Prima service!

Smooth, Cheap and Fast

I bought a few skylanders from wiigameshopper last week. It only took a day for them to appear at my doorstep. They were in good condition, and of course fully worked with the game.

Prima ervaring met 2e hands games

Duidelijke website, snelle verzending, voldoende informatie. Klantenservice reageert snel en duidelijk op een vraag via de website. Aanrader.

Snelle levering en bestelde voldoet aan de verwachting.

Goede service. Bestelde producten zien er netjes uit en werken goed tot nu toe.

Er goed

Snelle levering de wij doet het goed zeer tevreden en je krijgt een track en tras Zal het bij andere aan bevelen

Prima prijs, prima snelle levering

Top, heel blij met wat ik besteld heb

Dat ik het goede service vond, het reageren, verzenden en kwaliteit van het product en voor de rest is alles top

Snelle levering goede spullen en prijs is goed

Mooie spullen voor kleine prijs

Super tevreden van een super service.

Ik had 16 spellen besteld voor mijn petekind en kwam er vlak na de bestelling achter dat zij 1 vd games al heeft. Ik stuur 'savonds mailtje om te annuleren en heb de volgende ochtend direct feedback gekregen, zij hebben dit onmiddellijk in orde gemaakt. Bij de 15 overige games zat er 1tje die niet werkte, terug mailtje gestuurd. En weer onmiddellijk feedback op gekregen, waarbij ze een ander exemplaar van dezelfde game opgestuurd hebben. Dus... Super service en super tevreden

Ziet er goed uit en snelle verzending.

De bestelling ziet er goed uit en de verzending was zeer snel.

Altijd goeie games en snelle service!

De games zijn altijd goede kwaliteit, goede prijs, nooit stuk en heel snel geleverd via de post.

Snel verzonden! Ziet er perfect uit.

prima service, snelle levering, originele artikelen

prima service, snelle levering, originele artikelen (ik bestelde Wii nunchucks)

Voor een goeie prijs voor producten waarvoor er op andere sites het voor dubbel of veel meer erop staat. Heeft het een goeie bezorgtijd en ben blij met de producten

Super service.

Snel en netjes verpakt

Snel geleverd, werkt goed

Alle spellen werken goed en levering naar België duurde maar één dag

Spelcomputer

Snel geleverd en compleet. Werkt als een nieuwe en is zo leuk.

Goed overzicht van spellen en snelle bezorging

Goed overzicht van spellen en snelle bezorging

snelle levertijd en werkt perfect!

heb een nintendo ds lite hier gekocht, werd de volgende dag al geleverd en in zeer goede staat! werkt perfect!

Super goedkoop en games goede kwaliteit

Never gonna give you up Never gonna let you down Never gonna run around and desert you Never gonna make you cry Never gonna say goodbye Never gonna tell a lie And hurt you

Helemaal top

Goede service, sneller geleverd dan verwacht en de games waren in perfecte staat.

Zeer tevreden.

Snelle levering, netjes verpakt. En na verschillende shops en sites te hebben vergeleken, was het hier nieuw het goedkoopst. Al met al vind ik deze shop een toprating waard!

Snel geregeld en spel was nog nieuw in seal!

Snel afgehandeld, geen bijzonderheden. Levering heel vlot in de brievenbus. Top!

Heel erg blij mee

Heel netjes, heel snel verzonden