Goede service en product met kwaliteit, kortom: alles wat je wilt!

Ontzettend fijne ervaring gehad. Ik was op zoek naar het bedrukken van sleutelhanger/openers met een kleine oplage en Promofit was de beste optie. Telefonisch goed bereikbaar, goed advies, goede tarieven, snelle service, product met kwaliteit, kortom: alles wat je wilt.

Dankjewel Merlin! We zijn blij te horen dat je onze dienst en producten als positief hebt ervaren, hier doen we het voor!

Geschenkjes

De mensen denken mee en geven goed advies als je met voorstellen komt. Mooie kwaliteit van de muntjes voor winkelkarretjes.

Bedankt voor de 5 sterren beoordeling, Kelly!

Ongekend. Zelfs al geeft de vervoerder problemen, ze lossen het op een creatieve manier op.

Soms ben je echt ontevreden, soms ben je zo waanzinnig tevreden over de service van een bedrijf, dat je ook echt de moeite neemt om een review te schrijven. Event supply kunnen veel partijen leveren. Maar de service van Promofit heb ik echt als ongekend positief ervaren. Waar vervoerders (DPD etc) steeds weer de zending verkeerd behandelden (waardoor ik hem niet kon ontvangen), dacht Promofit creatief mee en heeft een collega het pakket uiteindelijk afgeleverd bij het hotel waar ik sliep voor het event wat ik organiseerde (en waar de badges voor nodig waren). Wow! Ongekende klasse!

Wij gaan graag een stapje verder voor onze klanten! Heel leuk om te lezen dat je onze samenwerking als zeer positief hebt ervaren. Bedankt dat je de moeite hebt genomen om dit aan anderen te laten weten met deze mooie beoordeling. Zo helpen we elkaar! :)

Persoonlijke hulp gekregen omdat ik er op de site niet helemaal uitkwam. Fijn geholpen door Manon, die snapt dat niet iedereen digitaal vaardig is. Gister mijn bestelling binnen gekregen. De glow-in-the-dark bandjes zien er super uit! Prijs is heel redelijk

Bedankt Monique, leuk om te lezen dat je tevreden bent met onze dienst en producten!

Goed-snelle levering.

Bellen een tot twee dagen al geleverd.

Goed en snel zijn twee van onze sterke punten :) Bedankt voor de review Jaap!

Prima kwaliteit & snelle levering

Prettig bedrijf om zaken mee te doen. Leveren snel, goede kwaliteit voor een prima prijs-/prestatieverhouding.

Inderdaad bedankt voor de prettige samenwerking en voor deze review!

snel en precies wat we moesten hebben

Het bestellen verliep erg makkelijk en vlot op de site. Laten drukken met eigen logo met als resultaat precies wat we moesten hebben.

Bedankt voor de beoordeling Danny!

Complimenten aan Manon; zeer snel in het beantwoorden van mails en denkt goed mee.

Ze zegt "Heel graag gedaan"! Bedankt voor de review Nermin!

Goede mensen!

Prima klantenservice en leuke magneetstickers geleverd!

Bedankt voor de review Martijn!

Ik kan het bedrijf zeker aanraden! Goede service; ze lossen klachten netjes op! Hartstikke blij met het eindresultaat :)

Soms kan er iets tegenvallen, maar dat lossen we graag netjes op! Bedankt voor de 10 sterren review, Stojan!

heel geslaagd

vriendelijk, behulpzaam, levering op afgesproken datum

Bedankt voor de beoordeling!

Snelle, vriendelijke en persoonlijke service én mooi, gepersonaliseerd product

- snelle service en goede communicatie over het product en vlotte levering

Je hebt mooi kort samengevat wat klanten van ons kunnen verwachten :) Bedankt An!

Snelle productie en levering!

Product super snel ontvangen na bestelling. Heel fijn!

Goed om te horen dat je tevreden bent over Promofit. Bedankt voor de review!

Snelle levering!

Product voldoet aan de eisen!

Dankjewel voor de review!

Goede hulp en snelle levering

Goede hulp en snelle levering

Bedankt voor de 5 sterren!

Snelle levering - goede service.

Snelle levering - goede service.

Dankjewel Anne Marie!

Snel en met een goed advies geholpen

Ik had een idee om tasjes te laten bedrukken Het is verder ontworpen en daar is echt aandacht aan besteed! Dank Roma voor je hulp Blij met mijn tasjes voor mijn gasten …… Miranda Logement Londen

Graag gedaan Miranda! Jij bedankt voor de mooie review!

Prachtig resultaat

Heel snelle en vlotte service. Nog geen week later heb ik mijn bestelling (120 gegraveerde flesopeners) al ontvangen. Ze zijn echt heel mooi. Heel tevreden!

Ja, ook onze zuiderburen helpen we supersnel! Bedankt voor de review Marlies!

Snelle levering, mooi ingepakt. Alles tip top in orde!

Dankjewel Tina!

Supersnel geleverd

Omdat wij een winkel gingen openen en helemaal niet gedacht hadden aan giveways, Promofit benaderd en een dag later al thuis liggen. Ook zeer snel met een voorbeeld maken en alsnog aanpassen tijdens het productieproces. Zeer maar dan ook zeer tevreden.

Bedankt voor deze mooie beoordeling, Sjoerd!

Snelle levering en goed product

Zeer snel geleverd en goede kwaliteit!

Dankjewel Fatma!

Zeer tevreden over de fijne samenwerking

Zeer gedreven personeel waardoor alles naar wens gemaakt kan worden. Ook de levering is ver binnen de afgesproken tijd nagekomen. Als we nog eens wat nodig hebben komen we zeker terug bij Promofit.

Dankjewel Gijs, we zien je graag terug!

Betrouwbaar en snel

Heldere en snelle website. Volgende dag bestelling binnen!

Bedankt voor de complimenten!

Goede service waar écht met je wordt meegedacht

Wij hadden een strakke deadline, en het leek bijna in de soep te lopen. Gelukkig heeft Promofit ontzettend goed gehandeld en zelfs een collega persoonlijk langs laten komen om een bezorging te maken die te laat dreigde te komen. Fantastisch!

Wij willen graag bekend staan om onze uitstekende en snelle service en je mooie beoordeling helpt ons daarbij! Bedankt Jos!

Altijd top service

Ik bestel vaak en alles netjes op tijd. Wanneer ik een vraag heb kan ik mailen en krijg snel reactie. Zeer tevreden over de service en klantvriendelijkheid!

Bedankt voor de mooie review Birsen, we zien je graag weer terug!

Over Promofit

Voor bedrukte relatiegeschenken, promotional gifts, give-aways en beursmaterialen is Promofit sinds 2006 de toonaangevende leverancier. Met een totaalassortiment van weggevers zoals bidons, pennen, polsbandjes, sleutelhangers, powerbanks, usb-sticks, t-shirts, handdoeken en flesopeners kunnen wij u ten alle tijde voorzien van het geschikte artikel voor bijv. promotiecampagnes, beurzen, festivals, bruiloften, kerst of eindejaarsgeschenk.