Ik zal het in een woord beschrijven. Super!

Mijn bestelling was goed ingepakt en Super snel geleverd! Dankjewel :)

super!

snel geleverd

Mooie prijs, eenvoudig bestellen en idd volgende dag in huis. Aanrader

Zeer goed, net als altijd snel en het product ziet er keurig uit..

Zeer goed, net als altijd snel en het product ziet er keurig uit. Maar ik kreeg mijn spellen altijd geseald maar dat is nu niet meer?. Maar goed het is betrouwbaar als altijd.

Prima.

Veel keuze, bestellen gaat makkelijk , via de mail goed op de hoogte van de status van de bestelling. Enige minpuntje: kwam pas 3 dagen later thuis bezorgd . Maar verder goede service.

Mooie overzichtelijke webshop, alles is makkelijk te vinden, grote keuze aan spelletjes en benodigdheden, snelle levering.

Très satisfaite

J'ai récemment commandé une wii avec jeux et j'en suis assez satisfaite vraiment j'envisage même de recommander d'ici peu.... Colis reçu très rapidement Service après vente par mail au chat au top

Super snel geregeld

Men is direct met de bestelling bezig gegaan en dezelfde dag verstuurd. Top.

Leuke spellen voor weinig geld

Het zijn leuke spellen die ik heb besteld de ene game is makkelijker met de wii controller dan de andere maar het gaat steeds makkelijker

In 1 woord: prima

Snel geleverd en goed

Erg snel geleverd, erg blij met mn tetris

Snel in huis, werkt top! :)

Het was een geleverde pakketje

Ik heb mijn bestelling binnne drie dagen thuisbezorgd gekregen

Idk

Geen positieve noch negatieve beoordeling. Heb een bestelling geplaatst die nooit binnenkwam & een mail gestuurd. Vervolgens kreeg ik na het achterlaten van een slechte review antwoord & gelukkig ook mijn geld terug. In ieder geval zijn ze eerlijk & zoals blijkt uit andere reviews denk ik niet dat ze vaker zo'n probleem hebben met de verzending maar dat ik gewoon ongeluk had.

Werkt

Tweedehands wi en spellen etc gekocht. Het werkt allemaal prima. 1 cd heeft wel veel krasswn, stond ook bij de omschrijving als zeer gebruikt, maar ondanks dat doet het spel het wel en ondervinden wij geen problemen. Voor het koppelen van de wi met remotes, even goed online zoeken hoe dat moet, wij dachten eerat dat de wi dus stuk was. Maar zowel bij het klepje van de wi als achter bij de batterij van de remotes zit een rood knopje die beide ingedrukt moeten worden wil je de wi koppelen met de wi remote controler. Eenmaal dar gedaan werkt alles op en top. Kids blij, pap en mam blij.

goede service en een goede prijs

ik kocht laatst een wii met 2 nunchucks maar de nunchucks waren er helaas niet meteen bij. Ik hoorde dat er wat mis was gegaan bij het leveren en dat er nieuwe werden opgestuurd goede ervaring goede service en goede producten!

Beste Zephyrin, Wij hebben geen e-mail ontvangen van ontbrekende items, maar ik zal zorgen dat het alsnog verzonden wordt. Mvg, Wendy

tres bon site rapide et tres efficace

j ai passe commande le lundi pour des jeux wii et le mercredi je les recevait chez moi c est un tres bon site rapide et tres sur pour les envois

Goed contact en producten.

Het contact over het ophalen ging super goed en de skylanders die ik heb gekocht zien er super netjes en schoon uit en doen het prima, morgen of dinsdag kom ik weer nieuwe kopen.

Kwam sneller aan dan dat ik dacht

Kwam snel en de cd was krasvrij

Wauw

Supersnelle levering

Geweldige service!

Had een nintendo Wii besteld, bestellen ging goed, het product is snel en goed geleverd!

Prima webwinkel

Uitgebreide selectie, schappelijke prijzen, snelle verzending, en geen onnodige rompslomp. Meer vraag ik niet.

Goeie producten en snelle levering en goedkoop

Snelle levering + kwaliteit

Prima in orde.

Goed verpakt, compleet en werkend.