Mijn bestelling was niet op voorraad, ik kreeg een aanbod van een iets duurder artikel voor dezelfde

Prima aanbod voor een niet leverbaar artikel. Dat wordt zeer gewaardeerd.

Top producten en fijne klantenservice

ik heb 100x gepersonaliseerde lipbalsem gekocht, prima service

Fout leveradres

Heel belangrijk en daardoor verantwoordelijk voor de negatieve score, want voor de rest zéér tevreden. Er werd geleverd op het factuuradres in plaats van op het afleveradres

Beste Chris, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de producten en onze excuses voor het leveren op het verkeerde adres. Dit had natuurlijk niet mogen gebeuren. We zullen dit voor toekomstige orders beter controleren.

We werden goed geholpen en het uiteindelijke product was ook naar wens.

Goede service, prettige communicatie, snelle levering en goede kwaliteit

Zeer tevreden klant!

Fijne samenwerking!

Zeer behulpzaam personeel. Het bod werd onmiddellijk voorbereid. Ik beveel dit bedrijf van harte aan!

Goede service en meedenken

Enorm goed geholpen door Jim en zijn collega's. Nette drukproeven opgestuurd gekregen en erg meedenkend over welke drukvorm en materiaal het beste is overeenkomend met mijn wensen. Zeer zeker een aanrader!

Zeer klantvriendelijk en een tof resultaat

Ik ben erg blij met het contact met Promofit rondom mijn ontwerp, met een supergoed resultaat tot gevolg! Erg blij mee.

Snelle en adequate service

Helder website, prima prijs kwaliteit en sneller levering. Positief vond ik dat ik meteen antwoord kreeg en een vraag, maar men vervolgens niet agressief zat te duwen, mar rustig afwachtte op mijn reactie (ging om eps file en PMS kleuren).

Heel goede service

Snelle reactie, goede ontwerp, snelle levering mooi eindproduct

Super snel en goede kwaliteit

Prettige ervaring, snelle levering en goede kwaliteit product ontvangen. Tevreden klant dus.

Zeer correct

Iedereen maakt wel eens een foutje. Het is de afhandeling die telt. In dit geval was die perfect! Kwaliteit van de patches is trouwens prima ...

Snelle levering, goede kwaliteit en prima service

Er was wat haast met onze bestelling van bedrukte armbandjes, maar na goed overleg bestelling snel en correct geleverd. Werd prettig op de hoogte gehouden toen bestelling een dag vertraging opliep. maar uiteindelijk precies op tijd geleverd! Bedankt voor de goede service!

Mooie persoonlijke producten

Snel een persoonlijk ontwerp en ook snel weer aangepast als het niet precies is wat je wilt.

De bestelling werd snel en correct geleverd.

Goed geholpen. Werd gebeld doordat het bestelde niet op voorraad was en een beter alternatief geboden!

Top Service

Aantal keren keycords besteld en elke keer tevreden!! Goede en snelle levering. Ook als een kleur niet op voorraad is, geven ze dit door en bieden ze alternatief.

Kwalitatieve sleutelhangers voor een redelijke prijs

Goed contact gehad over ontwerp en ontwikkeling, terugkoppeling had iets sneller gekund maar we gaan hier zeker weer bestellen!

Formidabel

Snelle reactie en snelle levering. Goed geholpen en goed geluisterd door bedrijf

Super snelle service , leverer precies wat je vraagt en ook zorgvuldig ingepakt ! Zeker een aanrader

Prettig samenwerking en overleg, en goede medewerking betreft de de betalingstermijn / condities ( met name betreft onze organisatie). Verder heb ik alles in goede orde ontvangen.

Professioneel bedrijf goede service

Professioneel bedrijf goede service. Je word goed geholpen en kwaliteit van het product is hoog. Ik zal mijn toekomstige promotie materiaal ook via dit bedrijf bestellen.

Goed en snel

Hele fijne ervaring! De levering was snel, het contact was goed en het product perfect. Aanrader

Top! Ben blij!

Ik hoop dat ik snel alles verkoop! Dan koop ik snel terug aan! Hoeveel werkdagen duurt het om bij te printen en te sturen Groeten Maaike

Erg goede en duidelijke service

Voor de 2e keer een bestelling geplaatst bij Promofit en echt hartstikke tevreden met de service en levering van de producten. Dus absoluut een aanrader!

Over Promofit

Voor bedrukte relatiegeschenken, promotional gifts, give-aways en beursmaterialen is Promofit sinds 2006 de toonaangevende leverancier. Met een totaalassortiment van promotionele producten zoals bidons, pennen, polsbandjes, sleutelhangers en textiel kunnen wij u ten alle tijde voorzien van het geschikte artikel voor bijv. promotiecampagnes, beurzen of eindejaarsgeschenk.