Goede en snelle service

Nette, snelle service

Product precies zoals ik verwacht had

Heel tevreden

De opdracht werd snel en goed uitgevoerd en we konden snel schakelen, ook bij wijzigingen. Super service!

Snel, goed, betrouwbaar

Gewoon top!

Makkelijk besteld en snel geleverd

Ik had oranje keycords besteld en deze zijn snel geleverd.

Mooie boxjes voor mokken.

Perfecte kwaliteit en snelle service

Snel geholpen met perfecte kwaliteit.

Snelle levering, goede service

Fijn dat het op rekening kon.

keurig op tijd, zelfs voor zending uit Polen !!

keurig op tijd, zelfs voor zending uit Polen !!

Helemaal goed

Snelle levering,goed op de hoogte gehouden,spullen zien er goed uit

Mijn ervaring was super en snelle levering

hele goede adviezen en levering is heel erg goed, heel professioneel

goede artikelen

duidelijk en snel, houden je goed op de hoogte

Wij zochten naar transparante sleutelhangers voor onze verhuur auto's. Promofit heeft hiervoor de beste hangers voor een scherpe prijs.

Mooie en goeie kwaliteit

Zeer mooie en goeie kwaliteit. Snelle levering en fijne klante service.

Excellent

Snelle levering en nette communicatie rondom het bestelde.

SUPERRRRRR!!!!!

Zeer tevreden, snelle levering en heel mooi,en niet te vergeten vriendelijk personeel!!!! Vriendelijke groet van D'Yvonne 100%mode uit Veenendaal een dikke 10!!!!!!

Product goed alleen communicatie slecht

Product is naar verwachting en de levering ook. Echter was het mailcontact moeizaam en werden meerdere vragen genegeerd. Tevens wordt er op de website een andere verzendtijd beloofd dan dat er per mail wordt gecommuniceerd. Erg jammer en onnodig.

Fijne en snelle communicatie

Ik ben heel tevreden over de communicatie tijdens het ontwerpen van mijn polsbandjes en de levering hiervan. Alles zat keurig verpakt en de tekst is duidelijk gedrukt. Bedankt, Jordi!

Snelle en persoonlijke service

De klantendienst reageert snel op vragen en (her)bestellingen. Leveringen gebeuren correct. Ook als we eens vroegen om een bepaalde bestelling sneller te kunnen ontvangen heeft men dit kunnen uitvoeren.

Ik ben heel tevreden, ik wil ook aluminium waterflessen gaan bestellen bij Promofit. De prijs-kwaliteit verhouding is heel goed. Het ontwerp dat zij voor mijn bedrijf hebben gemaakt, is perfect.

Ik heb precies gekregen wat ik wilde hebben

Toen mijn wens niet mogelijk bkeek te zijn heb ik een alternatief aangeboden gekregen die uiteindelijk mooier bleek dan ik zelf in gedachten had. Ik ben zeer tevreden over het resultaat.

Mooi resultaat binnen afgesproken tijd.

Snelle communicatie en duidelijk wat in wat ik mag verwachten. Mooi afgewerkte patch. Gewenste logo staat er mooi en strak op. Wel jammer dat de kleuren niet in RGB aangeboden kunnen worden. Door zelf om te zetten via online converter zit er iets kleurverschil t.o.v. het originele logo.

Super snel, hulpvaardig en vriendelijk

Je krijgt snel een proef en ook snel antwoord op de vragen die je stelt. Product ziet er goed uit!

Hoi Saskia, Dank voor het invullen van de review! Heel veel plezier met je bestelling en hopelijk zien je een volgende keer terug in onze webshop 😊 Hartelijk groet, team Promofit

Flexibel en snel werkende aanbieder

Ik had weinig promotiemateriaal en Promofit kon snel vanaf een enkel logo van de website een passend voorstel doen. Verzending ging ook snel en soepel.

Dag Wim, Dank voor je beoordeling! Fijn dat je de klantenservice en het bestelproces bij Promofit als positief hebt ervaren 😊 We wensen je heel veel plezier en succes met je bestelling. Hartelijk groet, team Promofit

Over Promofit

Voor bedrukte relatiegeschenken, promotional gifts, give-aways en beursmaterialen is Promofit sinds 2006 de toonaangevende leverancier. Met een totaalassortiment van weggevers zoals bidons, pennen, polsbandjes, sleutelhangers, powerbanks, usb-sticks, t-shirts, handdoeken en flesopeners kunnen wij u ten alle tijde voorzien van het geschikte artikel voor bijv. promotiecampagnes, beurzen, festivals, bruiloften, kerst of eindejaarsgeschenk.