Persoonlijk , meedenkend en servicegericht.

Zeer tevreden.

Mooie assortiment, uitstekende service en snel geleverd!

Super kwaliteit & service

Super kwaliteit, service en goede communicatie. Ze deden er alles aan om ons order op tijd te leveren als verjaardagskado.

Ik had hier een bestelling geplaatst voor de lekkerste drop/chocolade die er is (Lakrids by Bulow). Echter bleek één van de producten een THT dattum van nog maar enkele weken te hebben. Daar ik de producten wilde meenemen op vakantie om een goede vriendin er heel blij mee te maken, liet ik dat meteen weten aan ByJensen. Nog diezelfde dag reactie terug met excuses en dat ik kosteloos een nieuw potje opgestuurd zou krijgen. Da's nou service! Binnen 2 dagen was het nieuwe potje er met een lieve boodschap. Verder vlot en makkelijk bestellen via de site: dat ga ik echt vaker doen.

Zeer klantvriendelijk en service gerichte winkel!

Mooie lokatie om te bezoeken en zeer goede en vriendelijke service!

Mooie artikelen

Wijnglazen gekocht. Heel mooi en hoge kwaliteit

Perfect artikel en levering

Het artikel is heel fijn afgewerkt modern van look en heel functioneel

Mooi bedrijf

Ik ben fan van the organic company, blij dat byJensen dit merk heeft. Een persoonlijke noot in de vorm van een leuk kaartje doet een mens goed!

Helemaal prima

Goede en snelle levering, fijne kaarsen, precies de goede kleur amber die ik zocht. Het pakketje was zorgvuldig en persoonlijk ingepakt zonder plastic. Maw TOP

Mooie spullen en snel en netjes geleverd met een persoonlijke noot

Mooie spullen en snel en netjes geleverd met een persoonlijke noot

Top!!

Zorgvuldig verpakt met persoonlijk kaartje. Snel verstuurd. Mooie spullen.

DHL kwam mijn bestelling niet leveren. ByJensen heeft de bestelling toen persoonlijk gebracht. Echt top!

sympathiek bedrijf, goede service

Ik had een handdoeken rek besteld, snel geleverd, mooie kwaliteit maar ik vond het te licht en daardoor instabiel. heb het daarom teruggestuurd, kreeg onmiddellijk mijn geld terug, gewoon goed en snel geregeld. Volgende keer slaag ik wel bij Jensen.

Fantastische service en prachtige producten!

Inge is geweldig in haar service, zeer klantvriendelijk en betrouwbaar en de producten zijn subliem. Heel fijn!!!

Prachtig product!

Snel in huis en heel blij mee. Wat een mooie kwaliteit. Dank jullie wel !

Fijne persoonlijke service

X

Online site is overzichtelijk en snel

Bestelde tafel binnen een week aanwezig. Zelf opgehaald. Tafel is perfect voor balkon of klein terras. Service was met een grote glimlach. Geholpen met in de auto zetten. Een fijn gevoel en 2 zeer enthousiaste mensen

Super levering mooie kwaliteit Komen Zeker nog een keer terug !

Persoonlijk en met aandacht!

Ik kende de webshop al wel maar had er nog niet eerder besteld, totdat ik een wandplank van een bepaald merk nodig had. Vervolgens zag ik bij het afrekenen dat je de bestelling ook op afspraak kon afhalen en dat ik bijna om de hoek woonde. Ik besloot het in het magazijn/kantoor op te halen. Eenmaal daar een verborgen plekje met allemaal geweldig design uitgestald, leuk om op het gemak even alles te bekijken! Ook een praatje met de eigenaren gemaakt die volgens mij met passie voor design hun webshop runnen, heel behulpzaam en vriendelijk! Ik heb al wat spullen gezien die nog op mijn lijstje staan dus ga zeker nog eens langs op afspraak.

Mooie vaatdoeken

Snel binnen en mooi verpakt met een persoonlijke toutch.

Duidelijk, Snel en mooi

Gemakkelijk te vinden op de site. Snel geleverd. Mooi ingepakt, had om cadeauverpakking gevraagd. Gewoon goed!!

Keurig!!

Prima!! Goed verpakt met een leuk persoonlijk Bedank kaartje!!

PERFECT!

Gevonden bij toeval - maar wat mij betreft een parel! Hier MOET Deense mensen achter zitten naast het naam - want dit straalt grote klasse uit :) Was voor mij maar een kleine order, maar top verpakt, snel bezorgd en zelfs met handgeschreven bedankje erbij. Als ik iets nodig hebt wat ik hier kan vinden - was dit de eerste maar zeker niet laatste keer! Complimenten!

Snel geleverd, producten hoge kwaliteit.

Uiterst persoonlijke afhandeling, heel prettig. Snelle levering, producten van goede kwaliteit.

Mooi artikel en vlotte levering!

Mooi uitgebreid assortiment. Vlotte levering!

Over byJensen

byJensen.nl is dé webshop voor exclusieve Scandinavische interieur en woonaccessoires. byJensen staat voor producten die puur, mooi en duurzaam zijn. Designs met een duidelijke functie, tijdloze uitstraling en een Scandinavisch DNA zijn voor ons een must byJensen verpakt en verstuurt jouw bestelling met veel aandacht en liefde voor het milieu en mens. Wij hebben er bewust voor gekozen om geen plastic te gebruiken in het logistieke proces. Geef jouw interieur een unieke uitstraling met luxe, duurzame en pure woon- en lifestyle accessoires, zorgvuldig geselecteerd op duurzaamheid, schoonheid en functionaliteit Pure living – byJensen.