Helpful and reactive!

This is the second time we work with Promofit and they are very helpful, fast in replying and reactive! Special thanks to Youri who took care of our order.

Snel, efficient en zeer klantvriendelijk :-)

Meedenkend, proactief en goede service.

Goed contact

De medewerker van promofit was benaderbaar en reageerde snel.

Bedankt Cora!

Zeer goed.

Contact met dit bedrijf verloopt erg makkelijk en vriendelijk. Het bestelde product ziet er goed uit.

Bedankt voor de positieve beoordeling Petra!

Een vrij last-minute bestelling geplaatst voor key-cords met logo. Dankzij super service, kregen we de keycords zelfs nog eerder dan verwacht binnen, en ruim op tijd voor ons event!

Een snelle en correcte service geven is waar we sterk in zijn. Bedankt Daphne!

Top banner

De banner is fantastisch geworden, heel tevreden met de kwaliteit en snelle levering en wat leuk dat het in een hoes komt.

Leuk om te horen dat je enthousiast bent met onze service en producten. Bedankt voor de review Anna!

precies zoals afgesproken

Helemaal top!

Dankjewel voor de 10 punten, Joep!

Vlotte communicatie

Vlotte communicatie, meedenken aan oplossingen, top!

Bedankt Marleen!

Perfecte service

Ze denken met je mee maken een mooi ontwerp En snelle levering

Bedankt voor de 5 sterren review!

Snelle geweldige service

Alleen maar positief over bedrijf en bestelling! Snelle levering en prima product!! Beveel Promofit van harte aan!

Bedankt voor de aanbeveling Noor!

Prima product, snelle levering.

Bedankt voor de 10 punten!

Uitstekende dienstverlening in de meest brede zin van het woord.

Extase, professionele dienstverlening bestaat nog.

Dankjewel Marco :)

geweldig

snelle service juiste en vriendelijke informatie

Dankjewel voor de beoordeling!

Knap werk!

Waaaauuww, ik ben echt tevreden van mijn eerste beachvlag bij jullie. Fijn communicatie gehad met jullie. Alleen het drukken van beachvlag duurt wel beetje langer dan bij andere leveranciers, maar de Kwaliteit loont wel van de Beachvlag. Jullie zien mij zeker terug.

We zien je graag weer terug! Bedankt voor de mooie beoordeling :)

Snelle en goede service

Duidelijk, snel en goede kwaliteit.

Dankjewel voor de 10 punten, Carlijn! :)

Altijd snel en denken mee!

Inmiddels onze vaste leveranciers voor keycords en beachvlaggen. Altijd fijn in communicatie en er wordt geleverd zoals beloofd. Drukken van beachvlaggen duurt wel langer dan bij andere leveranciers, maar is dan ook wel weer voordeliger.

Bedankt voor de beoordeling, Kim!

Netjes!

mijn bestelling zou uiterlijk vrijdag verzonden worden, maa kreeg dinsdag al bericht dat het verzonden was! De dingen die ik besteld had zien er netjes uit!!

Goed om te horen dat je er blij mee bent, Corstiaan! Bedankt voor de review!

Snelle levering, mooi product en goede service.

Duidelijk en snel contact met Gite. Blij met de eerste levering van een collega (polsbandjes met bedrijfsnaam) en mijn nabestelling ging makkelijk en supersnel. Fijn en snel schakelen. We komen graag en zeker terug!

Bedankt voor de mooie beoordeling, Jolanda!

Goed snel en duidelijk

Eerst bij een andere aanbieder geprobeerd sleutelhangers te laten bedrukken. Echter kwamen ze 2x met een verkeerd ontwerp en dachten niet met me mee. Promofit doet dit wel! En veel sneller in de communicatie. Duidelijke, snel en ook nog kwaliteit. Misschien wel ietsje duurder maar dat was het nu wel waard

Bedankt voor de mooie review!!

Goede service en product met kwaliteit, kortom: alles wat je wilt!

Ontzettend fijne ervaring gehad. Ik was op zoek naar het bedrukken van sleutelhanger/openers met een kleine oplage en Promofit was de beste optie. Telefonisch goed bereikbaar, goed advies, goede tarieven, snelle service, product met kwaliteit, kortom: alles wat je wilt.

Dankjewel Merlin! We zijn blij te horen dat je onze dienst en producten als positief hebt ervaren, hier doen we het voor!

Geschenkjes

De mensen denken mee en geven goed advies als je met voorstellen komt. Mooie kwaliteit van de muntjes voor winkelkarretjes.

Bedankt voor de 5 sterren beoordeling, Kelly!

Ongekend. Zelfs al geeft de vervoerder problemen, ze lossen het op een creatieve manier op.

Soms ben je echt ontevreden, soms ben je zo waanzinnig tevreden over de service van een bedrijf, dat je ook echt de moeite neemt om een review te schrijven. Event supply kunnen veel partijen leveren. Maar de service van Promofit heb ik echt als ongekend positief ervaren. Waar vervoerders (DPD etc) steeds weer de zending verkeerd behandelden (waardoor ik hem niet kon ontvangen), dacht Promofit creatief mee en heeft een collega het pakket uiteindelijk afgeleverd bij het hotel waar ik sliep voor het event wat ik organiseerde (en waar de badges voor nodig waren). Wow! Ongekende klasse!

Wij gaan graag een stapje verder voor onze klanten! Heel leuk om te lezen dat je onze samenwerking als zeer positief hebt ervaren. Bedankt dat je de moeite hebt genomen om dit aan anderen te laten weten met deze mooie beoordeling. Zo helpen we elkaar! :)

Persoonlijke hulp gekregen omdat ik er op de site niet helemaal uitkwam. Fijn geholpen door Manon, die snapt dat niet iedereen digitaal vaardig is. Gister mijn bestelling binnen gekregen. De glow-in-the-dark bandjes zien er super uit! Prijs is heel redelijk

Bedankt Monique, leuk om te lezen dat je tevreden bent met onze dienst en producten!

Goed-snelle levering.

Bellen een tot twee dagen al geleverd.

Goed en snel zijn twee van onze sterke punten :) Bedankt voor de review Jaap!

Prima kwaliteit & snelle levering

Prettig bedrijf om zaken mee te doen. Leveren snel, goede kwaliteit voor een prima prijs-/prestatieverhouding.

Inderdaad bedankt voor de prettige samenwerking en voor deze review!

Pauvreweg 22

4879 NA Etten-leur

Over Promofit

Voor bedrukte relatiegeschenken, promotional gifts, give-aways en beursmaterialen is Promofit sinds 2006 de toonaangevende leverancier. Met een totaalassortiment van weggevers zoals bidons, pennen, polsbandjes, sleutelhangers, powerbanks, usb-sticks, t-shirts, handdoeken en flesopeners kunnen wij u ten alle tijde voorzien van het geschikte artikel voor bijv. promotiecampagnes, beurzen, festivals, bruiloften, kerst of eindejaarsgeschenk.