Prima,..

Goede/fijne communicatie met de medewerkers van Promofit! Ondanks afwijkende maatvoering van het bestelde artikel op mijn verzoek is dit prima voor elkaar gekomen. Dank!

heel tevreden

Heel tevreden met onze bestelling. Alles goed per email doorgegeven goede communicatie.

Hele mooie kwaliteit, denken goed met je mee, geven advies en antwoorden snel op al je vragen. Hele goede service.

Prachtig resultaat!

Ondanks de hopeloze vertraging ivm China toch op tijd aangekomen en mooi geworden

Uitstekende en snelle service met top producten als resultaat!

Uitstekende en snelle service met top producten als resultaat!

Perfect.

Ik ben er blij de magneten en jullie medewerking. Vriendelijke groetjes manuel

Fijne communicatie

Na enkele mails heen en weer kregen wij een mooie levering. Hartelijk dank;

Goede en snelle levering

Helaas is de kwaliteit van de magneet niet top. De letters waren uitgelopen.

Snelle opvolging en levering, super kwaliteit!

Snelle opvolging en levering, super kwaliteit!

Snelle levering + behulpzame medewerkers!

Erg prettig!

Bestelling is precies wat ik wilde en super fijne samenwerking!

Mijn ervaring met promofit was uitstekend! Er werd snel en duidelijk gereageerd op mijn mailtjes en goed meegedacht met mijn problemen. Erg geduldig en vriendelijke samenwerking, en het resultaat is precies wat ik wilde! Zou promofit aan iedereen aanraden!

fenomenale bereidwillige medewerking tot in de perfectie

communicatie was T O P uitvoering onvoorstelbaar prachtig al onze wensen werden voldaan, hun voorstellen briljant

goede service

Snelle, correcte service en levering

Precies zoals gevraagd

Goede service, snelle levering, goede bedrukking.

Goede bereikbaar en service

Super tevreden. Goed contact gehad en de levering ging heel snel.

Prima en snelle service. En vriendelijk.

Handige website, snelle service. Prima allemaal.

Mooi product geworden, snelle levering

Onze nieuwe leeslampjes zijn erg mooi geworden. Zo hebben we een leuke giveaway. Ook de levering was sneller dan we verwacht hadden, erg fijn.

Goede & snelle service

Erg snel geleverd en goede hulp gekregen.

Helemaal top

Prima service, top artikel, goede prijs, snelle levering.

Meedenken en snel leveren: top!

Spoedklus voor bedrukken van keycords, goed meegedacht en binnen drie werkdagen geleverd, klasse!

Mooier dan we hadden durven hopen

De winkelwagenmuntjes zijn super mooi geworden, mooier dan we hadden durven hopen! Snelle service en onze aanpassingen werden met veel geduld steeds in korte tijd verwerkt.

Geweldige service

Heel goed gelopen om online een ontwerp te maken voor mijn eigen winkelwagenmuntje. Daarbij ook een snelle levering en goede kwaliteit. Ga dit bedrijf zeker promoten bij vrienden en voor een eventuele bestelling in de toekomst weet ik jullie weer te vinden!

Goed product Goede service

je word er goed geholpen en product is erg mooi

je word er goed geholpen ik heb gebeld met ze ze staan je vriendelijk te woord en helpen je goed product is erg goed gelukt

Goede correcte service

Goede klantenservice, correcte levertijd, tevreden met onze bestelde magneten!