Zeer snelle en goede service, mooie producten

Ik kreeg veel hulp bij het zoeken naar de juiste producten en bij levering zag het er allemaal zeer goed uit. Ook goed verpakt. Zelfs nog de bereidheid gevonden om twee dagen voor deadline open dag een nalevering te doen. Kortom: TOP!!

snel en duidelijk met mooi resultaat

snel en duidelijk met mooi resultaat

Heb hulp gevraagd en het antwoord was helemaal naar wens

Top !

Mijn bestelling werd onmiddellijk bevestigd en snel werd ik op de hoogte gebracht dat mijn pakket was verzonden. Ook snelle en correcte update ontvangen van de pakketdienst. Supersnel geleverd en geen leveringskosten aangerekend. Top !

Heel vlotte service

Perfecte firma echte aanrader. Vanaf nu bestel ik alles bij promofit.

Snelle levering waarbij je goed op de hoogte word gehouden. Product zit zeer netjes verpakt.

heel goed !

Ik ben zeer tevreden, telkens heel snelle reactie op mijn vragen, fijn en goed beantwoord. Heel snelle levering en erg tevreden over het product, dus wat wil je nog meer!!

mooi kwalitatief object!

Snel geleverd, lipbalsem ziet eruit zoals ik verwacht had.

Heel erg goed!

Een duidelijk en snel antwoord. De levering was ook heel goed. Al met al, Fantastisch.

Communicatie perfect. Levering perfect. Alles mooi op tijd !

Snelle service, goed geregeld!

Tevreden over de snelle service en het brede assortiment. Ook als er iets niet helemaal goed is, wordt er goed en adequaat actie ondernomen om het op te lossen.

Top product.

Erg netjes en duidelijk afgewerkt.

Toppers

Ik heb binnen 1 dag mijn opdracht verstuurd en ontvangen..

Fantastische service

Snel en correct

Gemakkelijk en snel geleverd

Gemakkelijk geregeld!

Snelle levering, goede kwaliteit en prettig contact

Ik heb 's avonds mijn order geplaatst en de dag erna al had ik via mail contact met Promofit. Er werden voorbeelden gemaild hoe de door mij bestelde koffer eruit zou komen te zien. Daarop zijn op mijn verzoek wat aanpassingen gedaan. Steeds kwam er snel een reactie. Kort daarna had ik de koffer in huis. Het zag er in werkelijkheid ook prima uit!

Snel,netjes,goede communicatie

Mijn bestelling was niet leverbaar. Snel gereageerd en alternatief aangeboden. Door goede communicatie, blijnmet eindresultaat

Goede duidelijke site met snelle levering.

Goede duidelijke site met snelle levering

Netjes en snel geleverd.

Ik had nog niet eerder bij Promofit besteld, maar zij waren de goedkoopste met blanco lippenbalsems. Ik deed mijn bestelling op 1 januari en ik kon mijn bestelling op 3 januari al vroeg in ontvangst nemen. Echt heel fijn dat er zo snel geleverd werd. Ik bestel zeker nog een keer bij Promofit.

Supergoed gelukt, razendsnel geleverd!

Vlotte service en product is top!

Snelle communicatie en goed advies

Fijn schakelen. Aardige medewerkers, goed advies en snelle service!

Best tevreden .

Alleen denk ik dat de schrijf kleur zwart is geleverd i.p.v. blauw

Beste Janet, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te lezen dat u de verkeerde schrijfkleur heeft ontvangen. Zoals via de mail besproken hebben we als oplossing voor u de juiste schrijfkleur opnieuw geproduceerd en direct opgestuurd. Nog veel plezier met het gebruik van de pennen! Team Promofit

Goed en zeer snel ontvangen

Op laatste moment bedrukte laneyards nodig. Promofit heeft ervoor gezorgd dat er snel en op de afgesproken tijd is geleverd.

Over Promofit

Voor bedrukte relatiegeschenken, promotional gifts, give-aways en beursmaterialen is Promofit sinds 2006 de toonaangevende leverancier. Met een totaalassortiment van weggevers zoals bidons, pennen, polsbandjes, sleutelhangers, powerbanks, usb-sticks, t-shirts, handdoeken en flesopeners kunnen wij u ten alle tijde voorzien van het geschikte artikel voor bijv. promotiecampagnes, beurzen, festivals, bruiloften, kerst of eindejaarsgeschenk.