Snel en goede prijs

Ene dag besteld, andere dag thuis. Goede prijzen en ook antwoorden snel op mijn emails.

Zeer tevreden.

Items als omschreven,goede communicatie, fijne site om te shoppen voor games.

Ds games besteld en zijn vlot Verzonden en goed ingepakt.

Heel goed, aanrader!

Snelle service, fijne prijs

Service is super snel, prijzen zijn netjes en goed verpakt!

Alles netjes volgens afspraak!

Alles is super verlopen, spelletjes zien er goed uit. Kinderen zijn erg blij mee!

Geen bijzonderheden, gewoon goed

Snel geleverd en alles correct zoals het hoort te zijn

Zorgvuldig ingepakt. Snel geleverd

Zeer goede service en snelle levering

Echt een super service, ik was te laat met de bestelling en ze dachten mee om het toch op tijd bezorgd te hebben. Spel leek als nieuw. Kinderen heel blij. Zal zeker vaker bestellen.

In eerste instantie verkeerd product geleverd. Maar werd keurig opgelost.

In eerste instantie een verkeerd product geleverd, maar voor de volle 100% perfect opgelost. Kreeg retour label toegestuurd, en het nieuwe juiste product werd ook per omgaande gepost. Zulke service zie je niet vaak. Echt top.

Response from the business owner

Beste Huub, U heeft 3 bestellingen bij ons geplaatst en ik zie nergens een e-mail van u. Weet u zeker dat u nu de juiste webwinkel een review heeft gestuurd, we worden nog wel eens verward met een andere webwinkel. Zou u contact met mij willen opnemen via de e-mail? Met vriendelijke groet, Wendy de Keiser www.wiigameshopper.nl www.psgameshopper.nl

zeer goed

vlotte service. door een misverstand iets verkeerds besteld, geen probleem van gemaakt en snel terugbetaald. snel geleverd

Blij met controller maar mocht iets properder zijn.

Heel tevreden van de werkende Wii gitaar-controller die ik heb gekocht, maar er zat enorm veel stof aan de binnenkant waar de wii remote zit.

Response from the business owner

Dat is spijtig om te horen en zeker niet de bedoeling. Daar gaan we voortaan beter op letten!

Wat een goede hulp bij het kiezen van de juiste producten! Super

Na het maken van de bestelling werden we er op geattendeerd dat we 2 producten hadden gekozen die niet op elkaar aansluiten, terwijl we dat wel wilden!! Na gechat en gemaild te hebben kwamen we tot de juiste keuze en konden we onze bestelling nog aanpassen. De bestelling is inmiddels in huis en we hebben er veel plezier van!

Niet slecht

De postbode kwam op tijd en het pakketje was volledig intact

Zeer goede kwaliteit!

Wii werkt super goed en ziet er als nieuw uit. Enige minpuntje is dat de bezorging vrij lang duurde maar dit kwam voornamelijk door postnl.

Producten zoals verwacht.

Alle gekochte artikelen waren zoals verwacht, met allemaal lichte gebruikssporen. Allemaal waren ze tip top in orde, buiten één figuurtje, dat wat te lang in de zon had gestaan, maar dat ligt niet aan de winkel. Verzending was redelijk traag. Op de site stond een verwachte levertijd van één tot twee dagen, en pas zes dagen later kwam het eindelijk aan. Verpakking was ook niet het beste, en de artikelen waren niet op de beste en veiligste manier ingepakt. Er zaten enkel aan de bovenkant een paar luchtzakjes, terwijl de doos natuurlijk vooral langs onder wordt beschokt. Geen schade aan mijn pakje, maar dat is daarom niet voor iedereen waar. Het terugstuursysteem en de service voor de rest is helemaal ok. Ik zou WiiGameShopper aanraden, maar verwacht natuurlijk niet de sublieme kwaliteit. Ruim voldoende score voor mij. Groetjes ;) Arno Wondergem

Goed!

Snelle verzending en netjes verpakt. Producten zien er goed uit. Erg tevreden

Snelle levering, zeer goed verpakt en heel tevreden met dit product, hartelijk dank.

Netjes ontvangen en ziet er top uit

De wii ziet er goed uit , netjes verstuurd . Super

Dik tevreden!

Product zoals omschreven, snel bezorgd, geen gedoe, ik bestel hier zeker weer.

supersnelle service

pakket verzonden op dag van bestelling

Goede aankoop

Kwaliteit was goed, prijs was perfect. Enige nadeel is dat er werd gezegd dat mijn pakket op de dinsdag kwam maar bij postNL stond er woensdag.

Wat een slechte site

Koop hier niks! Ik heb hier guitar hero gehaald helemaal beschadigt en toen ik ze een bericht stuurde reageren ze niet meer! Koop hier niks!

Response from the business owner

Beste Joeri, Wij hebben geen e-mail van u ontvangen. We nemen contact met u op via de e-mail om het probleem op te lossen. Met vriendelijke groet, www.wiigameshopper.nl

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement