Betaald, niets ontvangen, geen reactie

Wij hebben een Skylanderpakket besteld en betaald. Tot op heden nog steeds niets ontvangen. Helaas telefonisch onbereikbaar en ook via mail geen reactie. Jammer!

Goede ervaring.

Ik had van iemand anders voor mijn verjaardag, begin juli, een Wii gekregen. Ik ben zeer tevreden van de service en de wii zelf. De Wii werkt goed en naar behoren. Er is maar weinig waaraan je kan zien dat hij tweedehands is. Ik ben er m.a.w. zeer tevreden van. Nu heb ik een tweede bakje besteld, eind juli, zodat ik samen met iemand anders kon spelen: ook enorm tevreden van. Nu ondertussen, is het andere bakje beginnen mankeren: de verbinding tussen bakje en wii valt constant weg en is daarna zeer moeilijk te herstellen en de batterijen lopen plots twee maal zo snel leeg. En nee, ik ben er niet te heftig mee geweest, ik heb het niet laten vallen. Ik denk dat het normaal is dat dit kan gebeuren en zal waarschijnlijk gewoon een nieuw bakje aankopen, al vind ik het wel wat jammer. Ondanks dat ene akefietje ben ik toch zeer tevreden van de service en zal ik waarschijnlijk mijn toekomstige aankopen weer bij deze winkel doen.

Nooit het spel binnen gekregen!

Helaas nooit het spel binnen gekregen wat ik besteld heb.

Lang wachten en niets ontvangen

Ik heb een bestelling gedaan en heb nog steeds niets ontvangen ik heb al de vraag gesteld maar krijg geen reactie daarom met deze wil ik graag weten wanneer ik mijn pakket eindelijk mag ontvangen groetjes belmans agnes

Kwaliteit en snelle levering :)

Een kleine terleurstelling dat de order werd geannuleerd, vanwege een zomerstop.

Zoals gezegd enigszins terleurgesteld dat de order wordt geannuleerd vanwege een zogenaamde zomerstop. Mag ik aanraden als u toch iets dergelijks wilt doen, dan de mogelijkheid tot bestellen uit te schakelen. Inmiddels wordt het op de website getoond in rode letters, echter dat was bij mijn bestelling nog niet aan de orde, zover ik gezien heb. Retour betaling is overigens wel redelijk vlot afgehandeld.

Ik had 3 games besteld maar op het factuur stonden er maar 2 . Had een mail gestuurd om te vragen of er iets mis was met men 3de game maar kreeg geen antwoord . Toen het pakje aan kwam zat er wel een briefje in dat de 3de game niet meer op vooraad was en dat het geld was terug gestort.

Verkeerde product en geen reactie op mail

Ik heb de verkeerde skylander gekregen. Op de factuur stond flashwing van de swapforce series, maar ik heb een gewone flashwing gekregen. Hier heb ik gelijk een mail over gestuurd, maar tot op heden geen reactie gehad.

PAS OP!!

Mijn spullen liggen al dik een maand bij hun maar ik heb tot op heden geen cent ontvangen! Mijn WII-U console plus accessoires bij hun "verkocht" voor een lage maar redelijk prijs. Stofvrij, vetvrij en krasvrij opgestuurd. Dan hoor ik vervolgens een hele tijd niks. Wanneer ik meld dat het volgens track&trace al moet zijn aangekomen krijg ik bericht terug dat "er een fout bij POSTNL moet zijn geweest" want ze hebben hem pas "net binnen". Dat niet alleen maar er zouden volgens hun ineens serieuze krassen zitten op de console. Uit principe heb ik (meerdere malen) verzocht deze dan maar terug te sturen. Het enige antwoord wat ik hierop kreeg is om alsnog mijn rekeningnummer te sturen (want daar vragen ze achteraf pas om). Tot op heden niks retour ontvangen en ook niks betaald gekregen. Grote kans dat u dus spullen koopt die niet zijn betaald of wat mij betreft gewoon gestolen zijn. Ze reageren ook nergens meer op. BEN OP UW HOEDE.

zeer teleurstellend

heb daar 3x Wii-Afstandsbediening plus zwart besteld met 6 batterijen op 7 juni . Op 13 juni krijg ik een mail met alleen Je bestelling met ordernummer ............. is door ons geannuleerd. Indien je hierover vragen heeft, kunt je natuurlijk te allen tijde contact met ons opnemen. Ik heb meteen natuurlijk een bericht terug gestuurd per mail want het telefoonnummer was namelijk niet in gebruik > Met de vraag waarom ze het zomaar annuleren Ik ontvang van u net een mailtje dat u mijn bestelling die ik heb geplaatst met ordernummer: ................ heeft geannuleerd. Ik zou het fijn hebben gevonden als u er ook bij had vermeld waarom jullie zomaar een bestelling annuleren . Graag verneem ik dan ook waarom dit is gebeurd. Maar geen mail terug ontvangen

Super netjes en op tijd geleverd. Prima ingepakt en zelfs een bedankt briefje erbij! Helemaal top; ga hier zeker vaker bestellen

Snelle verzending!

Goedkoop spellen en netjes ingepakt.Ben zeer tevreden!

Zoals beschreven, maar slechte klantenservice

Ik had mijn pakket begin van de week bestelt. Op de zelfde dag krijg ik een mail dat het morge zou aankomen. Die mail is automatisch gegenereerde en dus niet waar. Ik heb hun proberen te contacteren via elk contact middelen dat zij hebben maar ik heb nooit een antwoord gekregen. Enigste communicatie met zijn klanten zijn automatische emails. Het pakket is wel aangekomen na een week van geen antwoord in een ok staat zoals beschreven en werkt perfect. Ik vermoed wel dat het batterij voor mijn wii u gamepad niet is vervangen want ik heb ongeveer 2 uur voordat het al in het rood zit. Als ik het batterij zou vervangen krijg ik geen garantie meer. Hun prijzen zijn het enigste waarom ik toch nog deze site aanbeveel.

Zo goed als nieuw

Mijn zoon heeft hier een wii gekocht die eruit ziet alsof hij nieuw is. Tot nu toe zeer tevreden. De levering duurde wel wat lang maar dat komt misschien ook omdat er een feestdag tussen zat.

Hel goed zeer tevreden

Pakket niet geleverd

Pakket niet geleverd geld kwijt en hun zijn niet bereikbaar via telefoonnummer

Dag Diana, Kun je ons een mail sturen? Dan kunnen we kijken wat er aan de hand is. Mvg Gameshopper

Doen wat ze beloven

Geen problemen. Bestellen betalen en ze leveren meteen en goed verpakt. Prima

Goede en snelle service

Heel tevreden!

Superslecht en onbetrouwbaar

Game besteld, betaald maar nooit ontvangen. Geen reactie op mijn mails, geen game en geld kwijt. Bestel niets bij deze boeven.

Dag Justin, Als je ons een mail stuurt kunnen we kijken wat er aan de hand is. Er waren onlangs aardig wat problemen bij de post. Mvg Marlon

Prima alles optijd bezorgt

Skylanders besteld en het gin heel vlekkeloos en kreeg ze volgende dag binnen.

Controllers werken top en snel geleverd

WII controles gekocht, oude werkten niet meer. Snel geleverd, prima prijs heel blij mee

Makkelijk, overzichtelijk en snel

Super!!!!

.m

Niets ontvangen

Bestelling niet ontvangen, terwijl er geclaimd wordt dat dit wel het geval is…