Heel goedkoop en als nieuw!

Ik heb hier Mario Galaxy gekocht. Het goedkoopst en de disc was krasvrij! Ik kom hier zeker terug

Snel en volgens verwachting

Prima, snel geleverd, en precies wat ik bestelde volgens de juiste prijs..

Ik ben erg blij met het spel

Ik wou Overlord dark legend nog proberen en vond deze site hoewel het :voor 17 uur besteld volgende werkdag in huis niet klopte een dag later kwam het alsnog aan en kon ik spelen. Het was goed aangekomen zonder schade en als ik nog een spel tegenkom wat ik wil proberen zal ik zeker hier kijken

Dag meneer, Het is op werkdagen besteld voor 17:00 is de volgende dag in huis. U heeft op zaterdag besteld dus dan krijgt u het op zn vroegst dinsdag zoals u heeft gekregen. Daarmee zijn we onze belofte nagekomen, fijn dat u tevreden bent. Mvg Gameshopper

Mooie prijzen en snel binnen

Makkelijke website, binnen 2 dagen al in huis en lekker goedkoop

Cadeautje besteld

Telefonisch slecht bereikbaar

Telefonisch slecht bereikbaar maar wel klantvriendelijk en goede degelijke producten

Dag Nilson, Bedankt voor uw beoordeling. Helaas hebben wij met de telefoon ivm een vrij nieuw bedrijventerrein en slechte dekking slecht bereik, maar we hebben een handige chatfunctie op de website die u kunt gebruiken voor direct contact of u kunt een email sturen waar we altijd snel op reageren. Nog veel plezier met uw producten en een fijne dag! Mvg Gameshopper

Prima verzorgd

De dvd's waren netjes ingepakt, alles zat er bij aan boekjes. Ze zijn snel verzonden en gearriveerd, dus een aanrader.

Altijd weer een goeie toevoeging!

Sinds ik laatst mijn Wii weer van zolder heb gehaald, zijn 2e hands games ideaal, zeker voor een student zoals ik. En ze doen het ook allemaal prima, top site dus!

Snelle verzending, goed assortiment

Duidelijke website, snelle levering, kortom top!

Super goede ervaring!

Spelletjes zijn goedkoop. Voldoen aan de beschrijving en verwachting. Zijn super snel geleverd en werken perfect! Ik zou het zeker aanraden hier te bestellen.

Prima service.

Goede service en keurige producten.

Op zich goed maar niet supersnel.

Het product is geleverd, maar het kon sneller. Mogelijk staat het wel ergens vermeld dat het allemaal een kleine week duurt, maar ik heb het niet zien staan en ik reken daar al helemaal niet op. Op zich allemaal niet zo’n punt, maar toch.

Beste Char, Ik zie dat u de bestelling op 3 augustus in de avond heeft besteld, normaal gesproken zou het dan 4 augustus verzonden worden en heeft u het 5 augustus in huis. In dit geval is het i.v.m. vakantie (wat ook duidelijk op de site vermeld was) op 5 augustus verzonden en u had het 6 augustus binnen. Dit is dan 1 dag te laat en niet een kleine week, al kan ik me voorstellen dat de dagen lang duren met dit herfstachtige weer in de zomer. :) Met vriendelijke groet, WiiGameShopper

Super levering

Goede en snelle levering!

Zeer snel en goed

Zeer snelle en nette aflevering van het product.

Heel goed . Kinderen zij heel blij mee.

Wij zijn heel blij met Wii. Kinderen spelen heel graag mee . Bedankt WiiGame Shoper :)))

Heb een bestelling gedaan zou de dag erna krijgen

niks gehad geen mail van dat het wat langer kan duren niks nummer was niet ingebruik heb hem ergens anders gehaald binnen 1 dag had ik hem

Beste Diego, U heeft de vakantie kortingscode gebruikt in uw bestelling waarbij staat: Let op: 20 % zomerkorting op alles met kortingscode: zomer2021 omdat wij met vakantie zijn. Wij versturen alle pakketten vanaf Vrijdag 6 augustus. #SummerSale. Ik mag er toch vanuit gaan dat als u de kortingscode gebruikt u ook de tekst ervoor en erna heeft gelezen? Ik zal de order annuleren. Met vriendelijke groet, WiiGameShopper

snelle verzending ondanks vakantie, prima

voordelige aanbieding, die met de zomer korting vanwege de vakantie nog beter werd. Ondanks de waarschuwing ovor verzendign na 8/8 werd deze toch gedurende de voorgaande week nog verzonden. Precies op tijd voor de verjaardag. Prima service.

Heb niks ontvangen

Heb vorige week besteld en nog niks ontvangen!

Beste Sandra, Zoals op onze website beschreven zijn wij op dit moment op vakantie. Eind deze week worden de bestellingen netjes verstuurd. Met vriendelijke groet, Wiigameshopper.nl

Super service!

Hoewel de producten normaal wat later verstuurd zouden worden wegenszomervakantie, zijn ze een week eerder dan verwacht aangekomen! Dat was dus een fijne verrassing. Producten weten geseald en degene die ik al geprobeerd heb werken prima! En dat voor een zeer goede prijs. En er was nog een zomerkorting van toepassing ook. Hier koop ik zeker nog, een aanrader!

Netjes verzonden alles doet het aanrader

Gewoon goed

Het juiste gekregen

Prima service, snelle levering

Prima service alles is zoals aangegeven staat en snelle en nette levering. Blij met mijn bestelling =)

Verzenden duurde lang, voor 17:00 besteld volgende werkdag in huis klopte in dit geval niet. Heb bijna een week op m'n bestelling gewacht. Al met al zag alles er wel goed uit, en het werkt ook goed!

Heldere site, leuke games

Goed, correct, en tijdig geleverd