Super 😃👍

Super tevreden met mijn bestelling. Mijn kleinkinderen spelen nog graag met de wii. Gelukkig bestaan webwinkels om nog extra leuke accessoires en spelen te bestellen. Zal Ik zeker nog doen.

Snelle levering goed verpakt goede prijzen een aanrader.

Prima en snel geleverd

Prima online shop voor 2e hands games en consoles

Goede shop

Had een 3ds spel besteld en volgende dag al in huis :)

Snel spel in de bus helemaal top gewoon.

Wat een mooie service

Snelle levering, hoge kwaliteit

De ervaring was op zich prima. Snel geleverd, producten van hoge kwaliteit. Eén spel bleek bij bezorging niet het bestelde spel, maar gelukkig is dat snel en adequaat opgelost.

Beste Ingrid, Bedankt voor uw beoordeling. Wat spijtig om te horen dat 1 van de 4 spellen een ander spel is dan wat u heeft besteld. Uiteraard hadden wij graag via de e-mail van u willen vernemen welk spel dat was en wat u ontvangen heeft. Dan hadden wij het probleem opgelost, want dat is niet de bedoeling. Ik zal u hierover nog een e-mail sturen zodat we het alsnog op kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Wendy www.wiigameshopper.nl

Supersnel bezorgd

Bedankt voor uw goede beoordeling!

Super snel en exact zoals beloofd

Onze Mario 3d World was beschadigd en wilde een nieuwe kopen. Ik kwam op deze site terecht en Mario stond hier voor een mooie prijs te koop. Direct besteld en volgende werkdag in huis. Disk was 100% in orde en mijn dochter is er helemaal blij mee. Ik ga hier vaker bestellen!

Bedankt voor de mooie beoordeling en graag tot de volgende keer!

Zoals altijd snelle levering en de producten zijn in zeer goede staat.

Al meerdere malen bestellingen gedaan, altijd snel geleverd en netjes verpakt.

Bedankt voor de mooie beoordeling en tot de volgende keer!

Super snelle service en kwaliteit is top

Spellen dag later netjes ingesealed gekregen via post! Super netjes!

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Snelle levering en goede kwaliteit, zeer tevreden

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Betrouwbaar, keurig op tijd geleverd, netjes verpakt

Het blijft altijd spannend wanneer je voor het eerste ergens iets besteld. De vraag is altijd klopt de informatie die op de website staat. Ik kan niet anders zeggen, dan dat ze alles waar maken wat ze beloven. De spelletjes waren keurig verpakt, de levering was snel voor elkaar en de spelletjes zijn allemaal tip top in orde. Ook de overige onderdelen welke we hebben besteld, prima in orde. Prijs kwaliteit is prima. Mijn kinderen hebben nu al veel plezier ervan terwijl ze net het gamen hebben ontdekt.

Bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens verlopen is en de kinderen er veel plezier aan beleven. Daar doen we het voor.

Supersnelle service

Bestelde goederen snel en goed geleverd. Wat een plezier om bij te bestellen. Zo hoort dat!!

Bedankt voor de mooie beoordeling! Leuk om te lezen.

Hele goede service

Snelle en correcte levering van goede producten.

Bedankt voor de goede beoordeling.

goeie service en korrekte levering

Bedankt voor uw beoordeling.

snel en erg netjes .

netjes verpakt en snel geleverd ,

Bedankt voor de goede beoordeling.

Alles werkt prima. Ziet eruit als nieuw. Snel geleverd.

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Goede prijs, snelle verzending en netjes verpakt

Het is dan wel een 2e hands game, maar dat is er niet aan af te zien. Netjes in folie verpakt, en het verpakkingsmateriaal voor verzenden is ook netjes. Ze verzenden snel, en alles van bestellen tot binnenkomst gaat zeer soepel

Bedankt voor de mooie beoordeling en feedback. Top!

Levert zoals beloofd

Bestelling gedaan, volgende dag binnen. Netjes zoals het hoort.

Bedankt voor uw beoordeling.

Snelle en complete levering!!!

Spellen doen het goed, mijn bestelling was compleet en we zijn super blij met onze nieuwe aanwinsten!! NU hebben we heel veel keus in spelletjes!!

Bedankt voor de goede beoordeling. Leuk om te horen dat jullie er erg blij mee zijn.

Geen Klachten gewoon top en snelle levering alles is prima

Perfecte dienstverlening

Snelle reactie op mijn vraag en daarbij ook snel herstel en levering van nieuw product.

Bedankt voor de mooie beoordeling.

Goede kwaliteit 2e hands Wii spellen en snel bezorgd.

Ik was al een tijdje op zoek naar Metroid Prime Trilogy voor de Wii en eindelijk heb ik hem dan en in erg goede staat. Leuke winkel en snelle verzending.

Goede logistiek, game werkt perfect.

Wii game Mario kart en een stuurtje besteld. Het pakketje werd de volgende dag geleverd alles werkt naar behoren.

Over WiiGameShopper