Vlotte communicatie

Vlotte communicatie, meedenken aan oplossingen, top!

Perfecte service

Ze denken met je mee maken een mooi ontwerp En snelle levering

Bedankt voor de 5 sterren review!

Snelle geweldige service

Alleen maar positief over bedrijf en bestelling! Snelle levering en prima product!! Beveel Promofit van harte aan!

Bedankt voor de aanbeveling Noor!

Prima product, snelle levering.

Bedankt voor de 10 punten!

Uitstekende dienstverlening in de meest brede zin van het woord.

Extase, professionele dienstverlening bestaat nog.

Dankjewel Marco :)

geweldig

snelle service juiste en vriendelijke informatie

Dankjewel voor de beoordeling!

Knap werk!

Waaaauuww, ik ben echt tevreden van mijn eerste beachvlag bij jullie. Fijn communicatie gehad met jullie. Alleen het drukken van beachvlag duurt wel beetje langer dan bij andere leveranciers, maar de Kwaliteit loont wel van de Beachvlag. Jullie zien mij zeker terug.

We zien je graag weer terug! Bedankt voor de mooie beoordeling :)

Snelle en goede service

Duidelijk, snel en goede kwaliteit.

Dankjewel voor de 10 punten, Carlijn! :)

Altijd snel en denken mee!

Inmiddels onze vaste leveranciers voor keycords en beachvlaggen. Altijd fijn in communicatie en er wordt geleverd zoals beloofd. Drukken van beachvlaggen duurt wel langer dan bij andere leveranciers, maar is dan ook wel weer voordeliger.

Bedankt voor de beoordeling, Kim!

Netjes!

mijn bestelling zou uiterlijk vrijdag verzonden worden, maa kreeg dinsdag al bericht dat het verzonden was! De dingen die ik besteld had zien er netjes uit!!

Goed om te horen dat je er blij mee bent, Corstiaan! Bedankt voor de review!

Snelle levering, mooi product en goede service.

Duidelijk en snel contact met Gite. Blij met de eerste levering van een collega (polsbandjes met bedrijfsnaam) en mijn nabestelling ging makkelijk en supersnel. Fijn en snel schakelen. We komen graag en zeker terug!

Bedankt voor de mooie beoordeling, Jolanda!

Goed snel en duidelijk

Eerst bij een andere aanbieder geprobeerd sleutelhangers te laten bedrukken. Echter kwamen ze 2x met een verkeerd ontwerp en dachten niet met me mee. Promofit doet dit wel! En veel sneller in de communicatie. Duidelijke, snel en ook nog kwaliteit. Misschien wel ietsje duurder maar dat was het nu wel waard

Bedankt voor de mooie review!!

Goede service en product met kwaliteit, kortom: alles wat je wilt!

Ontzettend fijne ervaring gehad. Ik was op zoek naar het bedrukken van sleutelhanger/openers met een kleine oplage en Promofit was de beste optie. Telefonisch goed bereikbaar, goed advies, goede tarieven, snelle service, product met kwaliteit, kortom: alles wat je wilt.

Dankjewel Merlin! We zijn blij te horen dat je onze dienst en producten als positief hebt ervaren, hier doen we het voor!

Geschenkjes

De mensen denken mee en geven goed advies als je met voorstellen komt. Mooie kwaliteit van de muntjes voor winkelkarretjes.

Bedankt voor de 5 sterren beoordeling, Kelly!

Ongekend. Zelfs al geeft de vervoerder problemen, ze lossen het op een creatieve manier op.

Soms ben je echt ontevreden, soms ben je zo waanzinnig tevreden over de service van een bedrijf, dat je ook echt de moeite neemt om een review te schrijven. Event supply kunnen veel partijen leveren. Maar de service van Promofit heb ik echt als ongekend positief ervaren. Waar vervoerders (DPD etc) steeds weer de zending verkeerd behandelden (waardoor ik hem niet kon ontvangen), dacht Promofit creatief mee en heeft een collega het pakket uiteindelijk afgeleverd bij het hotel waar ik sliep voor het event wat ik organiseerde (en waar de badges voor nodig waren). Wow! Ongekende klasse!

Wij gaan graag een stapje verder voor onze klanten! Heel leuk om te lezen dat je onze samenwerking als zeer positief hebt ervaren. Bedankt dat je de moeite hebt genomen om dit aan anderen te laten weten met deze mooie beoordeling. Zo helpen we elkaar! :)

Persoonlijke hulp gekregen omdat ik er op de site niet helemaal uitkwam. Fijn geholpen door Manon, die snapt dat niet iedereen digitaal vaardig is. Gister mijn bestelling binnen gekregen. De glow-in-the-dark bandjes zien er super uit! Prijs is heel redelijk

Bedankt Monique, leuk om te lezen dat je tevreden bent met onze dienst en producten!

Goed-snelle levering.

Bellen een tot twee dagen al geleverd.

Goed en snel zijn twee van onze sterke punten :) Bedankt voor de review Jaap!

Prima kwaliteit & snelle levering

Prettig bedrijf om zaken mee te doen. Leveren snel, goede kwaliteit voor een prima prijs-/prestatieverhouding.

Inderdaad bedankt voor de prettige samenwerking en voor deze review!

snel en precies wat we moesten hebben

Het bestellen verliep erg makkelijk en vlot op de site. Laten drukken met eigen logo met als resultaat precies wat we moesten hebben.

Bedankt voor de beoordeling Danny!

Complimenten aan Manon; zeer snel in het beantwoorden van mails en denkt goed mee.

Ze zegt "Heel graag gedaan"! Bedankt voor de review Nermin!

Goede mensen!

Prima klantenservice en leuke magneetstickers geleverd!

Bedankt voor de review Martijn!

Ik kan het bedrijf zeker aanraden! Goede service; ze lossen klachten netjes op! Hartstikke blij met het eindresultaat :)

Soms kan er iets tegenvallen, maar dat lossen we graag netjes op! Bedankt voor de 10 sterren review, Stojan!

heel geslaagd

vriendelijk, behulpzaam, levering op afgesproken datum

Bedankt voor de beoordeling!

Snelle, vriendelijke en persoonlijke service én mooi, gepersonaliseerd product

- snelle service en goede communicatie over het product en vlotte levering

Je hebt mooi kort samengevat wat klanten van ons kunnen verwachten :) Bedankt An!

Snelle productie en levering!

Product super snel ontvangen na bestelling. Heel fijn!

Goed om te horen dat je tevreden bent over Promofit. Bedankt voor de review!

Bedrijfsgegevens

Pauvreweg 22

4879 NA Etten-leur

[email protected]

Over Promofit

Voor bedrukte relatiegeschenken, promotional gifts, give-aways en beursmaterialen is Promofit sinds 2006 de toonaangevende leverancier. Met een totaalassortiment van weggevers zoals bidons, pennen, polsbandjes, sleutelhangers, powerbanks, usb-sticks, t-shirts, handdoeken en flesopeners kunnen wij u ten alle tijde voorzien van het geschikte artikel voor bijv. promotiecampagnes, beurzen, festivals, bruiloften, kerst of eindejaarsgeschenk.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.