Precies zoals besteld

Bestelling conform afspraak geleverd. Niks op aan te merken.

Super.

Goeie service en lekkere wijnen

In een mooie stevige doos kwamen de flessen geleverd. Snelle levering Zeer tevreden

Heerlijke wijn

Goede levering volgens afspraak

prima assortiment mooie wijnen tegen scherpe prijs

goede shop en zoekfunctie. wijn goed en stevig verpakt ontvangen. aanrader om mooie wijnen te ontdekken

Xxxxx

Super snelle levering

Super snelle levering.

Heerlijke wijn

Alle wijnen die ik heb besteld zijn lekker. Snelle en goede service

OK

Ik had Bellingham SMV 2014 besteld 5 flessen, en ik kreeg 2017, tevens was de track en tracé code vergeten te sturen, hier moest ik zelf nog om vragen.

Goed geregeld

Keurige snelle levering, ik had twee dozen besteld dus een gratis levering! De wijn is heerlijk! Ik ga zeker snel weer bestellen!

Lekkere wijn, goede service

Snelle levering, duidelijke informatie en het belangrijkste, lekkere wijn

Topservice

Binnen 1 dag geleverd, fantastisch ingepakt en superaardige mensen aan de telefoon.

Snel en correct, heel fijn!

Met enige regelmaat een lekker en betaalbaar wijntje laten bezorgen. Het wonen in de regio helpt bij een zeer vlotte levering, en een goede communicatie als de levertijd iets bijgesteld moet worden.

Snelle levering, goede prijs en bijzonder goed verzorgt.

Een van onze favoriete wijnen was niet zo makkelijk te vinden maaar Besteljewijn.nl had hem op voorraad en kon snel leveren voor een prima prijs. De wijn was verpakt een hele stevige doos. Niets dan lof voor deze kwaliteit.

bij vragen correcte en snelle beantwoording!

zat goed verpakt en was ondanks corona snel bezorgd.

Bestellen gaat probleemloos. Bezorging door dpd heel goed, mooi op tijd met voldoende alternatieven als bezorgmoment niet uitkomt. Na deze positieve ervaring hebben wij meteen weer een nieuwe bestelling geplaatst.

TOP SNEL EN NETJES GELEVERD GOEDE WIJNEN

Zeer tevreden. Duidelijke site, lekkere wijnen. Snel geleverd en keurig op de hoogte gehouden mbt levering. Goed verpakt dik en stevig karton Zeker voor herhaling vatbaar

Goede service, mooi assortiment

Goed assortiment tegen zeer redelijke prijzen; levering liep goed met tijdige melding van tijdstip van bezorging

Altijd uitmuntend!

Heerlijke wijnen, goede service en snelle levering.

Groot assortiment

Prima verpakt en mooi op tijd geleverd

Snelle levering en zorgvuldig verpakt.