Yedoo Mula V-brake besteld, maar in 1e instantie was het misgegaan in het magazijn. Hierdoor werd de step ipv. de volgende dag pas na 6 dagen geleverd (weekend en Koningsdag ertussen). Echter als goedmakertje heeft men er gratis een paar accessoires bij gedaan. Uiteindelijk een prima service dus.

Keurig netjes

Ik heb bij Peter Mulder van Hondensteps.nl een product gekocht wat helaas niet paste. Er werd binnen een uur op mijn mail gereageerd, ik kon het product retourneren. Daags na verzending stond het aankoopbedrag inclusief de verzendkosten (1x) weer netjes op mijn rekening. Netjes geregeld!

Mijn steps is kapot

C-un jij repairer dat?

Goed product en snelle levertijd!

Goed product en snelle levertijd!

Goede service en goed geprijsd

Heb een Kickbike step aangeschaft en deze werd zeer snel geleverd. Naderhand toen ik vragen had telefonisch contact opgenomen en werd vriendelijk en kundig te woord gestaan. Ook de prijs was goed.

zeer slecht, onaanvaardbaar

goede service, goed behandeld