Uitstekende Sancerre, redelijke prijs, snel geleverd

Uitstekende Sancerre, redelijke prijs, snel geleverd

Altijd prima

Makkelijk een bestelling doen en het wordt zeer snel geleverd, top!!

Naar verwachting

Duidelijke site. De levering was snel service kan ik nog niet over oordelen nog geen service nodig gehad. Maar de volgende bestelling is geplaatst dus tot op heden tevreden

Duidelijke website, snelle levering.

Goed, snel en duidelijk.

gevonden wat ik zocht, en ruim op voorraad

gevonden wat ik zocht, en ruim op voorraad. Geleverd op termijn dat wordt aangegeven, dus al met al een positieve ervaring!

Prima verzorgd

Echter alleen jammer dat er deze keer geen kortingsbon bijgevoegd was,

Prima wijn

Goed en betaalbaar

Keurig verpakt en snelle verzending van de prima wijn die ik al kende.

Snelle levering, goed verpakt

Bestel hier graag, mooi assortiment, snelle levering in stevige dozen.

Goed maar verwarrend

Ik kreeg een 10% korting Bob, waardoor ik ineens verzendkosten moest betalen waardoor ik duurder uitwas. Vreemde en vervelende situatie. Daarom nooit meer iets besteld. Jammer!

Eind goed, al goed

Er was initieel iets misgegaan met de bestelling. Na telefonisch contact is dit prima opgepakt. Nog bedankt voor de bonuswijn.

Prima wijn, snel geleverd.

Duidelijke website maakt kiezen makkelijk, en bestellen ook. En snel geleverd, prima.

Goed maar het kan beter.

Prima wijn voor een redelijke prijs. Het zou fijn zijn als je invloed had op de bezorgdag of een indicatie kreeg wanneer er bezorgd wordt, zoals voor 18u. besteld, morgen in huis.

Wijnen en service heel goed!

Geweldig snel kwam het pakket, drinken maar.

Prima service en op tijd geleverd.

Vanuit Spanje heb ik voor een vriend in Nederland de bestelling geplaatst om wijn te schenken en dit is perfect afgeleverd en zodoende heb ik op een makkelijke wijze hem kunnen belonen voor de overwinning in de tourpoule

Snel geleverd.

Wilde heel graag deze wijn proeven. Toegankelijke site, mooie wijnen en snelle levering

Lekkere wijntjes

Goede producten en prima service!

De wijn die ik had besteld, hadden ze met n ander label. Dus belde ze netjes of t een probleem was. Helaas geen mogelijkheid om t op een pick-up point af te leveren ipv thuis. Levering was binnen 3 werkdagen in huis

Ondanks flesbreuk en vertraging toch goede service.

Tijdens het vervoer van mijn bestelling trad er schade op bij Post.nl, waardoor de zending werd teruggestuurd. Dit valt geheel buiten de verantwoordelijkheid van Besteljewijn.nl Daarna werd mijn bestelling zonder problemen geleverd. Goede service.

Nadat ik mijn bestelling had geplaatst kwam ik erachter dat ik de verkeerde wijn had besteld. Meteen een mail achteraan gestuurd en gebeld. (Namen toen niet op) Snelle reactie via mail terug en gewoon niet moeilijk doen. Na bijbetaling gewoon de juiste wijnen opgestuurd. Geen vreemd gedoe met retourneren etc., persoonlijk en belde me, alsnog, netjes terug omdat hij een oproep had gemist. Helemaal top!