Vlotte thuislevering

Super en vlot ... 1 klein puntje mssn wat veil8ger ingepakt worden.

Beste Tamara, Alle pakketten die wij inpakken worden goed opgevuld. We hebben dan ook nog nooit meegemaakt dat een pakket beschadigd aan kwam, gelukkig, ondanks dat het een hele weg doorloopt vanaf hier naar de klant. Wat kon er volgens u beter? Met vriendelijke groet, WiiGameShopper

geweldig!

Snelle levering en zeer snelle reactie en oplossing na mijn melding van een defect. Dit soort persoonlijke service is echt uniek!

Erg tevreden over games en snelle levering

Besteld, en middels mailtjes netjes op de hoogte gehouden over voortgang bestelling. De volgende dag al geleverd!

Bestellen andere dag in huis super

Snelle en nette levering.

De producten worden snel en netjes geleverd.

Snelle levering niet duur

Nog leuke spelletjes voor oude wii kunnen vinden die netjes en snel werden verzonden.

Perfecte transactie en uitstekende klantenservice

De bestelling en levering gingen allemaal perfect. Alles was heel netjes verpakt, alsof het gloednieuw was. Helaas deed één van de spellen het toch niet helemaal goed. Ik werd heel vriendelijk en professioneel geholpen en er kwam een perfecte oplossing. Ik kom zeker nog eens terug bij WiiGameshopper.

Goede service.

Snelle levering van games in originele verpakking en de gebruikerskwaliteit zoals nieuw!

Uitstekend!

Tijdens de koop van een wii bij een particulier ontbrak er bij de koop twee adapters, voor het spelen van het spel wii resorts. Nergens te vinden. Uiteraard omdat de laatste versie van de wii uit was in 2013, maar hier kon ik de adapters voor een goede prijs kopen. Uitstekende service, op tijd afgeleverd en ik heb geen problemen gehad met de aansluiting of werking van de adapters!

Perfect afgehandeld

goede prijs, vlotte betaling, snelle levering

Goeie ervaring

We zijn tevreden met de spel

Prima service, snel geleverd, goede spullen.

Uitstekend!

Super snel opgestuurd en het ziet er netjes uit!

Snelle levering en alles zit erbij. Gewoon in de tv en klaar. Heerlijk, dat je geen extra kabels enz moet aanschaffen. Super service en duidelijk wat erbij zit als je de Wii koopt.

Levering

Ze hebben het pakje gewoon voor de deur gezet als iemand dat meeneemt bewijs dat dan maar

Dag Anke, Zo te horen uit uw review heeft de postbode het pakje gewoon voor de deur gezet. Helaas kunnen wij daar niks aan doen en zouden wij niet op het gedrag van de postbode beoordeeld mogen worden. We zullen in ieder geval een klacht hierover indienen bij de bezorgservice want dit is niet de bedoeling. Verder wensen wij u veel plezier met de bestelling.

Alles was niet compleet of deed het niet

Géén kabels erbij, controller deed het niet géén, sensor balk erbij.

vlot geleverd prima service

Prima geregeld

Prima geregeld van bestelling tot levering

Voor de tweede keer een bestelling geplaatst en weer snel geleverd en keurig verpakt.. Top

Perfecte service

De spelletjes werden snel opgestuurd en alles was in een perfecte staat.

Verkopen dingen die ze niet hebben

Ik had een leuk spel besteld, blijkt dat ze dat niet hadden. Ik mocht weliswaar een andere uitkiezen, maar die was lang zo leuk niet. Teleurgesteld...

Beste Wietze, Jammer van uw beoordeling.. Een onvoldoende.. Ik zie dat u 3 spellen besteld had, 1 bleek helaas door een voorraadfout niet aanwezig. Helaas gebeurt dit soms en dat is bijna niet te voorkomen. Er werken mensen en waar mensen werken worden weleens fouten gemaakt. Verder heeft u de spellen netjes ontvangen, allen netjes geseald, snel verzonden en snel in huis en dat voor een hele scherpe prijs.

Prima, super snel

Goede site, snelle levering. Aanrader

"Zeer gebruikte Wii" is beter dan mijn eigen Wii..

Ik heb hier een 2ehands Wii gekocht voor 20 euro + een paar andere dingen, getest voor de persoon aan wie ik het ga geven, en het viel me gelijk op hoe muisstil een Wii kan zijn. Heel anders dan mijn eigen ratelbak. Ik verwachtte hier echt een geel, afgekauwde machine op basis van de omschrijving, maar er mankeert niks mee. Als dit als zeer gebruikt wordt gezien op deze website, zal ik waarschijnlijk terugkomen voor meer consoles. Ik was ook plezierig verrast met het spel dat ik erbij had gekocht; ik had niet gedacht dat dat een nieuwkoop ging worden nog in plastic, het is namelijk 10 jaar oud. Ik ben er blij mee en hoop de jarige straks ook. Mijn bestelling was geen geld.

Goede ervaring

Super snel

Snel bezorgd en leuke spelletjes

Mijn dochter is heel tevreden met Wii.

Snelle en goede services.

De wii zag er goed uit en hij werkt!! Super blije papa :)