We hadden spoed met onze bestelling en door snel en adequaat handelen vanuit Promofit kon het nog op tijd geleverd worden. Heel fijn!

Goede en snelle service, professionele look, alleen niet erg duurzaam

De bidonkratten die ik besteld heb zijn snel geleverd en ogen professioneel en strak. Wel is me opgevallen dat de bedrukte delen helaas snel scheuren/beschadigen. Dat vind ik jammer, voor het geld dat je eraan uitgeeft

uitstekend

bestellen ging vlot, betaling idem en bezorging zeer snel

Great!

My experience with the company is very good. Quick answers by email and phone. Friendly employees. Delivering is very fast.

Supermooie clubkratten!

De bidonkratten voor het selectieteam Jo10 zijn heel mooi geworden - ziet er echt profi uit. Jammer dat er geen vrijheid was in het kiezen van de kleur voor de bidondoppen of de kleur van de cijferstickers.

Super gaaf. Goede service.

Wauw wat een mooi product: bidonkrat + 10 bidons. Super mooie prin/opdruk en professionele afhandeling. Zeer blij mee en het voetbalteam van mijn dochter ook. En dat laatste is het meest belangrijkste! :)

Klantvriendelijk, snel en kwalitatief

Wij hebben binnen 1 week een grote order kuchschermen geleverd gekregen voor onze dagbestedingslocatie. De medewerker dacht met ons mee en er werden zelfs de volgende dag andere haken geleverd toen de standaard haken te kort bleken. Top service!

snelle levering, goede kwaliteit

snelle levering fijn bedrijf om iets te bestellen

Fijne service, snelle levering, mooi resultaat

Mijn “spoed” bestellen was na fijn contact binnen 2 dagen al bezorgd. Het resultaat is ook Hartstikke mooi.

Bedankt, prima resultaat en de belofte, nog op tijd te kunnen leveren, hebben jullie waar gemaakt!

Super verzorgd! groeten Arie.

Heb jullie op goed geluk gevonden op het internet. Om als nieuwe klant meteen zo vertrouwelijk en goed behandeld te worden, niet evident in deze tijden. Dit was voor ons een zeer aangename samenwerking. Prijs/kwaliteit top! Zelfs hulp gekregen bij het ontwerp van de sticker. Antwoord op mails ging heel vlot. De ganse flow van begin tot einde is gewoonweg heel goed verlopen. Nogmaals oprechte dank!

Betrouwbaar, kwaliteit en service

Bestelling van Tacx bidons gedaan. De website is zeer overzichtelijk en het juiste product is zo te vinden. Het ontwerp werd volledig uit handen genomen door Promofit. En na een aantal wijzigingen de bestelling geplaatst. Levertijd is super kort en het resultaat perfect!

Nice

Alles ging goed behalve het bezorgen duurde net iets te lang, maar was wel aangegeven.

Just perfect !

Thank you for the tailor made lanyards ! We didn't expect such a high quality.

Uitstekende service en producten!

We hebben recentelijk een bestelling geplaatst bij Promofit en dat was een zeer goede ervaring. Het contact met de organisatie ging er soepel en snel. Vragen werden adequaat opgevolgd en de levertijd is super snel. Een aanrader!

Superb quality and nice work

One word: Smooth

correcte communicatie en kwaliteitsvol product

ik bestelde sleutelhangers bij promofit, en werd direct vriendelijk geholpen, met ontwerp-voorstel en gevraagde levertermijn. alles werd perfect geleverd binnen de beloofde termijn, kwaliteit van de sleutelhangers is top!

SUPER!

Wij hebben alleen via de mail contact gehad. Ik ben er zeer tevreden over. En resultaat is geweldig!!

prima service

prima geholpen , snelle levering en meedenken in oplossingen. vriendelijke ontvangst.

Ik ben super goed uit de brand geholpen door Jim. Personeel zeer vriendelijk.

Super service, mooie producten en snelle levering!

Snelle reacties, mooi ontwerp, wordt goed meegedacht en uiteindelijke levering met prima producten en snelle levering!

Na bestelling niets meer gehoord.....

Ben benieuwd of de juichende beoordelingen er door het bedrijf zelf zijn neergezet. Na mijn bestelling (en betaling) heb ik niets meer gehoord. Telefonisch is het bedrijf niet -meer- bereikbaar. Door de drukte zeggen ze.... Jammer. Door technische (?) problemen is er een fout gegaan Het bedrijf heeft z'n best gedaan alles op te lossen en dat is goed gelukt.

Excellent

The guy who helped me was really nice. He knows what he is doing. Topservice, didn't expected that, because he doesnt look that smart (joking, me and the sales person go way back)

Super strakke magneetplaten! Super service!

Mooie duidelijke auto magneetplaten. Goede communicatie. Hebben echt meegedacht om voor mij tot de perfecte oplossing te komen. Nogmaals super bedankt!

zeker een aanbeveling

goede service, ook na een misverstand van mijn kant. de winkelwagenmuntjes zijn super leuk geworden en mocht onze bruiloft door het corona virus niet doorgaan en verzet moeten worden laten we de nieuwe muntjes zeker weer bij jullie maken

Over Promofit

Voor bedrukte relatiegeschenken, promotional gifts, give-aways en beursmaterialen is Promofit sinds 2006 de toonaangevende leverancier. Met een totaalassortiment van promotionele producten zoals bidons, pennen, polsbandjes, sleutelhangers en textiel kunnen wij u ten alle tijde voorzien van het geschikte artikel voor bijv. promotiecampagnes, beurzen of eindejaarsgeschenk.