Niet te prijzig en een snelle levering

Geen lange levertijd perfecte afwerking Echt top

Ondanks de genoemde levertijd zijn de kaasprikkers snel geleverd. Contact met medewerkers verliep vlot en, niet geheel onbelangrijk, prikkers zien er fantastisch uit.

Super service!

Goed bereikbaar en goed advies. Helaas kreeg ik de verkeerde kleur pennen geleverd. Dit werd super opgelost en binnen enkele dagen ontving ik een nieuwe zending met de juiste kleur. Klasse!

Super fijne en snelle service

Voor mijn dispuut moest ik bieropeners hebben, ze dachten goed mee en reageerde snel!

Erg snelle levering gerealiseerd. Fijn in de communicatie

Vriendelijk correct juist prijs op tijd levering

kan gaan zien in de toonzaal of op computer vriendelijke ontvangst goede voorontwerp alles oke

Heel netjes

Blij met de artikelen, ik bestel hier zeker vaker!

Vanmiddag mijn bestelling binnen gekregen. Precies wat ik in gedachten had. Ik ben er heel erg blij mee.

Snelle behandeling . Goede service en een heel mooi resultaat

Snelle en duidelijke levering

Ze zijn telefonisch goed bereikbaar en zorgen dat je het product goed en snel krijgt

Snel, meteen goed en product goed.

De proeforder was snel binnen en meteen goed. Hoefde niets meer aan gedaan te worden. Het product zelf is ook goed.

Prima communicatie, snelle verzending en mooi product

Bedankjes voor mijn bruiloft besteld, super snel geleverd en mooie kwaliteit.

Professionele club, die snel kan schakelen

Op de valreep had ik keycorts nodig. Ik belde promofit en kreeg Jordi aan de telefoon. In alle rust hebben we de mogelijkheden besproken en uiteindelijk was het besluit, het ontwerp en digitale goedkeuring binnen een halve dag voor elkaar. De keycorts kwamen keurig netjes op tijd. Misschien wel een tip: stop de keycorts de volgende keer in een doosje. Dat geeft net een andere uitstraling en voor mij handiger om mee te nemen naar een event.

Goed advies, snelle levering, goede producten

Prettig contact tijdens communicatie over advies van de producten, goede kwaliteit en fijn meegedacht over de levertijden!

Ik had mailtje gestuurd met wat ik moest hebben en het was zo geregeld super bedrijf toppie

goede communicatie

Goede kwaliteit, levering super snel, faciliterend team, en goedkoop!

Ik vroeg maandagmorgen of het mogelijk was om nog pennen te bestellen. De medewerker Sven heeft me erg snel geholpen en de pennen waren naar alle tevredenheid zelfs al woensdag om 12uur op de deurmat! Geweldige service. Ik raad iedereen dit bedrijfje aan.

denken goed mee

Ze denken goed mee over de mogelijkheden en de gadgets zijn helemaal naar wens.

Snelle communicatie

Prima product, snelle communicatie en levering op tijd.

Eenvoudige wijze om te bestellen en snelle levering.

Ik heb 250 flesopener sleutelhangers besteld met een eigen logo. De bestelling ging gemakkelijk, je krijgt een digitale proefdruk en de levering was sneller dan was aangegeven. Wat dat aangaat allemaal top. Enige puntje ter verbetering: de digitale proefdruk omzetten naar een fysieke proefdruk. Achteraf zijn de sleutelhangers groter dan verwacht.

prima en prettig

Ik moet het nog wel binnenkrijgen maar ben tot nu toe zeer tevreden met de hulp

Fijne, snelle service

Hi beste lezer, Vrij last minute wilde ik bedrukte koffiebekers bestellen. Telefonisch werd ik snel en vriendelijk te woorden gestaan en geadviseerd. Het kon geregeld worden met een ontvangstdatum zoals ik wenste. Ook de proefdruk kreeg ik snel en ze konden mij helpen met een wijziging in het ontwerp, omdat onze art director afwezig was die middag. Enige tip/wens die ik zou hebben voor een volgende keer: ik kreeg een proefdruk met het logo in een vierkant. Ik denk om te laten zien dat hij in het midden van de mok stond. Echter was er meer wit ruimte aan de bovenkant van het logo binnen het vierkant. Hierdoor staat het logo toch iets meer aan de onderkant van de beker, dan in het midden. Dat is een beetje jammer. Als 'leek' zie je dat dan niet direct omdat het vierkant wel is gecentreerd en daar kijk je naar :) Verder top!

Goed contact, snelle reacties, uitmuntende kwaliteit, snelle levering en alles volgens afspraak kortom maakt verwachtingen volkomen waar

Over Promofit

Voor bedrukte relatiegeschenken, promotional gifts, give-aways en beursmaterialen is Promofit sinds 2006 de toonaangevende leverancier. Met een totaalassortiment van promotionele producten zoals bidons, pennen, polsbandjes, sleutelhangers en textiel kunnen wij u ten alle tijde voorzien van het geschikte artikel voor bijv. promotiecampagnes, beurzen of eindejaarsgeschenk.