Snelle levering en heerlijke wijn!

De wijn werd erg snel bezorgd ondanks de feestdagen. Goed verpakt en hij was heerlijk!

Gewoon snel bezorgd, ondanks de kerstdrukte. Keurig en goed ingepakt.

Mooie wijnen en goede adviezen!

Regelmatig kom ik in de winkel en nu heb ik een keer on-line besteld. Lekker makkelijk voor met de feestdagen. Snel en vriendelijk bezorgd. Men heeft een mooie mix van heerlijke wijnen met eerlijke prijs/ kwaliteitverhouding.

Top bestelling

Levering gaat altijd snel en netjes.

Mooie wijn besteld en zeer snel geleverd.

‘S avonds besteld en de volgende dag werd het al geleverd. Keuze gemaakt uit het mooie wijnaanbod. Echt een aanrader!

Snel en goed.

7,5

Bezorging prima. Wel jammer dat je geen dagdeel voor bezorging af kunt spreken. Wijn is heerlijk (ik had deze eerder geproefd) ik bestel zo nog een doos,

Wonderful Service

There was an issue with my order delivery (due to the transport company) and besteljewijn.NL customer service solved it & replied to me very quickly! Thank you!

Gedeeltelijk goed

Had besteld via de website, maar in 1e instantie betaald in de winkel. Dat de bestelling online was gebeurd, moest deze afgemaakt worden en heb dit dus gedaan. Zit nu alleen nog te wachten op het terugstorten van de betaling in de winkel. Verder alles OK

Ik word altijd vriendelijk geholpen in de winkel en bestellingen via de webwinkel worden snel bezorgd.

Precies zoals besteld

Bestelling conform afspraak geleverd. Niks op aan te merken.

Super.

Goeie service en lekkere wijnen

In een mooie stevige doos kwamen de flessen geleverd. Snelle levering Zeer tevreden

Heerlijke wijn

Goede levering volgens afspraak

prima assortiment mooie wijnen tegen scherpe prijs

goede shop en zoekfunctie. wijn goed en stevig verpakt ontvangen. aanrader om mooie wijnen te ontdekken

Xxxxx

Super snelle levering

Super snelle levering.

Heerlijke wijn

Alle wijnen die ik heb besteld zijn lekker. Snelle en goede service

OK

Ik had Bellingham SMV 2014 besteld 5 flessen, en ik kreeg 2017, tevens was de track en tracé code vergeten te sturen, hier moest ik zelf nog om vragen.

Goed geregeld

Keurige snelle levering, ik had twee dozen besteld dus een gratis levering! De wijn is heerlijk! Ik ga zeker snel weer bestellen!

Lekkere wijn, goede service

Snelle levering, duidelijke informatie en het belangrijkste, lekkere wijn

Topservice

Binnen 1 dag geleverd, fantastisch ingepakt en superaardige mensen aan de telefoon.

Snel en correct, heel fijn!

Met enige regelmaat een lekker en betaalbaar wijntje laten bezorgen. Het wonen in de regio helpt bij een zeer vlotte levering, en een goede communicatie als de levertijd iets bijgesteld moet worden.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement