No complains here

Ik ben van Belgie en aangezien het in 1 dag geleverd werd in heel verzorgde staat kan ik zeker niets slecht zeggen :D

Super levering

Snelle levering zonder problemen

Goedgoed kort maar krachtig

Alles werkt

prima service!

Zaterdagavond besteld en kon zelfs op zondag al ophalen.

zeer correct en snelle levering .

alles was goed en stevin verpakt . Levering was op tijd

Goede service, snelle levering en goede prijs

Artikel voldoet aan mijn verwachting

Top service !

Super tevreden ! Snelle service ! Echt !

Goede prijs voor goede kwaliteit

Voor een mooie prijs een tweedehands Wii game besteld. Deze is in uitstekende staat aangekomen! Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Quick delivery

Good products quick delivery

Super !

Ik had een WII set gekocht, alles zat erbij van kabels enzovoort. Goed ingepakt en snel geleverd !

Veel keuze

Een game voor de wii bij jullie wel gevonden 😉

waardeloos

als er iets mis gaat met het pakket lossen ze het niet op terwijl ze dit wel verplicht zijn. ze hanteren een leuk afschuifsysteem ik hoop dat er geen mensen zijn die hier in trappen

Dag meneer, Er is niks misgegaan het is volgens de Track en Trace code en de postbezorger bij u bezorgd. Wij vinden service heel belangrijk en handelen dat tot in de puntjes af, echter wel in alle eerlijkheid en rechtvaardigheid. Een pakket dat bezorgd is wat de track en trace en de postbezorger ook zeggen..en u na 2 weken later van zegt dat u het niet heeft ontvangen kunnen wij helaas niks mee en moeten we ons beroepen op de feiten: Het is bezorgd..

Duidelijke site, snelle levering, mooi schoon als nieuw, consolle en controllers.

Professioneel.

Goede informatie en netjes verpakt.

Het product was netjes en stevig verpakt. De informatie betreffende de voortgang van de verzending was duidelijk.

Goed verpakt, snel verzonden, goede service, goede kwaliteit, lage prijzen

oke

de games waren top, maar de lichtjes van de controllers doen het niet, dus je moet elke keer weer uitzoeken of ie nou aan of uit staat en sowieso heb ik het idee dat de controllers niet in geweldige staat zijn. maar op de games is niks aan te merken:)

U heeft B-klasse controllers gekocht. In de beschrijving staat het volgende: deze hebben cosmetische afwijkingen zoals klein stukje plastic afgebroken, licht vergeeld en andere beschadigingen, vandaar ook de zeer lage prijs.

Prima Netjes Snel

Ik had het spel wat ik gekocht had dubbel en ik kon zonder problemen ruilen en kreeg snel geld terug. Dat zie ik ook wel eens anders dus complimenten hoe netjes.

Bedankt voor de mooie review!

Super snelle service. Alles zeer correct.

Topwinkel

Bedankt voor de goede review!

Voor de eerste keer iets besteld, allemaal prima verlopen, goede service.

Zie boven!

Bedankt voor de goede review!

Perfect en op tijd in ontvangen ook net voor de kerst.

Bedankt voor de goede beoordeling!

Nette snelle levering

De bestelling was snel geleverd en netjes ingepakt.

Bedankt voor de mooie review!

Snel, zorgvuldig en alles compleet

Professioneel bedrijf, snel en kundig.

Leuk om te horen! Bedankt voor de mooie review.

Snel, goedkoop en goede kwaliteit!

Ik ben helemaal blij met de producten en de service!