Mooie kwaliteit en erg nette service

Ik kan promofit alleen maar aan bevelen. Het bedrijf is goed bereikbaar, denkt mee met de klant en levert nette producten. Wij zullen hier zeker vaker bestellen.

Snelle levering en goede service

Ik had vragen over het product en ik kreeg direct antwoord. Goede communicatie via de mail en snelle aflevering. We zijn ook erg tevreden over het product. Dank jullie wel!

goede service

Ik wilde iets buiten het assortiment bestellen en heb daarvoor contact opgenomen via de email. Ik ben heel goed geholpen door Anouk, zij reageerde heel snel en heeft uiteindelijk gezorgd dat ik het gewenste artikel snel heb ontvangen. Bedankt!

Super service, snelle levering en mooie ontworpen bandjes.

Er werd op mijn vraag direct gereageerd en kreeg ook snel een ontwerp toegestuurd, De gevraagde aanpassingen werden snel gedaan, daarna snelle levering en zeer tevreden over eindresultaat/ontworpen festivalbandjes .

Mooi

Zag er keurig uit, erg blij mee.de pennen zijn een verjaardag kado voor mijn neef

Super snelle service!!

Ik moest met spoed waaiers bedrukt hebben. Er werd gelijk gereageerd op mijn vraag en gelijk actie ondernomen. Op 2 dgn tijd geregeld. Dank je wel hiervoor.

Uitstekende service en mooi resultaat

Tweede jaar dat wij bij promofit medailles bestellen en wederom super fijne service. We zijn weer erg blij met het resultaat. Onze contactpersoon Gite was heel goed bereikbaar en reageert heel snel op vragen. Kortom we zijn weer super tevreden en komen met een volgend event dat we organiseren zeker weer terug!

Bedankt voor je mooie beoordeling, Ineke! We waarderen het dat onze (vaste) klanten ons wederom terugvinden en de service en kwaliteit van Promofit erg waarderen. Heel veel plezier met je bestelling en hopelijk weer tot de volgende keer 😊 Hartelijke groet, team Promofit

Snel geschakeld en zeer snelle levering. Artikelen zien er goed uit!

Bedankt voor de 5-sterren beoordeling, Iris! Heel veel plezier met je bestelling en hopelijk zien we je de volgende keer weer terug in onze webshop. Groetjes, team Promofit

Zeer tevreden!

Promofit schakelt ontzettend snel. Je ontvangt een offerte met een digitale proefdruk, na enkele aanpassingen heb ik akkoord gegeven. En binnen enkele dagen had ik 100 keurig gedrukte mokken bij de voordeur staan. Ik ben zeer tevreden!

Mooie beoordeling, Sharony! Heel veel plezier met je bestelling 😊 Hartelijke groet, team Promofit

Goede service en bereikbaarheid

Bedrijf was goed bereikbaar om wensen te bespreken. Product voldeed volledig aan verwachtingen (na gratis proefdruk en goede info op de website) en werd ruim binnen de aangegeven levertijd geleverd.

Fijn dat de klantenservice en info op onze website naar wens is! Heel veel plezier met de bestelling 😊 Groetjes, team Promofit

Snelle afhandeling en product is naar verwachting

Vriendelijk en snel te woord gestaan en artikel is op de afgesproken tijd binnen.

Bedankt voor je mooie beoordeling! Als u tevreden bent, zijn wij dat ook 😊 Hartelijke groet, team Promofit

Mooie en snelle levering

Enorme keuze, wat je besteld wordt ook daadwerkelijk geleverd. Snelle levering, goed verpakt.

Bedankt voor je beoordeling, Patricia! We proberen ons assortiment altijd te verbeteren 😊 Heel veel plezier met je bestelling! Hartelijk groet, team Promofit

Top en snelle levering!

Geen problemen gehad, snelle reacties terug gehad en de levering was ook lekker snel. Product zag er uit zoals verwacht!

Bedankt voor het invullen van de beoordeling! Heel veel plezier met de bestelling! Groetjes, team Promofit

Snelle levering, maar pen ziet er net anders uit

Verliep zeer voorspoedig. Zowel het ontwerp als de levering. De PECAS Balpen van tarwe/stro (Zwart) is in het echt helaas niet zoals op de afbeelding op de website. Ik heb deze pen gekozen vanwege zijn ecologische/korrelige uitstraling, maar de pen blijkt volledig egaal zwart te zijn.

snelle levering!

snelle communicatie en levering

Bedankt voor het invullen van de beoordeling, Arden! Heel veel plezier met de bestelling. Hartelijke groet, team Promofit

Een snelle en goede service

Een snelle en goede service.

Bedankt voor de beoordeling, Brenda! Fijn dat de service van Promofit naar wens is geweest. Hopelijk tot de volgende keer! Groet, team Promofit

Prima service!

Snelle reactie op mail en snelle verzending van de goederen! Ik bestel hier zeker opnieuw!

Bedankt voor de beoordeling! Groet, team Promofit

Zoals afgesproken

Na een vriendelijk contact per telefoon, de order kunnen samenstellen. Alles ook zoals beschreven ontvangen. Blijft enkel jammer dat UPS niet zo zorgvuldig is met bezorgen. Een aantal verpakkingen beschadigd.

Bedankt voor de beoordeling! Fijn dat de klantenservice als positief is ervaren. We hebben met elkaar contact opgenomen om te checken of alles OK was met de bestelling. Zoals in ons contact aangegeven, hebben wij helaas geen invloed op hoe de pakketdienst omgaat met onze pakketten. We vinden het heel vervelend en zullen de klacht doorgeven aan de pakketdienst. Gelukkig bleef het enkel bij beschadiging van de verpakking zelf. Veel plezier met uw bestelling. Hartelijke groet, team Promofit

goede en snelle service

goede en snelle service

Supersnel

Reageren supersnel, binnen een werkweek offerte, ontwerp en levering. Prima product!

Bedankt voor vijf-sterren beoordeling, Peter! Fijn dat het naar wens is geleverd. Veel plezier met de bestelling! Groetjes, team Promofit

Hele goede service!

Door goede communicatie en snelle service kwam mijn cadeau perfect op tijd aan!

Bedankt voor de beoordeling, Julie! Fijn dat de bestelling naar wens én op tijd geleverd is 😊 Heel veel plezier met je bestelling! Hartelijke groet, team Promofit

Snelle levering, mooi design

Snel geleverd en een netjes design. Voor herhaling vatbaar.

Fijn dat het naar wens is, Sander! Heel veel plezier en hopelijk tot de volgende keer in onze webshop 😊 Groetjes, team Promofit

service ok

bestelling was er snel

Zeer goede service

Anouk heeft ons zeer goed veder geholpen. Snel en efficiënt. Eveneens een leuk kaartje bij de levering! Top!

Bedankt voor de leuke beoordeling, Jochem! Wij van Promofit zetten onze klanten op nummer 1 😊 Heel veel plezier met je bestelling! Hartelijk groet, team Promofit

Snelle offerte / na opdracht een dag later geleverd

Bedankt voor de leuke beoordeling, Danny! Hopelijk tot de volgende keer. Hartelijke groet, team Promofit

Pauvreweg 22

4879 NA Etten-leur

Over Promofit

Voor bedrukte relatiegeschenken, promotional gifts, give-aways en beursmaterialen is Promofit sinds 2006 de toonaangevende leverancier. Met een totaalassortiment van weggevers zoals bidons, pennen, polsbandjes, sleutelhangers, powerbanks, usb-sticks, t-shirts, handdoeken en flesopeners kunnen wij u ten alle tijde voorzien van het geschikte artikel voor bijv. promotiecampagnes, beurzen, festivals, bruiloften, kerst of eindejaarsgeschenk.