Vlotte levering, prima product.

Een leuk Wii spel kunnen kopen met flinke korting, redelijke verzendkosten en vlotte levering. Helemaal top.

Snel Leveringen

Super blij

Slecht product geleverd

1 controller was defect

Meneer, Wij bieden 2 maanden garantie op al onze producten dus als u dan na 3 + maanden komt dat de controller defect is is de garantie termijn helaas verstreken. Mvg Gameshopper

Prettig

Jullie doen wat je hebt beloofd. En dat is heel fijn. De ene dag bestellen, de volgende dag in huis. Prima.

Zeer goede service

Er was per ongeluk een Engels DS spel verstuurd ipv de Nederlandse versie (niet te herkennen aan het game kaartje. Hierover chat contact gehad en er is direct het juiste kaartje opgestuurd en de Engelse hoefde niet eens terug. Top service! Zal dit bedrijf zeker aanraden bij anderen.

Dik tevreden !!

Artikelen gauw gevonden, besteld en goed ontvangen ;-)

Snel en super verzorgd

Gebruikte game van ongeveer 13 jaar oud, die ook nog eens moeilijk te verkrijgen is, in nagenoeg perfecte staat geleverd gekregen. Kan menig gameshop wat van leren!

Snelle levering en goed verpakt. Wii werkte gelijk. Moest nog wel even een HDMI adapter halen want mijn tv had geen composite video meer.

Ik had wii sport besteld en moest wii party hebben. Gelijk een berichtje gestuurd. De volgende dag reactie met aanpassing in mijn bestelling. Super!!!

Niet zo goed

Ik dacht dat het allemaal nieuw was

Beste Bianca, Ik zie dat u een Wii spel heeft besteld. Alles is bij ons krasvrij + opnieuw geseald. Verder kunt u overal op onze website vinden dat we tweedehands verkopen. Het staat namelijk in de slogan. De meeste Wii spellen zijn niet meer nieuw verkrijgbaar. Ik snap echter niet dat u niet tevreden bent. Een spel voor 6,99 in seal en helemaal krasvrij. Meer dan dat kunnen we naar mijn idee niet doen om de klant een gevoel van tevredenheid te geven. Met vriendelijke groet, WiiGameShopper.nl

Goede & snelle service

Goede prijs/kwaliteit verhouding, snelle service, nette en goede producten

Niks aan te merken, snelle levering en de games waren in orde

Snelle, Goed verpakte, correcte levering.

Gevraagde snel en goed geleverd tegen goede prijs. Raad deze shop zeker aan.

Over het algemeen prima

Ik ben over het algemeen tevreden. Ik ben alleen absoluut geen fan van de goedkope DVD-doosjes waarin de spellen verstuurd worden. Dit verbaast me vooral, aangezien de orginele cover, handleiding en spel wel aanwezig zijn.

Dag Joost, Bedankt voor je beoordeling. Aangezien Wii spellen al vrij oud zijn en dus sommige doosjes waar ze inzitten heel erg bekrast of kapot zijn gebruiken we in die gevallen nieuwe witte vervangende wii doosjes die gemaakt zijn om oude Wii doosjes te vervangen die tevens ook niet goedkoop zijn. Dit doen we omdat we mooie kwaliteit willen verzenden. Mocht u dat liever niet hebben kunt u dat altijd aangeven dan letten we erop. Het is maar een klein percentage dat een vervangend (nieuw) wit doosje krijgt. Mvg Gameshopper

Snelle en nette levering

De games werden snel verzonden en waren van goede kwaliteit. Alles was schoongemaakt en gesealed, waardoor de games bijna nieuw leken.

Goede wii kinderen zijn blij

goede service

mooi overzichtelijke site met volop keuzes voor elk wat wils

Heel duidelijk, informatief en goedkoop

Aangezien ik nog nooit een WII had gehad, wist ik niet goed waar ik op moest letten en wat alles betekent. Ik vond de site goed ingericht en vond ook dat er goede informatie voor de ontwetende zoeker zoals ik informatie te vinden was. Ook vond ik het fijn dat ik kon budget shoppen door pp dingen als verpakkingen te besparen

Supertop!

Ik heb het product eenvoudig, snel en goed kunnen bestellen en het was enorm snel bij mij thuis geleverd. Het product is, ondanks tweedehands, van erg goede kwaliteit en zeer bruikbaar.

Dit was mijn 2de bestelling. Nadat alles bij de eerst keer alles prima was nu ook besloten nog een bestelling te doen en ook nu weer snel geleverd prima verpakt. Apparaat werkt perfect.

Prina prijs, snelle levering

De titel zegt t al

De producten worden snel verzonden. Verder prima en goede aanbiedingen!

Dag Romy, Als er iets niet in orde is horen we dat graag via bv de mail zodat we het kunnen oplossen ipv in een beoordeling. Onze klantenservice werkt doorgaans zeer goed en lost zulke problemen altijd adequat op. U kunt ons mailen en dan hetgeen niet goed werkt terugsturen zodat wij een goedwerkende controller terug kunnen sturen.

Fenomenaal

Ik was zeer benieuwd tijdens het shoppen naar de staat van een eventuele bestelling. Uiteindelijk bestelling geplaatst (een wii console en spellen). Toen ik mijn bestelling openmaakte was ik totaal verbaasd over de geweldige staat waarin de console zich bevondt. De spellen waren ook zeer mooi gepolijst en zagen er als nieuw uit. Ik raad wiigamesshopper echt aan! Ook de communicatie is geweldig. Ik wist keer op keer de status van mijn bestelling via mail dit heb ik nog nooit zo gedetailleerd gezien ongelooflijk. Ineens ook een tweede bestelling geplaats voor extra spellen die ook weer perfect in orde waren. Doe zo voort!

Snelle levering en goede producten

De spellen waren er heel snel, netjes verpakt nog in plastic en leken wel nieuw. Na het uitproberen deden deze spellen het ook gewoon goed. Erg leuk om zo toch nog de oude wii spellen te kunnen spelen!