Goede, snelle service en heerlijke wijn!

Een feest om hier mooie wijnen te bestellen! Moet je doen, word je blij van :)

Goede wijn snel geleverd

Goed advies, heerlijke wijnen

Goede service, snel geleverd

Makkelijk bestellen en ze brengen het de volgende dag al bij je aan de deur!

Helaas was de grauer Burgunder niet aanwezig en heb ik op uw advies voor de weissen Burgunder gekozen. Het is een goede wijn maar helaas mijn wijntje niet. Volgende keer beter! Verder is de service prima.

Zeer fijne service!

Goede wijnen perfecte service!!!

Kreeg wel bericht dat het maandag geleverd zou worden en het werd dinsdag.

Probleemloos professioneel

Na bestelling goede communicatie. Aflevering probleemloos. Wel een wens en dat is invloed op de bezorgdatum

Prima afhandeling en persoonlijk

Persoonlijke afhandeling en je krijgt wat je bestelt.

Betrouwbaar en snel

Je krijgt wat je hebt besteld en snelle levering

Goede website met dito informatie over de wijnen

Goede service en snelle levering.

Goede wijn, goede service en snel geleverd

Goede collectie en binnen een dag in Amsterdam geleverd. Helaas was 1 van de wijnen niet meer voorradig, wel een substituut voorgesteld en meegenomen. Niet genomen en het verschil snel terugbetaald. Goede service Bart.

Heerlijke wijn en in deze tijd zeer snel gebracht!

duidelijke en informatieve website en makkelijk bestellen

Duidelijke en informatieve website, makkelijk bestellen en snelle levering, prima. En het belangrijkste: goede wij voor een goede prijs.

Bravo

Weer een top ervaring: mooie wijnen tegen scherpe prijs, snel geleverd

Product prima maar slechte aflevering

Afhandeling van de bestelling was prima. De wijn was ook goed verpakt. Echter bij levering werd er aangebeld en daarna is de bestelling zonder enig woord voor de deur achtergelaten. Dat is niet handig in een grote stad waar de hele dag mensen langs de deur lopen.

Snelle en nette levering!

Snelle levering, in de ochtend een bestelling geplaatst, in de middag al verzonden. De wijn zat goed en nettjes verpakt.

Mooie wijnen, duidelijke website, snelle levering

Mooie wijnen, duidelijke website en snelle levering. Alleen de bezorging via DPD is een minpuntje. Drama bezorgservice. Maar dat staat los van Besteljewijn.nl zelf.

snel en goed geleverd. Veel keus!

Goede wijnwinkel met veel en diverse keus. In de fysieke winkel in Santpoort wordt je ook goed geholpen. De website is niet de handigste voor zoeken, dus helaas veel bladeren om de wijnen te vinden.

Goed advies en super service

Persoonlijk en gedegen advies

Helemaal goed

Heerlijke wijn en netjes geleverd

Efficient, snel en vriendelijk

Efficient, snel en vriendelijk

Alles prima!

Snelle en goede levering.

Redelijk

Normaal altijd goed maar nu bestel ik wijn jaar 2015 en nu krijg ik wijn uit 2016 en dat is jamner

Geen ander commentaar dan lof!!

Snelle en vriendelijke bezorging!