Fantastische webshop en service!

De webshop staat boordevol prachtige items! Als ik uiteindelijk mijn keuze heb gemaakt, wordt de bestelling de volgende dag al bezorgd. De order wordt goed verpakt en als attentie ontvang je er ook nog een leuk kaartje van de eigenaren bij. Het zit hem in de details! ;-)

Goede communicatie, snelle levering en mooie uitstraling. Extra kortingsbon bij levering. Top service!

Top bedrijf!

Alles is naar wens. Bij het pakketje zat zels een handgeschreven kaartje. Erg leuk!. Ik ga in de toekomst zeker weer bestellen bij dit bedrijf.

Perfecte levering

Goeie communicatie Goeie kwaliteit Correcte omschrijving

Top!!!!!

Ik zal zeker weer bestellen want het is heel goed bevallen!!!

waardeloos

Ik heb mijn batterijen nog steeds niet ontvangen

Prima!Snel en mooie kwaliteit !

Wij hebben keuken knopjes besteld. Prachtig in eenvoud.

Mooie spullen

Mooie spullen te koop. Vriendelijke service.

Prachtig materiaal!

En heel zorgvuldig en goed verpakt bezorgd.

5 sterren spreekt voor zich

5 sterren spreekt voor zich

Betrouwbaar

Een nette, snelle en correcte afhandeling, dank!

Twee led kaarsen besteld waarbij 1 het niet leek te doen ondanks verschillende pogingen. Retour gezonden en dan zal je zien dat ie bij controle wel werkt. Misschien een transport dingetje, hoe dan ook er is netjes een nieuw exemplaar geleverd en die werkt naar tevredenheid. Prima service, mooi product. Helemaal top!

Prima product en service! Perfect zoals het beschreven stond

Prima product en service! Perfect zoals het beschreven stond

Super product, super service!

Voor de tweede keer besteld, fantastische kwaliteit. Levering ging vlekkeloos en werd goed meegedacht over m'n wensen. Heel veel dank!

Mooie artikelen

Mooie artikelen, goed verpakt en snel bezorgd

Uitstekende en verzorgde ervaring.

Bestelling zonder problemen verlopen. Netjes in kadoverpakking. Persoonlijke benadering door handgeschreven kaart.

Het was mooi

Ging snel en het overleg over het product was prima

Mooi product!

Snelle levering, goed verpakt. Tevreden!

perfecte service!

Overzichtelijke site, scherpe prijs. Persoonlijk contact en vlotte opvolging! Levering zonder opmerkingen, onze zoon is heel blij met zijn nieuw bed! We bestellen zeker nog opnieuw!

Iets later dan verwacht maar verders netjes verpakt en leuke persoonlijke kaart erbij

mooi unieke bloempotten die ik erg mooi vind in mijn interieur

Goed verzorgd, snel. Prachtige spullen

Snelle fijne service en kwaliteit

Meedenkend en een fijn goed product.

Zeer tevreden!

Vriendelijke, persoonlijke service. Deense design topkwaliteit!

Super mooie bloempotten Mooi gestyled zo in mijn huis

Evertsenstraat 127

2315 RZ Leiden

Over byJensen

byJensen.nl is dé webshop voor exclusieve Scandinavische interieur en woonaccessoires. byJensen staat voor producten die puur, mooi en duurzaam zijn. Designs met een duidelijke functie, tijdloze uitstraling en een Scandinavisch DNA zijn voor ons een must byJensen verpakt en verstuurt jouw bestelling met veel aandacht en liefde voor het milieu en mens. Wij hebben er bewust voor gekozen om geen plastic te gebruiken in het logistieke proces. Geef jouw interieur een unieke uitstraling met luxe, duurzame en pure woon- en lifestyle accessoires, zorgvuldig geselecteerd op duurzaamheid, schoonheid en functionaliteit Pure living – byJensen.