Alles zoals besteld en verwacht

Duidelijke communicatie, alles aangepast naar wens en geproduceerd. Ziet er top uit.

Snel en volgens afspraak geleverd.

Prima kwaliteit voor prima prijs.

Supersnel geleverd en een normale prijs.

Makkelijk en snel te bestellen

Makkelijk te vinden op het net

Makkelijk snel en goed

Fijne site Goede prijs / kwaliteit verhouding snelle levering

ben moeilijk ter been maar was voor promofit een kleine moeite het even langs te brengen omdat ik in dezelfde woonplaats zit TOP

Zeer correct

Bestelling vlot en correct afgeleverd

Eerste keer dat ik iets bestel via deze site. Maar gebruiksvriendelijk en goede en snelle levering van de spullen.

Snelle service en goede kwaliteit. Snelle levering. Top prijs

Persoonlijke service en vast contract persoon. Hoge kwaliteit voor een goede prijs. Super bedankt.

Zeer tevreden!

Ik ben heel goed geholpen met het ontwerp. De communicatie verliep vriendelijk en snel. Er werd met mijn deadline rekening gehouden en ik kreeg mooi op tijd mijn product binnen. Het resultaat was mooi. Zeer tevreden dus!

Perfecte verzorging van de bestelling

Snelle service; duidelijke omschrijving van producten

's Middags besteld en de volgende ochtend was alles al binnen. Omschrijving van producten is duidelijk.

Prima en tevreden

Gelukkig snel geleverd, omdat we de spullen snel moesten hebben. Tevreden over de kwaliteit

Goede, snelle service en product naar wens!

Goed contact voorafgaand aan de bestelling: via mail en telefonisch. Er was bij ons sprake van een deadline en hierin werd flexibel geschakeld vanuit Promofit waardoor de bestelling mooi op tijd binnen was. Bestelling was compleet naar wens!

Razendsnel alles perfect in orde ontvangen

Alles wat we nodig hadden voor een veilige heropening van de school razendsnel in huis, super!

Fijne service

Fijne service en contact per mail, ontwerp ook zeer snel ontvangen

Vlotte bestelling en snelle levering.

Vlotte bestelling en snelle levering.

Goede kwaliteit Vlotte service

Supersnelle reactie, snel geleverd en prima prijzen

In een paar dagen tijd alles geleverd tegen goede prijzen. Met dank aan de verkoper Jordi van Loon. Heel prettig om zaken mee te doen. Bedankt voor de snelle service.

Snelle en perfecte levering na vlotte communicatie.

Supersnelle en perfecte levering na vlotte communicatie.

Goede service en snelle levering

Goed te bereiken bedrijf, met een vriendelijke klantenservice. Enige minpunt is dat de kleuren van het product behoorlijk afwijken van wat er op de website staat.

Bedankt voor uw reactie en uw opmerking. Wij gaan dit intern bekijken en waar mogelijk direct aanpassen.

goede feedback

Op maandag het eerste contact gelegd. Iets voor vijf uur. Toch vrijwel direct een reactie op mijn vraag over aan te leveren drukbestand. Top. De dag erna de proef in orde gemaakt en gelijk zijn ze overgegaan tot produktie. Beloofd om er vaart achter te zetten i.v.m. onverwachte urgentie. Op woensdag zijn de pennen verzonden en gisteravond kwamen ze binnen. De pennen zien er mooi uit, schrijven lekker en de druk is precies zoals op het voorbeeld. Fijn ook dat ik een kleine oplage kon bestellen. De bezorging door DPD is niet helemaal naar wens verlopen. Wellicht dat er ook nog voor een andere pakketdienst gekozen kan worden. Gelukkig heb ik de pennen gevonden. En ook hier was weer sprake van acute adequate reactie en handeling vanuit Promofit. Al met al een goede ervaring.

Beste Carola, bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat de pennen naar wens zijn. Vervelend dat de pakketdienst zijn werk niet goed heeft gedaan. Wij proberen altijd onze service te verbeteren en nemen zeker uw advies mee!

Top producten met top service!

Ik ben erg fan omwille dat alles heel vlot draait, mailen, betalen en de pakjes staan voor de deur! Heel leuk als alles zo makkelijk gaat. Echte aanrader

Uitstekende communicatie en top product

Via e-mail een vraag gesteld, binnen 1u beantwoord en meteen een goed voorstel er bovenop. Een tevreden klant en de levering was ook verzorgd

Over Promofit

Voor bedrukte relatiegeschenken, promotional gifts, give-aways en beursmaterialen is Promofit sinds 2006 de toonaangevende leverancier. Met een totaalassortiment van promotionele producten zoals bidons, pennen, polsbandjes, sleutelhangers en textiel kunnen wij u ten alle tijde voorzien van het geschikte artikel voor bijv. promotiecampagnes, beurzen of eindejaarsgeschenk.