Prachtig product en zeer vriendelijke service

Communicatie met byJensen ben ik zeer te reden over: snel, adequaat en vriendelijk. Verpakking zo klein mogelijk en zonder plastic. Ik heb wel vrij lang op de bezorging moeten wachten, maar werd goed op de hoogte gehouden.

Prachtig stuk, goed verpakt, leuk om uit te pakken.

Product is mooi, strak en toch functioneel. Gedegen, duurzaam verpakt. Leuk, persoonlijk presentje bij uitpakken.

Product leuk ingepakt, op tijd binnen, goede communicatie

Product leuk ingepakt, op tijd binnen, goede communicatie

Goede prijs en duidelijke communicatie

Informatie op website was volledig. Ik werd persoonlijk op de hoogte gehouden van een verlengde levertjes. Pakketje werd netjes verstuurd met persoonlijk tintje. Heel erg blij mee!

uitstekend

bestellen was eenvoudig en bezorging keurig op tijd

Snel en mooi verpakt

Makkelijk te bestellen, mooi verpakt zonder extra kosten en snel in huis

Heel mooi prikbord. Goede kwaliteit.

Snel geleverd, mooi prikbord.

Super snelle service en erge leuke producten

Keurig verzorgde en super snelle bestelling! En ondanks de kleine bestelling gratis bezorging met een leuke verrassing in het pakketje

Ruikt heerlijk de interieur spray, ook een mooi design . Handzeep en handcrème had ik er al van …. Staat bij mij op het toilet want ik hou ervan dat alles bij elkaar past… Gr, Elisa een zeer tevreden klant…

Goede service, fijne schort

Snelle levering, met zorg verpakt. Heel blij met de schort!

Persoonlijk en betrouwbaar

Pakketje was op een speciale manier ingepakt, zonder extra kosten! Ook een persoonlijke bericht bij de levering in de doos. Je krijgt het gevoel dat ze ook echt blij zijn met jou als klant.

Beste Floortje, Bedankt voor je beoordeling! Wij zijn oprecht heel blij met al onze klanten! Wij streven ernaar om zo persoonlijk mogelijk te blijven ondanks de grote online afstand! Met vriendelijke groet, Inge & Bert

Altijd betrouwbaar!

Supercontent. Ga zeker nog bij jullie shoppen.

Leuke site.

Altijd een snelle reactie op antwoord en een fijne/nette bezorging in doos!

Mooi product en snelle levering

Alles in orde

Mooie wafeldoeken, perfecte afmeting, niet te groot, niet te klein. Zal hier zeker nog bestellen.

Leuke webshop

Leuke webshop met verrassend assortiment, o.a. Lakrids by Bülow - heerlijk :). Mooi verpakt en snel bezorgd.

Vriendelijk en snelle levering

Ik wist wat ik moest hebben. Snelle levering en vriendelijk kaartje Een aanrader

Heeeel goede service

Mijn bestelling en de levering heel goed verlopen. Op 1 dag had ik het al

Bestellen en retour sturen gaat top. Je wordt goed op de hoogte gehouden mbt de status van je bestelling en ook naast het geautomatiseerde systeem ook persoonlijke berichten over je bestelling en retour. Gaat allemaal vlot en netjes met een top service. Deze winkel heeft indruk op mij gemaakt.

Mooie producten

Leuke producten, snelle afhandeling en persoonlijke touch.

Vlotte service

Mooie artikelen en vlotte service

Snelle levering en mooie producten

snel & vriendelijk

Het artikel werd snel geleverd!

Supersnelle levering

Super snelle levering met heerlijke producten En mooi ingepakt

Het produkt voldoet aan de omschrijving en foto. de bezorging was zoals beloofd de volgende dag. goed ingepakt. Kortom, zij leveren wat zij beloven.

Over byJensen

byJensen.nl is dé webshop voor exclusieve Scandinavische interieur en woonaccessoires. byJensen staat voor producten die puur, mooi en duurzaam zijn. Designs met een duidelijke functie, tijdloze uitstraling en een Scandinavisch DNA zijn voor ons een must byJensen verpakt en verstuurt jouw bestelling met veel aandacht en liefde voor het milieu en mens. Wij hebben er bewust voor gekozen om geen plastic te gebruiken in het logistieke proces. Geef jouw interieur een unieke uitstraling met luxe, duurzame en pure woon- en lifestyle accessoires, zorgvuldig geselecteerd op duurzaamheid, schoonheid en functionaliteit Pure living – byJensen.