In keurige staat ontvangen

Artikelen waren in uitmunde staat.

top

top

Een geweldige service.

De aankoop ging erg makkelijk, het was niet duur, en de bezorging was enorm snel. Een echt aanrader.

Ik heb een goede ervaring snelle en nette levering

Vlotte bediening, duidelijk, alles was dik naar wens! Goed bezig!

Leuk spelletje

Makkelijk snel besteld en blij met het spelletje

Snelle levering, prima kwaliteit

Leuke games voor weinig geld en zo goed als nieuw....

Snelle levering en fijne service

Ik had twee controllers voor de wii besteld, maar een foutje gemaakt tijdens het plaatsen van de bestelling. Daarna kort telefonisch contact gehad en de bestelling is aangepast en meteen in orde gemaakt. Het resterende bedrag kon ik zo via een betaalverzoek betalen en de bestelling is snel geleverd. Kortom fijne service en snelle levering!

Snelle levering, games in prima staat

Beste Karen, Ik zie niet dat u bij ons een Playstation heeft gekocht. Het bovengenoemde ordernummer is ook van Wii spellen: Mario Kart en PES 2008. Mvg, Wendy

goede kwaliteit.

de amiibo waren in goede conditie gebracht. ik ben blij met mijn aankoop.

Super goed

Snelle levering In goede conditie

Switch lite besteld Is presies een splinternieuwe en werkt perfect Ook niks van krasjes Hier zal ik nog bestellen

De kwaliteit is zoals beloofd!

Wij bestelden een 3DS aan een scherpe prijs. We waren niet zeker of deze wel kwaliteitsvol zou zijn, maar verbasingwekkend was deze in perfecte staat. Wij zouden WiiGameShopper zeker aanraden!

Alleen maar positief !

Gezien de eerste keer bestellen bij WiiGameShopper zo positief was gelopen, deden we recent een nieuwe bestelling en ook deze keer kunnen we alleen maar positief zijn: snelle en vlotte levering, product in perfecte staat zoals verwacht. Hier alleen maar blije kids :)

Het was erg geweldig

Het kwam heel goed verpakt en alles was in goede staat aangekomen

Prima en op tijd geleverd

Correct produkt met snelle aflevering

Het spel is inderdaad in nieuwe staat zoals beschreven. Veel keuze in het gamma. Ik ga hier zeker nog gebruik van maken.

Fantastisch!

Goede klantenservice! Snel antwoord bij vragen en ook snelle levering (naar Belgie). Heel blij met men aankoop bij deze winkel.

Ondanks een verkeerde levering van PostNL hebben we alles verder in perfecte staat binnen gekregen. Telefonisch ook prettig te woord gestaan.

Helemaal super

Goede duidelijke site makkelijk bestellen en een vlotte levering in goede staat een aanrader Volgende keer komt er weer een bestelling daar vandaan helemaal top

Uitstekende service, binnen een dag geleverd aan huis. Had nooit gedacht nog een goede verkoper van oude Nintendo spelconsoles te vinden!

Hele fijne ervaring

Snelle levering. Ik had wat vragen en werd gelijk geholpen. Werd goed op de hoogte gehouden per mail

Perfect geleverd en snel!

De game was mooi verpakt en compleet met álle boekjes!

Top! Snel verzonden, goed verpakt, fijne service