prima voor elkaar

spel voor de Wii besteld en de volgende dag netjes geleverd.

Alles prima

Snel & goed

Disc in goeie kwaliteit en snelle service

Prachtig

Prachtige kwaliteit en de meiden zijn helemaal blij met het Mario spel op wiiU WiiU is ook de enige mogelijkheid om geweldloze spellen voor te kopen

super snelle service.

Zag er top uit de spellen zijn als nieuw.

Snel en alles geleverd zoals afgesproken, top!

Verder: geweldige prijzen die alle concurrenten het nakijken geeft.

No complains here

Ik ben van Belgie en aangezien het in 1 dag geleverd werd in heel verzorgde staat kan ik zeker niets slecht zeggen :D

Super levering

Snelle levering zonder problemen

Goedgoed kort maar krachtig

Alles werkt

prima service!

Zaterdagavond besteld en kon zelfs op zondag al ophalen.

zeer correct en snelle levering .

alles was goed en stevin verpakt . Levering was op tijd

Goede service, snelle levering en goede prijs

Artikel voldoet aan mijn verwachting

Top service !

Super tevreden ! Snelle service ! Echt !

Goede prijs voor goede kwaliteit

Voor een mooie prijs een tweedehands Wii game besteld. Deze is in uitstekende staat aangekomen! Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Quick delivery

Good products quick delivery

Super !

Ik had een WII set gekocht, alles zat erbij van kabels enzovoort. Goed ingepakt en snel geleverd !

Veel keuze

Een game voor de wii bij jullie wel gevonden 😉

waardeloos

als er iets mis gaat met het pakket lossen ze het niet op terwijl ze dit wel verplicht zijn. ze hanteren een leuk afschuifsysteem ik hoop dat er geen mensen zijn die hier in trappen

Response from the business owner

Dag meneer, Er is niks misgegaan het is volgens de Track en Trace code en de postbezorger bij u bezorgd. Wij vinden service heel belangrijk en handelen dat tot in de puntjes af, echter wel in alle eerlijkheid en rechtvaardigheid. Een pakket dat bezorgd is wat de track en trace en de postbezorger ook zeggen..en u na 2 weken later van zegt dat u het niet heeft ontvangen kunnen wij helaas niks mee en moeten we ons beroepen op de feiten: Het is bezorgd..

Duidelijke site, snelle levering, mooi schoon als nieuw, consolle en controllers.

Professioneel.

Goede informatie en netjes verpakt.

Het product was netjes en stevig verpakt. De informatie betreffende de voortgang van de verzending was duidelijk.

Goed verpakt, snel verzonden, goede service, goede kwaliteit, lage prijzen

Goede webshop!

de games waren top en de controllers waren ook prima:) Zeer goede service!

Response from the business owner

U heeft B-klasse controllers gekocht. In de beschrijving staat het volgende: deze hebben cosmetische afwijkingen zoals klein stukje plastic afgebroken, licht vergeeld en andere beschadigingen, vandaar ook de zeer lage prijs.

Prima Netjes Snel

Ik had het spel wat ik gekocht had dubbel en ik kon zonder problemen ruilen en kreeg snel geld terug. Dat zie ik ook wel eens anders dus complimenten hoe netjes.

Response from the business owner

Bedankt voor de mooie review!

Filter on Language

• All customers are allowed to review
• Reviews must meet the review terms and conditions and the privacy policy
• Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more
• Reviews with a score below 6 are visible 7 days after they have been submitted