Was snel geleverd en netjes

levert wat besteld is

prima webshop

gamepad

Ik heb alles wat ik besteld heb perfect ontvangen en alles doet het goed en is ook goed ingepakt . Ik ben dus zeer tevreden en ook het contact met klantenservice is goed . vriendelijk groet rianne versteeg

Beste Rianne, U heeft ons meerdere malen een e-mail gestuurd waar u pakket bleef. Er was wat vertraging bij PostNL, echter heeft u nooit aan ons gemeld dat de gamepad gebarsten is aangekomen. Wij verpakken altijd alles heel netjes, vullen het op zodat het niet meer kan bewegen. Mogelijk verwart u het met de andere bestelling. Het feit dat u wel meerdere keren mailt over waar het pakketje blijft, maar niet 1x over het gebarsten scherm zet mij wel aan het denken. Met vriendelijke groet, WiiGameShopper

Vriendelijk en goede kwaliteit

Ik had een Wii met twee controllers en Wii sports besteld, het kwam iets te laat binnen maar daar had ik verder geen problemen mee. Wii sports deed het niet, dus dit heb ik gemeld en ik kreeg meteen een nieuwe opgestuurd, die heel snel daarna binnenkwam. Overal een goede ervaring.

Snelle levering, netjes verpakt, nette factuur. Houd je goed op de hoogte.

prima produkt

snel bezorgt

Snel en netjes geleverd met duidelijk pakket te volgen

Goede snelle service

Goede snelle afhandeling.

Prima kwaliteit en snelle levering

Lichaamsbeweging corona-proof

Prettige manier om in tijden van lockdown aan enige lichaamsbeweging te doen

Vlot en goeie kwaliteit!

De game die ik heb besteld kwam de volgende dag binnen en in prima kwaliteit. De doos van de game was onbeschadigd en de game doet het geweldig! Ik kan WiiGameShopper aanraden.

Snel en goed geleverd!

Goede snelle service

Snel de gevraagde CD’s ontvangen. Probleem met één CD zeer snel en netjes opgelost.

Snel geleverd, professionele service

Prima site! Aanrader

Alles was top

Geode prijzen en producten alles is erg duidelijk helemaal niets mis mee. Precies wat ervan verwacht wordt.

Bestelling was heel snel en netjes geleverd! Top!

Snelle levering en prima kwaliteit.

Het product wordt snel geleverd en voldoet aan de kwaliteits verwachting. Mijn zoontje van 6 is er super blij mee en heeft er al veel speelplezier van.

Ben zeer tevreden over dit bedrijf.

Goed geholpen en op de hoogte gehouden over de bestelling.

Prima 2e hands spullen

Redelijke prijs en zeer vriendelijke mensen bij aflevering

Prima keuze, snelle levering

De prijzen kunnen wat lager maar voor de rest prima service en levering. Simpel, vlot en duidelijk!

Snel en transparant

Duidelijke site. Goede track en tracé en communicatie. Veel aanbod!

goede prijs en vlotte levering top.

Veel keuze aan spellen en toebehoren, netjes verpakt en snel geleverd. de dvd waren (als)nieuw en de balanceboard idem. De kleinkinderen en papa waren heel blij. volop speelplezier.

Supper ervaring

Gewoon verder doen. Jullie zijn goed bezig

Prima, niets op aan te merken.

Prima, niets op aan te merken.