Supervlotte en vriendelijke service

Snelle levering, goede service dus 10/10.

Zeer goed!

De bestelling werd zeer snel verwerkt en verstuurd. Snelle en duidelijke communicatie. De volgende bestelling gaat weer bij Promofit.

Topservice

We bestellen veel van onze event-goodies bij Promofit. Goede kwaliteit (zowel product als print) & uitstekende timing. Zeer tevreden klant!

Top bedrijf!

Met de drukproef werd leuk meegedacht en een snelle levering!

Een erg aangename samenwerking!

De samenwerking met Bas liep erg goed. Er kon snel gehandeld worden en de klantenservice was erg netjes. Producten zijn erg mooi geworden!

Top levering

toppie toppie de pennen schrijven goed

snel en goed geholen

Communicatie, duidelijkheid en een heel goede service!

Na het opvragen van verschillende offertes kwam naar voren dat de klantgerichtheid, duidelijkheid en betrouwbaarheid voor ons bedrijf de doorslag hebben gegeven om producten te bestellen.

Snelle en goede service!

Goede ervaring. Je krijg netjes eerst een proefdruk en daarna word alles meteen in gang gezet. Snelle levering en netjes verpakt! Ik had een klein productie foutje in een paar artikelen maar dit werd meteen opgelost en kreeg netjes het opnieuw opgestuurd. Echt super goede service. Ik ga voortaan naar dit bedrijf als ik iets nodig heb. Aanrader dus.

Goeie klanten service

Ik werd goed geholpen en kreeg altijd snel antwoord van de medewerkers. De communicatie verliep vlot, ik kreeg optijd mijn bestelling en ze waren vriendelijk. Het enige puntje is dat de site niet optimaal werkt op het moment, ik heb mijn bestelling via mail moeten plaatsen want ook via telefoon liep het fout. Dit zijn technische puntjes natuurlijk.

Ruim assortiment, snelle levering

Voor de tweede keer besteld bij Promofit en weer erg tevreden! Ze hebben een ruim aanbod aan producten op de website. Daarnaast is alles heel snel geleverd.

Super snel, dik tevreden!

Ten aanzien van de levertijd waren wij eigenlijk te laat met bestellen. Gevraagd of de producten eerder geleverd konden worden en wat bleek, 3 dagen eerder dan voorspeld werd het pakket al bezorgd. Top!

Een bestelling geplaatst voor flighttags. Na overleg eerder geleverd, super fijn! Kwaliteit is ook goed.

Goede communicatie en snelle levering

A3 Roll-up banner ontworpen en besteld. Het ontwerpen ging eenvoudig via de speciale tool en de communicatie over het ontwerp was prima! Levering is nel en moeiteloos gegaan. Erg tevreden!

Goed advies en snelle levering!

prima product voor een goede prijs en met een fantastische service

ik ben zeer tevreden over de pennen en openers die ik heb besteld. pennen die aanvankelijk wilde waren niet op tijd leverbaar voor ons evenement. Er is mij een alternatief geboden voor ook een goede prijs waar ik heel erg blij mee ben. In het traject steeds een contact persoon. hierdoor hoef je niet steeds je verhaal opnieuw te doen Manon, Bedankt.

professionele aanpak

Ik liet magneetstickers maken voor op onze bestelwagens. We hadden wel een idee van vormgeving, maar Promofit stelde nieuwe opgefriste ideeën voor. Uitvoering was boven de verwachtingen. Alles werd netjes en op tijd geleverd. Uiterst bekwaam met vriendelijke service.

Prettig bedrijf om mee samen te werken.

Kwaliteit is top en afspraken zijn goed te maken en komen ze na. Aanrader dus.

Topservice

Top service en topproduct!

Goede service en topkwaliteit producten!

Heel goed geholpen en snelle levering met producten van goede kwaliteit!

Snelle levering en het ziet er goed uit. Kwaliteit is top en het contact ook. Super geregeld!

Snel geleverd, top kwaliteit keycord, precies zoals besteld

Snel geleverd (veel sneller dan indicatie) top kwaliteit keycord, precies zoals besteld en print ziet er erg goed uit. Communicatie snel en duidelijk en goede hulp met design goedkrijgen, aanrader!

Zeer fijne samenwerking

Rubberen medailles besteld die echt voor een bepaalde datum klaar moesten zijn. Perfect volgens afspraak geleverd en zeer goede service!

Goede en snelle service

Nette, snelle service

Product precies zoals ik verwacht had

Over Promofit

Voor bedrukte relatiegeschenken, promotional gifts, give-aways en beursmaterialen is Promofit sinds 2006 de toonaangevende leverancier. Met een totaalassortiment van weggevers zoals bidons, pennen, polsbandjes, sleutelhangers, powerbanks, usb-sticks, t-shirts, handdoeken en flesopeners kunnen wij u ten alle tijde voorzien van het geschikte artikel voor bijv. promotiecampagnes, beurzen, festivals, bruiloften, kerst of eindejaarsgeschenk.