deze site😡

Beste J. Sappemeer, Wat jammer dat u de indruk heeft gekregen dat wij gegevens door zouden verkopen. Zoals te lezen is in onze privacy statement (https://ikbenaanwezig.nl/privacy-statement/) hebben wij hier geen enkele baat bij en zijn wij dit ook nooit van plan. Dat er spam wordt verstuurd kan meerdere redenen hebben, wij zijn toch immers niet de enige website waar u uw gegevens heeft achter gelaten? We zouden het waarderen als u contact met ons opneemt over deze spam mail. We helpen graag om te achterhalen waar deze spam vandaan komt. Als tegenprestatie zouden we de onterechte onvoldoende graag zien verdwijnen. Groet, Ik Ben Aanwezig

Helemaal top

Ik stuurde een mail over een ticket die ik niet heb ontvangen, binnen 10 minuten een antwoord en een mail waar mijn ticket zich in bevond!!

Ontzettend fijne communicatie, behulpzaam en correcte en snelle uitbetaling.

Geen vraag word als gek of dom afgedaan. Prettig voor zo'n digibeet als mij! Alle gesprekken zijn ontzettend fijn, er wordt de tijd genomen en bijzonder vriendelijke communicatie! Uitbetaling altijd supersnel en correct.

Ontzettend gebruiksvriendelijke ticketaanbieder.

Top site en zeker aan te bevelen !

De site is zeer duidelijk en overzichtelijk. Het scannen van 380 bezoekers met QR codes was geen enkel probleem.

Fantastisch!!

Steeds als ik een vraag heb wordt ik gelijk geholpen. Alles is aanpasbaar. Ik vind het super prettig werken!

Super klantvriendelijk, behulpzaam, en uniek in hun stijl en verzorging

Fijne interface, duidelijk, no-nonsens. In het dashboard zit een super overzicht verwerkt van de hoeveelheid kaarten er verkocht zijn in een periode. Met de pieken en dalen weergegeven. NAW prettig om erbij te hebben. Als je een vraag hebt of een issue kan je meteen mailen of bellen, en wordt je rap geholpen. De uitbetaling gaat als n speer! Iedereen is vriendelijk bij IBA! Al met al een volledige top ervaring al jaren.

Kaartjes verkopen als een pro

Duidelijke website. Het aanmaken van de kaarten ging makkelijk. Je kan de evenementen die je aanmaakt makkelijk beheren. Je kan de kaartjes zelf vormgeven. Persoonlijke benadering door medewerkers. Geld werd na afloop meteen overgemaakt. En dan hebben we nog niet eens gebruik gemaakt van de mogelijkheid om de kaartjes bij de ingang te scannen. Zeker voor herhaling vatbaar!

Super service! ( zie een superman poppetje voor je bij deze uitspraak )

Snelle en persoonlijke service, altijd een oplossing. Goed gedaan heren! Chapeau.

prima service

fijne service, soms wel wat onduidelijk over aanmaken van tickets, dus dat zou beter kunnen (instellen tijd scannen)

Geweldige service voor een absurd laag tarief

Wij hebben onlangs voor de vierde keer een benefietconcert georganiseerd en steeds verzorgden wij de kaartverkoop zelf. Tot ik in aanraking kwam met de mensen van Ikbenaanwezig.nl Wat een professionaliteit en stabiel verkoopkanaal zeg! Kom je ergens niet uit? een telefoontje of mailtje en je wordt net zolang geholpen tot het is opgelost. Helemaal gratis en voor niets :) Voor een absurd laag tarief kun je zelfs gastentickets maken en deze persoonlijk in de mailbox bij je gasten laten afleveren. Volgende keer zullen wij zeker weer gebruik maken van dit ticketbureau. Grote complimenten!

Altijd uitstekende service

Buiten het feit om dat er vrijwel alles mogelijk is, word je bij vragen altijd vriendelijk en direct geholpen. Top Service.

Behulpzaam als het nodig is. Efficiënt voor klant (ikzelf) en publiek. Prettig in gebruik. Mooie uitvoering van digitale kaartjes etc.

Doet wat het moet doen.

Probleemloos kaarten verkopen via een digibeetsafe systeem. Als ik het kan, kan iedereen het. Prima ondersteuning, snel en adequaat.

Over Ik Ben Aanwezig

Gratis voor organisatoren, voordelig voor bezoekers. Een ticketservice met een eerlijke prijs en uitgebreide persoonlijke service voor iedere organisator.