Fijne site, snelle levering en persoonlijk kaartje

Positief dus!

Gejst maakt mijn keuken af.

Wij hadden bedacht dat houten planken boven het aanrecht mijn keuken af zou maken. Tot we gejst planken zagen. Mijn keuken is een plaatje. Een waardevolle subtiele maar prachtige toevoeging. Iedereen die komt kijken in ons nieuwe huis is onder de indruk.

Snelle probleemloze levering

Goede ervaring

Positief

Positief

Nuchter, helder, duidelijk en snelle levering.

Duidelijke en inzichtelijke website. Goede prijs - kwaliteit verhouding. Levering met een persoonlijke touch.

Mooie verpakking

Leuke verpakking, persoonlijk kaartje, mooi ingepakt, helemaal top

Goed verpakt en snel verstuurd

Product zoals beschreven en goed verpakt en snel verstuurd.

Snel en zorgvuldig

Heerlijke drop.

Prachtige mand en mooi verpakt

Ik heb een prachtige mand kunnen vinden die ook nog eens perfect was ingepakt. Het geheel was zeer cadeauwaardig: alles klopte!

Uitstekende service. Aanrader!

Snel en goed contact naar levering toe, met extra attentie. Heel mooi product ook. Dit is echt kwaliteit. Ik bestel er zeker nog in de toekomst.

Hele goede service snel ingelevert mooi ingepakt ik ben hele tevreden ..

Ik heb net mijn bestelling ontvangen,het was heel mooi ingepakt. Ik vind het concept by Jensen leuk. De producten zijn mooi en duurzaam .

Prachtige producten en fijne service!

Op de website maar ook in hun showroom (in mooi pand) staan heel veel mooie producten. Wij hebben er 3 Moebe lampen gekocht en zijn zeer vriendelijk geholpen. De verzending was ook zorgvuldig ingepakt.

Perfect, leuke webshop met Scandinavische interieur items

Snelle levering en netjes verpakt. Enkel de productdoos van Skagerak is aan de kleine kant voor het item, maar vanuit byJensen alles meer dan goed.

Snelle en goede bezorging, van een mooi product! Met een leuke kaart en een kleine verrassing!

Het product werd reuze snel geleverd, met een kleine verrassing!

Twee design wandhaken van het merk Moebe besteld. De levertijd daarvan bedroeg ongeveer twee weken, maar heb ze eerder geleverd gekregen. Persoonlijk briefje ontvangen bij de bestelling. Bestellen bij deze webshop is een aanrader.

Snelle levering, vriendelijk contact

Constant op de hoogte gehouden wanneer het zou geleverd worden

Mooi produkt en snel en netjes ingepakt geleverd.

Het produkt is een smaakbeleving en de adventkalender is een proeverij van de smaken. Het is mooi ingepakt en snel geleverd.

Prima levering

Keurig verpakt en een persoonlijke boodschap erbij

Snel geleverd en met aandacht verpakt, heel leuk en zeer tevreden!!

Duidelijke website met mooie producten Wat een verrassing om het pakketje in ontvangst te nemen , dit is echt met aandacht ingepakt!

Snel en netjes verpakt!

Uitstekend, mooi product, netjes geleverd

Uitstekend, mooi product, netjes geleverd

Snelle levering en mooi product

Mooie wand kastje besteld. Het product was zoals omschreven op de website en is snel geleverd.

Over byJensen

byJensen.nl is dé webshop voor exclusieve Scandinavische interieur en woonaccessoires. byJensen staat voor producten die puur, mooi en duurzaam zijn. Designs met een duidelijke functie, tijdloze uitstraling en een Scandinavisch DNA zijn voor ons een must byJensen verpakt en verstuurt jouw bestelling met veel aandacht en liefde voor het milieu en mens. Wij hebben er bewust voor gekozen om geen plastic te gebruiken in het logistieke proces. Geef jouw interieur een unieke uitstraling met luxe, duurzame en pure woon- en lifestyle accessoires, zorgvuldig geselecteerd op duurzaamheid, schoonheid en functionaliteit Pure living – byJensen.