Snelle levering, games mooi verpakt.

Na het bestellen krijg je al erg snel een track & trace code. Ik had het op vrijdag besteld dus ik verwachtte hem op dinsdag maar het bleek dat ik hem zelfs op zaterdag kreeg! De games kwamen mooi geseald en de discs waren vlekkeloos en speelde mooi.

Alles perfect

Snelle levering, netjes verpakt en alles in prima staat

Product werkt super!

Heb van de week een 3ds bij jullie besteld en ben er super blij mee! Hij werkt gewoon 100% naar toebehoren! Enige wat me tegenviel was dat er bij stond dat er een touch stokje bij zou zitten alleen die zat er niet bij, verder vind ik dat geen reden jullie geen 5 sterren te geven want alles liep wel soepel

Excuses Damian, ik stuur er alsnog 1 na. Bedankt voor de goede beoordeling.

Vlot aen vriendelijk

Vriendelijk te woord gestaan, product was snel binnen en zag er keurig uit. Doet het ook prima

Aanrader

Enkel maar lovende woorden. Bestelling geplaatst en alles heel snel geleverd. Alles was zo goed als nieuw en perfect verpakt.

Goede prijs snelle levering

Keurige spellen snel geleverd

Snelle levering, netjes verpakt.

Snelle levering, goed product, netjes verpakt.

Heel vlot

Ik heb lang achter een oud spelletje van Super Mario gezocht. In België geen succes gehad. Bij Wiigameshopper ééntje in uitstekende kwaliteit gevonden voor een goede prijs. Werd snel aan huis geleverd. Ik woon in België.

alles netjes ingepakt,en geleverd. Groot compliment voor jullie team. Ga zo door,ik blijf trouwe klant

Uitstekende ervaring met deze webwinkel

Ik heb al bij verschillende webwinkels games aangekocht. Deze vind ik één van de betere. De kwaliteit van games waren gewoon goed,zowel de doosjes als de games. Ook de bestelde wii-stuurtjes waren mooi gemaakt. Is in sommige webwinkels toch anders. De duidelijke verwijzing of de game compleet is vind ik een pluspunt.Service is ook prima, je krijgt vlug antwoord op vragen (via mail).

Gratis product

Er was iets mis gegaan met het tellen van de voorraad. Hierdoor kreeg ik een gratis product opgestuurd (vergelijkbaar product). En ik kreeg mijn geld terug voor het product dat er niet bij zat. Mooi opgelost! Producten die ik heb zijn in perfecte staat.

Tevreden!

Goede service, snelle verzending, geweldige prijs!

Goeie service, snelle levering

De prijzen van de games waren veel goedkoper tegenover andere sites. Prima service en snelle levering.

Fantastic

Alles verliep makkelijk en de pakketten kwamen optijd binnen zonder schade aan het product.

Ik heb het aangekregen

Wii game zag er goed uit, netjes verpakt.

Netjes verpakt, werkt goed

Onze cd-speler was stuk, dus ik heb hier een nieuwe Wii gekocht. Snel bezorgd en netjes verpakt.

Een winkel die met je meedenkt

Ik had een 'van alles en nogwat' bestelling. Ik kreeg een berichtje van 'wendy' die vroeg... klopt dit wel, want WII U games werken niet op een WII. Ik kon haar geruststellen... Maar vond het wel attent. Een web-winkel die met je meedenkt! Dat krijg je als er nog gewoon mensen achter zitten en geen computers.... :-)

Keurig en optijd geleverd

De games zien er keurig uit netjes verpakt ook de communicatie is net en snel.

Betrouwbaar en goed!

Geweldige console en toebehoren. Ben er ontzettend blij mee!

Het is lekker!!

Leuke game

Prima levering, mooie gesealde producten.

Goede snelle levering

Het was een goede snelle levering. En ik ben super blij met het spel. Bedankt!

super

snelle levering en mooie produkten raad iedereen het aan