Aanrader

Alles goed verpakt, heel proper en uitstekende kwaliteit, heb gelijk een tweede bestelling geplaatst ☺️

Snel geleverd, de kinderen zijn helemaal blij met hun sinterklaascadeautje.

Delivered CDs are not readable by our Wii

While trying to read both bought CDs, we receive “Unable to read disc” error. All other games bought in the past from other shops are still readable on this Wii. Can you please tell us why is this happening ? Are you offering refunds ?

• Would you recommend us? No

You could have sent us an email instead of posting a review. In addition, we rarely get complaints about discs that don't work because they are all made scratch-free. You can return them and we will test them and you can get your money back.

Topper

Uitstekende kwaliteit !! Zal er nog bestellen

Very good

Quick delivery and nicely packaged

Heel fijn geholpen!! Er is me uitgelegd wat ik moest doen, waardoor ik niets hoefde te kopen!! Dus alleen maar lof!!

netjes afgehandeld en snelle levering

om te bestellen is overzichtelijk je wordt goed op hoogte gehouden van je bestelling en snelle levering

Goede servers en zeer nette producten

Dit is de eerste keer dat ik iets heb gekocht bij "Wiigameshopper.nl". Mijn ervaring is dat hetgeen ze leveren er zeer netjes uitziet, en ook snel leveren. De gekochte games, en wii console waren als nieuw incl. de hoesjes. Kortom erg goede ervaring en zeker een aanrader als je tweedehands games of consoles wil kopen.

Prima product, snelle verzending

Prima product, snelle verzending

Snelle levering en goed verpakt.

Bestelling snel geleverd

sterk aanbevolen

Zeer snelle levering, 1a goederen, zeer prettig contact, kan alleen maar worden aanbevolen. MET DANK

supersnel

Snelle en correcte levering

WYSIWYG

super

positief.

snelle levering.

Gemengd

We hebben 4 spelletjes besteld. Echt voor een hele leuke prijs dus dat is top. 1 hoesje was helaas bij bezorging wel beschadigd. Gelukkig alleen het hoesje en doet de cd het wel.

goede ervaring met deze webshop

Fijne website, goede informatievoorziening en netjes en tijdig de bestelling ontvangen. Top!

Snelle levering.

Niet complete bestelling ontvangen (uiteindelijk opgelost)

Ik heb een Wii met Mario kart en 2 daarbij horende stuurtjes besteld. Helaas naast een overig keurige Wii geen stuurtjes gehad. Inmiddels al 2 x gemaild en 1 x gebeld maar krijg geen gehoor. Na deze beoordeling gelukkig alsnog de stuurtjes netjes ontvangen.

Goed zat iets niet bij werdt netjes geleverd .

Alleen de eerste verpakking was de doos kapot toen die geleverd was niet goed dicht geplakt ook . Maar verder super netjes

Goede ervaring,

Snelle levering, kan niks anders zeggen. Ik kom zeker terug als ik weer iets wil bestellen.

Alles is geleverd maar de Wii to HDMI adapter werkte niet naar behoren

Opvolging van vraag kan beter. Er wordt gesuggereerd dat we naar een instelling moeten kijken (wat gedaan is) maar een oplossing wordt niet een, twee, drie aangedragen.

Het spel moet ik nog leren de aanwijzing werkt niet zo als bedoeld bij mij ik richt op de rode stip maar de pijl kom ergens anders terecht

prima en snel

snel geleverd