Goed tempo

Zo snel geleeverd, en in perfekte staat.

Heb de wii gekocht en kreeg het niet voor elkaar om deze aan te sluiten Met veel geduld en hulp is het goed gekomen Behulpzaam personeel

Prima artikelen en snelle levering

Gewoon top!

Bestelling snel en perfect afgehandeld!

Prima product en uitstekende levering

bijna nieuw spelletje van zelda !!

Keurig geleverd,allemaal netjes verpakt. ik had op zondag een vraag via de mail gestuurd en kreeg vrijwel direct antwoord! Erg tevreden.

Snel geleverd, alles in goede staat en goed betaalbaar. Erg tevreden.

Vlotte service

Heel snelle service, overzichtelijke webshop

Snelle levering en goed verpakt

Zeer goede site en vlotte levering

snelle levering, prima verpakt en in uitstekende staat

snelle levering, prima verpakt en in uitstekende staat

Super service en snelle levering!

goed genoeg alleen 2 minpunten

voordat je iets koopt zie je niet de conditie van het product en een deel van mijn bestelling had onofficieel games cases

Response from the business owner

Beste Dennis de Jager, De reden dat onze spellen soms onofficiële game cases hebben is omdat veel game cases beschadigd en bekrast zijn en de originele niet meer verkrijgbaar zijn. Daarnaast verkopen we alles in een zo goed als nieuwe staat. Zo maken we al onze discs krasvrij, de game cases worden waar nodig vervangen en de spellen worden geseald. Mocht de staat niet meer zo netjes zijn dan wordt het vermeld. Zo hebben wij bijvoorbeeld B-klasse Wii-afstandsbedieningen. Deze zijn niet meer in zo een nette staat te krijgen. Met vriendelijke groet, WiiGameShopper

Echt heel goed; zowel qua geleverd product als qua service!

PostNL kan nog heel wat leren van de klantgerichtheid en servicebereidheid dit bedrijf! Even voor de duidelijkheid, ik review hier het bedrijf WiiGameShopper en dus niet PostNL, maar nogmaals: PostNL kan nog heel wat leren van de klantgerichtheid en servicebereidheid van dit bedrijf! Ik ga er verder niet over in detail treden, maar wat mij betreft 5 sterren dubbel en dwars verdient voor WiiGameShopper.

Response from the business owner

Bedankt voor de mooie beoordeling.

Keurig geleverd!

Bedankt voor de goede beoordeling!

Supersnelle levering van kwalitatief goede produkten en uitstekende service; een aanrader.

Voor de WII een aantal dingen besteld. Emails werden prompt beantwoord, spullen supersnel geleverd (dezelfde dag) en geld terug voor 1 van de artikelen werd binnen 10 minuten gedaan. Grote klasse! Hier kunnen velen een voorbeeld aan nemen.

Net bezorgt ging snel

Response from the business owner

Bedankt voor de goede beoordeling.

Console was in prima staat en was keurig verpakt

Ik ernaar deze webshop als fijn en betrouwbaar. Console was prima verpakt en netjes op tijd bezorgd. Mijn zoon is er helemaal blij mee , bedankt hiervoor!

Bedankt voor de goede beoordeling!

Ik ontving wat ik had gekocht.

Prima snel en netjes

Response from the business owner

Bedankt voor uw beoordeling.

Snelle levering en perfecte kwaliteit!

Response from the business owner

Bedankt voor uw goede beoordeling!

Uitstekende service producten goed verpakt en goede kwaliteit adequate reactie ook bij evt. problemen.

Bedankt voor de goede beoordeling!

Er was wat mis gegaan met adres en dat is echt super opgelost. Gaan zeker nog vaker bestellen.

Response from the business owner

Bedankt voor de goede beoordeling.

Snelle levering, uitstekende service

Dik tevreden.

Goed gecommuniceerd, snelle levering, betrouwbaar.

Duidelijke communicatie

Website is duidelijk en fijn dat er niet alleen hele pakketten worden aangeboden maar ook onderdelen daar van. Prijs is prima. Duidelijke communicatie mbt pakket verzending.

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Zeer goede prijzen, service is zeer snel. Zowel de site als de producten zijn zeer kwaliteits vol.

Filter on Language