Duidelijke communicatie en snelle levering

Duidelijke communicatie betreft bestelling, levering snel en volledig naar verwachting.

Super snelle levering

Goedkoop,snelle levering keurig geholpen

goede vriendelijke service

Telefonisch gesprek: hierin ben ik goed op weg geholpen.

zeer snel en conform afspraak geleverd

zeer snel en conform afspraak geleverd

Super snel

We hadden ineens bedacht dat er sleutelhangers moesten komen. Binnen een week waren ze binnen. Super snel dus voor een gepersonaliseerde sleutelhanger. Blij verrast.

TOP

Artikel voldoet aan de verwachtingen, ondanks de feestdagen snelle levering. Vriendelijk te woord gestaan tijdens telefoongesprek.

Makkelijk bestellen

Prima maskers, goed alternatief mondkapje

Product volgens verwachting en snelle levering

Op aanvraag vlot een proefdruk ontvangen. Product was volledig volgens verwachting (niet meer en niet minder) en de levering was snel (ondanks PostNL drukte). Degene die het product hebben mogen ontvangen waren allen zeer blij.

Dedkundig, snel en meedenkend

Dit was voor ons de 1e ervaring met promofit. We kregen heel snel de offerte, waarna het contact telefonisch is voortgezet. Goede en duidelijke communicatie. Snelle levering en vriendelijk, meedenkend personeel. Voor een volgende keer staan jullie bovenaan het lijstje!

Mooi product, heel snel geleverd!

Ondanks de decemberdrukte konden mijn gepersonaliseerde koffiemokken heel snel worden geleverd. Ze zijn bovendien van een zeer goede kwaliteit, en daardoor een waardevol relatiegeschenk. Blij mee!

Advies en aflevering zeer goed.

Mijn ervaring is zeer goed, bestel vaker bij Promofit.

Goede communicatie, snel geleverd

Snelle, goede, persoonlijke service!

Voor het bestellen van pins voor ons bedrijf ben ik op een heel persoonlijke manier geholpen. Snelle reacties op de mail, vragen en aanpassingen van het ontwerp en een snelle levering.

Persoonlijke aanpak, duidelijk en snel

De service is top, ook alles aan gedaan om snel te leveren wat hun ook gelukt is! Dat ontbrekend half sterretje: ik mis een persoonlijk account waar ik mijn offertes, bestellingen en facturen kan opvolgen. Voor jullie zou het ook gemakkelijker zijn denk ik naar betaling toe (online betaling). Never the less, bestellen doen wij vast zeker terug :-)

geweldig geholpen

Promofit heeft mij geweldig geholpen om mij als sponsor het hockeyteam van Upward Jong Dames 1 te voorzien van twee schitterende bidonkratten en goed meegedacht in de bestickering van de zijkanten van de kratten. Tevreden sponsor en tevreden team. Bedankt!

super

snelle en correcte levering

prima service

we zijn zeer tevreden over de service die geboden wordt en de snelle levering.

Betrouwbaar

Zeer tevreden, snelle reactie op vragen/verzoek offerte en betrouwbare levering.

Snel en goed tegen een eerlijke prijs

Snel en goed tegen een eerlijke prijs

Goed en nietjes

En snel in huis en zie er top uit meschien wat voor op de site van ons als banner met een link naar jullie site zeten Groetjes dj Cor van radio Cor

Super Services en Perfecte levering

Ze denken mee in alles. Super goede service, snelle reacties, en heel snel geleverd. Aanrader!!!

Goed advies en service, snelle levering

Op voorhand werden mijn vragen adequaat en snel beantwoord. Kwaliteit is echt goed (en voor de prijs boven verwachting). Dank voor de goede service!

prima service ervaren; maskers werden zeer snel geleverd

Prima afhandeling!

Ondanks meerdere keuze wisselingen, kreeg ik niet het idee dat het als vervelend werd beschouwd.

Mogelijkheden ipv beperkingen

Uiteraard kwam mijn idee om pennen te bedrukken ineens en ongepland, zonder rekening te houden met systemen. Dit bleek een van de weinige organisaties die in staat bleek mee te denken gericht op de mogelijkheden ipv de beperkingen. TOP! (Yep, alles op tijd en naar wens bezorgd)

Over Promofit

Voor bedrukte relatiegeschenken, promotional gifts, give-aways en beursmaterialen is Promofit sinds 2006 de toonaangevende leverancier. Met een totaalassortiment van promotionele producten zoals bidons, pennen, polsbandjes, sleutelhangers en textiel kunnen wij u ten alle tijde voorzien van het geschikte artikel voor bijv. promotiecampagnes, beurzen of eindejaarsgeschenk.