Behulpzaam, snel en duidelijk.

Al meerdere keren een bestelling gedaan bij Promofit. Altijd heel goed afgehandeld. Snel en duidelijk in communicatie. Alleen zelf ophalen levert af en toe problemen op. Vaak wordt het alsnog afgeleverd.

Snelle levering en top communicatie

Snelle service en goede communicatie over het product en levering!

Alles was prima in orde!

Hele fijne en goede hulp gehad bij de opdracht van de festivalbandjes. Ze waren op tijd en goed van

Er is fijn, goed en snel meegedacht met de vraag. Deze is snel uitgezet en prima op tijd ontvangen. Onze dank is groot. Groetjes Mirjam

All in one good!

Snelle levering, top service.

Super flexibel en meedenkend bedrijf

Allen maar lof alles werd uitgevoerd zoals gevraagd maar ook met eigen inbreng wanneer dat gevraagd werdt en bereidt tot het maken van kleine oplages, super

Topkwaliteit & snelle service

Pennen met tekst besteld: -gemakkelijk te maken en ontwerpen met stap voor stap uitleg en vragen. - snelle service: binnen 3 dagen had ik mijn pennen. - kwaliteit en uitstraling is top. Job well done!

Goede service en mooi product

Voor de verjaardag van mijn man wilde ik een gepersonaliseerde koelbox bestellen. Na het aanleveren van de foto's kreeg ik bericht dat de kwaliteit van de foto's slecht zou worden met tips hoe ik het kon verbeteren. Ze hebben me ook alle tijd gegeven om nieuwe foto's op te sturen, kreeg ook een foto hoe het eruit zou komen te zien. Ze namen echt de tijd ervoor om tot een goed product te komen. Pas na mijn bevestiging ging de bestelling in en daarmee ook pas de betaling. Werd ook duidelijk gecommuniceerd hoe lang het zou gaan duren voor levering. Inmiddels heb ik hem binnen en hij is super geworden!! Ik ben er blij mee.. nu nog wachten op de reactie van mijn man!

Supersnelle en fijne persoonlijke service, mooi product!

Supersnelle en fijne persoonlijke service, mooi product!

Vriendelijke support en uitstekend product

Ik heb bij Promofit 4 handdoeken met bedrukking besteld als cadeau voor een aantal van de sporters van onze vereniging die op wereldniveau hadden gepresteerd. Gedurende de offerte en bestel periode heel fijn contact gehad met Joey die benaderbaar communiceerde en oprechte interesse stelde. Toen ik erachter kwam dat ik zelf een klein foutje had gemaakt in de tekst heb ik meteen opgebeld en kreeg ik Joey weer aan de lijn. Hij reageerde heel begripvol en dacht meteen mee in een oplossing. De volgende ochtend zouden twee handdoeken opnieuw gedrukt worden en meteen verzonden in de hoop dat ze de volgende dag op tijd geleverd zouden worden. Dat dat uiteindelijk gelukt is (dank je wel Joey) is misschien minder belangrijk. Belangrijker is dat je bij dit bedrijf nog echt goed geholpen wordt. En de kwaliteit van het drukwerk is consistent en kortweg fantastisch!

bestelling, levering en uiteindelijk resultaat waren duidelijk, snel en goed!

Voor herhaling vatbaar.

Snelle levering!

De bestelling was hier snel.

Geweldig goed en snel

Geweldig goed en snel

Geweldig!!

Service, levering, website, contact en natuurlijk het product zelf, alles was gewoon goed! Wij gaan hier zeker vaker bestellen.

Uitstekende service, op tijd geleverd !

Makkelijk bestellen, tijdig geleverd. Prima service

Goed geholpen en blij met mijn bestelling

Veel keus, goed begrepen, en een tevreden klant

Goede service en snelle verzending. Product is top

Goede service en snelle verzending. Product is top

Topgadget

De hele bestelprocedure en het product zijn top!

We hadden een deadline maar dat was voor Promofit geen probleem. Geweldige communicatie en ze zien er prachtig uit. Topbedrijf.

Heel blij mee!

Goede service, duidelijk uitleg bij vragen en een snelle levering!

Top Service

Top service! great product, easily ordered, fast delivery and great service. What more can you ask for? Thanks

Super meedenkend en een geweldige service

Al meerdere malen hebben wij voor ons goede doel verschillende items besteld via promofit Telkens kwamen zij met een uitstekend voorstel, snel proef ontwerp en werd snel en netjes verzonden. Er komen zeker nog veel meer bestellingen!

Goede hulp & kwaliteitsmateriaal

Werd in het samenstellen van mijn materialen (bedrijfspennen) goed geholpen door de mensen bij Promofit. De materialen zoals ik ze gekregen heb, waren van goede kwaliteit. Al met al ben ik een gelukkige klant

Top en snelle levering

Heel blij met mijn bestelling. Vlotte levering en goeie kwaliteit voor een aangenamere prijs.

Mooi artikel en snel geleverd

Na chat is mijn logo op een mooie plek geplaatst, mooie pennen, mooie kleur roze, en snel geleverd.. en natuurlijk leuke prijs

About Promofit

Voor bedrukte relatiegeschenken, promotional gifts, give-aways en beursmaterialen is Promofit sinds 2006 de toonaangevende leverancier. Met een totaalassortiment van weggevers zoals bidons, pennen, polsbandjes, sleutelhangers, powerbanks, usb-sticks, t-shirts, handdoeken en flesopeners kunnen wij u ten alle tijde voorzien van het geschikte artikel voor bijv. promotiecampagnes, beurzen, festivals, bruiloften, kerst of eindejaarsgeschenk.