Hele snelle service

Snel geholpen, mooie producten en heel snel geleverd.

Topservice door Specialisten

Snelle heldere service, binnen minder dan een week waren onze spullen alle binnen!!

duidelijk

op de website is heel goed te volgen wat waar moet worden ingesteld om de juiste producten te bestellen.

Prima product voor een prima prijs

Snelle levering. Siliconenbandjes goed per stuk verpakt. Bandjes zijnstevig en hebben een goede polsarmband.

Goede levering.

Vlotte levering. Mooi product. Goed overleg van te voren. Dank!

Prima.

Levering is steeds in orde en snel.

superleuke gadet

Superblij met de sleutelhangers die bij bij Promofit hebben laten maken. We konden hiervoor ons eigen ontwerp aanleveren en kregen vervolgens keurig de drukproef toegestuurd. Een kleine aanpassing op de drukproef was geen enkel probleem. Communicatie verliep prima. Heel tevreden over het proces en over het resultaat

Promofit denkt goed mee!

Mijn ontwerp kwam niet lekker uit daar hebben ze goed mee geholpen. Levering was daarna een dag later dan gepland maar nogsteeds snel

Het bestellen van de artikelen ging snel en de artikelen werden snel bezorgd en waren van een prima kwaliteit.

Top bediening

Top bediening en vriendelijk.

Juiste Produktie en op tijd geleverd

Eenvoudig gevonden, duidelijk omschreven product en voor mij/ons het juiste product

Helemaal top

Goede communicatie en snelle service. Zal zeker vaker bestellen .

Snelle en persoonlijke communicatie

Snelle en heldere prijsopgave. Duidelijk concept ontwerp en snelle levering. De communicatie tussendoor was persoonlijk en snel. Ik voelde me een klant en geen nummertje. Volgende keer bestel ik weer bij jullie.

Service gericht

Fijn dat de medewerkers écht met je meedenken in mogelijkheden.

Snel en goed geregeld

In het verleden al e.e.a. besteld, toen ontwerpen netjes en snel aangepast tot dat het was zo als ik het wilde hebben en vervolgens heel netjes en snel geleverd. Prettig zaken doen.

ZEER GOED EN SNEL

HET PRODUCT ZIET ER PERFECT UIT EN EEN ZEER SNELLE LEVERING

Goede service & vakkundigheid

Mijn bestelling werd snel opgepakt en kreeg snel een proefdruk van de stickers. Het krat werd snel opgestuurd en het resultaat ziet er goed uit. Erg tevreden !

Doen wat ze beloven

Communicatie ✅ Product ✅ Snelheid ✅ Prijs ✅

Topservice!!!

Het was een last-minute bestelling maar dankzij het team van Promofit werd alles op tijd afgeleverd. Heel erg merci daarvoor.

Goed geholpen, prima artikel

Ik heb maar een kleine bestelling geplaatst maar ben aan de telefoon prima geholpen en de bestelling was heel snel in huis. Ga hier zeker meer bestellen.

prima levering alleen wel naar factuuradres verhuurd ipv afleveradres

Op tijd geleverd en goed ingepakt. Echter wel naar factuur adres gestuurd en niet naar afleveradres. Dat was wat onhandig.

Snelle levering, mooi resultaat!

Onwijs snelle levering en mogelijkheid tot meerdere kleuren bestellen in verschillende aantallen.

Goede hulp, snelle levering, ontwerp naar behoren.

Super mooi!

de sleutelhanger is heel mooi, goeie kleuren en duidelijk logo.

Over Promofit

Voor bedrukte relatiegeschenken, promotional gifts, give-aways en beursmaterialen is Promofit sinds 2006 de toonaangevende leverancier. Met een totaalassortiment van promotionele producten zoals bidons, pennen, polsbandjes, sleutelhangers en textiel kunnen wij u ten alle tijde voorzien van het geschikte artikel voor bijv. promotiecampagnes, beurzen of eindejaarsgeschenk.