Een bestelling geplaatst voor flighttags. Na overleg eerder geleverd, super fijn! Kwaliteit is ook goed.

Goede communicatie en snelle levering

A3 Roll-up banner ontworpen en besteld. Het ontwerpen ging eenvoudig via de speciale tool en de communicatie over het ontwerp was prima! Levering is nel en moeiteloos gegaan. Erg tevreden!

Goed advies en snelle levering!

prima product voor een goede prijs en met een fantastische service

ik ben zeer tevreden over de pennen en openers die ik heb besteld. pennen die aanvankelijk wilde waren niet op tijd leverbaar voor ons evenement. Er is mij een alternatief geboden voor ook een goede prijs waar ik heel erg blij mee ben. In het traject steeds een contact persoon. hierdoor hoef je niet steeds je verhaal opnieuw te doen Manon, Bedankt.

professionele aanpak

Ik liet magneetstickers maken voor op onze bestelwagens. We hadden wel een idee van vormgeving, maar Promofit stelde nieuwe opgefriste ideeën voor. Uitvoering was boven de verwachtingen. Alles werd netjes en op tijd geleverd. Uiterst bekwaam met vriendelijke service.

Prettig bedrijf om mee samen te werken.

Kwaliteit is top en afspraken zijn goed te maken en komen ze na. Aanrader dus.

Topservice

Top service en topproduct!

Goede service en topkwaliteit producten!

Heel goed geholpen en snelle levering met producten van goede kwaliteit!

Snelle levering en het ziet er goed uit. Kwaliteit is top en het contact ook. Super geregeld!

Snel geleverd, top kwaliteit keycord, precies zoals besteld

Snel geleverd (veel sneller dan indicatie) top kwaliteit keycord, precies zoals besteld en print ziet er erg goed uit. Communicatie snel en duidelijk en goede hulp met design goedkrijgen, aanrader!

Zeer fijne samenwerking

Rubberen medailles besteld die echt voor een bepaalde datum klaar moesten zijn. Perfect volgens afspraak geleverd en zeer goede service!

Goede en snelle service

Nette, snelle service

Product precies zoals ik verwacht had

Heel tevreden

De opdracht werd snel en goed uitgevoerd en we konden snel schakelen, ook bij wijzigingen. Super service!

Snel, goed, betrouwbaar

Gewoon top!

Makkelijk besteld en snel geleverd

Ik had oranje keycords besteld en deze zijn snel geleverd.

Mooie boxjes voor mokken.

Perfecte kwaliteit en snelle service

Snel geholpen met perfecte kwaliteit.

Snelle levering, goede service

Fijn dat het op rekening kon.

keurig op tijd, zelfs voor zending uit Polen !!

keurig op tijd, zelfs voor zending uit Polen !!

Helemaal goed

Snelle levering,goed op de hoogte gehouden,spullen zien er goed uit

Mijn ervaring was super en snelle levering

hele goede adviezen en levering is heel erg goed, heel professioneel

goede artikelen

duidelijk en snel, houden je goed op de hoogte

Wij zochten naar transparante sleutelhangers voor onze verhuur auto's. Promofit heeft hiervoor de beste hangers voor een scherpe prijs.

22 Pauvreweg

Etten-leur 4879 NA

About Promofit

Voor bedrukte relatiegeschenken, promotional gifts, give-aways en beursmaterialen is Promofit sinds 2006 de toonaangevende leverancier. Met een totaalassortiment van weggevers zoals bidons, pennen, polsbandjes, sleutelhangers, powerbanks, usb-sticks, t-shirts, handdoeken en flesopeners kunnen wij u ten alle tijde voorzien van het geschikte artikel voor bijv. promotiecampagnes, beurzen, festivals, bruiloften, kerst of eindejaarsgeschenk.