Mooie en goede webwinkel

Mooie spullen, vriendelijke service.

Zeer nette professionele service

Zeer nette, professionele en vriendelijke service.

Uitstekend service, mooi product

Niets te klagen of te wensen dus zeer tevreden met product, de service en de levering.

Netjes en tijdig afgeleverd.

Zoals aangegeven op de site, heb ik het product de volgende dag ontvangen. Op verzoek ingepakt en voorzien van een aardig bedankje.

Prettig shoppen!

Fijne website en prettig aankopen doen en goed ontvangen.

Een duidelijke site met mooie producten voor een goede prijs

Met plezier heb ik rondgekeken op uw site en mijn keuze gemaakt om te bestellen. Dit ging vlot en moeiteloos. Ook de verzending verliep voorspoedig. In mijn geval waren er batterijen besteld en misschien is het handig om in de track en trace te vermelden als het om een buspakje gaat. Nu blijf je thuis om de bezorger op te wachten terwijl dat bij buspakjes niet nodig is.

Prachtige spullen

Heel blij met mijn bestelling! Heel mooi verpakt en met een persoonlijke noot. Een echte aanrader.

Fijn assortiment!

We waren specifiek op zoek naar zeepdispenserhouders voor aan de wand, deze gevonden byJensen. We zullen ze vanuit Nederland meenemen naar Spanje, om daar onze badkamers te verfraaien.

Vlotte levering

Het pakje werd vlot geleverd met een bedankt kaartje, wat aangenaam is.

Een probleempje met een artikel maar werd netjes opgelost

Gewoon goed.

Fijne winkel.

Top geregeld

Niet duur en geen verzendkosten

Snelle en plezierige (re)actie

Bestelling buitenkaars werd vlot geleverd. Bij ontvangst bleek er een beschadiging aan het kaarsblik te zijn. Na melding is dit snel en naar tevrede opgelost.

Mooie buitenkaars die snel geleverd werd. Jammer dat het bijbehorend deksel niet meer op voorraad was

Top service.

Super snelle levering met persoonlijke note, erg fijn

Perfect op orde

Mooie producten

Ik ben aangenaam verrast over de mooie producten die by jensen heeft.

Prachtig ingepakt!

Het is een cadeautje voor mijn kleinzoon, dus super blij met de mooie verpakking. Er zat ook een lief bedankje voor de bestelling bij en een kortingsbon voor de volgende bestelling! Erg tevreden.

Goed product, goede prijs

Goed product, goede prijs

Goed spul en snel geleverd

Goed spul en snel geleverd

Snelle levering. Geen problemen met retourneren. Zeer klantvriendelijk in de showroom in Leiden.

Mooi assortiment en snel geleverd

Al een paar keer een mooi item voor ons huis besteld en steeds netjes verpakt en keurig optijd geleverd.

Heel goed!

Super service en uitleg product.

I love them !

Ik had er al 2 vele jaren geleden gekocht , en nu nog 2! Ze zijn sterk , origineel en prachtig !

Bedrijfsgegevens

Evertsenstraat 127

2315 RZ Leiden

085-3038193

[email protected]

Over byJensen

byJensen.nl is dé webshop voor exclusieve Scandinavische interieur en woonaccessoires. byJensen staat voor producten die puur, mooi en duurzaam zijn. Designs met een duidelijke functie, tijdloze uitstraling en een Scandinavisch DNA zijn voor ons een must byJensen verpakt en verstuurt jouw bestelling met veel aandacht en liefde voor het milieu en mens. Wij hebben er bewust voor gekozen om geen plastic te gebruiken in het logistieke proces. Geef jouw interieur een unieke uitstraling met luxe, duurzame en pure woon- en lifestyle accessoires, zorgvuldig geselecteerd op duurzaamheid, schoonheid en functionaliteit Pure living – byJensen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.