Super snelle levering, mooi product en heel leuk een handgeschreven ondertekend kaartje erbij. Maakt het helemaal af.

Heel tevreden

Snel geleverd en ook snel gereageerd op de vragen die ik stelde. Heel blij met de artikelen.

Prachtig trapje!

Zeer goede en duidelijke communicatie. Vlotte levering en een prachtig product ontvangen.

Goede

Pakket goed verpakt aangekomen. Na probleem met een eerder verstuurd artikel werd kosteloos een nieuw artikel toegestuurd. Heel tevreden over de afwikkeling van het probleem.

Super en snel service

Voor 2e keer bestelling gedaan, prima service en snelle levering

Snelle en goede service, ook prima verpakking zodat het product heel aankomt. En....het geschreven bedank kaartje geeft een extra persoonlijk tintje aan je bestelling.

Duurzaam,mooi en strak design

Heel duidelijk, overzichtelijk plan voor de opbouw van het wandrek. Het rek is zelfs mooier dan online ;-)

Mooi!

Is een mooie set wandplanken, we zijn zeer tevreden. Dankjewel Inge & Bert.

Snelle levering, zorgvuldig verpakt en mooi product

Mijn bestelling kwam snel en het product is zoals omschreven. Ik vind het ook altijd leuk als mijn bestelling zorgvuldig is verpakt met een kaartje erbij.

100% betrouwbaar, top service en klantvriendelijke webshop. Tot de volgende keer! Grtjes oet limburg.

Prima service, vlotte levering!

Prima service, vlotte levering!

Goede ervaring met dit bedrijf

De bestelling ging erg goed. Werd goed op de hoogte gehouden van de vertraging van mijn bestelling.

Mooie en goede webwinkel

Mooie spullen, vriendelijke service.

Zeer nette professionele service

Zeer nette, professionele en vriendelijke service.

Uitstekend service, mooi product

Niets te klagen of te wensen dus zeer tevreden met product, de service en de levering.

Netjes en tijdig afgeleverd.

Zoals aangegeven op de site, heb ik het product de volgende dag ontvangen. Op verzoek ingepakt en voorzien van een aardig bedankje.

Prettig shoppen!

Fijne website en prettig aankopen doen en goed ontvangen.

Een duidelijke site met mooie producten voor een goede prijs

Met plezier heb ik rondgekeken op uw site en mijn keuze gemaakt om te bestellen. Dit ging vlot en moeiteloos. Ook de verzending verliep voorspoedig. In mijn geval waren er batterijen besteld en misschien is het handig om in de track en trace te vermelden als het om een buspakje gaat. Nu blijf je thuis om de bezorger op te wachten terwijl dat bij buspakjes niet nodig is.

Prachtige spullen

Heel blij met mijn bestelling! Heel mooi verpakt en met een persoonlijke noot. Een echte aanrader.

Fijn assortiment!

We waren specifiek op zoek naar zeepdispenserhouders voor aan de wand, deze gevonden byJensen. We zullen ze vanuit Nederland meenemen naar Spanje, om daar onze badkamers te verfraaien.

Vlotte levering

Het pakje werd vlot geleverd met een bedankt kaartje, wat aangenaam is.

Een probleempje met een artikel maar werd netjes opgelost

Gewoon goed.

Fijne winkel.

Top geregeld

Niet duur en geen verzendkosten

Evertsenstraat 127

2315 RZ Leiden

Over byJensen

byJensen.nl is dé webshop voor exclusieve Scandinavische interieur en woonaccessoires. byJensen staat voor producten die puur, mooi en duurzaam zijn. Designs met een duidelijke functie, tijdloze uitstraling en een Scandinavisch DNA zijn voor ons een must byJensen verpakt en verstuurt jouw bestelling met veel aandacht en liefde voor het milieu en mens. Wij hebben er bewust voor gekozen om geen plastic te gebruiken in het logistieke proces. Geef jouw interieur een unieke uitstraling met luxe, duurzame en pure woon- en lifestyle accessoires, zorgvuldig geselecteerd op duurzaamheid, schoonheid en functionaliteit Pure living – byJensen.