Goede telefonische service om een ontwerp af te stemmen, makkelijke & gebruikersvriendelijke website, snelle reactie & levering en mooie kwaliteit festival bandjes.

Goed advies en mooi product

Fijn telefonisch contact met goed advies. Behulpzaam en snelle levering van mooi product. Bedrukte magneten.

uitstekende service!

Alles tip top in orde!

de lasergravure bleek wit ipv zwart?

flexibel, scherp en op tijd

op tijd gehaald, gebracht zoals 't hoort

Super. Voor herhaling vatbaar

Geweldige manier van opvolgen van de bestelling

Professioneel bedrijf: snelle en goede communicatie, behulpzaam en gekozen product naar wens

Super resultaat!

Mooie pennen aangeschaft bij Promofit, dankzij het ontwerp van Jordi. Deze pennen zullen gaan stralen tijdens onze bruiloft in september. Heel erg bedankt Jordi!

Gewoon prima geregeld.

Prettige samenwerking en keurige prijzen.

Super tevreden

Zeer goed en persoonlijk contact met de klant, denken met je mee en hebben een snelle service. Zeker een aanrader

supermakkelijk bestellen

ik wil graag gemengde kleuren , is geen enkel probleem even een mailtje en het word gedaan . Snelle en erg vriendelijke klantenservice die zich jou ook nog kunnen herrinneren ! Kom hier steeds weer terug

Top geregeld

Netjes en duidelijk geholpen kom zeker nog eens terug

goede communicatie

goede prijs, goede voorwaarden.

Goede kleur en tevens goede kwaliteit

We zijn erg tevreden over de producten. De prijs/kwaliteit verhouding is top!

Snelle service, correct product

Zeer snel in huis. Besteld en dag erna geleverd in België. Kleur komt perfect overeen met de keuze optie.

Fijne service, snelle levering

Enorm fijn geholpen door het hele proces, van ontwerp tot betalen. En snel geleverd, dus dat is ook goed!

Goede en snelle levering

Wij zijn als startend bedrijf goed geholpen met de auto magneten. Er is bij dit bedrijf veel mogelijk.

Prachtig gedrukte waterflessen!

Wij zijn erg tevreden over de waterflessen die we hebben laten drukken bij Promofit. De zijn erg mooi geworden en werden snel geleverd.

Goede koffer snelle levering

Freaking is hacking by minds As a matter of fact I got a message from Mars Check voor interactivity

Super service van Jordi van Loon

Snel service, keurige offerte en vlotte afhandeling.

Snelle en goede service

Mijn aanvraag voor een snelle levering is gehoord. Sneller dan verwacht heb ik de order in goede staat ontvangen.

Heel fijn!

Je wordt er fijn geholpen en kunt zowel via de chat als via de mail contact hebben en vragen stellen. Je wordt gelijk geholpen. Top bedrijf!

Besteld en ontvangen

Aanbieding besteld, betaald en snel ontvangen.

Uitmuntende service!

Zeer professionele ervaring. Kwaliteit is uitstekend en dat tegen een zeer eerlijke prijs.

prima firma om mee samen te werken

alles verloopt heel vlot. Bedankt voor de vlotte samenwerking

Over Promofit

Voor bedrukte relatiegeschenken, promotional gifts, give-aways en beursmaterialen is Promofit sinds 2006 de toonaangevende leverancier. Met een totaalassortiment van promotionele producten zoals bidons, pennen, polsbandjes, sleutelhangers en textiel kunnen wij u ten alle tijde voorzien van het geschikte artikel voor bijv. promotiecampagnes, beurzen of eindejaarsgeschenk.