Snelle levering, mooie spullen

Snel geleverd, mooi ingepakt

Verkeerd adres

Snelheid prima. In onze communicatie is adres goed vermeld. Bij bezorging verkeerd adres. Moet zijn huisnummer 36-15, bezorgd op 36-1 Jammer. Verder alles uitstekend

Feestelijk!

Heel blij met 'Ferm Living – Ripple Champagneglas – set van 2 stuks'. Ik had de set 3x besteld om cadeau te doen bij drie feestelijke gelegenheden onlangs. De prachtig ingepakte cadeaus opgehaald in de showroom (wat fijn dat dat kon op een dag dat jullie eigenlijk dicht waren). Heel leuk om te geven en een groot succes!

Goede service, klantvriendelijk en prachtig product.

Goede service, klantvriendelijk en een prachtig product, top.

Mooie uitstraling

Prachtig materiaal, solide en uniek.

Leuke producten en top service

Ik was op zoek naar goede en mooi keuken textiel. Ik vond byJensen en bestelde om er vervolgens achter te komen dat ik geen account had aangemaakt. Ik verstuurde daarop een mailtje en de volgende dag was mijn bestelling in mijn nieuwe account bijgeschreven en tevens werd de 5%korting op de eerste aankoop bij Klarna Afgeboekt. De producten kwamen super snel binnen en zijn top. Wat wil je nog meer?! Een persoonlijk briefje bij de bestelling maakte het helemaal af. Hier kunnen online bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Communicatie is fijn, producten zijn met zorg en aandacht verpakt en snel geleverd. Aanrader!

Snel verzonden, keurig verpakt

Ik heb mij bestelling snel en in goede staat ontvangen. Ik ben er blij mee!

Prima artikel geleverd.

Bestelde snel en correct geleverd en verpakt. Leuk de kortingsbon erbij en de persoonlijke noot op het kaartje!

Snel ontvangen, goed verpakt, lief bericht erbij én prachtig product!

Fantastische ervaring

Mooi stuk aangekocht aan een zeer mooie prijs en supersnelle levering

Heel mooi product (wandmeubel Gejst); precies zoals op de foto's. Mooie afgewerkte materialen. Goede instructies hoe op te hangen. Super communicatie met byJensen! Ook leuk om een persoonlijk bericht te ontvangen bij het (goed ingepakte) pakket van deze leuke Nederlandse shop.

Goede communicatie en prachtig product

De bank werd binnen de afgesproken tijd geleverd en is van goede kwaliteit. De communicatie verliep prima. Eigenlijk is het altijd goed als we bestellen.

Netjes ingepakt, niet eens vermeld dat het moest. Optijd geleverd. En afgeprijsd : )

helemaal zoals beloofd

het bestellen ging makkelijk en het pakket is perfect bezorgd. Heel blij mee, het is prachtig

Het was heel fijn dat er zo’n goede communicatie was tussen het bedrijf en mij. Helaas was het bestelde artikel door leveringsvertraging niet op tijd maar ik werd daarover goed op de hoogte gehouden. Artikel is zo snel mogelijk geleverd en was ivm breekbaarheid goed beschermd verpakt.

Snel geleverd, goede kwaliteit

Bed + lattenbodem besteld. Makkelijk in elkaar te zetten, stevig.

Sneller verzonden dan verwacht en daarvan goed op de hoogte gehouden. Ben heel tevreden over de gang van zaken.

fijne webshop

Alles netjes geleverd gekregen. Bericht gekregen van artikel wat niet op voorraad was en het geld is terug gestort.

Fijne webshop, snelle levering

Ontzettend leuke shop , snelle verzending en zeer attent. Leuk zo'n persoonlijk kaartje erbij. Echt top !!

super

snelle afhandeling en persoonlijke, vriendelijke benadering van de bestelling en ondanks de slechte weersomstandigheden toch een goede aflevering op de juiste dag. mvg. Marcel.

Top ervaring! Top Service! Top producten!

Super vriendelijke verkopers. Oog voor detail. Toffe producten aan een eerlijke prijs. Verpakking is steeds goed gedaan, alles netjes en voldoende beschermd. Hier blijf ik kopen ;-)

Prima service en attente winkel

Ik had geen enorme bestelling (3 Uyuni waxinelichtjes), maar de de bestelling liep vlotjes via de heldere website. Extra leuk detail is een persoonlijk bericht op een kaartje bij de bestelling. Mooie finishing touch.

TOP service!

De bestelling werd perfect geleverd en zelfs met een lief kaartje. Een kleintje voor hen, maar heel leuk voor de ontvanger

Over byJensen

byJensen.nl is dé webshop voor exclusieve Scandinavische interieur en woonaccessoires. byJensen staat voor producten die puur, mooi en duurzaam zijn. Designs met een duidelijke functie, tijdloze uitstraling en een Scandinavisch DNA zijn voor ons een must byJensen verpakt en verstuurt jouw bestelling met veel aandacht en liefde voor het milieu en mens. Wij hebben er bewust voor gekozen om geen plastic te gebruiken in het logistieke proces. Geef jouw interieur een unieke uitstraling met luxe, duurzame en pure woon- en lifestyle accessoires, zorgvuldig geselecteerd op duurzaamheid, schoonheid en functionaliteit Pure living – byJensen.