Goede hulp, snelle levering, ontwerp naar behoren.

Super mooi!

de sleutelhanger is heel mooi, goeie kleuren en duidelijk logo.

Goed!

Makkelijk te bestellen. Vlotte levering en tevreden over het product.

Grote inzet voor een kleine bestelling

Ik ben goed geholpen door een medewerker van Promofit. Voor de opening van het Klavier, een kleinschalig ouder initiatief, hadden we keycords nodig voor de bewoners met beperking. We hebben een mooi aanbod gekregen en de keycords in verschillende kleuren is vlot afgeleverd.

TOP SERVICE

SNELLE AFHANDELING EN LEVERING

Snelle, correcte levering en een mooi resultaat

Prima kwaliteit, betrouwbare levering

Prima alles conform afspraak geleverd

Prima spul

goed geregeld

De pennen zijn mooi, niet duur en ze zijn snel naar ons gestuurd.

Snel en goede levering

Altijd goede ervaring en er wordt snel gereageerd op vragen

Goed, snel en zoals afgesproken

Sneller dan aangegeven en prachtig strak gegraveerd

Offerte, proef, aanlevering en bestellen gingen soepel. De levering kwam zelfs eerder dan beloofd. Resultaat is superstrak (lasergraveren).

Goed geholpen en heel snelle levering, mooi eindresultaat!

Zelf het gewenste design al gemaakt, promofit heeft personalisering doorgevoerd. Er werd snel en correct geleverd.

Precies naar mijn verwachtingen!

Mijn wensen zijn tot in de details uitgevoerd, heel mooi eindresultaat!

Omdat ik een snelle bestelling nodig had, heb ik contact gezocht met een medewerker. Ik werd direct geholpen. Binnen een zeer korte tijd had ik mijn bestelling binnen. De bandjes waren niet alleen snel geleverd, maar ook van zeer goede kwaliteit. Dank!

Mooie compacte kratten voor prima prijs

Mooie kratten prima inhoud lekker compact en licht. Mooie bestickering

Uitstekende ervaring

Super snel alles geregeld met topkwaliteit. Had geen budget voor een spoedlevering maar desondanks waren de sleutelhangers binnen een paar dagen vanuit Polen geleverd.

Snelle en duidelijke service

Ik had een aanvraag gedaan voor sleutelhangers en het team kwam gelijk met een ontzettend leuk ontwerp. De offerte was duidelijk en de service was snel en duidelijk. Erg blij met de sleutelhangers!

Geduldige hulp en snelle service

Met veel geduld werd er elke keer een nieuw ontwerp gemaakt (mijn mening veranderde nog al vaak) en eenmaal tevreden had ik ze de volgende dag al in huis! Top service!

Flexibel en meedenken

Promofit heeft voor ons maatwerk geleverd voor een goede prijs. De geleverde producten zijn van goede kwaliteit.

perfecte magneet voor bedrijfsautos

het product snel en super geleverd.

Profesioneel

Fijne samenwerking met Bas. Professioneel bedrijf wat met je meedenkt met goede producten. Onze opdruk ziet er top uit op de waterfles.

geweldig

Heb een aanvullende tekst op mijn bestelling gedaan en later nog een idee toegevoegd en het is precies zoals ik het wilde hebben. Ben er superblij mee. Heb lang gezocht naar een bedrijf die magneten kan bedrukken en kwam uiteindelijk bij jullie terecht, goede service en een vlotte bezorging. En wie weet tot een volgende keer. Vr gr Raimond Bolder

Top!!

Snelle reactie, offerte en levering. Ziet er ook nog een echt gaaf uit! Een aanrader voor een ieder die een (bedrukt) relatiegeschenk of promo artikel zoekt!

Goede opvoling

Goede opvolging van bestellingen en leveringen binnen de gestelde termijnen.

Zoals ze beloven

Fijn contact, ze sturen eerst digitaal een voorbeeld van je ontwerp waar je akkoord op geeft. Goed geregeld. Levering binnen de beloofde levertijd en het product ziet er mooi uit!

Over Promofit

Voor bedrukte relatiegeschenken, promotional gifts, give-aways en beursmaterialen is Promofit sinds 2006 de toonaangevende leverancier. Met een totaalassortiment van promotionele producten zoals bidons, pennen, polsbandjes, sleutelhangers en textiel kunnen wij u ten alle tijde voorzien van het geschikte artikel voor bijv. promotiecampagnes, beurzen of eindejaarsgeschenk.