Top geregeld

Netjes en duidelijk geholpen kom zeker nog eens terug

goede communicatie

goede prijs, goede voorwaarden.

Goede kleur en tevens goede kwaliteit

We zijn erg tevreden over de producten. De prijs/kwaliteit verhouding is top!

Snelle service, correct product

Zeer snel in huis. Besteld en dag erna geleverd in België. Kleur komt perfect overeen met de keuze optie.

Fijne service, snelle levering

Enorm fijn geholpen door het hele proces, van ontwerp tot betalen. En snel geleverd, dus dat is ook goed!

Goede en snelle levering

Wij zijn als startend bedrijf goed geholpen met de auto magneten. Er is bij dit bedrijf veel mogelijk.

Prachtig gedrukte waterflessen!

Wij zijn erg tevreden over de waterflessen die we hebben laten drukken bij Promofit. De zijn erg mooi geworden en werden snel geleverd.

Goede koffer snelle levering

Freaking is hacking by minds As a matter of fact I got a message from Mars Check voor interactivity

Super service van Jordi van Loon

Snel service, keurige offerte en vlotte afhandeling.

Snelle en goede service

Mijn aanvraag voor een snelle levering is gehoord. Sneller dan verwacht heb ik de order in goede staat ontvangen.

Heel fijn!

Je wordt er fijn geholpen en kunt zowel via de chat als via de mail contact hebben en vragen stellen. Je wordt gelijk geholpen. Top bedrijf!

Besteld en ontvangen

Aanbieding besteld, betaald en snel ontvangen.

Uitmuntende service!

Zeer professionele ervaring. Kwaliteit is uitstekend en dat tegen een zeer eerlijke prijs.

prima firma om mee samen te werken

alles verloopt heel vlot. Bedankt voor de vlotte samenwerking

Snelle goede service.

Ik heb voor mijn atletiekvereniging rubberen armbandjes voor de kids besteld. Het opvoeren van tekst geeft meteen een visueel ontwerp en wanneer ik vragen stelde werd hier direct op gereageerd. Ondanks dat het een simpele opdracht was, werd het zorgvuldig, senl en goed behandeld.

Top service!

Drukproeven worden zonder moeite aangepast net zo lang tot de klant tevreden is, super service!

Een goede afhandeling

Nette en vlotte communicatie

Nette en vlotte communicatie met de klantenservice. Snelle en correcte afhandeling en geleverd door UPS. Gezien de lange reis toch snel geleverd.

Erg tevreden, mooi product en goede communicatie!

De flessen die wij hebben besteld zijn snel binnen gekomen. Daarbij zijn ze mooi, was er heldere communicatie omtrent het veranderen van het ontwerp en daarom zijn wij erg tevreden!

Mooie onderzetters die meer gezelligheid met zich meebrengt.

Het wankelt alleen een beetje,maar dat komt natuurlijk door de lichtknopje aan de onderkant, maar zodra het licht aan is vergeet je dat weer en als er eenmaal een glas op staat valt het mee,al met all,ik ben blij met mijn onderzetters.

Mooi product voor een goede prijs en snelle levering.

Bestellen via de website is simpel en gaat snel. Je weet gelijk wat je ongeveer aan kosten gaat maken voor je gewenste ontwerp. Bij mij was het bestand dat ik meegestuurd had niet goed leesbaar en na kort mail contact was dat snel opgelost. Het contact verliep soepel en prettig. De levering was snel en we zijn super tevreden over het resultaat.

prijs-kwaliteit is ok

vlotte levering

Goede service, vriendelijke medewerker met geduld voor de klant

Door geen ervaring te hebben met drukwerk is het verstandig dat de medewerkers van het bedrijf veel geduld hebben met de klant om tot een gewenst resultaat te komen. De klant krijgt het gevoel gehoord te worden en zal uiteindelijk de bestelling ook plaatsen.

Ik vroeg een offerte en had het logo er vast bij gedaan. Ik kreeg de offerte + een ontwerp voorstel. Prima geregeld.

Over Promofit

Voor bedrukte relatiegeschenken, promotional gifts, give-aways en beursmaterialen is Promofit sinds 2006 de toonaangevende leverancier. Met een totaalassortiment van promotionele producten zoals bidons, pennen, polsbandjes, sleutelhangers en textiel kunnen wij u ten alle tijde voorzien van het geschikte artikel voor bijv. promotiecampagnes, beurzen of eindejaarsgeschenk.