Top service!

Drukproeven worden zonder moeite aangepast net zo lang tot de klant tevreden is, super service!

Een goede afhandeling

Nette en vlotte communicatie

Nette en vlotte communicatie met de klantenservice. Snelle en correcte afhandeling en geleverd door UPS. Gezien de lange reis toch snel geleverd.

Erg tevreden, mooi product en goede communicatie!

De flessen die wij hebben besteld zijn snel binnen gekomen. Daarbij zijn ze mooi, was er heldere communicatie omtrent het veranderen van het ontwerp en daarom zijn wij erg tevreden!

Mooie onderzetters die meer gezelligheid met zich meebrengt.

Het wankelt alleen een beetje,maar dat komt natuurlijk door de lichtknopje aan de onderkant, maar zodra het licht aan is vergeet je dat weer en als er eenmaal een glas op staat valt het mee,al met all,ik ben blij met mijn onderzetters.

Mooi product voor een goede prijs en snelle levering.

Bestellen via de website is simpel en gaat snel. Je weet gelijk wat je ongeveer aan kosten gaat maken voor je gewenste ontwerp. Bij mij was het bestand dat ik meegestuurd had niet goed leesbaar en na kort mail contact was dat snel opgelost. Het contact verliep soepel en prettig. De levering was snel en we zijn super tevreden over het resultaat.

prijs-kwaliteit is ok

vlotte levering

Goede service, vriendelijke medewerker met geduld voor de klant

Door geen ervaring te hebben met drukwerk is het verstandig dat de medewerkers van het bedrijf veel geduld hebben met de klant om tot een gewenst resultaat te komen. De klant krijgt het gevoel gehoord te worden en zal uiteindelijk de bestelling ook plaatsen.

Ik vroeg een offerte en had het logo er vast bij gedaan. Ik kreeg de offerte + een ontwerp voorstel. Prima geregeld.

Goede communicatie mooi gemaakte winkelkarmuntjes

Aanrader

Fijne, eerlijke en ruime service.

Ik ben enorm goed geholpen met alle specifieke vragen die ik heb gesteld voor ik over ging tot bestellen. Niets was te veel en er is zelfs een proefversie gemaakt om te kijken of het voor beide partijen haalbaar was. Enorm bedankt mannen(en vrouwen) van promofit!

Zeer goede en snelle service, denken goed met je mee!

Een geboorte muntje besteld via dit bedrijf. Al na 1 dag kregen we een ontwerp. Hierna hadden we enkele aanpassingen, deze werden snel verwerkt. Het uiteindelijke resultaat is mooier dan verwacht! Perfecte kleur, mooie indeling, kwalitatief goede druk. Heel blij met dit unieke kraamcadeautje!

Snel, vriendelijk en alles volgens wens

Uitstekende service en levering

Uitstekende service en levering

Goede kwaliteit

Voor kantoor keycords besteld met bedrijfslogo. Er werd snel en duidelijk gereageerd op vragen of opmerkingen per mail. De kwaliteit van de keycords is goed en ze zien er mooi uit! We zijn erg tevreden met het resultaat!

Mijn bestelling was niet op voorraad, ik kreeg een aanbod van een iets duurder artikel voor dezelfde

Prima aanbod voor een niet leverbaar artikel. Dat wordt zeer gewaardeerd.

Top producten en fijne klantenservice

ik heb 100x gepersonaliseerde lipbalsem gekocht, prima service

Fout leveradres

Heel belangrijk en daardoor verantwoordelijk voor de negatieve score, want voor de rest zéér tevreden. Er werd geleverd op het factuuradres in plaats van op het afleveradres

Beste Chris, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de producten en onze excuses voor het leveren op het verkeerde adres. Dit had natuurlijk niet mogen gebeuren. We zullen dit voor toekomstige orders beter controleren.

We werden goed geholpen en het uiteindelijke product was ook naar wens.

Goede service, prettige communicatie, snelle levering en goede kwaliteit

Zeer tevreden klant!

Fijne samenwerking!

Zeer behulpzaam personeel. Het bod werd onmiddellijk voorbereid. Ik beveel dit bedrijf van harte aan!

Goede service en meedenken

Enorm goed geholpen door Jim en zijn collega's. Nette drukproeven opgestuurd gekregen en erg meedenkend over welke drukvorm en materiaal het beste is overeenkomend met mijn wensen. Zeer zeker een aanrader!

Zeer klantvriendelijk en een tof resultaat

Ik ben erg blij met het contact met Promofit rondom mijn ontwerp, met een supergoed resultaat tot gevolg! Erg blij mee.

Snelle en adequate service

Helder website, prima prijs kwaliteit en sneller levering. Positief vond ik dat ik meteen antwoord kreeg en een vraag, maar men vervolgens niet agressief zat te duwen, mar rustig afwachtte op mijn reactie (ging om eps file en PMS kleuren).

Heel goede service

Snelle reactie, goede ontwerp, snelle levering mooi eindproduct

Over Promofit

Voor bedrukte relatiegeschenken, promotional gifts, give-aways en beursmaterialen is Promofit sinds 2006 de toonaangevende leverancier. Met een totaalassortiment van promotionele producten zoals bidons, pennen, polsbandjes, sleutelhangers en textiel kunnen wij u ten alle tijde voorzien van het geschikte artikel voor bijv. promotiecampagnes, beurzen of eindejaarsgeschenk.