Alles prima

Mooie dingen, snel thuisbezorgd met een persoonlijk tintje.

snelle en goede service mooi product

Binnen een dag is de vaas geleverd, goed verpakt en het is een mooi product

Prima service!!

Prachtige website met mooie artikelen. Deze worden met veel zorg ingepakt, echt een cadeautje om te ontvangen!

Kwaliteit snel geleverd

De producten op de website van byJensen staan duidelijk beschreven, waardoor je voldoende geïnformeerd wordt. De website is gebruiksvriendelijk en het bestelproces loopt soepel. Na de bestelling word je op de hoogte gehouden van de voortgang van de levering, die zoals vooraf beloofd, slechts 1 dag duurde. Mijn bestelling betrof iets breekbaars. Dit werd in de originele verpakking verstuurd, maar was voldoende beschermd om mogelijke schade te voorkomen. Ik keer zeker terug bij deze webshop, aangezien ze mij overtuigd hebben van hun professionalisme.

Nette levering van een uitstekend product

Bestelling werd correct en netjes afgehandeld. Vertraging in levering werd duidelijk en tijdig meegedeeld. Mokken van Kahler erg Mooi design en heel bijzonder, van porcelein en isolerend! Koffie blijft lekker lang warm maar je brandt je handen niet. Aanbevolen!

Mooie producten en snelle levering!

Mooie website met prachtige items

Uitstekende service. Veel aandacht voor het inpakken van de items met een handgeschreven briefje erbij. Dit maakt het online winkelen en uitpakken in deze tijd tot een bijzonder moment.

Snel, goed verpakt, leuk in papier met stikker. En een heel leuk persoonlijk berichtje erbij. Dit zijn van die pakketjes waar je blij van Word.

Elke bestelling een super service By Jensen.

Elke bestelling een super service By Jensen.

Goede service, en snelle levering

Snelle en goede service

De bestelde artikelen werden snel geleverd, zeer netjes verpakt en met een persoonlijk briefje. Een zeer aangename ervaring.

Alsof je een kadootje uitpakt

Fijne en mooie webshop met kwalitatief goede producten. Als je vragen hebt, wordt er snel en persoonlijk gereageerd, de bestelling wordt snel geleverd en als hij binnen komt lijkt het of je jarig bent. Netjes verpakt en met een persoonlijk kaartje. Dat maakt voor mij net het verschil tussen een prettige webshop en een hele fijne webshop. Dank!

Snelle levering van vriendelijk bedrijf

Wij hebben 2x een String kastje gekocht. En wegens de snelle levering besloten voor ByJensen te kiezen. De snelle levering werd waargemaakt en zijn erg tevreden. Het leuke kaartje van de eigenaren erbij maakt het nog wat persoonlijker.

Overzichtelijke webshop-site. Ruime keuze producten. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Uitstekende communicatie richting de klant. Professionele & zorgvuldige verpakking. Zeer snelle levering, precies zoals afgesproken.

Fijne verkoper die waarmaken wat zij beloven.

By Jensen heeft een duidelijke website. De bestelling heb ik gelijk de volgende dag ontvangen met een leuk persoonlijk kaartje erbij.

Snelle en goede service

Communicatie over bestelling loopt vlot. Product wordt snel geleverd met een leuk kaartje erbij. Product komt helemaal overeen met de site. Ik ben een blije klant!

De drop is heerlijk .met kerst heb ik de soort met de mint aftershave eight smaak geprobeerd die wil ik graag een keer bestellen..

super

snelle duidelijke levering

Top service en snelle levering!

Duidelijke website, snel geleverd en superleuk verpakt met een persoonlijke touch.

Prachtige Scandinavische design

Zeer vriendelijke mensen, met een perfecte service.

Er wordt prima gecommuniceerd

Je wordt telkens op de hoogte gehouden via mail omtrent product. Ik zou hier zo weer wat bestellen! Aflevering ook prima verlopen en goed en netjes in gepakt.

Snelle levering.

Goed communicatie. Product is zoals verwacht.

Pakket netjes en met aandacht verpakt & verzonden!

Fijn dat jullie laten weten dat er gewacht werd op 1 product om zo alles in 1 keer te versturen! De keuze was er ook los van elkaar te versturen, de handdoeken van huidkanker zijn prachtig!

Ik ben hele tevreden

Fijn producten hele goede service snel levering .

Over byJensen

byJensen.nl is dé webshop voor exclusieve Scandinavische interieur en woonaccessoires. byJensen staat voor producten die puur, mooi en duurzaam zijn. Designs met een duidelijke functie, tijdloze uitstraling en een Scandinavisch DNA zijn voor ons een must byJensen verpakt en verstuurt jouw bestelling met veel aandacht en liefde voor het milieu en mens. Wij hebben er bewust voor gekozen om geen plastic te gebruiken in het logistieke proces. Geef jouw interieur een unieke uitstraling met luxe, duurzame en pure woon- en lifestyle accessoires, zorgvuldig geselecteerd op duurzaamheid, schoonheid en functionaliteit Pure living – byJensen.