Gemakkelijk en snel

Eenvoudig bestellen en snelle levering

heerlijke rodewijn

snel geleverd en goed verpakt

Snelle levering en goede prijs

Doos van 6 flessen snel geleverd met deze drukke dagen. Goed bereikbaar bij vragen en snelle reactie op mailcontact. Tot de volgende levering.

Snelle levering en goede prijs

Gewoon goed

Duidelijke site, snel geleverd

Duidelijke site, snel geleverd

Goede snelle levering

Prima geregeld

De bestelling is netjes en goed verpakt. Het is allemaal prima geregeld!

Helemaal goed.

Gemakkelijke webshop, wordt keurig op de hoogte gehouden van verzending, alles netjes verpakt en snel bezorgd.

Lekkere wijn met een prima prijs/kwaliteit. Aflevering probleemloos. Kritiekpuntje: verpakking is wel erg zwaar uitgevoerd en uit elkaar halen is wel een hel toer. Kliko zit daarna al snel behoorlijk vol en dat is ook niet erg milieuvriendelijk. Tip: De wijn in de originele verpakking vervoeren.

Goed verzorgd

Alles netjes afgeleverd. Zelfs tussentijds mailverkeer vriendelijk.

Je proeft Portugal

Een donkerrode wijn, zacht van smaak waarin je Portugal proeft! Heel anders dan de Spaanse wijn. Prima aanvulling assortiment!

Snelle levering en lekkeren wijnen aan beste prijs

Ik heb op jullie site de cava gevonden die ik zocht aan de beste prijs

Levering in 3 dagen, geen BTW en geen verzendkosten, heb ze al aangeraden bij familie en vrienden!

Goed overzichtelijke webshop, deugdelijke verpakking en snelle levering.

Topwijnen en goede service

Een van de bestelde wijnen bleek bij bezorging niet op voorraad maar daarvoor in de plaats hebben ze een betere/duurdere wijn geleverd, top!! Paar dozen wijn besteld via de site en vanwege niet vaak thuis 'ophalen in winkel' aangevinkt. In plaats daarvan bezorgd bij onze buren. Het zij jullie vergeven ;-)

Speciale selectie wijnen en goede service

Al een paar jaar maken we gebruik van de diensten van besteljewijn.nl. We hebben deze leverancier ontdekt omdat hij speciale champagnes in zijn selectie heeft, die we bijzonder lekker vinden. De bestellingen verlopen prima en de bezorging is ook altijd goed. Ik kan deze leverancier aanbevelen.

Snel verzenden

Was helemaal top

Heerlijke wijn tegen een schappelijke prijs.

Ik zag een aantrekkelijke aanbieding van Cava (Flocs) en heb een doos van 6 gekocht. De eerste fles was zo lekker, dat ik meteen nog een doos heb besteld. Deze werd ook nog ongevraagd bij me bezorgd. Erg prettig.

Prima,prima,prima

We kregen per ongeluk de verkeerde wijn toegestuurd maar dit werd snel en correct opgelost! Heel erg tevreden

Geweldig snelle service

Geweldig snelle service

Mijn ervaring is goed.

Jullie hebben een duidelijke site en ik de bestelling ook snel in huis.