Snelle levering, goede prijs en bijzonder goed verzorgt.

Een van onze favoriete wijnen was niet zo makkelijk te vinden maaar Besteljewijn.nl had hem op voorraad en kon snel leveren voor een prima prijs. De wijn was verpakt een hele stevige doos. Niets dan lof voor deze kwaliteit.

bij vragen correcte en snelle beantwoording!

zat goed verpakt en was ondanks corona snel bezorgd.

Bestellen gaat probleemloos. Bezorging door dpd heel goed, mooi op tijd met voldoende alternatieven als bezorgmoment niet uitkomt. Na deze positieve ervaring hebben wij meteen weer een nieuwe bestelling geplaatst.

TOP SNEL EN NETJES GELEVERD GOEDE WIJNEN

Zeer tevreden. Duidelijke site, lekkere wijnen. Snel geleverd en keurig op de hoogte gehouden mbt levering. Goed verpakt dik en stevig karton Zeker voor herhaling vatbaar

Goede service, mooi assortiment

Goed assortiment tegen zeer redelijke prijzen; levering liep goed met tijdige melding van tijdstip van bezorging

Altijd uitmuntend!

Heerlijke wijnen, goede service en snelle levering.

Groot assortiment

Prima verpakt en mooi op tijd geleverd

Snelle levering en zorgvuldig verpakt.

top service

prima ervaring. Levering liep vertraging op door schade tijdens transport. Dit kan uiteraard gebeuren en daar kan Besteljewijn.nl uiteraard niets aan doen. Enkele dagen daarna werd wijn persoonlijk bezorgd!! Klasse.

Snelle levering en uitstekende service

Mooi ruim assortiment. De wijn werd 1 dag na de bestelling al geleverd,

Besteld betaald optijd geleverd genieten

Bestelproces prima, alleen daarna bleef het stil

Bestelling plaatsen ging prima. Alleen daarna bleef het stil. Had een mailtje verwacht met “wij komen op datum x de bestelling bezorgen”. Niets, 3 dagen later stond er plots iemand voor de deur met een doos. Wij waren niet thuis. Gelukkig kon de buurman de doos aannemen. Communicatie rondom aflevering kan dus beter..

Mooie wijnen voor een goede prijs

De bestelde wijnen werden snel bezorgd. Een fles viel uit een doos op de grond. De bezorger ruimde netjes alles op en beloofde de fles de week erop te bezorgen. En dat is netjes gebeurd. Ik bestel ook bij andere online wijnsites. Deze zaak heeft weer andere wijnen, die je ook graag uit wil proberen. Tot nu toe, zeker geen spijt.

Snel, duidelijk en goed!

Makkelijk en snel.

Ik vind dit een uitstekend manier om wijn uit te zoeken, rustig op de bank zitten.

Van advies tot bezorging uitstekend

Een aantal jaren geleden ben ik Tom en Bart tegen gekomen tijdens een wijnproeverij. Sindsdien heb ik een aantal favorieten wijnen. Ik ben geen kenner.

Snelle communicatie en goede service.

Ik heb de eerste keer online besteld. Super service dat dit al de volgende dag werd bezorgd en er van te voren even werd gebeld.

Helemaal prima

Er was iets mis gegaan bij de verzending. Dit is keurig opgelost

Leveren heel snel , gewoon een goede wijnwinkel.

Bestelling, levering, dienstverlening bij levering prima in orde. Niet op aan te merken!

Zeer snelle service

Zeer snelle service

Prma maar zou wel fijn zijn als je je bezorg moment iets eerder weet.

Alles goed gegaan. Fantastisch wijn. Kregen bezorg moment 1 uur van te voren. Waren thuis want corona maar normaal iets eerder graag.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement