Mooi verpakt, prachtige producten!

Snelle levering, supernetjes verpakt en prachtige stijlvolle producten!

snel en helemaal naar wens

niks aan toe te voegen gewoon helemaal tevreden

Mooie producten en persoonlijke benadering

Prachtige producten. Langsgaan bij de winkel, wat ik heb gedaan voordat ik een bed had gekocht om het in het echt te zien, is ontzettend leuk. Ze zijn maar beperkt of op afspraak open, maar dat maakt juist dat er veel aandacht aan je wordt besteed als je er bent. Wat latere bezorging van het bed - nodig i.v.m. verhuizing - was ook geen probleem en is perfect verlopen.

mijn favoriete online winkel!!

De producten, het service, van de website, kortom: van alles ben ik zeer tevreden. Het is niks voor niks dat by Jensen mijn favoriete winkel is. Alle producten zijn smaakvol..

Top in alles

Fijne communicatie Goede service Gewoon heel blij mee!!

Snel en goed bezorgd.

Fijne en persoonlijke aandacht voor je wensen

Ik kwam via een zoekopdracht uit bij Jensen en was blij verrast. Veel keus voor inrichting van je huis en leuke accessoires. Het geheel straalt kwaliteit uit en is exclusiever dan de andere sites.

Supersnelle levering met persoonlijke

Supersnelle levering met persoonlijke noot

Mooie producten en fijn contact met snelle levering

Perfect!

Perfect! Snelle verzending; vriendelijk

Prachtige kaarsen

Zoals verwacht perfect

Mooi kwaliteit product!

Mooier nog dan op de foto's, goede service en een persoonlijk kaartje. Super!

Mooi product.

Goed.

Er goed

Erg tevreden over de levering

prachtig gemaakt

Ik zocht een houten dienblaadje met opstaande rand, in een heel specifieke maat en vond dat bij Jensen. De prijs van het eikenhouten dienblaadje is stevig. Ik wist dat het riskant is zoiets in een webwinkel te bestellen, maar wat is het mooi! Het is echt heel goed gemaakt met veel oog voor detail en voldoet precies aan mijn wensen. Er zat een waarschuwing bij dat het onbehandeld is. Daarom heb ik het met een milieuvriendelijke hard-wax olie behandeld. Het is helemaal goed zo.

Snel verzonden en snel ontvangen

Bestelling gedaan om cadeau te doen, vlak voor Pasen, maar werd op tijd geleverd en de cadeaus waren heel mooi verpakt,dank daarvoor:)

Mooie producten en snelle levering

Het was voor het eerst dat ik iets bij byJensen kocht via de webwinkel. Echt een aanrader. Ik kreeg direct een bevestiging per mail en zoals beloofd, de volgende dag mijn spullen. Via de mail werd ik op de hoogte gehouden met een track en trace code. Alles was netjes verpakt met daarbij een persoonlijk bericht. Mijn goede ervaring zorgde ervoor dat ik de volgende dag nog iets bestelde, ook weer alles netjes en met zorg zoals de dag ervoor. Zeker een aanrader!

Bijzonder mooie eikenhouten snijplank

Prachtige snijplank, met attent handgeschreven kaartje

Terugkerende klant vanwege de service en de producten.

Orders worden snel en kieskeurig geleverd.

persoonlijke benadering en met zorg ingepakt

Toppie

Goed en snel

Goed en snel

Ik ben zeer tevreden over jullie mooie producten. Bestellingen worden degelijk en met zorg verpakt en verzonden.

Mooie ovenwanten

Ze zien eruit als beschreven en mooie kwaliteit. Snel geleverd!

zeer goede behulpzaamheid, prima artikelen, zeer vriendelijke behandeling, goed verpakt met leuke bi

Op mijn vragen kreeg ik duidelijke en goede antwoorden. De bestelling is perfect verzorgd opgestuurd, mooie producten.

Prima webshop, aan te bevelen!

Mooie artikelen, goed verpakt en snel verzonden.

Over byJensen

byJensen.nl is dé webshop voor exclusieve Scandinavische interieur en woonaccessoires. byJensen staat voor producten die puur, mooi en duurzaam zijn. Designs met een duidelijke functie, tijdloze uitstraling en een Scandinavisch DNA zijn voor ons een must byJensen verpakt en verstuurt jouw bestelling met veel aandacht en liefde voor het milieu en mens. Wij hebben er bewust voor gekozen om geen plastic te gebruiken in het logistieke proces. Geef jouw interieur een unieke uitstraling met luxe, duurzame en pure woon- en lifestyle accessoires, zorgvuldig geselecteerd op duurzaamheid, schoonheid en functionaliteit Pure living – byJensen.