Ik heb precies gekregen wat ik wilde hebben

Toen mijn wens niet mogelijk bkeek te zijn heb ik een alternatief aangeboden gekregen die uiteindelijk mooier bleek dan ik zelf in gedachten had. Ik ben zeer tevreden over het resultaat.

Mooi resultaat binnen afgesproken tijd.

Snelle communicatie en duidelijk wat in wat ik mag verwachten. Mooi afgewerkte patch. Gewenste logo staat er mooi en strak op. Wel jammer dat de kleuren niet in RGB aangeboden kunnen worden. Door zelf om te zetten via online converter zit er iets kleurverschil t.o.v. het originele logo.

Super snel, hulpvaardig en vriendelijk

Je krijgt snel een proef en ook snel antwoord op de vragen die je stelt. Product ziet er goed uit!

Hoi Saskia, Dank voor het invullen van de review! Heel veel plezier met je bestelling en hopelijk zien je een volgende keer terug in onze webshop 😊 Hartelijk groet, team Promofit

Flexibel en snel werkende aanbieder

Ik had weinig promotiemateriaal en Promofit kon snel vanaf een enkel logo van de website een passend voorstel doen. Verzending ging ook snel en soepel.

Dag Wim, Dank voor je beoordeling! Fijn dat je de klantenservice en het bestelproces bij Promofit als positief hebt ervaren 😊 We wensen je heel veel plezier en succes met je bestelling. Hartelijk groet, team Promofit

tevreden maar kon wat hulp gebruiken

mijn bestelling werd zeer snel geleverd. De tubes zonnecrème die ik bestelde als relatiegeschenk voor mijn huwelijk kon ik wel niet bedrukken, omdat ik geen logo kon maken en ik miste hier wel wat tools. ik vond het ook zeer duur om te laten bedrukken en heb dus geopteerd om stickers ergens anders te bestellen, wat me veel goedkoper uitkomt. Wel heel blij dat op de achterkant van de tubes de uitleg en ingredienten staan van het product want dat was niet duidelijk op de website. Goeie service, maar mist wel wat tools en info.

Hallo Cindy, Bedankt voor je beoordeling en waardevolle feedback. We begrijpen dat de mogelijkheid om de zonnecrème te bedrukken niet duidelijk was op onze website. We werken continu aan het verbeteren van onze webshop om het voor onze klanten gemakkelijker te maken. Jouw opmerkingen over productinformatie en de online ontwerptool zijn zeer waardevol voor ons en nemen we serieus. Verder staat ons team altijd klaar om te helpen bij eventuele vragen. Nogmaals bedankt voor je input en we wensen je een fantastische bruiloft toe!

Fijne effectieve communicatie!

Hele makkelijke en effectieve communicatie met de klantenservice, met als resultaat hele mooie bedrukte bidons precies zoals gewenst

Beste Erik, Dank voor je beoordeling! Fijn dat de klantenservice als positief is ervaren en dat je tevreden bent met de Tacx bidons 😊 We wensen je heel veel plezier met de bestelling! Hartelijke groet, team Promofit

Kwaliteit ok en snelle levering

Beste John, Dank voor je beoordeling! We wensen je heel veel plezier met de bestelling! Hartelijke groet, team Promofit

Goede order en erg blij mee!

Ik heb een groot aantal flesopeners besteld voor de business waar ik nu in mee draai. Ze zijn erg goed afgewerkt en werken ook goed! Super blij mee en zeker aan te raden

Beste d.m. , Dank voor je beoordeling! Fijn dat de flesopeners naar wens zijn 😊 We wensen je heel veel plezier met de bestelling en succes met de business! Hartelijke groet, team Promofit

Goed spul

2 bidon kratten besteld met 2x10 bidons met reclame sticker. Nog niet in gebruik maar ziet er goed uit !!

Beste Wendy, Dank voor het achterlaten van de review 😊 Fijn dat de bidonkratten met sticker en bidons naar wens zijn! Heel veel plezier met je bestelling en hopelijk tot de volgende keer. Hartelijke groet, team Promofit

Snel geleverd, goede kwaliteit

Tevreden over de kwaliteit, product (pennen) waren snel geleverd.

Dag Anne-Riet, Dank voor de beoordeling! Fijn dat de pennen en levering naar wens is geweest. Heel veel plezier met je bestelling 😊 Hartelijke groet, team Promofit

Erg tevreden!

Hele snelle respons op mails en erg tevreden van de vlotte service.

Hoi Deborah, Dank voor je review 😊 Fijn dat de klantenservice naar behoren heeft gefunctioneerd 😉 Hopelijk zien we je de volgende keer weer terug! Hartelijke groet, team Promofit

Ik kreeg super geholpen van Jordi en de bestelling kwam super snel en heeft een top kwaliteit!

Hoi Michi, Dank voor het invullen van de beoordeling! Fijn dat onze collega van de klantenservice je goed heeft geholpen 😉 We wensen je heel veel plezier met de bestelling. Hopelijk zien we je de volgende keer weer terug! Hartelijke groet, team Promofit

Goede snelle service, prachtig resultaat.

Fijn contact, ik werd goed op de hoogte gehouden van de levertijd, de sleutelhangers waren heel mooi!

Dag Rosalie, Dank voor het achterlaten van je beoordeling! Fijn dat de klantenservice en de sleutelhangers naar wens is geweest 😊 We wensen je heel veel plezier met de bestelling! Hartelijke groet, team Promofit

Goeie service en snelle verzending

Onder de indruk van de snelle levering en de kwaliteit van het product.

Dag Ton, Dank dat je de tijd hebt genomen voor het achterlaten van een beoordeling! Fijn om te vernemen dat je ervaring met Promofit goed is bevallen 😊 We wensen je heel veel plezier en succes met de bestelling en hopelijk zien we je de volgende keer weer terug. Hartelijke groet, team Promofit

Zeer snel, meedenkend en prettig contact

Van eerste contact tot levering en financiële afhandeling: Alles top! Vriendelijk en vlot geholpen door Anouk. Aanpassingen in ontwerp binnen no-time doorgevoerd. Zeer tevreden.

Heel snelle en correcte service!

Premium werd supersnel gegraveerd en geleverd: vraag in functie van een voor ons belangrijke deadline. Dank hiervoor.

Goed!

Communicatie ging goed, er werd snel gereageerd mijn mailtjes. Ook was de levering op tijd. Top!

De communicatie met Promofit was erg fijn! Anouk reageerde iedere keer erg snel, gaf aan wat er nodig was en dacht mee met het zoeken naar oplossingen. Het eindresultaat is erg mooi geworden, bedankt!

Mooie kwaliteit en erg nette service

Ik kan promofit alleen maar aan bevelen. Het bedrijf is goed bereikbaar, denkt mee met de klant en levert nette producten. Wij zullen hier zeker vaker bestellen.

Snelle levering en goede service

Ik had vragen over het product en ik kreeg direct antwoord. Goede communicatie via de mail en snelle aflevering. We zijn ook erg tevreden over het product. Dank jullie wel!

goede service

Ik wilde iets buiten het assortiment bestellen en heb daarvoor contact opgenomen via de email. Ik ben heel goed geholpen door Anouk, zij reageerde heel snel en heeft uiteindelijk gezorgd dat ik het gewenste artikel snel heb ontvangen. Bedankt!

Super service, snelle levering en mooie ontworpen bandjes.

Er werd op mijn vraag direct gereageerd en kreeg ook snel een ontwerp toegestuurd, De gevraagde aanpassingen werden snel gedaan, daarna snelle levering en zeer tevreden over eindresultaat/ontworpen festivalbandjes .

Mooi

Zag er keurig uit, erg blij mee.de pennen zijn een verjaardag kado voor mijn neef

Super snelle service!!

Ik moest met spoed waaiers bedrukt hebben. Er werd gelijk gereageerd op mijn vraag en gelijk actie ondernomen. Op 2 dgn tijd geregeld. Dank je wel hiervoor.

Uitstekende service en mooi resultaat

Tweede jaar dat wij bij promofit medailles bestellen en wederom super fijne service. We zijn weer erg blij met het resultaat. Onze contactpersoon Gite was heel goed bereikbaar en reageert heel snel op vragen. Kortom we zijn weer super tevreden en komen met een volgend event dat we organiseren zeker weer terug!

Bedankt voor je mooie beoordeling, Ineke! We waarderen het dat onze (vaste) klanten ons wederom terugvinden en de service en kwaliteit van Promofit erg waarderen. Heel veel plezier met je bestelling en hopelijk weer tot de volgende keer 😊 Hartelijke groet, team Promofit

Pauvreweg 22 4879 NA Etten-leur

Over Promofit

Voor bedrukte relatiegeschenken, promotional gifts, give-aways en beursmaterialen is Promofit sinds 2006 de toonaangevende leverancier. Met een totaalassortiment van weggevers zoals bidons, pennen, polsbandjes, sleutelhangers, powerbanks, usb-sticks, t-shirts, handdoeken en flesopeners kunnen wij u ten alle tijde voorzien van het geschikte artikel voor bijv. promotiecampagnes, beurzen, festivals, bruiloften, kerst of eindejaarsgeschenk.