Yedoo Mula V-brake besteld, maar in 1e instantie was het misgegaan in het magazijn. Hierdoor werd de step ipv. de volgende dag pas na 6 dagen geleverd (weekend en Koningsdag ertussen). Echter als goedmakertje heeft men er gratis een paar accessoires bij gedaan. Uiteindelijk een prima service dus.

Keurig netjes

Ik heb bij Peter Mulder van Hondensteps.nl een product gekocht wat helaas niet paste. Er werd binnen een uur op mijn mail gereageerd, ik kon het product retourneren. Daags na verzending stond het aankoopbedrag inclusief de verzendkosten (1x) weer netjes op mijn rekening. Netjes geregeld!

Mijn steps is kapot

C-un jij repairer dat?

Goed product en snelle levertijd!

Goed product en snelle levertijd!

Goede service en goed geprijsd

Heb een Kickbike step aangeschaft en deze werd zeer snel geleverd. Naderhand toen ik vragen had telefonisch contact opgenomen en werd vriendelijk en kundig te woord gestaan. Ook de prijs was goed.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Helaas niet echt.

Na bestelling en betaling geen ontvangstbevestiging ontvangen. Na contact werd er handmatig een bevestiging gestuurd die voor de levarancier was bedoeld. Bij navraag wanneer het product zou worden verzonden werd er gemeld dat ik het product de volgende dag in huis zou hebben. Bij nogmaals navraag om de verzendgegevens bleek uiteindelijk dat het product helemaal niet leverbaar was. Ergenis alom!

Pluspunten

Ben goed en vriendelijk geholpen en geadvisseerd.

Pluspunten

Werken in alles mee om het juiste product te bestellen

Pluspunten

Netjes op de hoogte gebracht toen de bestelling langer duurde, snel antwoord terug

Pluspunten

Prima service, duidelijke communicatie over artikelen, betalingswijze en leveringstermijn. Altijd klaar om meer uitleg te geven over producten.

Bij de afrekening bleek het btw-bedrag er niet bijgerekend te zijn. Achteraf kregen we van de uitbater bericht dat dit nog diende extra gestort te worden. Hij zou dit trouwens ook onmiddellijk oplossen op de site om onaangename verrassingen in de toekomst.

Pluspunten

Bij deze webshop heb ik een zogenaamde Yedoo mushing set gekocht. Dit is een set o.a. voor op de Kickbike City zodat je er met de hond mee kan steppen. Ik had er een vraag over en werd snel teruggebeld toen de telefoon even in gesprek bleek. Snel verzonden, prima service!